Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Vodstvo trgovine Hofer, zakaj imate tak odnos do nas?

Vodstvo trgovine Hofer, zakaj imate tak odnos do nas?

Zadnjič sem bila v eni izmed vaših trgovin in pred mano je bila starejša gospa. Prodajalka je s svetlobno hitrostjo skenirala izdelke, gospa se je trudila, ampak ni zmogla tega tempa. Potem se je ustavila in se opravičila prodajalki in nam, ki smo stali v vrsti, češ da ne zmore hitreje. Vsem nam se je zasmilila in smo rekli, naj si vzame čas, da se nikamor ne mudi. Ampak gospe je bilo nerodno. Razumete? Nerodno ji je bilo, ker ni mogla s svetlobno hitrostjo metati izdelkov, ki jih je plačala, v vrečko. Ampak trgovka je kot avtomat drdrala “gotovina ali kartica?” Je gospa rekla, počakajte prosim, da zložim stvari, bom pogledala v denarnico, če imam dovolj gotovine. Ker je bila tako živčna, ji je potem iz denarnice zletel ves drobiž po tleh. Potem ji je bilo še bolj nerodno. To se je zgodilo samo zato, ker je bila pod takim pritiskom.

Je to vaš namen? Da se kupci počutijo neprijetno in jih je sram? Mar ni nedostojno in žaljivo do starejših ljudi, da morajo tako hiteti? Kaj pa invalidi, bolni, mame z otroki? Nismo vsi mladi, zdravi in z odličnimi refleksi ter motoričnimi sposobnostmi, da bi lahko zmetali 5 izdelkov na sekundo v vrečko.

Zakaj silite vaše trgovke in kupce v tako hitrost? Smo v vaših trgovinah na tekmovanju? Smo stroji? So vaše prodajalke avtomati? Nas želite vse razčlovečiti?

Zakaj nimate normalnega pulta, da lahko kupci normalno pospravimo nakupljene izdelke? Želite s tem sugerirati, naj čim prej pospravimo nakupljene izdelke in čim prej izginemo iz vaše trgovine?

Meni je po tem prizoru ostal grenak priokus in vašo trgovino ne stopim več. Za svoj denar želim spoštljiv odnos.

Mogoče imajo pa ravno na račun tega, da se znebijo mečkačev, ki imajo časa cele dneve, več prometa od tistih, ki časa nimajo na pretek? Potem pa z gospo ne stopajta več not, ni problema.

Al pa, če jim predlagaš, da zraven ene tahitre, odprejo še eno tapočasno blagajno za upokojence.

Kot jaz vidim, ima večina čisto dovolj časa za vse, ampak pol njih jih nalašč zajebava prodajalke, češ: če že ti moraš biti hitra, te bom pa jaz naučil, kako se dela počasi.

Podpis! Očitno ste prijazni do konca plačila, potem pa mars ven, da bo plac za naslednjega ocuzat! Pa še drago je ratalo v Hofru!

Sužnji zaposleni v Hoferju (prodajalci) psihirajo sužnje, ki kupujejo v Hoferju (kupci) …. torej oboji so pod stresom/ pritiskom … volkovom pa teče slina iz gobca in se smejijo ter mastijo, ko jim padajo dinarčki v vrečo brez dna.

Epilog:
Volkovi niso pod stresom, to je rezervirano samo za sužnje, ki SLUŽIJO sistemu, ki jih izčrpava do njihove smrti!
Amen!

Sama sem ta problem čisto preprosto rešila. Bolj prodajalka hiti, bolj jaz počasi zlagam. Se mi zdi grdo in poniževalno, da mi artikle, ki jih plačam, meče kot psu kost. Če si ne znajo dopovedat z lepa, da se s kupci tako ne dela, si bodo pa zgrda. Mi je prav smešno, ko meče stvari, kot da tekmuje, kdo bo hitrejši. O ne, z mano to tako ne gre. Počasi zlagam svoje stvari v vrečko in plačam šele takrat, ko je zloženo vse. Če bi plačala prej, bi naslednjemu kupcu njegove stvari zmetala med moje. Včasih si še s poudarkom kak lonček iz vseh strani ogledam, če ni slučajno kje počil od njenega metanja. In ne, niti malo mi ni nerodno.

Spet ti, umsko zaostala prodajalka. Saj z gospo ne bosta več stopili v tvojo trgovino ampak pazi: tej gospe se bo pridružila še druga in tretja pa četrta in na koncu bojo tvojo trgovino zaprli in ti boš odcapljala na zavod za zaposlovanje. Tja s svojim odnosom do kupcev tudi spadaš. Potem bomo pa videli ali problem je ali ni. Trenutno ga ne vidiš, ker s svojo kurjo pametjo ne znaš razmišljati dalje od svojega dolgega kljukastega nosu.
Mislim pa, da je čas, da svojemu šefu predlagaš, naj odpre posebno blagajno za vse tiste, ki plačujejo s karticami. Ker tisti pa res delajo gužvo.

