Forum.Over.Net

Starševski čvek

Postavite nemogoče vprašanje in dobili boste neverjetne odgovore! Anonimno in brez registracije. Največje slovensko virtualno mesto. Če ni objavljeno v tem forumu, se ni zgodilo!

Vrata VAL...koliko nas je?

Default avatar

Daj povej

Je še kdo ki čaka na montažo? Plačala meseca maja , trikrat prestavljen termin za montažo, na tel. ne odgovarjajo, na email tudi ne..odgovori da so monterji ba bolniški, potem so se zmotiliv datumu montaže....
Default avatar

Katra 1

Tudi mi. Plačali julija, avgusta poslali opravičilo, da zaradi težav v Nemčiji, kjer jih izdelujejo, menda planirajo dobavo v septembru, septembra bo konec, še nič.
Na telefonski pogovor čakamo tudi po dva dni, ker so menda v taki gužvi, da je joj, me je kar strah, če bomo vrata sploh kdaj videli.
Default avatar

carmenca

Daj povej je napisal/a:
Je še kdo ki čaka na montažo? Plačala meseca maja , trikrat prestavljen termin za montažo, na tel. ne odgovarjajo, na email tudi ne..odgovori da so monterji ba bolniški, potem so se zmotiliv datumu montaže....
Pred parimi leti je tudi mami dala vrata VAL. Tudi ona je čakala kar nekaj časa, potem je pa poklicala in zarobantila, so jih prišli montirat 31.12.
Drugače pa je zelo zadovoljna z njimi. So dobro zvočno izolativna (prej se je iz hodnika in iz stanovanja v hodnik slišalo čisto vse, sedaj skoraj nič - če je TV zvok na normalni jakosti, se ga ven sploh ne sliši - se komot narediš, da te ni doma...)
Default avatar

pri nas

Mi smo jih sicer naročili in menjali skoraj 5 let nazaj, starša slaba 4 leta nazaj. Montaža pri obojih bila v roku, pri nas celo kak dan prej. Naredili super, praktično edini mojstri, ki niso nič dodatnega popackali, poškodovali, uničili.....
Moram rečt, da so bili zelo odzivni takrat tako preko e-pošte kot telefona.
Ni izgovor, ker bi oni morali to vkalkulirat v dobavni rok, ampak v tujini imajo praktično ves avgust kolektivni dopust, tako da res lahko pride do kakega izpada.
lp
Default avatar

tuki 3

Pri nas v bloku trije taki, eni so znoreli in so šli direkt na sedež firme v Lj in se drli pred strankami, eni so klicali tržno inšpekcijo, za tretjega pa ne vem...

Imamo pa mi podobne, izredno negativne izkušnje s podjetjem Roltek, ki ga močno odsvetujem.
Default avatar

alianne

Na montažo smo čakali več kot 3 mesece. Vrata smo plačali 31.3, montirali so nam jih 10.7.2008. Obljubljeno je bilo,ko smo jih naročili, da bo enkrat v sredini maja.

Kot ste že napisali na telefon ne dobiš nikogar, samo telefonistko, ki obljublja, da te bodo poklicali, potem pa ni nič. Mene so sicer po dveh dneh, ko sem večkrat klicala, kontaktirali po mejlu in mi poslali datum za montažo. Datuma so se držali. Na montažo sicer nimam pripomb, je bilo dobro narejeno.Kljub temu pa zadeva še ni zaključena, ker smo namesto digitalnega kukala dobili navadno kukalo. Minila sta že več dva meseca, še vedno se niso oglasili.
Šla sem malce brskat po spletu. Očitno je to njihova stalna praksa, da se ne držijo dogovorjenih rokov, oz zelo očitno je, da zavajajo kupce.
Za njihova vrata smo se odločili, ker so jih kupili že moji starši pred leti in niso imeli nobenih težav. Če bi se še enkrat odločala, vrat ne bi kupila pri njih. Upam, da boste zadevo uspešno rešili.
Default avatar

