Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek wolksvagen

wolksvagen

Zveza potrošnikov v okviru kampanje PreVWara soorganizira skupinsko tožbo proti Volkswagnu zaradi goljufanja oz. prirejanja podatkov o izpustih pri dizelskih motorjih.

Za potrošnike je sodelovanje v kampanji PreVWara brez tveganja, saj kupci avtomobilov z njo ne prevzemajo nobenega tveganja, zatrjujejo na ZPS-ju. “Vse, kar morajo storiti, je prijaviti se in predložiti dokumentacijo, ki dokazuje, da so ali pa so bili lastniki avtomobilov z dizelskimi motorji z vgrajeno programsko opremo za zavajanje na testih izpustov v času do izbruha afere,” je pojasnila predsednica Zveze potrošnikov Breda Kutin.

Ob tem je pojasnila, da je Volkswagen po aferi, ki je izbruhnila pred dvema letoma, v ZDA izplačal 15 milijard dolarjev odškodnin, a v Evropi takšne prakse ni. Zato so se potrošniške organizacije pod okriljem Evropske potrošniške organizacije BEUC združile in začele vlagati kolektivne tožbe proti proizvajalcu. To se je že zgodilo v Italiji, Belgiji, Španiji in na Portugalskem, ki se jim sedaj pridružujejo Švica, Litva, Slovaška in Slovenija.

V tožbi jih bo zastopala odvetniška pisarna, ki je VW tožila že v ZDA
Združeni v kampanjo PreVWara so se prek BEUC-ja povezali z nemško podružnico ameriške odvetniške pisarne Hausfeld, katere odvetniki so uspešno nastopili proti Volkswagnu v ZDA. Ti bodo v primeru Slovenije zahtevke za vračilo odškodnine vložili na nemškem sodišču v Braunschweigu. Zahtevek bo postavljen v višini celotne kupnine za avto, je pojasnila Kutinova.

Kot je dodala, sodelovanje v akciji lahko oškodovancem prinese le korist, če pa postopek ne bo uspešen, nimajo nobenih stroškov. Kampanjo bo namreč financiral sklad Burford German Funding, ki pa je ZPS-ju postavil le pogoj, da mora do konca oktobra zbrati 1000 prijav lastnikov takšnih avtomobilov. “V ZPS-ju verjamemo, da nam bo to uspelo,” je dejala in dodala, da k sodelovanju pozivajo vse lastnike, saj je Volkswagnova prevara večplastna – gre za oškodovane lastnike avtomobilov, za onesnažen zrak, ki ga dihamo vsi, in za goljufijo.Zardoz priporoča BMW

Kdo lahko sodeluje?
Upravičenci so lastniki avtomobilov znamk Volkswagen, Audi, Seat in Škoda z 1,2-, 1,6- in 2,0-litrskim dizelskim motorjem EA189 (euro 5), ki so nove ali rabljene avtomobile kupili pred 18. septembrom 2015, ko je izbruhnila afera Dieselgate. “Takšni avtomobili so na trg vstopili nekje sredi leta 2009,” je pojasnil Boštjan Okorn iz ZPS-ja in dodal, da so upravičenci tudi tisti, ki so tak avto imeli in so ga že prodali.

V Sloveniji je oškodovancev približno 45.000, do konca oktobra pa morajo v ZPS-ju zbrati vsaj 1000 njihovih prijav.
[img]http://shrani.si/f/1b/zc/33K7q3lS/brez-naslovakkkk.png[/img]

Prevara gor al dol, prodaja ne bo padla nikoli…še več….marsikdo poznan je zadnja leta prešaltal iz jajc na VW

Tudi Renault je dober in vsak je dasiravno dober. Ako mislimo na kvaliteto, je VW celo bolj dober kot drugi.

nova
Uredništvo priporoča

Meni je samo smešno, ker so VW vzeli za grešnega kozla, sicer pa imajo podobne “težave” tudi ostali proizvajalci (vključno z BMW), samo na veliki zvon se ne obeša tega…

Ko bi ljudje vsaj vedeli kaj se gre pri tej prevari. Politika, politika, politika.

