Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Bancna usluzbenka pred vsemi razlaga moje prilive itd

Bancna usluzbenka pred vsemi razlaga moje prilive itd

Sem v os.stecaju. prejemam samo dsp. Zato moram imeti odprt racun.
Vsakic ko grem dvignit dsp(1x mesecno), me na okencu na banki gospa (dela samo ena tam) pred vsemi sprasuje take banalnosti, da bi jo najraje usekala. O tem katera je moja stecajna upraviteljoca, kdaj mam odpust obveznosti itd -pa je to sploh ne briga, ce bi banka kaj rabila bi me poklicali, to me pa ista gospa sprasuje vedno take butaste – pridem na okence recem da bi dvignla vse ona meni “kateri priliv pa?” . Kako kateri priv, ce sm rekla vse?? In potem vedno samo molim, da ne bo nikogar poznanega istocasno v poslovalnici, ker gospa vedno zacne aha socialno pomoc ja 200€ dobite . Pa mi zacne enkrat na okencu ja da mi ne bo slucajno banka racun zaprla ker sem vem osebnem stecaju pa ji recem ja ga pa naj pa ona meni ja ne bote ga mogli nikjer vec odpret pa neko pametovanje, vprico se 5ih drugi ljudi notri(strank). Tako sem ze razkurjena da bi najraje napisala jim dopis na banko, ker da moram biti za vsak v zadregi ker me sprasuje stvari ki se je ne ticejo… Ampak na kaj se naj skliciujem v dopisu, na bonton, na varstvo podatkov ali kaj? Res sem uzaljena zaradi takega obnasanja, kot da morajo vsi vedet za moj osebni stecaj in socialno pomoc. Res sem besna.

Zakaj ne greš na bankomat?

Ja, res, zakaj pa moraš dvigovati na okencu?

nova
Uredništvo priporoča

Zato moram na okencu ker imam blokiran racun-ker sem v os.stecaju in lahko dvignem samo v poslovalnici.tudi mene to jezi!!

Kaj pa če bi se oglasila pri nadrejenem te uslužbenke in bi mu predstavila tvoj problem?

Sklicuj se na varstvo zasebnih podatkov, pa piši Pirc Musarjevi-bo ona kar takoj to uredila.

Kaj pa najbolj preprosta opcija: “gospa, oprostite, neprijetno mi je, da cela banka posluša moje privatne zadeve – mislite, da zmorete opravljati svoje delo bolj diskretno”? Glasno in razločno, da vsi slišijo. Jaz sem enkrat v primerljivi situaciji naredila nekaj zelo podobnega. Gospodična je zafarbala in nekaj zamomljala, potem se je obnašala, kot je treba.

Zakaj vedno tožarit k nekomu drugemu, če se lahko zmenimo sami?

Povej ji, če ti to preseda.
Če te ne upošteva in spoštuje ali pojdi na drugo poslovalnico ali sporoči njeno obnašanje vodji tam.
To je zelo moteče.

Najbolj diskretno in najhitreje boš uredila pri vodji poslovalnice. Tudi tam je računalnik, diskretno se bosta pomenila in tudi denar ti bo tam odštel. Če na tvoji to ne gre, pojdi na drugo ekspozituro.

Sicer nimam ne enih, ne drugih težav, mi je pa zanimivo recimo, ko čakam v vrsti na banki in slišim, s kakšnim “socialcem” se pogovarjajo ful naglas, da cela banka ve, za kaj gre (ne vem, a mislijo, da če si na socialni, si avtomatično gluh), s kakšnim, ki upravlja z veliko denarja, pa čisto potiho, da še on komaj sliši (mogoče mislijo, da je denar sinonim za super sluh). Slišano v več bankah.

te razumem, mene enkrat vprasala zakaj sploh potrebujem bancno. Ne resnicno,jaz pravim ja menda da lahk dvigujem in kupujem a ne? Ti za mano vsi v smeh, vse sorte dozivis: ))

To sem tudi jaz opazila. Sem čakala v banki je bila vrsta in sem se spraševala kaj je in naslednji trenutek izvem, ko je ena gospa rekla, da bi dvignila denar, bančnica pa naglas čakajte, da pogledam, aja socialno imate. Še meni je bilo nerodno. Naslednji je bil pa en možakar, drugače nič posebnega samo je položil veliko denarja, pri njem pa je tako potiho govorila, da je ena ženska za mano zavpila, gospa tudi to hočemo slišati.

To ni noben problem, ker pravica do TRR pri nas očitno sodi med temeljne človekove pravice. Ni sicer zapisana v ustavo pač pa v zakon o plačilnih storitvah.

Na katerikoli banki odpri magari t.i. osnovni tačun, ki ga po zakonu morajo odpreti slehernemu prosilcu, ki zakonito biva v EU in celo tistim, ki ne, vendar jih ni mogoče izgnati. Sicer je pogoj, da nimaš drugega plačilnega računa v Sloveniji, ponavadi pa zadostuje že izjava, da nameravaš obstoječega zapreti v nekem roku po odobritvi. Zakonsko je določeno tudi mesečno vodenje računa, sicer kot nek {04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} praga revščine, kar trenutno nanese pribl. 4,60€ oz. pol manj z ustreznim potrdilom CSD. V to zakonsko mora biti vključena tudi bančna kartica in provizije za prvih 8 transakcij v mesecu, torej položnice, dvigi na bankomatu ipd.