Pomaga samo tržna inšpekcija

Tudi mi imamo val vrata. Rokov so se drzali, ker nismo v naprej plačali. Smo imeli pa težave pri odpravi napake v dig.kukalu. po 8 mesecih smo jih prijavili na inšpekcijo in potem prišli zamenjat dig.kukalo v enem tednu. 8 mesecev so nas pa nategovali, da niso prisla prava dig.kukala iz kitajske... pri njih se da zmenit samo preko inšpekcije...
Default avatar

Tut

Propadajo. Stran od njih.
Default avatar

lejdy

Moja hčerka tudi. Plačali aprila, montaža pred enim meseem pa niso imeli dovolj materiala za pravilno vgradnjo in sedaj imata v steni luknjo in čakata
Default avatar

TJ7

Pozdravljeni,
Verjetno so vrata Val in delavci kvalitetni, kar pa se tiče datuma montaže so prava katastrofa. Aprila smo vplačali avans. V pogodbi piše, da je rok za montažo 35 dni. Do danes 28. september vrat še nismo dobili. Če želite vrata v doglednem roku se ne odločite za njih, tudi nekaj živcev vam bo prihranjeno. Že dvakrat so nam tik pred dogovorjenim rokom preko SMS-a odpovedali montažo in sta mi šla dva dni dopusta že v prazno. Za družine z manjšimi otroci pa je dopusta vedno premalo. Sedaj ko berem forume vidim, da nisem osamljen primer. V tem času, bi lahko že koga dodatno zaposlili, če imajo vedno težavo z roki.

Prvi dopis smo dobili junija, da imajo probleme z dobavitelji.

2. dopis julija:
Spoštovani,
kot smo Vas že ovbestili z dopisom, ki ste ga prejeli pred časom, smo imeli v zadnjem obdobju težave z roki dobave nekaterih modelov vrat, med katerimi so bila žal tudi Vaša, zaradi česar je prišlo do zamud z vgradnjo. Ker s strani proizvajalca vse do danes nismo prejeli povsem natančnega termina kdaj Vam bomo vrata lahko prišli vgraditi.
Prav danes pa smo s strni proizvajalca vrat končno prejeli dobre novice, da je težava zaradi katere je prišlo do zamude odpravljena, ob tem pa smo prejeli tudi terminski načrt dobav.
Žal zamude z dobavami vrat ne bomo mogli odpraviti takoj, še posebej , ker se je vse skupaj pokrilo še z obdobjem rednih letnih dopustov v oddelku montaž, zato bi Vam bili zelo hvaležni, če bi lahko sprejeli termin vgradnje vaših vrat v obdobju med 21.8 in 8.9. Znašli smo se v stiski, ko bi resnično radi ustregli vsem, ki ste nam zaupali, vendar žal kljub najboljši volji tega ne zmoremo.Za vse neprijetnosti povzročene z zamudami se vam v imenu podjetja opravičujem in se Vam zahvaljujem za razumevanje, saj na težave, ki so pripeljale do zamude, nismo imeli vpliva in jih nismo mogli predvideti.

SMS na dan montaže začetek septembra:
Spostovani, zal vam sporocamo, da sta nam danes zbolela kar dva monterja (se vceraj tega ni bilo mogoce predvideti). Do zdajle sem iskal resitev, a ker zal ni poti, da bi lahko nadomestil manjkajoce ljudi, danes zal ne bomo mogli priti na montazo vasih vrat. Oglasili se vam bomo s predlogom novega datuma. Opravicujem se vam, vendar takih okoliscin zal ne moremo predvideti v naprej, zato vas tudi sele danes obvescamo o tem, nimamo pa nobenih rezerv, ker je tako ze kar nekaj sodelavcev monterjev na bolniski od prej. Zelo veliko smole imamo v zadjih tednih s tem. Lep pozdrav. VAL, Gregor Vrhovnik, direktor podjetja