?????
Zato ker izpolnjujejo stroga in natančna navodila, ki prihajajo iz udobnih pisarn vodstva!
Delajo tako kot jim je naročeno!
Ali res mislite, da zato tako norijo in hitijo, da bi nagajale kupcem????
Vaša pa je odločitev, ali boste puščali denar pri nekomu, ki vas ne spoštuje in vam ne omogoči, da bi dostojno in v miru pospravili izdelke, ki jih boste tudi plačali v svojo vrečko.

Učinkovitost, kvaliteta, cena, hitrost. Že nacisti so imeli te principe. Koliko so ob tem cenili tudi človeka vemo. Ampak pri Hoferju temu ni tako.

ja to je slabost lidla, hoferja. Tu mislim da bi morali dati malce več poudarka in malo zmanjšati brzino, vsaj v primeru takih osebkov kot je omenjena gospa, ki se pač malce težje znajdejo, rabijo malo več časa itd. Nis(m)o vsi za vse in v vsem odlični.

malce za dušo.......https://www.facebook.com/stvari.ajdovscina/

Mal si prepotenten/a.
Veš, obstaja precejšnja možnost, da tudi ti dočakaš stara leta in me prav zanima, kako boš takrat veselo piskalo, ko bodo blagajne samopostrežne in nikjer nikogar, da ga vprašaš, kako in kaj,ker ne znaš pritisnit pravi knof, ne vidiš dobro, koda ne potegne…

No, ravno par dni nazaj sm bila jaz v Hoferju, pred mano tudi ena starejša gospa, se je zdela še v koraku s časom, a pač malo bolj počasna. Blagajničarka ni nič nestrpno težila, ampak je bila prijazna in je gospe še pomagala, jaz sem pa tudi potrpežljivo počakala in si mislila: kdo ve, kakšni bomo mi, ko bomo stari…

zgleda so res eno monkljo ven vrgli, pa se sedaj usaja. še nikoli doživela kaj takega v Hofru, pa fajn je ker za drbiž ne fehtarijo kot drugod.


Zaradi takih, kot si ti, mora blagajnicarka pri naslednjih 10 toliko bolj hiteti, da doseze normo. Tvoje pocetje ima cisto nasprotni ucinek: blagajnicarke nic ne “vzgojis”, ker ima pogodbo s Hofrom in ne s tabo, naslednjim 10 kupcem pa zakuhas toliko vecji tempo in se slabo voljo prodajalke – ki je normalna, ce se boji, da bo zaradi nekega babseta ostala brez sluzbe.

Zanimivo, da te hitrosti ni opaziti v Avstriji. Tam lahko kupci normalno zlagajo kupljeno in normalno plačajo brez priganjanja. Za slovenske hlapce je pa vse dobro. In nekateri hlapiči tukaj ta način še branijo.

Meni kot kupcu je hitrost kul. V Tušu ali Mercatorju postanem ob pogledu na vrsto pred blagajno slabe volje, ponavadi upravičeno, medtem ko vrste v Hoferjih, Lidlih, Eurospinih… skopnijo kot sneg spomladi. Saj če vam ni všeč, imate svobodno izbiro, pa pojdite v Mercator, pa še ceneje je tam, kot pravite v sosednjih temah. Kje je sploh problem?

Glede prijaznosti prodajalk pa, jaz zmeraj naletim na prijazne. Mogoče pa podobno vleče nase podobno?


Zaradi takih, kot si ti, mora blagajnicarka pri naslednjih 10 toliko bolj hiteti, da doseze normo. Tvoje pocetje ima cisto nasprotni ucinek: blagajnicarke nic ne “vzgojis”, ker ima pogodbo s Hofrom in ne s tabo, naslednjim 10 kupcem pa zakuhas toliko vecji tempo in se slabo voljo prodajalke – ki je normalna, ce se boji, da bo zaradi nekega babseta ostala brez sluzbe.
[/quote]

Če bi vsi tako delali, bi trgovina morala spremeniti način delovanja. Ker pa vidijo, da lahko delajo s slovenskimi hlapci kakor se jim zazdi, je tako kot je.

Kdo pa sploh je stranka v Hoferju? Nekdo, ki želi najboljšo kvaliteto za najnižjo ceno. Očitno jih ostalo ne zanima, sicer bi se na blagajnah že kaj spremenilo. Jaz več kot 2 artikle v Hoferju ne kupim nikoli, ker bi leteli po tleh.
Morate vedeti, da je način nakupovanja tam od koder Hofer izhaja popolnoma drugačen kot v Sloveniji- tam se enkrat na teden kupuje cele vozičke artiklov, ki se iz njih prelagajo v avtomobile. Slovenci pa smo bolj redni in skromni nakupovalci, zato se motovilimo naokoli s košarami, kar ni v konceptu trgovine ker nato te košare ostajajo na koncu traku, artikli pa se nalagajo v prenosne vrečke.
Trgovin se ne more postavljati enako na različnih trgih po principu copy-paste.

