Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Zaposlitev v Revozu preko agencije za zaposlovanje, ne hodite, đabe je

Zaposlitev v Revozu preko agencije za zaposlovanje, ne hodite, đabe je

danes smo imeli to predstavitev v prostorih ZRSZ ob zelo zgodnji uri za razgovore 8:30.
seveda je že vsakdo slišal za to fabriko avtomobilov renault, da je na dolenjskem v novem mestu in da majo fenomenalno zgodovino, da o zaslužkih podjetja ne omenjam, je vse o presežnikih. ker pa kot brezposelna oseba od sedaj naprej preverjam vse o podjetju kamor me pošiljajo svetovalke iz zavoda, sem preveru tudi za ta revoz. preden sem sploh vstal iz postelje sem začel brskati po netu, če se je kdo kje opogumu in napisal živo resnico kaj se dogaja. in ja, moji sumi in gnev je bil potrjen. najbolj na bruhanje pa mi gredo vse te agencije za zaposlovanje, ne rečem da so punce nadvse ekstremno prijazne in lušne, ampak sej vemo da če so stvari preveč lepe da bi bilo res, potem to drži kot pribito. in na predstavitvi je ženska iz revoza tumbala in tumbala, med ljudmi okol mene pa je bilo že razvidno da so tudi oni, če ne že vsi kaj slišali o tem revozu, in je bilo že skoraj zafrkancija med folkom. uglavnem ženska, alo, ne moreš rečt da na dolenjskem ni niti enga brezposelnega, NITI ENEGA!!! zato oni zdaj iščejo širše, v ljubljani in da se je ponudila izjemna priložnost (res? IZJEMNA!?- ma ne ti mene) za delo v revozu. iz njenih ust je blo slišat kot da ona rešuje slovenski narod pred popolnim propadom. Res katastrofa, s tem je pokazala da se zaveda da se izjemno slab glas širi in tut taleni bosanci ne bodo več žele niti slišat več o tem. povedala je tut to da za ljubljano je predvidena samo nočna izmena. skratka potem so vsaj ene desetkrat enim parim na vprašanja odgovarjal da če v prvi fazi od kandidatov ni interesa da potem je škoda cajta. hahahaha ma če ne bi prejemal denarnega nadomestila bi unedva šel nabunkat mal. ewo to je to pismo bivšega zaposlenega ki je dal vse od a do ž skozi. jaz osebno sem dal čez samo ta predstavitveni del in krajši razgovor z svetovalko iz kariere – spet agencije za zaposlovanje, kjer sem ji potem objasnil da imam težave v ročnih spretnostih ker imam deformirano roko, in ona men ja sej verjetno bo šlo skozi. aja, a ti to men ker veš da prejemam nadomestilo in mi ne prvošte tega kar mi po zakonu pripada in da me zaposlite sam za en mesc, nato kr neka odpoved brez razloga, in nato mi ne bi pripadalo nič? FUCK YOUUUUUU ma nism jst tak štupido totaln, proklete hijene. ewo citat pisma z uvodom članka:
Revoz končuje z nočno izmeno, ki je trajala kratko, od decembra do marca. In veliko je bilo govora o tem, kako to oz. spet. In ob teh potezah podjetja, v sodelovanju z državo, smo na svetovnem spletu našli zanimivo branje na Za misli. si, posameznika, ki je šel sam čez t.i. zaposlitveno strategijo, v sodelovanju z agencijami in vsemi pritiklinami ob takšnih zaposlitvenih projektih na Slovenskem. V naši skromni redakciji ne vozimo vozila doniranega s strani avtomobilističnih firm oz. nas ne more nihče kupiti, zato brez zadržkov objavljamo sodobno sužnjelastniško strukturo, ki si jo marsikdo razlaga kot uspešno gospodarstvo oz. kapitalizem. Z vsem spoštovanjem do pridnih delovnih ljudi, ki jih ‘zlorabljajo’ z državnim blagorom.

V sredini novembra sem zasledil informacijo, da novomeški Revoz zaposluje. Kot iskalec zaposlitve sem jim poslal zaposlitveno prošnjo. Presenetil me je hiter, a detajlno skrbno izdelan sistem izbora kandidatov, ki ga je izvajala Revozova “Direkcija za človeške vire”. Da ponazorim plastičnost tega novodobnega, kapitalističnega izraza, bom v nadaljevanju namesto o ljudeh govoril o virih.

