Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Salon pohištva

Salon pohištva

Živjo

Ima mogoče kdo izkušnje s omenjeno spletno trgovino.
http://www.salonpohistva.si/
Hvala

Pri njih sem naročila jogije, zakaj?

Pri njih sem videla nekaj stvari, ki so mi všeč. Ker kakor vidim imajo le spletno prodajo, nimajo salona. Težko je kaj kupit, če prej ne vidiš v živo.

Pokliči jih, mene je zanimala kuhinja, pa so mi rekli, da se lahko dogovorimo za ogled, samo potem sem se premislila.

Sem kupila pri njih najprej posteljo, vse super. Potem pa še za drugo sobo celotno spalnico plus dodatno omaro. Po 1 mesecu me kličejo da tiste dodatne omare ne dobavljajo več. Potem sem spet čakala ene 2-3 tedne da mi dostavijo le komplet spalnico (2 nočni omarici, posteljo in garderobno omaro). Ko je prišla dostava, so paket pustili 15m stran od hiše, ker je pač do hiše malo naklona in fanta nista hotela nesti, pa sta rekla da dostava je le do objekta…. Mož je moral prit iz službe da sva skupaj nesla vse pod streho ker je bilo oblačno in sem se bala da bo zmočilo pakete.. No za piko na i pa sva med zlaganjem ugotovila da se vrata garderobne omare sploh ne zapirajo, komode pa sploh ne pašejo gor, sva mogla 1cm rezat.. Čeprav so prijazni in njihove reči zelo lepe, me jezi da na koncu sploh ni dovolj kvalitetno da bi se vsaj vratca zapirala. No ni za pričakovat preveč iz uvožene Poljske/Romunske šare. LP

Po začetnih tehničnih napakah na njihovi internetni strani, ki so vzele kar nekaj časa in živcev, ker enostavno nisem mogla dati stvari v košarico in opraviti nakupa ampak bi lahko zanemarila, je šlo vse le še drastično navzdol. Naročila sem omaro in komodo ter dnevni regal. Po dobrem mesecu čakanja, in vsi verjetno poznate občutek evforije, pričakovanja, da dobiš nekaj novega, sploh, da si lahko urediš dom, me kličejo, da so omaro »izgubili«, da ne vedo kaj se je zgodilo in, da če sva še zainteresirana lahko dobavijo novo. Seveda je vse plačano vnaprej in seveda sva pritrdila, saj sta bile komoda in omara komplet. Ko sta prispela komoda in regal, brez predhodnega klica s strani dostavljalca, je vse pustil pred hišo, brez da bi vsaj pozvonil. Tako sva našla najine stvari, za katere sva predhodno plačala po naključju, ko sva se odpravljala ven. Bravo.
Komodo sva sestavila in sicer bila zelo zadovoljna, (čeprav so čez čas začeli »odpadati« predali) ko sva se lotila še regala drugi dan, pa je bila čista polomija. Celotna sreča se je spremenila v frustracijo, ki pa jo je osebje s salona pohištva le še poglabljalo. Od regala se ni dalo sestaviti nič. Ampak res nič. Manjkale so reže, luknje za ekscentre že pri prvem, osnovnem delu. Zelo sva se potrudila, da sva reklamacijo dokumentirala, s slikami in opisom v word dokumentu. Poudarili so, da so pri nama pripravljeni narediti izjemo, da bodo menjali celoten regal, ker ponavadi menjajo samo dele, ki niso pravilni. Ja zelo prijazno od njih, če pa se ne da sestaviti nič! Vrnili so mi kupnino, kot mi po zakonu pripada. Ostal pa je občutek, da so nekaj dolžni narediti v opravičilo, ker so izgubili omaro, brez najave pustili pakete pred hišo. In nato še ko sem ponovno, seveda po dobrem mesecu čakanja, prejela nov regal, je prispel, kljub najinemu trudu, ki sva ga spravila v word dokument, popolnoma isti paket, z istimi napakami! V opravičilo so mi ponudili »kupnino«, ki nama po zakonu itak pripada, če pa vrneva regal pa 50€. Počutila sem se dobesedno kot da me imajo za norca. 50€ ???? Pričakovala sem, da bodo poleg kupnine, mi dali še 50€, ki je izredna milina glede na vse storjene napake in frustracije, ki so povzročili, milina! Začeli so groziti, da če bom vztrajala pri svojem, bodo primorani poseči po njihovih pravnih storitvah. Ne morem opisati občutkov, ki so jih povzročali. Dodam pa naj, da se celotna zadeva vleče že od MAJA! Sedaj je konec septembra, omaro sva dobila, vmes sva uničila dva majhna pamta, prepričana, da po najini krivdi, vendar sva ugotovila, da je premajhen razmak med luknjama. Zaposlena mi je odločno zatrdila, da takšne reklamacije še niso imeli in da jo v celoti zavračajo, ko sem spet omenila, da bi lahko razmislili o popustu. Naj omenim, da mi je isto zatrjevala za regal, da še niso prejeli reklamacije, sedaj pa so ga bili primorani umakniti iz prodaje zaradi tega proizvajalca. V glavnem obravnavana v polnosti kot objekt, v katerem vidijo le dobiček. Človeške plati pa prav nobene, čeprav so na začetku izredno priliznjeni in zagotavljajo, da je zadovoljstvo stranke na prvem mestu in predvsem, da se stranka vrne. Verjetno, ko so ugotovili, da se ne mislim več vrniti, se niso trudili niti več za zadovoljstvo.
Tako sem po 5 mesecih dobila vrnjeno kupnino regala, ki ga itak ne morem sestaviti, omaro po treh mesecih od naročila, ki so jo najprej izgubili in za katero so me obsodili, da je napaka izključno moja in odstopajo od reklamacije, in komodo, s katere padajo predali pa tega sploh nisva reklamirala!