SMS en dan pred montažo (28.septembra) ob 22.30 uri .
Spostovani, zaradi prevelike zasedenosti vam nisem uspel sporociti prej in tudi upal sem do zadnjega, da mi ne bo treba. Vendar pa vam moram zal sporociti, da imamo se naprej obupne tezave z bolniskimi odsotnostmi nekaj nasih nosilnih monterjev, brez katerih zelo tezko oblikujemo zanesljive ekipe za montazo vrat. V hudi stiski smo in nas zal tudi jutri zjutraj k vam ne bo. S ponedeljkom se nekaj monterjev vrne in odtlej bo lazje. Upam, da nam boste dali moznost, da koncno zadevo zakljucimo v enem od naslednjih dni. Zelo hudo mi je, ker se zavedam, da smo vam enkrat montazo ze odjavili. Prosim oprostite in lp. VAL, Gregor Vrhovnik, direktor

Lp Tatjana
Default avatar

vrata123

Vrata Val kvalitetna, samo čakaš na montažo, je pa tale njihov direktor zelo prijazen in pismen.
Default avatar

čakam

Še ena, ki čaka, pa ne dočaka. Že več mesecev. Na klice pa itak ne odgovarjajo...
Default avatar

ogard5

Tudi mi čakamo vrata in enako so nas obvestili z nedobavo iz Italije itd,itd
Se govori da so čisto na koncu in propadajo,tako da lahko samo upamo da nam vrnejo denar ,ki smo ga vplačali
Tudi salon v BTC-ju so zaprli,tako da zgleda da je zadeva resna
Default avatar

Nanaa

Pozdravljeni, sotrpini!

Hvala za odprto temo, tudi sama imam enake izkušnje s podjetjem VAL.

Vrata smo plačali marca 2017, in v začetku julija končno dobili termin montaže (dobavni rok 40 dni, čakali smo 4 mesece, vmes so se seveda izgovarjali na dobavitelje, ki zamujajo in višje sile in bolezni, itd.)! Ob 8h zjutraj naj bi prišli montirati, takrat prejmem sms v smislu: Zal vam moram sporociti, da imamo se naprej obupne tezave z bolniskimi odsotnostmi. V hudi stiski smo in nas k vam ne bo, ker zal nimamo dovolj monterjev.Prosim oprostite in lp.

Znorela sem, ker so mi to javili takrat, ko naj bi že bili pri meni, sama pa sem vzela dopust, ravno zaradi montaže! Konstantno klicarjenje v klicni center, pisanje emailov (kjer ti stalno obljubljajo, da bodo predali informacije servisu za montažo, noben ne kliče, nič). Končno po enem mesecu pridejo! Aleluja! Res sem upala, da bom takrat zaključila zgodbo s tem podjetjem, ker sem z živci na koncu. Najprej zamudijo enu uro, potem pa ne dokončajo dela, ker s sabo nisem imeli rezervnih delov, nisem dobila niti digitalnega kukala, številka stanovanja je narobe napisana... Monterji so mi takrat rekli, da se moram za ponoven termin montaže dogovoriti na podjetju, ker se oni stem ne ukvarjajo.. Tukaj bi samo rada napisala, da so bili monterji super fantje, res. To je edina pozitivna izkuišnja s podjetjem Val, torje njihovi monterji!

Dobim dopis, da imajo SPET težave z dobavitelji in da naj nedokončano montažo pričakujem okoli 10. oktobra, torej SPET 3mesece po napol opravljeni montaži. Vrata mi sedaj sicer stojijo, ampak so že začela odstopati, nekateri deli pri obokih mi dol visijo (vrata so gor cca 2,5meseca), vrata se, ko jih zaprem za sabo, sploh ne zaprejo, ampak jih moram držati med zaklepanjem, da se mi ne odprejo nazaj v stanovanje. Danes, ko sem prišla domov, sem opazila, da pri oboku odstopa in mi je ratalo slabo, milo rečeno.

Prosila bi vas vse, z negativnimi izkušnjami, če bi pustili vsaj Google mnenje (dajte jim oceno!), da zavarujemo vsaj morebitne nove stranke! Ne privoščim nobenemu takega stresa v življenju. Tista mnenja na njihovi spletni strani si itak sami pišejo.

Pa še to - z zanesljivega vira sem izvedela, da nimajo nobenih problemov z dobavitelji, ampak, da imajo preprosto premalo monterjev, zapsolenih in da glavni šefi sprejemajo nova naročila, kljub temu, da VEDO da vrat v dobavnem roku, ki ga obljubljajo, ne bo. Torej, pohlep!