V zgolj dveh tednih od dne, ko sem odposlal prošnjo za zaposlitev, sem (s prvim decembrom) nastopil z delom v nočni izmeni. V kratkem dvotedenskem obdobju sem se kar štirikrat odpeljal v dolenjsko prestolnico, da sem opravil vse potrebne razgovore, oceno mojih delovnih spretnosti in psihofizičnih sposobnosti, zdravniški pregled, varstvo pri delu ter celodnevni izobraževalni seminar. Najnapornejši v stampedu detajliranega sistema izbora kandidatov je bil celodnevni izobraževalni seminar, ki so ga izvajali predavanja nevešči revozovi strokovnjaki in nas mučili celih 8 ur. Poleg malice je bila edina vmesna osvežitev tečaj iz varstva pri delu, ki smo ga vsi kandidati opravili z odliko, brez ene same napake. Največjih muk pri vsem tem so bili deležni kadilci, saj niso računali na absolutno prepoved kajenja na celotnem območju tovarne Revoz. Nekateri viri Revoza so se kljub vsemu nekako znašli, saj je v vseh wc-jih Revoza moč zaznati tobačni dim. Ob tem velja omeniti pravo vojno, ki jih revozova varnostna služba vrši proti kadilcem. Varnostniki so ob sumu kajenja brskali po žepih virov, na tak način zasačen vir je potem sankcioniran s tremi meseci 15{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} odtegljaja pri svoji mezdi. Revoz, v “skrbi za zdravje” virov namerava organizirati programe odvajanja od kajenja, ki bo financiran s sankcijami zasačenih kadilcev. Program še ni zaživel, vprašanje pa je, kdaj in če sploh bo. Do takrat bodo Revozu predstavljale protikadilske kazni zgolj zniževanje že tako in tako nizkih izdatkov za izplačila osebnih dohodkov, ki jih prejemajo viri dobička.

Ob koncu izobraževalnega seminarja smo prejeli informacijo o izboru kandidatov. Bil je to petek, zadnji delovni dan v novembru. Na seminarju je bilo prisotnih okoli 100 kandidatov, izmed katerih so izbrali le pol ducata virov, med njimi tudi mene. Glede na to, da so v novembru in s 1. decembrom zaposlili skupno 450 novih virov, je gotovo šlo za celo serijo izobraževalnih seminarjev. Preostalim so obljubili, da jih imajo kot rezerviste in da bodo še prišli na vrsto, v letu 2015. Slišati je bilo priročno, ko odpove kak od 450 virov, se ga da na hitro zamenjati, kot izrabljeno surovino. Načrt je s tem popoln, pričakovan dobiček dosežen, konkurenčnost izpolnjena, za izrabljene vire bodo poskrbele posebne službe, t.i. zaposlovalne agencije. Slednje so pozneje (januarja 2015), ko je v medije kot strela z jasnega udarila novica o odpuščanju 450 agencijskih virov, zapisali novinarji, da Revoz z odpuščanjem ne bo imel dodatnih stroškov. S tem se bodo ukvarjali lastniki virov, torej agencije. Za razliko od poročanja v medijih je Revoz odpustil skupno 471 virov. Okoli 50 novozaposlenih agencijskih virov so zadržali, odpustili pa so enako število iztrošenih starih virov. Mediji so navajali subvencije vlade RS, ki naj bi Revozu pomagale zaposlovati z zneskom 22,5 milijonov €. Če verjamemo, da skupni znesek subvencij ni bil mnogo večji, še vedno podatek večdesetkratno presega stroške za osebne dohodke virom. Podatkov o tem, ali je Vlada RS finančno pomagala tudi zaposlovalnim agencijam, ni. Iz tega lahko upravičeno sklepamo, da vlada RS ne samo da krije vse stroške dela v Revozu, večino subvencij pomeni davkoplačevalski prispevek k skupnem dobičku koncerna Renault.

Ko sem na seminarju prejel informacijo, da sem med izbranimi, ni sledil podpis pogodbe z Revozom, temveč so mi določili agencijo, čeprav ves čas ni bilo nobenih posrednikov, niti Zavod za zaposlovanje se ni vmešaval, še manj Vlada RS, a o tem več ob koncu prispevka.

