Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek kdo pozna kakšnega avtomehanika da se spozna za nakup vozila

kdo pozna kakšnega avtomehanika da se spozna za nakup vozila

a pozna kdo kakega mehanika, ki gre s tabo na ogled vozila in da se spozna na nakup vozila in vse iz okolice ljubljane da je
ker veliko je mehanikov ki ne radi hodijo okol.
hvala

Postojna, MTL car garage, Igor matko s.p. Špica

malce za dušo.......https://www.facebook.com/stvari.ajdovscina/

vzem raje zavarovalničarja, pa plačat ga bo treba, zastonj neradi hodijo na oglede

Če ima v kraju bivanja ali v bližini kako izpostavo AMZS centra ali tam kjer delajo tehnične preglede, pelji tja, pa naj preverijo – Če lastnik nasprotuje, potem je nekaj narobe, nekaj prikriva. Predlagaj, da plačata vsak pol-pol če ne kupiš, če pa kupiš, mu stroške pregleda povrneš v celoti.

Drugače pa- vsak mehanik, ki ima prenosno mini mašinco za preverjanje elektrike in moči motorja, bo tudi ok. Sam bo mehanik več računal, kot AMZS in podobni.

Pa še malo napotkov:

https://www.wiz.si/-/wiz-svetuje-nakup-rabljenega-avtomobila-2-del

https://www.amzs.si/storitve/pregledi-in-registracije/pred-nakupom/pregled-vozila-pred-nakupom

Ja kaj bo pa mehanik ugotovu na mestu ogleda? Prav nic vec kot nekdo ki ni iz foha, pa vseeno zna kupit soliden avto

…marsikaj se da ugotoviti. Preveriš debelino barve, morebitne lise. Preveriš, če niso manjšete na polosovinah raztrgane, testna vožnja pokaže ali avto kaj vleče v stran na ravni cesti in preveriš obrabo pnevmatik, kar ti da neko informacjio o podvozju.
Potem pa računalnik priklopim pa preverim log-e, pa iniciranje goriva, stanje EGR,…
Vse to lahko mehanik preveri na licu mesta.

…marsikaj se da ugotoviti. Preveriš debelino barve, morebitne lise. Preveriš, če niso manjšete na polosovinah raztrgane, testna vožnja pokaže ali avto kaj vleče v stran na ravni cesti in preveriš obrabo pnevmatik, kar ti da neko informacjio o podvozju.
Potem pa računalnik priklopim pa preverim log-e, pa iniciranje goriva, stanje EGR,…
Vse to lahko mehanik preveri na licu mesta.

…marsikaj se da ugotoviti. Preveriš debelino barve, morebitne lise. Preveriš, če niso manjšete na polosovinah raztrgane, testna vožnja pokaže ali avto kaj vleče v stran na ravni cesti in preveriš obrabo pnevmatik, kar ti da neko informacjio o podvozju.
Potem pa računalnik priklopim pa preverim log-e, pa iniciranje goriva, stanje EGR,…
Vse to lahko mehanik preveri na licu mesta.[/quote]

Hekerji so korak pred vsakim compom…tudi tistim z tovarniskim softwarom….

…marsikaj se da ugotoviti. Preveriš debelino barve, morebitne lise. Preveriš, če niso manjšete na polosovinah raztrgane, testna vožnja pokaže ali avto kaj vleče v stran na ravni cesti in preveriš obrabo pnevmatik, kar ti da neko informacjio o podvozju.
Potem pa računalnik priklopim pa preverim log-e, pa iniciranje goriva, stanje EGR,…
Vse to lahko mehanik preveri na licu mesta.[/quote]

Hekerji so korak pred vsakim compom…tudi tistim z tovarniskim softwarom….[/quote]

Hm… ja mogoče, samo tudi kitajski SW mora na določeno količino goriva dovajat določeno količino zraka in te reči se da odčitat. Če vzameš mehanika, ki določene modele pozna in dela z njim, bo opazil, da nekaj ni vredu.

Hekerji so korak pred vsakim compom…tudi tistim z tovarniskim softwarom….[/quote]

Hm… ja mogoče, samo tudi kitajski SW mora na določeno količino goriva dovajat določeno količino zraka in te reči se da odčitat. Če vzameš mehanika, ki določene modele pozna in dela z njim, bo opazil, da nekaj ni vredu.[/quote]

Če hoče preko testerja ugotovit realno stanje, npr kilometre, in če ga ne spusti notr, potem je jasno da je blo prčkano..ni sploh treba ugotavljat realno stanje…vprašanje je samo, kolk km je blo v resnici zavrtenih…
Debelina laka , ujemanje številk na šajbah itd je pa oslarija preverjat..če je bil avto sestavljen, popravljen in pobarvan tko kot treba, ni noben problem…to se da pa ugotovit brez compa…
Bistveno je počekirat tiste zadeve, katere popravilo/menjava stanejo več keša, npr sklopka, vztrajnik, menjalnik , volanska letev, podvozje (roke, končniki, manšete, nosilci motorja in menjalnika) opravljen veliki servis (to se da mehansko videt, če je bla menjana vodna pumpa, zobati jermen itd).
Stanje motorja se da slišat, če nisi glih totalni butl…
Pametno je prečekirat tud komplet bremze in gume….
Seveda je pa dost pomemben tud profil prodajalca, kje poteka ogled avta (doma pred bajto ali na nekem X parkirplacu) itd
Če to vse šrima, ne rabiš nobenih papirjev in nobenega mehanika s testerjem …

