Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Bi raje kupili nov, a slabši avto ali rabljenega in boljšega?

Bi raje kupili nov, a slabši avto ali rabljenega in boljšega?

Če bi kupovali avto, bi raje kupili novega, a zato slabšega ali rabljenega in boljšega?

9 mesec star in nizja cena. Bil in je kot nov.

Novega

Od Dacie bi jest osebno kupil le Dusterja in Dokkerja. Zakaj omenjena dva, prvi je terenec ki ima možnost dokupa 4×4 pogona, slednji je od Nissana in je mnogo bolj uporaben (tudi na resnem terenu) od šminkerskega Capturja ( slednji ni namenjen resnim terenskim namenom) z obupno ceneno plastiko v notranjosti, dočim Dokker je takorekoč cenejši Kangoo, za slednjega pa velja da prav tako ni dobil ravno dobrih ocen za trk. Avto izbereš glede na namen. Dacie imajo starejšo elektroniko in slabšo plastiko v notranjosti, prav tako imajo določene dele iz nekdanjih Renaultov kot so stikala, kljuke, števci, zasloni, vendar to nujno še ne pomeni da bodo zadeve nenehno crkovale, saj so skupni osnovni deli istovrstni kot v matični znamki Renault, le kvaliteta in preciznost izdelave sta bolj ceneni. Seveda so pomembna komponenta tudi varnostni sistemi, ki jih določeni modeli Renaulta premorejo med tem ko v Dacii niso dostopni. Sama varnost se razlikuje tudi glede na regijo npr. Dacia v Indiji nima tako velikega airbaga kot ta v EU in nima možnosti 4x airbagov kot jih imajo te v EU itd… od tod slabše ocene za trg glede na regijo. Upoštevati moraš dejstvo, da že sam Renault ni nek presežek s kakovostnimi materiali, zanesljivostjo in dolgo življensko dobo, zato se mi zdi izbira Dacie celo boljša opcija. Vsekakor bo avto zdržal primerljivo kot klasičen Renault le da bo cenejši. Motorji so istovrstni. Imamo doma Clia 3 generacije, v 100 000 km je bilo že kar nekaj ukvar predvsem po 75 000 prevoženih km. Za moje pojme je Renault kot matična znamka cenovno precenjena znamka, je pa zato oblikovno toliko bolj dodelana tako v zunanjosti kot tudi v notranjosti. Če želiš da je dobro založen z opremo pa ni niti najmanj poceni.

Rabljena vozila so loterija, sploh nemški avtomobili niso neke perle, ravno tako se pokvari Audi, Škoda, kot tudi BMW, ni pa nujno da se bodo redno kvarili, vsekakor pa če že rabljeni nemški raje kaka Škoda, zato ker ima bistveno cenejše servise. Nikakor pa ne glej rabljene Dacie…

Jaz vedno drugo izbiro. Dobrega rabljenega. Samo za to rabiš vsaj minimalno tehnično znanje in dobro je imeti prijatelje/kolege med mehaniki, da te obvarujejo napačne odločitve.

2.
Je pa treba bit zelo previden, ker se pri nas s preprodajo avtomobilov ukvarjajo v 99,99{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} nategatorji – goljufi. Osebno bi boljši (rabljen) avto šel iskat v Nemčijo.

------------------------------------------------------------------------------------------------------- [i]Do what you can't.[/i]

Novega s pet let garancije

Jasno ko pasulj…samo sveta trojica plus Volvo, najmanj rang bemflove petice ali velikega SUVa , 10-15 let starosti in max 5- 8000€…to je racionalna odločitev…nizka nabavna vrednost, majhna izguba na vrednosti, poceni vzdrževanje, preverjene mašine, okvare itd, max udobje in kvaliteta materialov, itd…
Nove Dacie in podobnega sranja ne bi maral zastonj…ravno tko vse, kar je manjše od ranga Golfa..tistemu se ne reče avto v pravem pomenu besede…

Kupili smo 3 leta starega za pol cene, ima se 2 leti garancije. Vedno tako kupujemo.

