Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek 3 vrste hybridov na trgu, kaj pomeni kaj…

3 vrste hybridov na trgu, kaj pomeni kaj…

kaj pomeni hybrid
priključni hybrid
in čisti elektrik

a samo hybrid mogoče pomeni, da ne vozi avto samo na elektriko ampak tudi na bencin, tako da v nobenem primeru ne gre samo na elektriko, ampak da elektrika samo pomaga

kaj pa priključni hybrid a to pa pomeni, da ga lahko napolniš na električno vtičnico in ne gre več na bencin ampak samo na elektriko tam okoli 200km če…

No čisti elektrik pa samo na elektriko

a imam prav
koliko pa je sploh potem priključnih hibridov baje so jih začeli delati šele sedaj

Priključnega nafilaš na vtičnici, imajo kar solidno zalogo. Navadni hibrid fila baterijo samo ob zaviranju, ampak ima ponavadi malo baterijo in malo zalogo. Če bo elektromotor samo pomagal ali prevzel čisto, pa je različno oz. pri enih celo lahko nastavljaš.

Navadni hibridi so že v slo nekje od leta 2004 (Prius), priključni nekje od 2012 (Opel Ampera, Prius plug-in)

hybrid kot hybrid pomeni kombinacijo bencinskega motorja + el sklopa (elektromotorji + baterije).

plug in hybrid isto kot zgoraj, s tem da ga lahk filaš s štromom. Imajo zmogljivejše baterije (večj akapaciteta), saj je point da se porabi čim več štroma in čim manj benza za vožnjo

pazi v obeh primerih motor služi za štancanje štroma, kateri žene vozilo

čisti elektrik pa laufa samo na štrom. NIma pogonskega agregata v obliki motorja z notranjim izgorevanjem, amapk maš baterijo + el motor in to je to

kar se tvojih vprašanj tiče (filanje s štromom in vožnj asam na štrom) ne vem če je to tko kot si napisala. MIslim da pride elektrika v poštev, ko se motor segreje

priključni hibridi so predvsem v domeni el polnilnic. Če tega ni, plug in nima smisla. Razn če se ne furaš po EU, kjer maš omenjene polnilnice.

malce za dušo.......https://www.facebook.com/stvari.ajdovscina/


navadni hibridi NE filajo ko bremzaš, ampak med vožnjo, jih vozim že več kot 12 let

aja priključni hybrid ni tako da če bi kdo želel, da bi se vozil samo na elektriko, ko pa elektrike zmanka pa preklopi sam ne bencin.

aja priključni hybrid ni tako da če bi kdo želel, da bi se vozil samo na elektriko, ko pa elektrike zmanka pa preklopi sam ne bencin.
[/quote]

zanime me potem za priključni hybrid, ker se samo hybrid ne splača.
Nekdo ne bo kupoval samo hybrida pa imel isto porabo kot pri nekem novem navadnem bencinarju.
če je priklučni hybrid takl da vozi samo na elektriko kolikor pač ima doseg je vredu pa potem avtomatsko preklopi na bencin to je potem varčevanje.

Seveda je tako, dokler je baterija dovolj polna, lahko furaš samo na štrom. Mogoče se benz mašina kaj vklopi za gretje včasih in kakšno malenkost. Priključne lahko furaš 95 {04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} samo na štrom.

Noben navaden bencinar nima tako nizke porabe kot navaden hibrid, ker gre energija pri prvem pri bremzanju v nič, pri drgem se pa skladišči in izkoristi. Prav tako ima elektro (hibrid) mašina boljši izkoristek pri pospeševanju, počasnem lezenju, stanju v koloni itd.

Seveda pa se s priključnimi dosega še nižje porabe, ker se več časa vozi na štrom.

ja ampak tukaj je pa spet pomemben doseg, koliko ima recimo priključni hybrid najvišji električni doseg
vsaj 100km bi moral biti ali še več in ko zmanka recimo elektrike preklopi na bencin
ali pa da greš spet polnit in se vedno voziš samo na elektriko benz je pa notri samo zaradi tega da se kaj ne pokvari.

