Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Najpogostejši vzrok za ločitev pri muslijih?

Najpogostejši vzrok za ločitev pri muslijih?

Je, pri nas vzrok ____? A to moški predlaga, zahteva ali lahko tudi ženska. Kako gre to pri muslimanih?
A ni nekaj posebnega, drugače kot med ostalimi?
Glede na to, da ne poznam, bi me zanimalo, ve kdo?
Hvala!

Islam dovoljuje razveljavitev zakona preko ločitve kot sredstvo za konec neuspešnega zakona in obema partnerjema ponuja priložnost, da najdeta boljše razmerje. Kuran pravi: “Če pa se ločita, bo Allah iz svojega obilja naredil vsakega od njiju neodvisnega. In Allah je Vseobsežen, Najmodrejši.” (Sura An-Nisa’, 4:130)

Vendar obstajajo številna pravila in kriteriji glede ločitve, vključno z naslednjimi:

Splošno pravilo je, da ločitev leži pri možu, razen v določenih okoliščinah.
Žena lahko zahteva ločitev od sodnika, če ne more več prenašati življenja z možem iz legitimnih razlogov, medtem ko se on noče ločiti od nje. Sodnik potem razveljavi ženitno pogodbo, če so razlogi za zahtevo ločitve sprejemljivi.
Mož se lahko ponovno poroči s svojo ženo; vendar če se od nje loči tretjič, potem se nikakor ne more več poročiti z njo, razen če se ona vmes poroči z drugim moškim, ki se nato resnično loči od nje.

http://newmuslimguide.com/sl/your-family/1608

Muslimanka po poroki ne prevzame moževega priimka, temveč obdrži svojega, saj ne postane njegova lastnina, ampak je še vedno hči svojega očeta. Poslanec Muhammed (mir in blagoslov z njim) je rekel:

“Na Sodni Dan boste klicani s svojimi imeni in imeni vaših očetov…”

Ženske iz časa poslanca, vključno z njegovimi ženami, so bile znane po imenih svojih očetov in ne po moževih imenih.

V islamu ima ženska pravico obdržati svoj del prihodka, saj je mož tisti, od katerega se pričakuje, da bo finančno poskrbel zanjo in za družino. Čeprav islam ne spodbuja ločitve, jo priznava in dovoljuje. Mož ali žena lahko dasta pobudo za ločitev in s tem sprožita ločitveni postopek, ki traja mesece in vključuje pogajanja in prizadevanja iz obeh strani v upanju rešitve zakona.

http://www.skrivnostimuslimanke.si/islam-in-druzina/

Hvala 🙂

Pozvoniš in vprašaš in tvoj menda, bo razjasnen, morda se ti bo celo en malčk stemnilo.

Ko oči zaspijo Se angeli zbudijo (Jan P.)

Priček – ‘Iddet

‘Iddet/priček je period koji žena mora provesti nakon razvoda braka ili smrti muža, prije nego što se iznova uda. Period pričeka je obavezan za svaku razvedenu ženu ili onu kojoj je muž umro, izuzevši ženu koja je puštena a nije imala spolnog odnosa sa mužem. Takva žena nema obaveze pričeka i ona se može bez ikakvih problema odmah udati.

Allah Uzvišeni obraćajući se Poslaniku, s.a.v,s, savjetujući ga da, ukoliko puštaju žene, da to čine u periodu kada su čiste, naglašava: «a onda vrijeme koje treba da prođe brojte i Allaha, Gospodara svoga, bojte se!»

Razvedena treba da čeka tri menstrualna ciklusa

Ovo je poravilo koje je uspostavio Gospodar svjetova. On kaže: «A one žene vaše koje su nadu u mjesečno pranje izgubile one koje ga nisu ni dobile, one treba da čekaju tri mjeseca, ako niste znali».

Ovo je određivanje prioda pričeka za one žene koje nemaju mjesečno pranje i koje nisu trudne. Ono obuhvata one žene koje su prestale dobijati menstruaciju i one koje još nisu dobile zbog mladosti ili neke bolesti. Obzirom da postoje fikhska razilaženja o shvatanju pričeka, naime, da li se radi o tri mjesečna pranja ili o tri međumenstrualna perioda čistoće, zavisno od žene je li ga počela ili nije dobijati, onda je ajet, sa «selasetu kuru’», odredio tri mjeseca i za ove i za one, jer im je zajedničko odsustvo mjesečnog pranja kojim se obračunava priček onih drugih žena.

Trudnica treba da čeka dok ne rodi

Razvedena trudnica treba da čeka, shodno kur’anskim riječima: «Trudne žene čekaju sve dok ne rode».