Novega, ker ima dolgo garancijo ali pa mogoče tudi starega, vendar ne več kot leto dni in z 2 letno garancijo. Vse drugo ne pride v poštev.
Sem se enkrat dobro nasrala. Kupila rabljeno vozilo in ostala sredi mostu v največji gužvi.

Reveži…

No… sam sem nazadnje kupil dve leti starega za pol cene novega.

Reveži…
[/quote]

hehe, ja, smo revezi, kaj ces, ne moremo bit vsi Slovenceljni 😛

Vedno kupim rabljeni avto, ampak še v garanciji. Sem pa hvaležen vsem, ki kupijo novga, in ga preplačajo.

No… sam sem nazadnje kupil dve leti starega za pol cene novega.
[/quote]

Ja, tudi mi tako kupujemo, 1-3 leta starega, gledamo, da ima se garancijo, cim manj km, cim vec opreme…

Ja, tudi mi tako kupujemo, 1-3 leta starega, gledamo, da ima se garancijo, cim manj km, cim vec opreme…
[/quote]
Zelo tipično slovensko….vsi bi radi garancijo zato ker nimate pojma o kupovanju avta…
Čim manjbdnarja in čimveč opreme, pa vsi vemo kakšen avto dobimo v takem primeru…dobrega sigurno ne…italijane, francoze, kitajce, ople, forde itd…in potem jasno še na vzdrževanju šparate ker ste preškrti…rezultat je tak, da se npr. Lagune I, Xantie, itd, skoraj ne vozijo več po cestah, Passatov, Audijev in bemflov istih letnikov je pa še vedno ogromno na cestah…


Zelo tipično slovensko….vsi bi radi garancijo zato ker nimate pojma o kupovanju avta…
Čim manjbdnarja in čimveč opreme, pa vsi vemo kakšen avto dobimo v takem primeru…dobrega sigurno ne…italijane, francoze, kitajce, ople, forde itd…in potem jasno še na vzdrževanju šparate ker ste preškrti…rezultat je tak, da se npr. Lagune I, Xantie, itd, skoraj ne vozijo več po cestah, Passatov, Audijev in bemflov istih letnikov je pa še vedno ogromno na cestah…
[/quote]

Bemtis… pa ravno Passata smo kupili 😛

Garancija pa… ko kupimo hisni aparat za 15€ je zraven garancija, kaj ne bo potem pri avtu za 15.000€ ali vec?

Ko ne kupujes avta pod mus, imas moznost cakat na ugodno priloznost. Zadnji avto smo kupovali dobro leto, dobili super ceno in veliko opreme, kar bo igralo veliko vlogo pri prodaji cez x let. Ce zelimo avto dobro in varno vozit ter ga potem cez x let dobro prodat, je vzdrzevanje osnova stvar. Ni nam v interesu cez leto ali dve spet menjat avta ali pa, da nas pusti nekje na cesti…

Jaz bi absolutno rabljenega. Razen, ce bi imela viska denarja haha. Npr. Poznam nekoga, ki je ravno zdaj kupil renaulta, 1.4 motor, bencin, 4 sedezi, navaden menjalnik…ko ena malo vecja sajtrga, pa je dal za njega 16.000€!!!! In to samo zato, da se lahko pohvali, da je nov, ceprav ga bo odplaceval ko idiot. Pa kao garancija…ma lepo te prosim, kar je v garanciji itak v vecini primerov ne crkne, pa se ta garancija ne vkljucije vsega, sexpei zavarocanju so ga nategnili ko osla! Za tak denar dobis malo rabljen avto z veliko vec opreme, boljsim motorjem, raketo proti temu! Vzemi si cas in rabljen avto preveri na pooblascenih serviserjih (pri vw vem da se da, za ostale ne vem), pelji zraven mehanika. Pa glej…tudi ce ti kaj crkne slucajno, lahk pol avta zamenjas, pa ne bos dal toliko denarja kot pa za novega. Npr za 16000 bi ta model dobil sharana 2012, al pa passata, avtomatika, da ne govorim o cenejsih znamkah…eeeh. skoda denarja za nov avto, res. Raje daj ta denar kam drugam, kjer ti bo bolj prav prisel, pa naj ti bo vseeno kaj si sosed misli, a imas rabljenega alo novega…pa tudi iz nemcije se ti ga splaca pripeljati. Stanejo veliko manj, izbira ogromna, postopek pa cist enostaven, imas vse na netu napisano


Se strinjam z zapisom.