No, meni bi pokril priključni hibrid s 30 km dosega veliko večino potreb. Ja baterije so še drage, pač pri nabavni ceni toliko več daš, se ne splača pretiravat tu. Večina ljudi dost manj kot 100 km na dan nardi, čez noč pa filaš.


a priključni hybrid ima samo 30km dosega ?
vsaj 100km dosega mora imet če je nov priključni hybrid letnik 2017 ampak je tudi nov najcenejši 23.000eur limuzinca kot recimo hyundaj

Ne vem na pamet, kolk majo kateri. Pravim samo, da bi meni osebno zadoščal priključni s 30 km dosega na štrom (če bi bil pocen). Ker jaz delam samo 20, za izjemne primere pa mi ni problem mal benza pokurt

A se na tistih polnilnicah lahko zastonj polni? Ali je tudi opcija, da polniš doma? In, če je, koliko stane npr. preračunano v 100 KM? Hvala.

še zmerom se lahko bolše privarčuje če vzameš TSI bencinski motor ki je že v osnovi novejši motor z majhno porabo potem pa še to predelaš na plin in privarčuješ veliko več kot pa s hybridom.

Če se že kupuje tak avto hybrid pa to je bolje izbrati potem čistega električnega, ki pa ima dosega 250km cena pa okoli 33.000eur

Če delaš kratke razdalje s plinom nobenemu priključnemu hibridu ne moreš konkururiat po stroških. Samo navadnim hibridom.

Eno zanimivo vprašanje; kaj je bolj smiselno iz energetskega stališča da avto speljuje z elektromotorjem (velik navor pri speljavanju) ali da spelje z bencinskim/dizelskim motorjem.
Če je kdo to že razčistil okoli tega prosim za razlago/podatke.


Hibridna vozila so tista, ki imajo po dva različna motorja in vir energije za lasten pogon.
V sodobnem času je to motor z notranjim izgorevanjem – ICE (Internal Combustion Engine) in električen motor.

Električna vozila praviloma niso hibridi.
Imamo sicer kratkoživega čudaka: BMW i3 varianta REx – Range Extander, ki sicer ima dva motorja, a ni čisto pravi hibrid: vedno je gnan z električnim motorjem – ICE pa le polni baterijo. BMW i3 REx sicer ni več v prodaji, ker ga sedaj ponujajo z močnejšo baterijo.
Odvisno od modela in baterije tako električna vozila zmorejo premagati od 80 do cca 600km z enim polnjenjem (recimo VW eGolf prejšnje generacije max 260 – v super idealnih pogojih – daš polniti telefon in adijo doseg:).

Hibridi so z nami že dolgo časa, najbolj znan je verjetno Toyota Prius, ki je v prvi generaciji bila okoli že l. 1997.
Te hibride in dokaj šibko baterijo je vedno polniL ICE, torej klasičen ropotavček od bencina (pri Peugeotjih kratek čas tudi smrdljivček od dizla).
Hibridi zmorejo na elektriko premagovati zelo, zelo kratke razdalje (šibka baterija!) in ponavadi do nekje “kolesarske” hitrosti.. nato vskoči ICE in začel poganjati kolesa.
Zaradi boljših izkoristkov energije, predvsem navora električnih motorjev, je takšno vozilo še vedno v mestni vožnji uspelo varčavati napram klasičnim vozilom.
Na relacije ga je seveda posekal dizel.. in plin. Gledano finančno.
“Finančno” je pa seveda dvorezen meč, saj ceno energentov dolčajo države in lahko hitro enega ali drugega spravijo v nemilost.