Imel sem navidezno možnost odločanja, saj živimo v svobodnem Svetu. A v resnici ni bilo izbire. Moral sem se pokoriti temu nesmislu in ostati TIHO, kot so to storili vsi ostali izbrani viri. Smo pa zatem bentili vse nadaljne tri mesece, večinoma izven prostorov Revoza. Formalno nismo bili zaposleni v Revozu, bili smo zgolj lastnina zaposlovalnih agencij, ki posoja novodobne sužnje oziroma vire Revozu. Kot uklonjeni iskalci zaposlitve smo podpisovali vse, denimo pogodbo, kjer smo s podpisom potrjevali, da smo jo dobili tri dni pred podpisom v vpogled. V resnici ni bilo na voljo časa niti, da bi jo lahko prebral. Potreben je bil takojšen podpis ali pa povratek nazaj med rezervne vire. In kljub temu, da je bila pogodba kot taka za nedoločen čas, ni s tem prinašala nikakršnih posebnih pravic, v tem smislu ni bila vredna niti papirja, na katerega je bila natisnjena. Za ta neskladja so agencije poskrbele s prirejanjem datumov in krajem podpisa pogodbe.

Ob podpisu pogodbe sem prejel še uradno napotitev na Revoz. Kot prebivalcu Ljubljane je bila edina možnost dela v nočni izmeni, tako je narekovala revozova politika prevozov na delo. Nočna izmena je uradno začenjala z delom ob 22h, potrebno pa se je bilo zglasiti bistveno prej, pred Kolosejem v BTC, od koder je ob 20:20 odpeljal najeti avtobus proti Revozu v Novem mestu. Kakršnakoli zamuda ni prišla v poštev, saj bi to pomenilo neupravičeno odsotnost z dela, ali, v najboljšem primeru, pot na lastne stroške – kjer bi imeli vsi viri resne težave. Tako sem dom moral zapustiti že ob 19h, da sem zagotovil pravočasni prihod. To je pomenilo, da sem za osemurno delo porabil do 14 ur dnevnega časa. Zaradi organiziranega prevoza seveda ni bil krit potni strošek do Novega mesta, nesprejemljivo pa je, da ni bil krit niti mestni avtobus. Takšno navodilo je izrekala Direkcija za človeške vire, ki je bila v stalni navezi z zaposlitvenimi agencijami. V Revoz bi lahko prihajal samostojno in tako prihranil 4 ure dnevno. A bi pri tem moral kriti potne stroške sam, preko 300€, kar tudi ni prišlo v poštev. Sprejeti sem moral ritem 14 ur za 8 ur plačanega dela. V sami tovarni Revoz sem vsak dan bil prisoten približno 8:40h, kot beleži sistem prihodov in odhodov z dela, a se je vedno upoštevalo natanko 8 ur. Tako sem moral, da delovni proces nemoteno teče, žrtvovati dnevno dodatnih 6 ur svojega časa, od tega sem Revozu “prostovoljno” namenil za 40 minut priprav na težak in intenziven delovni proces. Pa so prav kapitalisti in neoliberalistični dogmatiki tisti, ki lajnajo mantro “čas je denar”, a le, ko gre za njihov čas, viri teh pravic ne moremo imeti, saj smo zgolj viri.