Bemtis… pa ravno Passata smo kupili 😛

Garancija pa… ko kupimo hisni aparat za 15€ je zraven garancija, kaj ne bo potem pri avtu za 15.000€ ali vec?

Ko ne kupujes avta pod mus, imas moznost cakat na ugodno priloznost. Zadnji avto smo kupovali dobro leto, dobili super ceno in veliko opreme, kar bo igralo veliko vlogo pri prodaji cez x let. Ce zelimo avto dobro in varno vozit ter ga potem cez x let dobro prodat, je vzdrzevanje osnova stvar. Ni nam v interesu cez leto ali dve spet menjat avta ali pa, da nas pusti nekje na cesti…
[/quote]
Za vzdrževanje mora poskrbet lastnik sam…in poznavanje delovanja avta, prvih znakov okvar itd…na cesti še noben ni ostal kar tko, z lufta…vsak avto ki crkne, kaže znake že prej…
Ko kupiš kurbbico za eno noč, dobiš zraven garancijo da bo tko kot treba? Ne dobiš…


Za vzdrževanje mora poskrbet lastnik sam…in poznavanje delovanja avta, prvih znakov okvar itd…na cesti še noben ni ostal kar tko, z lufta…vsak avto ki crkne, kaže znake že prej…
Ko kupiš kurbbico za eno noč, dobiš zraven garancijo da bo tko kot treba? Ne dobiš…
[/quote]
Ti že veš……….

2012 sem na (ugoden) leasing vzel novega.
Nameravam ga imeti vsaj 15++ let

Če kupiš novega in ga potem voziš tja do 15 let, mislim, da ga ne preplačaš. Največja neumnost je kupiti novega, pa ga zamenjati oz. prodati čez 2 ali 3 leta.

tisti, ki kupujejo rabljene avte stare 2 do 3 leta, malo kilometrov, ogromno opreme za pol cene ali še manj…..ne natolcevat neumnosti. noben normalen uporabnik avta, ne glede na količino denarja s katero razpolaga, ne bo denarja tako metal v smeti, da bo vsaki dve leti menjal avto in na njem zgubil 15 jurjev, zraven pa prevozil 50 jurjev km. realno gledano takih ljudi ni….mogoče se na več tisoč avtov najde kak norc….ampak toliko norcev v nemčiji tudi ni, da bi vsi slovenci lahko od njih kupili tak avto.
torej ti ostanejo rabljeni avti od raznih operativnih najemov, lizingov, rentacarjev itd….za tak avto, hvala lepa.
prav tako tisti, ki očita nekomu, da je kupil novega renoja za 16 jurjev, ko bi za isti denar kupil 2012 šarana, pasata in ostala sranja…..se zavedate, da bi zapravil enako denarja, kupil zjeban avto 5 let star, s cca 150 do 200 kkm, lahko tudi več…pri renoju pa ima nov avto s petletno garancijo in vključenimi rednimi servisi…..torej je njegov strošek gorivo in zavarovanje celih 5 let….pri zjebanim vw pa bo mimogrede moral zamenjat zavore, sklopko, vztrajnik, če ima smolo, še kako šobo, pumpo, turbino, egr je itak potrošna roba, verjetno še menjava gum……kje je tu računica, če človek rabi avto za na šiht in v trgovino in na kak izlet….kaj za vraga naj počne s šaranom?????

prav tako nakup rabljenega v določenem časovnem obdobju, ko računaš vse stroške, povzroči približno enako stroškov v določenem obdobju, kot nakup novega ( računano gorivo, vzdrževanje, izguba vrednosti..) sem naredil že kar nekaj izračunov in je bil strošek avtomobila pri rabljenem ali novem recimo v petih letih skoraj enak pri obeh…..prihranek je edino, ko kupiš 15 in več let star avto za jurja, kjer praktično ni izgube vrednosti….

New Report

Close