PHEV – Plug-in Hybrid Electric Vehicle so nadgradnja prvih hibridov v smislu močnejše baterije, ki se lahko polni z električnega omrežja. Še vedno pa vozilo poganjata dva motorja: električni, ki zmore ponavadi okoli 60km (spet v idealnih pogojih poletja) zgolj na baterijo, nato vskoči ICE.

De omnibus disputandum..

Hibridno vozilo HV: Vozilo, pri katerem je energija za pogon na voljo iz dveh ali več vrst energije ali načinov shranjevanja in pretvorbe energije.
Poznamo več tipov hibridnih vozil:
[list]
HEV (Hibridna električna vozila)
Uporabljajo elektromotor za podporo ali nadomestek primarnemu pogonu. Običajno imajo dodatno baterijo, ki služi izključno elektromotorju.[/list]
[list]
HHV (Hibridna hidravlična vozila)
Uporabljajo hidropnevmatkse akumulatorje za shranjevanje in vračanje energije. Hidropnevmatski akumulator v osnovi izgleda kot jeklenka v kateri je stisljiv meh z zrakom, ki lahko olje v režimu vračanja potisne nazaj.[/list]
[list]
MHV (Mehanska hibridna vozila)
Energija se shranjuje v vztrajnikih.
[/list]
[list]
EMHV (Elektromehanska hibridna vozila)
Energijo tudi shranijo v vrtečih se vztrajnikih ki nato po potrebi gonijo generator za elektromotor.
[/list]

Trenutno smo v trendu elektrifikacije in normalno prevladujejo HEV – Hibridna električna vozila, torej kombinacija motorja z notranjim zgorevanjem in elektromotorja. Elektromotor je v funkciji podpore motorja z notranjim zgorevanjem (zagon, speljevanje,…) ali pa popolnoma neodvisen pogon. V teoriji naj bi dosegali bistveno boljše izkoristke pri prenosu energije na pogonska kolesa, tako da hranimo zavorno energijo, izklapljamo motor z notranjim zgorevanjem ko tega ne potrebujemo, speljujemo z elektromotorjem…

HEV- Hibridna električna vozila se delijo glede na stopnjo elektrifikacije.
[list=]Začne se z električnim zaganjačem motorja (pomožna funkcija).[/list]
[list=]Nadgradnja tega sistema je start/stop sistem[/list]
[list=]Sledijo srednji hibridi Mild Hybrid, ki povečini z elektromotrojem samo pomagajo pri speljevanju z mesta ali kompenzirajo primanjkljaj moči. (zato vam ob registraciji in zavarovanju upoštevajo skupno moč [/list]
[list=]Potem imamo polni hibrid, ki lahko za stalen pogon uporablja elektromotor ali pa MNZ (motor z notranjim zgorevanjem).[/list]

Do te točke elektrifikacije še vsi našteti primeri lahko sami generirajo električno energijo in so še vedno močno odvisni od motorja z notranjim zgorevanjem.

[list=]Sledijo priključni hibridi Plug-in-hybrid, ki imajo še vedno elektromotor vendar obenem tudi samostojen hranilnik energije, katerega motor več ne zmore v celoti oskrbovati, zato ga moraš doma polniti na priključku (zato poimenovanje Plug-in) Ti hibridi lahko samostojno izključno na električni pogon prepotujejo daljše razdalje.
[/list]
[list=]
Obstajajo priključni hibridi s povečevalnikom dosega Plug-in-hybrids with range extender. V tem primeru ima motor z notranjim zgorevanjem samo še funkcijo pogona generatorja. Avtomobil vozi v celoti na električni pogon, le da lahko s povečevalnikom dosega (samostojen generator) sproti oskrbuje potrebe pogona. Prav tako ima možnost polnjenja. Zelo znan primer takega vozila je “Fisker-Karma”
[/list]
[list=]In na koncu Crem de la crem 100{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} električno vozilo brez vsakega sledu o notranjem zgorevanju.[/list]

Si vis pacem, para bellum.

New Report

Close