Hm… ja mogoče, samo tudi kitajski SW mora na določeno količino goriva dovajat določeno količino zraka in te reči se da odčitat. Če vzameš mehanika, ki določene modele pozna in dela z njim, bo opazil, da nekaj ni vredu.[/quote]

Če hoče preko testerja ugotovit realno stanje, npr kilometre, in če ga ne spusti notr, potem je jasno da je blo prčkano..ni sploh treba ugotavljat realno stanje…vprašanje je samo, kolk km je blo v resnici zavrtenih…
Debelina laka , ujemanje številk na šajbah itd je pa oslarija preverjat..če je bil avto sestavljen, popravljen in pobarvan tko kot treba, ni noben problem…to se da pa ugotovit brez compa…
Bistveno je počekirat tiste zadeve, katere popravilo/menjava stanejo več keša, npr sklopka, vztrajnik, menjalnik , volanska letev, podvozje (roke, končniki, manšete, nosilci motorja in menjalnika) opravljen veliki servis (to se da mehansko videt, če je bla menjana vodna pumpa, zobati jermen itd).
Stanje motorja se da slišat, če nisi glih totalni butl…
Pametno je prečekirat tud komplet bremze in gume….
Seveda je pa dost pomemben tud profil prodajalca, kje poteka ogled avta (doma pred bajto ali na nekem X parkirplacu) itd
Če to vse šrima, ne rabiš nobenih papirjev in nobenega mehanika s testerjem …[/quote]

Drži, če to znaš sam pogledat.
Vprašanje je bilo postavljeno od osebe, ki tega verjetno ne zna. Zna vozit in tankat, ostalo pa naredijo drugi proti plačilu.
Sicer se pa strinjam s tem kar si napisal.

Če hoče preko testerja ugotovit realno stanje, npr kilometre, in če ga ne spusti notr, potem je jasno da je blo prčkano..ni sploh treba ugotavljat realno stanje…vprašanje je samo, kolk km je blo v resnici zavrtenih…
Debelina laka , ujemanje številk na šajbah itd je pa oslarija preverjat..če je bil avto sestavljen, popravljen in pobarvan tko kot treba, ni noben problem…to se da pa ugotovit brez compa…
Bistveno je počekirat tiste zadeve, katere popravilo/menjava stanejo več keša, npr sklopka, vztrajnik, menjalnik , volanska letev, podvozje (roke, končniki, manšete, nosilci motorja in menjalnika) opravljen veliki servis (to se da mehansko videt, če je bla menjana vodna pumpa, zobati jermen itd).
Stanje motorja se da slišat, če nisi glih totalni butl…
Pametno je prečekirat tud komplet bremze in gume….
Seveda je pa dost pomemben tud profil prodajalca, kje poteka ogled avta (doma pred bajto ali na nekem X parkirplacu) itd
Če to vse šrima, ne rabiš nobenih papirjev in nobenega mehanika s testerjem …[/quote]

Drži, če to znaš sam pogledat.
Vprašanje je bilo postavljeno od osebe, ki tega verjetno ne zna. Zna vozit in tankat, ostalo pa naredijo drugi proti plačilu.
Sicer se pa strinjam s tem kar si napisal.[/quote]

Peeesda, a ko pa baba kupuje sesalc, šporget, hladilnik, itd, se pa pozanima v najmanjše detajle…avto tut uporablja vsak dan, pa jo boli qurac za čekiranje nivoja tekočin…greje se tud na centralno, pa jo boli qurac kako deluje….ko je treba babo nategnt, tud nimajo pojma kako baba deluje…veliko dedcev je brezbrižnih do amena…za zbrcat!!!

Drži, če to znaš sam pogledat.
Vprašanje je bilo postavljeno od osebe, ki tega verjetno ne zna. Zna vozit in tankat, ostalo pa naredijo drugi proti plačilu.
Sicer se pa strinjam s tem kar si napisal.[/quote]

Peeesda, a ko pa baba kupuje sesalc, šporget, hladilnik, itd, se pa pozanima v najmanjše detajle…avto tut uporablja vsak dan, pa jo boli qurac za čekiranje nivoja tekočin…greje se tud na centralno, pa jo boli qurac kako deluje….ko je treba babo nategnt, tud nimajo pojma kako baba deluje…veliko dedcev je brezbrižnih do amena…za zbrcat!!![/quote]

Negativc! 😛

New Report

Close