Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Polovica slovenskih voznikov ne pozna prometnih pravil

Polovica slovenskih voznikov ne pozna prometnih pravil

https://www.facebook.com/AgencijaZaVarnostPrometa/?ref=page_internal&hc_ref=PAGES_TIMELINE&fref=nf

Anketa na Facebook-u, polovica se jih ne znajde v križišču!!

Lahko bi šla istočasno, saj kolesar nikomur ne seka poti, tako bi se povečala pretočnost križišča.

Lahko bi šla istočasno, saj kolesar nikomur ne seka poti, tako bi se povečala pretočnost križišča.
[/quote]
Kdo bi bil pa kriv, če bi busar povozil kolesarja, saj ima prednost pred njim??

nova
Uredništvo priporoča

Lahko bi šla istočasno, saj kolesar nikomur ne seka poti, tako bi se povečala pretočnost križišča.
[/quote]
Kdo bi bil pa kriv, če bi busar povozil kolesarja, saj ima prednost pred njim??
[/quote]
je že res,da je B prav, desno pravilo med busarjem in kolesarjem… če pa tako gledaš npr., če bi se v to križišče postavil policaj bi tudi spustil oba za naravnost naenkrat – tako rdečega in kolesarja – ker se ne ovirata.

Statistika odgovorov je res žalostna. Če bom še dlje bral, me bo postalo strah voziti…


Kdo bi bil pa kriv, če bi busar povozil kolesarja, saj ima prednost pred njim??
[/quote]
je že res,da je B prav, desno pravilo med busarjem in kolesarjem… če pa tako gledaš npr., če bi se v to križišče postavil policaj bi tudi spustil oba za naravnost naenkrat – tako rdečega in kolesarja – ker se ne ovirata.
[/quote]

Res je, samo vprašanje je pač na trenutno situacijo.
Pametno bi bilo, da vlada sprejme zakon, da se teorija za izpit obnavlja vsakih pet let, kar bi bil pogoj za podaljšanje vozniškega dovoljenja!


je že res,da je B prav, desno pravilo med busarjem in kolesarjem… če pa tako gledaš npr., če bi se v to križišče postavil policaj bi tudi spustil oba za naravnost naenkrat – tako rdečega in kolesarja – ker se ne ovirata.
[/quote]

Res je, samo vprašanje je pač na trenutno situacijo.
Pametno bi bilo, da vlada sprejme zakon, da se teorija za izpit obnavlja vsakih pet let, kar bi bil pogoj za podaljšanje vozniškega dovoljenja!
[/quote]

Pa razumeš, da za svoje lastne pojme najvarnejši dedki in babice, srednjeletniki “v nedeljo na izlet” in mame z relacijo trgovina-vrtec-dom, vodniki kolon, ki nikoli ne prekoračijo hitrosti in so nasploh popolni nedivjaki, odpadejo ko knof od gat, mladi dinamiki, ki zavestno kršijo pravila pač ne?

In zakaj kolo čisto nazadnje? A ne moreta istočasno z redečim avtom iti vsak naravnost v svojo smer? Zakaj mora kolo počakati celo avtobus, ki ima STOP znak, če se ne motim?


ker velja med njima desno pravilo – busar je kolesarju desni, zatorej ga mora kolesar počakati in torej sme zadnji prepeljati križišče.


ker velja med njima desno pravilo – busar je kolesarju desni, zatorej ga mora kolesar počakati in torej sme zadnji prepeljati križišče.
[/quote]

Na Rakitni teh problemov ni

Jaz bi šoferje tudi poslala na tečaj uporabe žarometov, meglenk, dnevnih luči in podobnega.

