kaksen avto se vam zdi
Malo poguglaj …
Imeli so ga znanci in vem, da nikoli niso svetile vse luči, vedno je ena crknila. Pa polno enih drobnih neprijetnosti, saj ne, da bi bilo kaj katastrofalnega (no, dokler se ni definitivno pokvaril in so ga takega tudi prodali za drobiž), ampak stalno nekaj in začne najedati.
Zadaj tesen, ni za štiri ljudi prevažat, premajhen prtljažnik, štorasto odpiranje (ki ga sicer oglašujejo kot praktično, ampak zakaj ga potem nimajo vsi avti, če je tolk praktično???).
Če ne znaš stopiti iz okvirjev golfa 2 ali 4, potem pač to pišeš. Če ta avto primerjas z beatlom cabrio, ki je sicer večji, vidis kitro razlike v nemškem ozkem razmišljanju in širokih francoskih idejah…ne moreš pa pluriela po prajtičnosti, prostornosti itd primerjati s passatom….
[/quote]
Zelo redko sem se peljala v golfu ali passatu, kamoli, da bi ga imela.
Če je tebi všeč, ne pomeni, da je to ultra ful fini avto. Če išče voz, da se kolikor toliko udobno vozita dve osebi, potem pluriel zagotovo ni v ožjem izboru in nikoli niti ni bil.
Pluriel ni nobena ideja, ampak polizdelek s polno drobnih napakic. Širina razmišljanja? Kako to, da tega avta potem ne delajo več, če je pa tolk super in domišljen? Nekaj ti je zmanjkalo tle.
Malo mešaš vse skupaj. Ne hvalim pluriela, ni pa to zanic avto…pač povprečen 15 letnik…ima svoje hibe in svoje pluse. Je pa to zelo nišni avto, namenjen zelo ozkim skupinam….recimo posameznikom ali parom, kot malce ekstra avto za majhen denar. Udoben je pa ravno toliko kot vsak avto iz tega segmenta. Nikoli ni bil namenjen za masovno proizvodnjo. Njegova glavna šibkost je puščanje na spoju vetrobrana in stranskih lokov. Prav tako je namenjen ljuden z garažo. Slabist je še odstranjevabje stranskih lokov, ki jih moraš pustiti doma, samo potem je jeba, če te ujame dež…je bil mišljen kot nekakšna fensi zamebjava za mehari ipd…