Eden razlogov, zakaj hodim v Hofer je hitrost s katero me sprocesirajo.

Hofer je diskont, razsirjen iz Nemcije po celem svetu in vsi imajo isto politiko. Hiter nacin dela. Ti s tvojim romanticnim pisanjem izpades neizobrazena, oprosti, samo je res tako, tvoj romanticni pogled pac ne pripomore cisto k nicemer, to je tak stil trgovine in pika.

Mene pa moti, da mi prodajalka kar sama začne metati artikle v voziček, če je ne uspem dohitevati. Ker nakupim veliko, moram gledati, kako razporedim, da gre vse noter in tudi steklenic ali moke ne morem imeti na grozdju na primer.

Uh, spet to flancanje o svobodni izbiri…

Uh, spet to flancanje o svobodni izbiri…
[/quote]
Ja, a te kdo sili?

Zanimivo, da te hitrosti ni opaziti v Avstriji. Tam lahko kupci normalno zlagajo kupljeno in normalno plačajo brez priganjanja. Za slovenske hlapce je pa vse dobro. In nekateri hlapiči tukaj ta način še branijo.
[/quote]

No, to pa niti slučajno ni res. Naše blagajničarke so v primerjavi z avstrijskimi prave počasnele.

Edina razlika je, da so avstrijski kupci bolje organizirani. Tam vsak vzame voziček, tudi, če ima samo nekaj izdelkov in nihče sproti ne zlaga v vrečke, ampak gre roba direkt v voziček, zlaga se pa ali pri za to namenjenem pultu, ali pa pri avtu. Pa še na trak zložijo po nekem logičnem vrstnem redu, se pravi težje in večje stvari prvo, lahko in lomljive na koncu.

Pri nas pa košare, pa brez vrečk, pa po rokah, pa vse leti naokoli, pa takoj zlagat v vrečke in prvo na trak jagode ali pa paradižnik in na koncu konzerve … potem ni čudno, da je tudi relativno počasna blagajničarka za večino prehitra. Pa ni, ampak smo kupci neorganizirani in nepripravljeni prilagoditi svoje obnašanje, da bi vse skupaj hitreje teklo.

Mene pa moti, da mi prodajalka kar sama začne metati artikle v voziček, če je ne uspem dohitevati. Ker nakupim veliko, moram gledati, kako razporedim, da gre vse noter in tudi steklenic ali moke ne morem imeti na grozdju na primer.
[/quote]

Ja potem pa spredaj na trak zloži steklenice in čisto na koncu grozdje, ni neka znanost, no.

No, to pa niti slučajno ni res. Naše blagajničarke so v primerjavi z avstrijskimi prave počasnele.

Edina razlika je, da so avstrijski kupci bolje organizirani. Tam vsak vzame voziček, tudi, če ima samo nekaj izdelkov in nihče sproti ne zlaga v vrečke, ampak gre roba direkt v voziček, zlaga se pa ali pri za to namenjenem pultu, ali pa pri avtu. Pa še na trak zložijo po nekem logičnem vrstnem redu, se pravi težje in večje stvari prvo, lahko in lomljive na koncu.

Pri nas pa košare, pa brez vrečk, pa po rokah, pa vse leti naokoli, pa takoj zlagat v vrečke in prvo na trak jagode ali pa paradižnik in na koncu konzerve … potem ni čudno, da je tudi relativno počasna blagajničarka za večino prehitra. Pa ni, ampak smo kupci neorganizirani in nepripravljeni prilagoditi svoje obnašanje, da bi vse skupaj hitreje teklo.
[/quote]

Torej smo za Hofer Slovenci prebutasti? No to je pa lepo vedeti.

Koncept Hofera je hitrost, in kot je nekdo lepo povedal, kratki pulti pri blagajni so zato, ker je mišljeno, da gre pač na hitro v voziček, nato pa je več kot dovolj časa za zlaganje v svojem tempu na dolgih policah ob steni ali pa v prtljažnika avta…kdor pa gre po 5 artiklov s košaro, zraven jih pa razporeja bo pa imel nekaj težav lahko… 😀

Jaz veliko bolj znorim, če se v kakem merkatorju blagajničarka suka, kot da je na močnih pomirjevalih ali pa se tam 2 minuti pogovarja s stranko, hej, pojdita na kavo…

Ko v Zanzibarju že sonce zahaja, pri nas je še noč. Palme, banane in kokos - otok cvetoč.

New Report

Close