Če nameravaš pokuriti vseh teh 8 transakcij na mesec, se ti to nemara celo bolj splača kot t.i. depozitni račun (brez stroškov vodenja, brez kartic, vse rihtaš na šalterju).

Naslednjic ji z istim tonom odgovori, da ti to ze vse ves, drugih pa se to ne tice in naj ne sprasuje stvari, ki se je ne ticejo in drugih ne zanimajo. In ce bo sikala zahtevaj se sefa. Mogoce si res v osebnem stecaju, pa vseeno enakovredna stranka vsem drugim.

To sem tudi jaz opazila. Sem čakala v banki je bila vrsta in sem se spraševala kaj je in naslednji trenutek izvem, ko je ena gospa rekla, da bi dvignila denar, bančnica pa naglas čakajte, da pogledam, aja socialno imate. Še meni je bilo nerodno. Naslednji je bil pa en možakar, drugače nič posebnega samo je položil veliko denarja, pri njem pa je tako potiho govorila, da je ena ženska za mano zavpila, gospa tudi to hočemo slišati.[/quote]

Hahaha, ta zmaga.

Sedaj je že nekaj časa inf. pooblaščenka Mojca Prelesnik. Tov. Musarjeva je pa sedaj odvetnica, ki kar lepo zaračuna za sprejem v avdienco.

ne bi smel imeti vpogled v vir priliva, ampak le znesek!!!

Tudi mene nervira, da vsak vidi vse!

Je nujno to opravljat na “okencu “? Jaz bi takole: grem na tisti separe za “svetovanje” občanom in povem: ta pa ta meje zadnjič na glas zasliševala pred vrsto ljudi, da je to nedopustno in da želiš spoštovanje zasebnosti. Pika.

Drugače pa – povej, katera banka je to, katera poslovalnica, kje dela ta uslužbenka – nima kaj pred vsemi tako na glas in z užitkom to spraševat. To so zasebne stvari, jasno. Sploh pa., če gre za manjši kraj, ko gre ve po principu vsi vse poznajo potem in vse o sveh vedo – ku ri frizerki na stolu – vaške babje čenče..

Zakaj pa to, kar te moti pišeš tu in raje ne rečeš bančni uslužbenki?

Ko prebereš nekaj zaskrbljujočih odgovorov v tej temi se res vprašaš, s kakšno pravico si jemljejo zaposleni za bančnimi šalterji tako komunicirat – kot da uživajo, da imajo vpogled v vse inprav “sramotijo” ljudi, ki jih imajo pred seboj, sramotijo pred drugimi v vrstah.

Pa peesda, kdo mislijo, da so ? Na tleh črta zasebnosti, oni se pa ku jesharji derejo, da cela poslovalnica sliši, kako ponižujejo s svojo komunikacijo ljudi pred šalterjem! Prijavit pooblaščenki, to je kršenje zasebnosti posameznika!

Zato, ker una se ima za bog i batino – se ji bosamo zarežavala nazaj. Nadrejeni pa ponavadi po bankah tudi svoje zaposlene ščitijo. Prijavit informacijskemu pooblaščencu, to je kršenje zasebnosti!

Pa nima se ona kaj bančni usluženki milostno “opravičevat”, pa kaj vam je ljudje. Saj ji bančna uslubenka samo člen v njeni finančni transakciji – nič ni odvisno od nje, ona mora svoje delo korektno in pošteno opravit, ne pa da gobca na glas pred celo banko in povzroča neprijetnosti tistemu, ki stoji pred njim…..A bančna uslužbenka izza okneca ima lahko tako “moč”, da tako omalovažuje ljudi pred ostalimi? Ja? Nobene pravice nima noben bančni uslubenec tako “in power” na glas zanalašč govoriti.

Zato, ker una se ima za bog i batino – se ji bosamo zarežavala nazaj. Nadrejeni pa ponavadi po bankah tudi svoje zaposlene ščitijo. Prijavit informacijskemu pooblaščencu, to je kršenje zasebnosti![/quote]

Ali tudi ti poznaš to uslužbenko da veš kaj bi rekla? Tukaj je polno nekega ugibanja, rešitev pa je zelo preprosta…

jaz grem na banko ko je veliko ljudi.uslužbenki dam varčevalno kartico na kateri je naloženih dobrih 56 532 eur in na glas rečeem naj preveri če je gor še okol 90 jurjev.pa reče prav čukasto,ne gospod tu je 56 in nekaj.o marija odvrnem glasno,zgleda da nimam prave.vidim poglede ko se vsedem v starga pasata za 1,5 tisoč

Pa nima se ona kaj bančni usluženki milostno “opravičevat”, pa kaj vam je ljudje. Saj ji bančna uslubenka samo člen v njeni finančni transakciji – nič ni odvisno od nje, ona mora svoje delo korektno in pošteno opravit, ne pa da gobca na glas pred celo banko in povzroča neprijetnosti tistemu, ki stoji pred njim…..A bančna uslužbenka izza okneca ima lahko tako “moč”, da tako omalovažuje ljudi pred ostalimi? Ja? Nobene pravice nima noben bančni uslubenec tako “in power” na glas zanalašč govoriti.[/quote]
Opravičevanje? Odvisno, kako glasno in v kakšnem tonu poveš. Kot sem napisala.

New Report

Close