Sama stalno klicarim tja, že 7 mesecev, pa se zadeva ne premakne. Naj pokličem inšpekcijo, naj grem osebno tja? Glede na to, da nas je veliko, se lahko kako združimo, ker to ni normalno, oni bodo morali nehati poslovati. Definitivno lahko kaj naredimo, sploh če nas je toliko s temi izkušnjami.

Vse dobro vam želim,

Nana
Default avatar

prijavaaaa

Sama sem jih ravnokar prijavili inšpekciji. Sem izpolnila tisto vlogo na tej strani, http://www2.gov.si/mg/tirs/tirs.nsf/f1? ... a?OpenForm, upam, da sem pravilno izpolnila - kot v vseh vaših priemrih je podjetje VAL kršilo dobavne roke! Meni bo morali narediti montažo, jih tudi čakam že več mesecev, zdaj pa mi tudi številko meče ven, tako, da kot je nekdo zgoraj napisal, mislim, da gredo v malore in naš denar z njimi. Prosim, da še kdo prijavi ali obvesti kakšen inšpektorat, da imajo čim več prijav!
Default avatar

ogard5

OMEMBNO OBVESTILO

Spoštovani,

čeprav našim razlogom morda v teh časih, ko vsa podjetja gledajo le na svoje koristi, ne boste povsem verjeli, vam kljub temu z veliko žalostjo sporočamo, da so dogodki v našem podjetju v zadnjih dneh, zaradi spleta nesrečnih okoliščin, krenili tako narobe, da nam ni preostala druga pot, kot podati vlogo za stečaj. Več kot štirideset let smo bili vodilno podjetje na področju protivlomnih vrat, zdaj pa smo se znašli v položaju, ko smo prisiljeni podjetje zapreti, kar bo pomenilo tudi, da nekaj naročenih vrat, med njimi tudi vaših, ne bomo mogli dobaviti. Iskreno se vam opravičujemo, ker nismo opravičili vašega zaupanja in vam sporočamo nekaj informacij zaradi česa je do vsega skupaj prišlo in glede našega upanja, da vam bo na koncu povrnjenih čim več sredstev, ki ste jih za vrata vplačali.

Začetek težav našega podjetja sega sicer kakšnih osem let nazaj, ko so nam kriza v gradbeništvu in stečaji velikih gradbenih podjetij, kot so bili Vegrad, GPG, Imos in vrsta drugih, s katerimi smo sodelovali, pobrali ogromno sredstev (nekaj sto tisoč evrov), kar nas je takrat skorajda pokopalo. Ker smo bili podjetje z zaposlenimi mladimi družinami, odvisnimi od tega zaslužka, smo vztrajali in se vsa naslednja leta borili, da smo s kakovostnim delom uspeli ostati vodilno podjetje za protivlomna vrata z najboljšimi vrati na trgu.

Vendar pa to kljub vsemu ni bilo zadosti. Letos spomladi nas je začela spremljati nesreča, kakršne v vsej svoji zgodovini nismo poznali. Ves čas pomladi in preko poletja v jesen, smo imeli na bolniški odsotnosti zaradi poškodb pri delu in raznih drugih vzrokov, kar polovico naših monterjev, zaradi česar smo si nabrali kar veliko zamudo z dobavami. A smo verjeli in delali na tem, da bomo vse težave uspešno odpravili.

Vendar pa se je poleg tega, iz povsem nepojasnjenega razloga, v poletnih mesecih nepričakovano, glede na prejšnja leta, zelo zmanjšala še prodaja, kar nas je v začetku jeseni, poleg zamud, pahnilo še v finančne težave. Pa tudi to bi še nekako premostili, če nam ne bi ravno zdaj, v zadnjih dneh, naš glavni dobavitelj vrat, z novimi zaostrenimi pogoji poslovanja, onemogočil, da bi bili sposobni vrata dobavljati še naprej. Naše podjetje preprosto ni bilo dovolj močno, da bi se lahko obdržalo ob spletu vseh teh okoliščin, ki so se pojavile tako nenadoma in sočasno, zato nam ni preostalo drugega, kot da podamo vlogo za stečaj.