Seznam razočaranj se s tem ne zaključi. Težko je orisati težavnost dela v Revozu. Vso težo lahko spoznaš le, ko si sam izpostavljen takemu uničujočemu ritmu. Prvi dan dela sem, čakajoč na prva navodila, lahko nekaj časa opazoval bodoče sotrpine. Hecno jih je bilo gledati, kot da delajo z neko ihto, ko se v različnih položajih nagibajo v notranjost karoserij in izvajajo tisočere različnih operacij. Kako težavno je to početi 8 ur na dan oziroma na noč, sem kmalu začutil sam. Prvi dan uvajanja sicer še ni bil tako naporen, a sem postopoma po nekaj dneh moral prevzemat celoten delovni proces. Potrebno je bilo osvojiti vse številne, drobne in zaradi hitrosti komaj opazne operacije. Imel sem veliko težav, da sem lahko 8 ur držal ritem tekočega traku, napori so bili nečloveški. Poleg hitrosti sem moral biti ves čas stoodstotno pozoren, da ne bi delal napak, kar je bilo zaradi tempa dela in mnogoterosti različnih operacijah silno zahtevna stvar. Skoraj ni minilo dneva, ko se ne bi ena ali več napak pojavljala tudi pri virih z večletnim stažem. Ponavljajoče napake so lahko vplivale na višino osebnega dohodka ali na odpoved delovnega razmerja, s tem smo bili viri podvrženi dodatnemu stresu. V vsem času zaposlitve nisem tekom dela niti enkrat zazehal ali kako drugače občutil zaspanost, tudi ko sem imel serijo večih dni skupaj po dve uri spanca dnevno. Za utrujenost enostavno ni bilo časa, delovni tempo tega ni predvideval. Tudi ostalih virov nisem opazil zehati med samim delom, a sem pri mnogih lahko opazil rdeče oči z znaki neprespanosti in utrujenosti. Med samim delom sem se izogibal pogovarjanju, ker si nisem mogel privoščiti odtegovanja pozornosti, tveganje za napake je bilo previsoko. Bili smo podvrženi skrbnemu nadzoru sistema za sledenje, beleženje in odpravljanje napak. Za pravilno prevzemanje dela ob menjavi delovne izmene pa so se viri medsebojno kar sami nadzirali in se pri tem pogosto tudi sprli. Delovne preobremenitve so se kazale v zelo pogostih, nadpoprečnih bolniških odsotnostih in tudi v številnih medsebojnih konfliktih ter celo v fizičnih obračunih, pretepih. Slišal sem za primere groženj z nasilnimi obračuni, napadi, in celo z grožnjami zoper življenje, seveda nekje izven tovarne.

Na noč je moral vsak zaposleni na liniji opremljati 160-180 vozil treh različnih tipov, kar pomeni eno vozilo nekje na 2,5 minute. Pri tem smo uporabljali elektronske vijačnike, ki so privijali vijake z veliko hitrostjo in vsakokrat se je na roko prenesel sunek. Dnevno se je takih sunkov nabralo preko 500, kar sem tudi čutil na rokah. Obkroženi smo bili s številnimi senzorji, ki so šteli potujoče avtomobile in nadzorovali izvajanje določenih ključnih operacij. S tem so bili tudi viri izpostavljeni vsem tem sevanjem. Razmere so se med delovnimi mesti nekoliko razlikovale. Precej bolje se je godilo delavcem, ki niso delali za tekočim trakom. Tekoči trak je dejansko instrument razčlovečenja, zlasti ko je intenzivnost dela naravnana na zgornji prag človeških zmogljivosti. Odtujitev od dela je pri tem popolna. Vir za tekočim trakom nima nadzora nad hitrostjo tekočega traku, podvržen je ritmu dela traku, ki mu mora stalno slediti. Tekoče trakove bi morali z zakonom strogo prepovedati. Tekoči trak pomeni ceneno obliko nadzora nad viri in njihovo storilnostjo. Posledica je absolutno razčlovečenje. Vendar, kakšne bodo posledice? Vodstvo Revoza zanimajo le dobički. Zgolj dobičku sledijo tudi agencije, pri čemer jim je nekakšna skrb za vire zgolj krinka. Pravzaprav je pojav sodobnih zaposlovalnih agencij povezan s poenostavitvijo izkoriščanja človeških virov. Odpravljanje vseh nastalih posledic bo vse bolj prehajalo na pleča davkoplačevalcev oziroma virov samih.