Da je njihov odnos ekstremen, se mi je potrdilo, ko sem sodelovala še z dvema drugima spletnima trgovinama. Šmigoc (topohistvo.si) in pa pohistvo.si. Bili so pravi balzam za dušo, kar se tiče obravnave človeškosti in odnosa. Čeprav je bilo v času dopustov in je pri teh spletnih trgovinah to še kako treba vzeti v obzir, saj se čakalna doba podvoji če ne celo potroji, ampak te na to vsaj opozorijo, kljub temu pa so nama zaradi tega še ponudili popust. BREZ kakršnegakoli pogajanja! Gladko, prijazno, zavzeto, človeško. Po izkušnji s salon pohištva, so se mi ob taki gesti skoraj prikradle solze sreče v oči. Pa še lepšo in večjo izbiro imajo. 🙂

Z mojim pa bova sigurno še kaj naročila pri njih. Glavne prostore sva opramila (kuhinjo in dnevno), zdaj pa rabiva še spalnico in otroško sobo. Kuhinjo pa dnevno sva šla v Ikeo naročiti, preko spleta pa sva testno najprej naročila manjše stvari (klubsko mizico in stole za jedilnico) in sva bila res lepo presenečena. Sicer sva najprej mislila, da imajo kakšen salon in sva želela malo pogledati, pa nama je svetovalka vse razložila in sva dobila vse informacije, ki sva jih potrebovala. Nama je še naprintala iz spletne strani vse kar naju je zanimalo, da nisem rabila po internetu iskati. Naročeno sva dobila v roku, vse brez težav. Edino en stol je imel eno napako na sedišču, sem reklamirala in so rešili. Kar se tiče odnosa in pomoči, res top. 🙂

Iz najinih izkušenj priporočam nakup v Salonu pohištva. Spalnico imam že ogledano, za otroško sobo pa se še dogovarjamo. Pa še ena super stvar je, to da se lahko naroči tudi montažo, kar bova verjetno naslednjič izkoristila.


Dober glas seže v deveto vas, slab pa v deveto deželo.
A so tebi narekovali ta tekst, al si sama tako štorasta?

Tudi meni se je to podjetje zamerilo pa iz čisto drugega razloga. Dvakrat sem poslal prijavo k njim, ko so iskali in vsakokrat dobim isti odgovor. Napisali so mi, da so trenutno v izbirnem procesu čeprav sem poslal prijavo v kmalu potem, ko so dali gor oglas.

Kaj takega nisem naletel nikjer drugje. Če nimajo namena mi ne odgovorijo ali pa napišejo, da nisem bil izbran v ožji krog. To, da pa lažejo, da so v izbirnem procesu vsakokrat, ko sem poslal prošnjo pa me je res razjezilo. Sem že hotel it k njim in jim osebno povedat, da se grejo nekam v 3PM.

Jst sem pri njih že ene 2x,3x naročil pa je vse ok. Dnevno in sedežno in je za ta denar ok. Zdaj bi se vzmetnico rabila, pa nima videla. To bi rada prej mal testirala. A je že kdo kupil vzmetnico brez da bi probal? Izkušnje? Kako je če ti ne bi pasala?

Stran od tega trgovca! Nekvalitetno pohišto in kratkotrajno. Je na slabem glasu. To lahko vidiš tudi na večih forumih. Sem kupil omaro za v spalnico. Ko sem jo napolnil, sem opazil napake in slabo kvaliteto vrat in polic. Po enemu letu, sem jo razbil in odšel po novo omaro drugam, saj so se prejšnji odlomila vrata, odstopil je material in police so se povesile. Raje se sploh nisem več ukvarjal z tem “podjetjem”. Raje si pohištvo prej oglejte v kakšnem salonu, saj boste privarčevali denar, čas in živce. Izbirate lahko med materiali in kvaliteto. Ni vse v sliki na internetu. Jaz imam slabe izkušnje pri temu podjetju. Hkrati pa sem videl v kako slabih razmerah dela zaposleni. Slab odnos do delavca je enako slabo podjetje. Sam nebi niti pomislil za tako zaposlitev. To je v dobro ljudem, ki bi iskali zaposlitev v temu kvazi podjetju. Nevem če so razmere še take, lahko pa si prej vse ogledate saj imajo skladišče dostopno očem.

Pozdravljena.

Preko salonpohištva smo naročili dnevni regal, ki pa na koncu nikoli ni bil dobavljen (mislim da so imeli/imajo težave z dobavitelji) Na koncu sva skoraj vso opremo kupila od proizvajalca Jela preko spletne trgovine http://www.topohistvo.si in je vse BP

New Report

Close