Ako analiziramo ovaj period pričeka za raspuštenice, onda nam bljesne pred očima smisao ovog fiksiranja vremena. Zašto je to tako Allah odredio? Očito je da ovaj priček od tri mjeseca ili trudnice dok ne rodi, itekako može navesti muža da promijeni odluku, da se stiša njegova srdžba ili da u duši osjeti ponovnu ljubav spramn svoje supruge i vrati je ponovo u bračnu luku. Njegov smisao je i u tome da li postoji ili ne trudnoća prije razvoda. Vrlo je vjerovatno da odustane od razvoda, ako utvrdi da žena, nosi njegovo dijete, a siguran je da nije imala odnos izuzev s njim!

Allahove riječi: «a onda vrijeme koje treba da prođe brojte», upozorava muža da ne ošteti ženu, time što bi produžavanjem njenog pričeka onemogućio joj da se uda za nekoga drugog. Ili ako bi smanjio period pričeka za trudnicu, došlo bi do rizika da se ne utvrdi gravidnost i time porijeklo djeteta dovede u pitanje.

Žena ostaje u kući muža do isteka pričeka

Ovo šerijatsko pravilo je totalno kod nas zapostavljeno. Ako kod nas dođe do razvoda braka, žena momentalno napušta kuću svoga muža i odlazi roditeljima ili na neku drugu stranu. Međutim, islamski kodeks ponašanja je sasvim drugačiji. Naime, ona je obavezna ostati u kući muža sve do isteka pričeka. Allah jasno napominje: «Ne tjerajte ih iz stanova njihovih, – a ni one neka ne izlaze -, osim ako očito sramno djelo učine».

Allah Plemeniti je Svojom mudrošću ovaj propis uspostavio, očito je, kako bi pružio priliku za opoziv razvoda i potakao ponovnu ljubav među supružnicima kroz uspomene iz njihovog zajedničkog života. Naš narod lijepo kaže: «Daleko od očiju, daleko od srca». Međutim, slijedeći ovu Allahovu preporuku, žena ostaje u blizini čovjeka, pa njena prisutnost i bliskost očima, može ih učiniti bliskim i srcu i osjećanjima i tako djelovati na ponovnu uspostavu bračne zajednice.

Otuda, Allah Milostivi završava prvi ajet poglavlja koje tretira razvod braka sljedećim riječima: «Ti ne znaš, Allah može poslije toga priliku pružiti». Nakon ovoga nameće se svima jedno pitanje: Ko je taj ko zna Allahovu tajnu i Njegovo skriveno određenje iza naredbe o pričeku i Njegove naredbe o ostajanju raspuštenica u njihovim stanovima?! Može se samo odgovoriti: Ko zna, možda iza toga dođe do kvalitetne promjene koja se može preobraziti u sreću i krajnje zadovoljstvo!!! Allah stalno djeluje i upliće se između čovjeka i njegovog srca i otkuda znaš da baš taj priček ne prikučuje skrivenu radost, promjenu i ljepotu?!

https://www.n-um.com/kultura-ponasanja-prilikom-razvoda-braka/

Če mož žene ne poseksa štiri mesece, se mora ločit 🙂

Ukoliko se muž odvoji od supruge više od četiri mjeseca, dužan je razvesti se od nje

Muž se može od supruge razdvojiti u postelji najviše četiri mjeseca. Ukoliko taj period potraje duže, onda se od nje mora razvesti. Allah Plemeniti napominje: «Onima koji se zakunu da se neće približavati ženama svojim, rok je samo četiri mjeseca; i ako se vrate ženama, – pa, Allah zaista prašta i milostiv je; a ako odluče da se rastave, – pa, Allah doista sve čuje i zna».

Granica od četiri mjeseca krajnji je rok da supruga moralno ne posrne i da ne dođe u iskušenje da se preda drugom a ne svome mužu. Prenosi se da je Omer b. el-Hattab, r.a, kao halifa, jedne noći šetao medinskim ulicama, želeći da sazna ima li potrebnih kako bi im pomogao. U toj šetnji, kasno naveče, čuo je jednu ženu kako pjeva:

«Oduljila se ova noć i spustila tama,

a ja ležim u krevetu, bez čovjeka, sama.

Tako mi Allaha, da nije Njegove zabrane, kojoj nema ravne,

Zatresle bi se od mog kreveta strane…»

Sutradan je Omer, r.a, pitao svoju kćerku Hafsu, r.a, koliko žena može izdržati bez muža. Ona je odgovorila da je krajnji rok šest ili četiri mjeseca. Otada Omer, r.a, nikog u džihadu nije držao više od četiri mjeseca.