Na kratko: meglenke imajo tako ime zato, ker se uporabljajo v megli, ne v dežju. Ko megle ni več, se ugasnejo, ne se vozit z njimi še tri dni po zadnji megli.
Dnevne luči – super, da se vam ni treba matrat z ročko in imate prednje žaromete prižgane, samo ko pade noč, je pa treba uporabit malo mišic leve roke in ročno prižgat tudi zadnje lučke. Fajn, da se vidite že na daleč, ne da ste ko eni ghost riderji.
Dolge luči – vsake toliko je pametno pogledat na armaturo, kaj ti gori in kaj ne, sploh če ti folk blenda.
Naložen avto – spustite za božjo voljo žaromete, en gumbek imate za to, zelo preprost za uporabo!

Ma jaz bi to vse polovila in kaznovala, res! Sploh meglenke v dežju in temi, da te ja zaslepi.


misliš,da neka faca izpadeš s takim načinom pisanja – vendar si o sebi povedala,da si hud cinik in zajedljiv tip človeka.
btw. če zelo močno dežuje kot je zadnjič npr. v Celju, ko se je utrgal oblak, se ni videlo nič kaj dosti in je bila zaradi hudega naliva vidljivost zelo zmanjšana – jaz tudi prižgem meglenke za tisti čas v takih razmerah, čeprav je dež in ne megla…


misliš,da neka faca izpadeš s takim načinom pisanja – vendar si o sebi povedala,da si hud cinik in zajedljiv tip človeka.
btw. če zelo močno dežuje kot je zadnjič npr. v Celju, ko se je utrgal oblak, se ni videlo nič kaj dosti in je bila zaradi hudega naliva vidljivost zelo zmanjšana – jaz tudi prižgem meglenke za tisti čas v takih razmerah, čeprav je dež in ne megla…
[/quote]
Ona je najbrž mislila , da nekateri idioti ob rahlem škroljenju nabijajo dolge luči.
Je pa skrajni čas, da policaji kaznujejo tudi vse tiste ki ne vedo kakše lučke naj imajo prižgane…

Avtobus je velik, pa še DESNI je!

pelje tisti, ki je bolj pogumen….


En edini cilj tega ukrepa bi bil lupljenje državljanov, služenje avtošol in polnjenje proračuna.

Najbolj nevarni na cesti so ravno tisti mladinci, na frišno iz avtošole, ki so najbolj nafilani s teoretičnim znanjem.
Najbolj varni pa starejši vozniki, ki ne obladajo računalniške miške in bi na takšnih testih gladko pogrnili.

Na testih pa primeri, ki se v celi vozniški karieri ne zgodijo nikoli. npr križišča brez znakov, pa da vsi hkrati pridejo zavijajo vse navzkriž…. Kdaj si že naletel na tak primer? Pa tudi će bi, takrat vozniki mal počakajo, pa se na oko zmenijo.

V današnjih časih je bistvo vožnje telefoniranje med vožnjo.
Sicer se pa čudim, da se ljudem še sploh da obračat volan v ovinkih.


Moraš biti on-line


Kdo bi bil pa kriv, če bi busar povozil kolesarja, saj ima prednost pred njim??
[/quote]
je že res,da je B prav, desno pravilo med busarjem in kolesarjem… če pa tako gledaš npr., če bi se v to križišče postavil policaj bi tudi spustil oba za naravnost naenkrat – tako rdečega in kolesarja – ker se ne ovirata.
[/quote]
Avtobus gre zadnji skozi križišče, ker ima edini STOP znak.


ker velja med njima desno pravilo – busar je kolesarju desni, zatorej ga mora kolesar počakati in torej sme zadnji prepeljati križišče.
[/quote]

Kaj pa znak STOP za avtobus? Avtobus ima OGLATI znak, kar pomeni STOP!
Sem pač dedek z nekaj milijoni kilometrov in sem v kolonah (štirih, petih avtov na odprti cesti) vedno zadnji. Razen, seveda, če sem pred rdečim semaforjem prvi.