Vaš link

Vaš link

Vaš link

Kot je Thorr napisal:

Vaš link


Keri idioti so ti pri zps samo izsiljevanje in bedacki boste nasedli 😊😊😊

Pri meni ni nevarnosti, da bi kupila WV, ker so mi od nemških avtomobilov najmanj všeč. Upam, da nisem koga prizadela. :))

saj nemski so cist vsi v istem zosu 🙂

VW = völlig Wertlos

…deswegen …keine Entschädigung!

Uživaj na polno in bodi to kar si.

Potem si popolnoma out s svojim okusom

http://www.topgeardeutschland.de/images/djmediatools/619-abt-passat-16/abt_passat_16_03.jpg

http://cdn.pinthiscars.com/images/volkswagen-passat-cc-2017-12.jpg

https://www.tuningblog.eu/wp-content/uploads/2017/05/VW-Golf-R-MK7-Oettinger-Tuning-2017-W{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}C3{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}B6rthersee-1.jpg

Prav je tako, da jih tožijo… Lastniki so bili zavedeni pri nakupu, z onasnaževanjem bodo po projekcijah povzročili nekaj več smrtnih žrtev v Sloveniji. V Ameriki so taki avtomobili za na odpad, tukaj pa se veselo vozijo in še slabše, pokupili bomo vse take avtomobile iz Nemčije… Nemci se jih bodo znebili, saj se s takimi avti ne bodo mogli voziti po nekaterih glavnih mestih… Za balkan pa bo OK… Sicer pa je nemce neslo, njihova mentaliteta “jači smo od sudbine”, Deutchladn uber ales oz Nemčija nad vsemi.
Moje mnenje je, da če avto ne izpolnjuje pogojev za na cesto, pa naj bo to glede zavor, pnevmatik, aktivne, pasivne varnosti …, kot tudi onasneževanja ni zana cesto…


Potem niso za na cesto tud vsa vozila, ki nimajo euro 6 mašin….

Kolk so passatom noro padle cene zaradi teh težav z emisijami. V Nemčiji rabljenega dobiš praktično zastonj, pri nas so rabljeni zdaj skoraj za polovico cenejši. Kaj češ, ljudje jih ne marajo, kupcev ni.

Se strinjam z zapisanim. Ampak naši balkanski loleki so veseli, če lahko dobijo avte, ki se jih v Nemčiji želijo losati. Pač hlapčki – kot vedno. Kar Nemcu od riti pade, bo potem Slovenček še z veseljem in ponosom uporabljal!
In kaj hudiča si misli VW koncern, da niti razmišljal ni o odškodninah za evropske kupce??? A so ameriški kupci več vredni od evropskih??? Ameriškim kupcem so namenili za 15 MILIJARD dolarjev odškodnin, evropske kupce pa ko jih j.e.b.e.???!!!!

Thorr

Nimaš prav. Pravila – standardi ne veljajo za nazaj… Vozilo mora ob prodaji zagotavljati današnje standarde, za rabljena – starejša vozila pa so veljali takratni standardi torej standardi ob prodaji. Zato brez skrbi z Golfom 1 se boš še vedno lahko vozilo.


Pa dobro “zajebal ” so te ali pa so nas , tudi mene. In sedaj na dolgo in široko limaš, FILOZOFIRAŠ , težiš in še kaj . Pa saj vse vemo, ali je res potrebno “petstransko ” zgodbo “limat” na MON. Sploh pa s tem tvojim “nabijanjem” žališ enega boljših igralcev na svetu, itak ga pa ne poznaš in nasedaš MON-ovski psihi Zardoza. Ja to je Sean Connery. Pa malo poguglej in bo spoznal/a kakšna osebnost in urejen gospod je to. Če rabiš link napiši, tudi jaz ga v poznih letih še obvladam.

Res je, v Ameriki je takih avtov bolj malo. Več je takih, ki imajo izpuste CO2 in NOx po 3 in večkrat višje, z ali bez goljufanja. 😉

resnici na ljubo je največji greh goljufanje in ne količina izpustov……ne da niso izpusti pomembni, vendar je edino VW bil zaloten pri goljufanju….drugim tega niso mogli dokazat ali pa tega niso počeli…zato je prav, da načelni nemci konkretno odgovarjajo….zadeva mora delovati tudi kot generalna prevencija v poduk drugim, koliko te lahko stane, če GOLJUFAŠ.