Po naših predvidevanjih se bo z naslova terjatev, ki jih imamo še odprte do svojih kupcev in prodaje naših osnovnih sredstev (kombiji, lesno obdelovalni stroji in druga oprema), nabrala količina sredstev, ki bo lahko pokrila vsaj del z vaše strani vplačanih sredstev. Natančnih ocen žal ne moremo podati. Stečajni upravitelj, ki bo določen v kratkem, vas bo o stanju obvestil.

Ker smo se morali izseliti tako iz našega salona v BTC kot tudi iz prostorov najetih na Langusovi ulici v Ljubljani, vam trenutno drugače kot s tem dopisom žal ne moremo nuditi več informacij.

Resnično nismo eno tistih podjetij, ki bi se načrtno okoriščalo z denarjem svojih strank. Vse opisane težave so se pojavile tako nenadoma in sočasno, da nanje nismo mogli biti pripravljeni in žal nismo imeli druge poti, kot da se le v nekaj zadnjih dneh odločimo za tak korak. Zavedamo se, da to ne more biti opravičilo in razumemo vaše razočaranje in jezo, saj ste nam zaupali težko zaslužen in privarčevan denar. Borili smo se do konca, tudi za naše službe, in imeli najboljše namene. Vendar, kot kaže, to ni vedno dovolj in žal moramo podjetje zapreti, skoraj trideset naših sodelavcev pa bo moralo na zavod. Nismo znali in zmogli poiskati drugačne rešitve.

Iskreno upamo, da boste dobili nazaj čim več vplačanih sredstev. Ves čas našega obstoja smo se trudili poslovati na najvišji mogoči etični ravni, na koncu pa se nam je primerilo to, da zdaj izgleda, kot da smo se želeli le okoristiti. Hudo nam je in globoko se vam opravičujemo.

Direktor Gregor Vrhovnik in kolektiv podjetja VAL marketing d.o.o.
Default avatar

ogard5

EVO RAVNOKAR DOBIL OBVESTILO
PA SO ŠLI DENARCI PO GOBE
SVINJARIJA
Default avatar

Bjonda

Dobili tudi mi mail da so zaprli. Pisala sem na inšpektorat, kolegica bo jutri kontakirala POP Tv. Načrtno so nas oškodovali, kriza..
Default avatar

primorka3333

Dejmo jih na pop tv. V primeru stecaja imajo prednost dobavitelji in zaposleni... ampak v nasem primeru je ocigledno da je bila to nacrtovana prevara...vedeli so da ne bo ne dobave ne montaze vrat pa so vseeno dva meseca nazaj sprejeli moj denar.... v tem primeru bi mi morali imeti prednost v slucaju stecaja...katastrofa...
Default avatar

11x

Kao da se je zadnje leto začelo to s**nje. Ni res, zadnja 3 leta se je držal z zobmi bilk na robu prepada. Jaz sem imel stavni listek za julij 2016 ampak je očitno uspel nalagati še vsaj 1000 strank v tem času.

Za info kot bivši zaposlen tam vam povem, da so njegova letna poročila sodelavcem o poslovanju izgledala enako kot to obvestilo o stečaju: brez ene same številke. Prav tako so bile plače razbite na več delov, regresov ni bilo, dobavitelji so imeli prazne blagajne, kombiji niso videli servisa od 2014, vrata pa so šla samo še na slabše, kar se kvalitete tiče. Na montažah smo se vedno maksimalno potrudili, da smo opravili svoje delo vrhunsko, ampak ne moreš iz Pepsi piksne narediti Audija tako da so itak bile pritožbe na pune odkar se je menjal dobavitelj vrat 2014. Cenejša so bila, posledično slabša.

Žal mi je za vse, ki vas je Grega nategnil, upam, da dobite čim več nazaj od tistih dveh lesno obdelovalnih strojev (cirkular kombinirka in kantarca) in ostalih drobnarij, ki so še ostale po kombijih. Za bivše sodelavce pa verjamem, da se bodo zaposlili drugje brez težav s tako referenco, kot je bil Valov kolektiv.