Zlasti nevarni so pa tisti šoferji, ki PODNEVI na avtocesti v dežju vozijo z dnevnimi lučmi. Pri marsikaterem avtu še ni avtomatike za zadnje luči in vozijo brez zadnjih pozicijskih luči. Pri visokih hitrostih se v dežju za avti naredi meglena zavesa kapljic in avta, če je brez zadnjih, luči sploh ne vidiš. Dobro je PODNEVI v dežju na AC prižgati ZADNJE meglenke.
V glavnem zelo dobro razmišljaš in ne pripadaš tisti večini, ki možgane odvržejo, ko sedejo za volan. Vožnja avta je cela znanost. Več veš, lažje se izogneš nesreči.


je že res,da je B prav, desno pravilo med busarjem in kolesarjem… če pa tako gledaš npr., če bi se v to križišče postavil policaj bi tudi spustil oba za naravnost naenkrat – tako rdečega in kolesarja – ker se ne ovirata.
[/quote]

Res je, samo vprašanje je pač na trenutno situacijo.
Pametno bi bilo, da vlada sprejme zakon, da se teorija za izpit obnavlja vsakih pet let, kar bi bil pogoj za podaljšanje vozniškega dovoljenja!
[/quote]

Tudi praksa.
Pravzaprav bi lahko obstajali nadaljevalni tečaji, v katerih bi se izpopolnjevali.To bi bila res dobra stvar in mnogim bi koristila.

Zlasti nevarni so pa tisti šoferji, ki PODNEVI na avtocesti v dežju vozijo z dnevnimi lučmi. Pri marsikaterem avtu še ni avtomatike za zadnje luči in vozijo brez zadnjih pozicijskih luči. Pri visokih hitrostih se v dežju za avti naredi meglena zavesa kapljic in avta, če je brez zadnjih, luči sploh ne vidiš. Dobro je PODNEVI v dežju na AC prižgati ZADNJE meglenke.
V glavnem zelo dobro razmišljaš in ne pripadaš tisti večini, ki možgane odvržejo, ko sedejo za volan. Vožnja avta je cela znanost. Več veš, lažje se izogneš nesreči.
[/quote]

Kaj šele, ko se to zgodi z avtobusom … neviden na AC.
Te dnevne luči so korak nazaj.

*******Dobro je PODNEVI v dežju na AC prižgati ZADNJE meglenke. *****

Ali je dobro ali ne, sedajle ne bom razpravljal, je pa vsekakor kaznivo.

Zlasti nevarni so pa tisti šoferji, ki PODNEVI na avtocesti v dežju vozijo z dnevnimi lučmi. Pri marsikaterem avtu še ni avtomatike za zadnje luči in vozijo brez zadnjih pozicijskih luči. Pri visokih hitrostih se v dežju za avti naredi meglena zavesa kapljic in avta, če je brez zadnjih, luči sploh ne vidiš. Dobro je PODNEVI v dežju na AC prižgati ZADNJE meglenke.
V glavnem zelo dobro razmišljaš in ne pripadaš tisti večini, ki možgane odvržejo, ko sedejo za volan. Vožnja avta je cela znanost. Več veš, lažje se izogneš nesreči.
[/quote]

Kaj šele, ko se to zgodi z avtobusom … neviden na AC.
Te dnevne luči so korak nazaj.
[/quote]
Sicer niso korak nazaj, so pa pri marsikaterem avtu prešibke. Nekateri avti pa imajo zelo močne dnevne luči. Korak nazaj so predpisi. Včasih je veljalo, da morajo zadnje pozicijske luči goreti, če je spredaj prižgana katerakoli luč (parkirne ali kratke ali meglenke). Zdaj pa temu ni več tako. Če so prižgane meglenke ali pa dnevne, zadaj ni potrebno, da gorijo pozicijske luči. Sicer je že pri marsikaterem avtu zrihtano s senzorji, da se v slabih svetlobnih pogojih avtomatsko prižgejo zadnje luči, ni pa to pri vseh avtih.
Avtobusi pa imajo zadaj (visoko zgoraj) podvojene zadnje luči. Pa že spet ne vsi.

New Report

Close