Pozvoniš in vprašaš in tvoj menda, bo razjasnen, morda se ti bo celo en malčk stemnilo.
[/quote]

Ob tej situaciji, me zanima v splošnem.
Čeprav je problematična in mi je naredila veliko slabega, me je vseeno notranje prizadelo, tudi zaradi otrok, me pa direkt in konkretno ne zanima, me ne daje firbec. Ker tukaj pri teh zadevah ni nič za firbcat.

Pred leti, se je meni v težki stiski smejala, zaradi smrti…in to večkrat, pa se nisem odzvala, so mi pa odzvanjale v moji notranjosti že takrat besede..”ti ne veš kaj njo čez čas čaka” – vmes sem pozabila, sedaj pa povezala…”kaj jo čaka”.
Še vedno, eno je smrt, drugo ločitev.

Konkretno za njo me ne zanima, tako se v splošnem ob tej priliki se sprašujem…

Pozvoniš in vprašaš in tvoj menda, bo razjasnen, morda se ti bo celo en malčk stemnilo.
[/quote]

Ob tej situaciji, me zanima v splošnem.
Čeprav je problematična in mi je naredila veliko slabega, me je vseeno notranje prizadelo, tudi zaradi otrok, me pa direkt in konkretno ne zanima, me ne daje firbec. Ker tukaj pri teh zadevah ni nič za firbcat.

Pred leti, se je meni v težki stiski smejala, zaradi smrti…in to večkrat, pa se nisem odzvala, so mi pa odzvanjale v moji notranjosti že takrat besede..”ti ne veš kaj njo čez čas čaka” – vmes sem pozabila, sedaj pa povezala…”kaj jo čaka”.
Še vedno, eno je smrt, drugo ločitev.

Konkretno za njo me ne zanima, tako se v splošnem ob tej priliki se sprašujem…
[/quote]

Aja na splošno te zanima.

Razlogi za ločitve, privoščljivosti in ostala negativno privoščljiva dejanja, niso povezane z vero, ampak so ljudje eni taki, drugi drugačni. 😉

Ko oči zaspijo Se angeli zbudijo (Jan P.)

Samo zblojena muslimanka se lahko smeje človeku, ki mu nekdo umre!
Še en dokaz za psihopatologijo muslimank, to so res hudo zaostale in zlobne in zlohotne kreature!

Tole zgornje pisanje je zgolj nakladanje z vidika vere. Ga ni sodnika, da v Sloveniji ne bi muslimanskega para ločil, četudi da zahtevek ženska, ali ga poskušal prepričati v nadaljevanje zakona. Končno, saj cerkveno ostajajo poročeni tudi krščanski ločenci … In večina “slovenskih” muslimanov ni niti m od muslimanov.

Seveda so, saj je islam najbolj desničarska ideologija od vseh. Tako da ni čudno.

Pravi verniki se morajo ločiti pri duhovniku, civilni sodnik nič ne šteje.

Pravi verniki se morajo ločiti pri duhovniku, civilni sodnik nič ne šteje.
[/quote]
Ma kakšnem duhovniku. Človeška pogruntavščina ali vtikanje nosu v tuje posle. Če smo že pri islamu Alah je big boss in ne hodza. Kar reče Alah velja kar reče hodza se obesi mačku na rep. Hodza je samo človek. Alah je pa Alah.

Pravi verniki se morajo ločiti pri duhovniku, civilni sodnik nič ne šteje.
[/quote]
Ma kakšnem duhovniku. Človeška pogruntavščina ali vtikanje nosu v tuje posle. Če smo že pri islamu Alah je big boss in ne hodza. Kar reče Alah velja kar reče hodza se obesi mačku na rep. Hodza je samo človek. Alah je pa Alah.
[/quote]

Če sta moški in ženska vernika, zanju velja samo šeriatsko pravo. In v šeriatskem pravi ni civilnega sodnika. Hodže, imami, islamski sodniki itd pa so izvajalci tistega dela šeriatskega prava, ki se nanaša na predpise in kazni. Bo šlo?


Ma kakšnem duhovniku. Človeška pogruntavščina ali vtikanje nosu v tuje posle. Če smo že pri islamu Alah je big boss in ne hodza. Kar reče Alah velja kar reče hodza se obesi mačku na rep. Hodza je samo človek. Alah je pa Alah.
[/quote]

Če sta moški in ženska vernika, zanju velja samo šeriatsko pravo. In v šeriatskem pravi ni civilnega sodnika. Hodže, imami, islamski sodniki itd pa so izvajalci tistega dela šeriatskega prava, ki se nanaša na predpise in kazni. Bo šlo?
[/quote]
Razumem kaj ti govoriš in je tako v praksi, ne razumeš ti kaj jaz govorim.
Moja babica je vedno rekla ko je videla skupaj duhovnika, rabina in hodzo : eno jih idu tri lopova.. Mislim da se ni zmotila

New Report

Close