Želim, da tožba uspe in VW konkretno zamaje, ker si to zaradi hinavskega in pritlehnega goljufanja zasluži.

Motiš se. VAG je bil prvi, ki je bil zaloten pri goljufanju. Kasneje, ko so se pristojni osvestili, so bili zaloteni tudi Mercedes, GM – Opel, BMW, Peugeot, Renault, le nekega velikega pompa okoli tega ni bilo.
Zdaj pa mi povej kdo naredi več škode avto, ki na 100km porabi 15l in več ali avto, ki na 100km porabi 5l?
Izpusti so premo sorazmerni porabljenemu fosilnemu gorivu, bistvena razlika je lahko le v NOx in PM10, kar pa je odvisno od kvalitete izgorevanja. VAG je tu goljufal zato, da je ohranjal nizko porabo pri veliki moči motorjev. To mu je prinašalo konkurenčno prednost, za katero so bili pripravljeni tudi goljufati.
Izvirni greh pa leži v sistemu, ki to dovoljuje in je proizvajalcem verjel na besedo. Če bi že od samega začetka izvajali take teste, kot so jih v ZDA, ko so odkrili goljufijo, bi bila tudi slika avtomobilskega trga precej drugačna. Nenazadnje veliko šteje tudi politika. Američani so na ta način zaščitili lastno avtomobilsko industrijo, ker jim je uspelo Nemcem odvzeti konkurenčno prednost. Še vedno pa se povprečen ameriški kupec (pa tudi evropski) avta ne bo spraševal koliko ima avto izpustov, ampak koliko ga stane kilometer poti z enim ali drugim avtom. To je sicer slab, kratkoviden pogled na to, a trg tako deluje in dokler teh reči ne bodo posamezne države ustrezno regulirale in preverjale izvajanje svoje regulative, bodo pač afere dieselgate in podobne stalna praksa…

BTD

Guljufali niso vsi in ni za posploševati. Vsaj kolikor jaz vem zagotovo ni goljufal PSA (Peugeot, Citroen), res pa je da se v Ameriki tovrstna znamka avtomobilov ne prodaja. Če ne gre že na račun goljufanja v škodo potrošnikov in onasnaževanja, pa gre tukaj tudi za to, da se je na ta način ustvarjala nelojalna konkurenca.
Podobno kot, če bi ti en mobilni oparater obljubljal 10 GB prenosa podatkov, drugi pa 13 GB za isto ceno. Verjetno bi se večina, ki bi kupovala odločila za drugega, čeprav bi ti drugi v realnosti ponujal enako ali celo manj GB kot prvi operater…

Žal je tudi PSA imel tovrstne težave… Ne sicer na tak način kot je to naredil VAG. Tudi KIA je trdila, da imajo njeni avti izpuste, ki ji v reali potem niso mogli doseči…
Res je, ni za posploševati in resnično upam, da bo VAG tožbo izgubil in bo EU tudi sistem ustrezno spremenila še pred uvedbo zakonov, ki bodo predpisovali električna vozila.

Še pomembneje pa je, da bi uredili tudi onesnaževanje, ki ga povzroča ladijski promet.
Pred kakim mesecem je bil dokumentarec na TV na to temo…
Tule je nekaj podatkov:
Vaš link

Se strinjam, sem gledal ta dokumentarec in sem bil osupel glede številk glede teh ladij… Famozno je kako nas nasplošno kot državljane posiljujejo s to ekologijo, na drugi strani pa onesnaži teh 16 ladij enako kot vsi avtomobili.
Z mojega vidika je na te ladje lažje namestiti filtre na dimnike, kot buzerirat ves svetovni narod.
Je pa dejstvo, da, če bi se ladijski promet drastično podražil z dodatnimi filtri, čistejšim gorivom bi to zamajalo ves svet in bi se verjetno sesul trenutni ekonomski ustroj. Npr. Kitajska kar na enkrat ne bi bila več tako poceni, ker bi se podražil prevoz…

New Report

Close