Po prvih dnevih dela sem čutil precejšnje bolečine v rokah, na kar sem bil opozorjen in temu v začetku nisem posvečal pretirane pozornosti, čeprav je bilo vse skupaj drugače kot pri običajnem muskelfibru. Čutil sem neprijetno mravljinčenje rok in izmenjujoč občutek hladnih ter vročih dlani. Težave so z dnevi naraščale in v drugem tednu sem že vedel, da to ni nekaj, na kar se bom enostavno privadil. Potrebno je bilo ukrepati. Na zdravnika oziroma kako bolniško v času enomesečnega poskusnega obdobja si nisem drznil niti pomisliti. Vedel sem, da lahko kakršnakoli odsotnost med poskusno dobo pomeni odpoved. Pomagal sem si sam, delal naprej pod vplivom lekadolov in jih pogoltnil dva do tri na noč, da sem zdržal do božiča. Podobne težave so imeli tudi nekateri ostali viri, a so na različne načine blažili in skrivali težave, prav tako v skrbi, da ne izgubijo zaposlitve. Ko sem raziskoval vzroke za pojav tega mravlinčenja, sem se seznanil s t.i. karpalnim kanalom v zapestju, kjer pride do vnetja živca. Bolečine sem občutil, kot da bi imel roki v ognju, ki ju ne moreš potegniti ven. Zanimivo je, da ob tempu dela in seveda ob lekadolih bolečine niso bile tako hude, a je bolečina naraščala vsako jutro po koncu nočnega dela. Bolečine so mi preprečevale nujno potreben spanec, saj sem se zaradi tega stalno zbujal v intervalih po pol ure. Zaradi same utrujenosti in neprespanosti prve tri tedne niti nisem našel časa, da bi se naročal pri osebnem zdravniku. Zlasti zadnjih 9 dni pred božičem smo imeli 8 nočnih ‘šihtov’, saj so nam vikend skrajšali za en dan, in nam določili nočno delo na nedeljo zvečer. Ob tem dodatnem dnevu je bilo obilo slabe volje vseh virov, saj že običajni celotni vikend ni zadoščal za počitek in regeneracijo. Viri v nočni izmeni smo vidno utrujeni nastopali z delom že ob ponedeljkih, v resnici smo občutili permanentno utrujenost.

Ob vseh težavah sem mukoma dočakal zadnji delovni dan v decembru. Veselje je bilo nepopisno, avtobus je ob povratku spominjal na vrtec razposajenih otrok, ko nastopijo počitnice. Pri tem so krožile zabavne izjave tipa: “ja nisam došao, da radim, nego da zaradim”, vendar se je humor mešal tudi z besom nad razmerami, na avtobusu je bila zelo pogosto izrečena beseda “lažovi”, v različnih jezikih. A prav govorica narodov nekdanje skupne države je najbolj izražala razmere, v katerih smo se znašli viri. Siceršnja razposajenost je bila povezana z nastopom treh tednov kolektivnega dopusta. Sam sem se v tem času posvečal blaženju bolečin v rokah, predvsem v desnici. Izvajal sem stalne masaže in vtiral priporočene zeliščne kreme. Predvsem sem bil skrajno občutljiv na mraz in sem tudi doma v toplih prostorih imel večino časa na rokah kar delovne Revozove rokavice. Rokavice so mi resnično lajšale bolečine in prijetno grele dlani. Skoraj dva tedna sem imel velike težave pri najpreprostejših opravilih, od zavezovanja vezalk, priprave hrane, pomivanja ipd. Ob božično-novoletnem rajanju je trotedenski kolektivni dopust minil kot blisk. V tretjem tednu kolektivnega dopusta so nam pripravili še en celodnevni izobraževalni dan, namenjen priučitvi tretjemu tipu vozil, ki smo jih izdelovali.

S prvim delovnim dnem po novem letu so nas obvestili, da bodo 1.3.2015 odpustili vseh pravkar zaposlenih 450 “sposojenih” agencijskih delavcev. S tem naj bi se začasno ukinila nočna izmena. To so utemeljevali, češ, da so pričakovali večjo prodajo. Seveda temu ni nihče verjeli, laž je bila preočitna. Nekateri ‘posvečeni’ viri z večletnim stažem so bili že od začetka obveščeni, da se bo to zgodilo, a so morali o tem molčati. Mediji in slovenska javnost so bili o odpuščanju obveščeni pred nami, ki bi morali to zvedeti prvi. Odpuščanje se je zgodilo, čeprav je Revoz dosegel pričakovani 15{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} porast prodaje. Vodstvo Revoza ni čutilo nobene odgovornosti do virov niti do države, ki jim je izdatno pomagala. Vlada RS ni ukrepala in ni z ničemer ščitila ljudi z delovnimi dovoljenji, niti ni ščitila med njimi številnih lastnih državljanov! Razočaranje 471 pravkar odpuščenih je bilo nepopisno. 50 virov, ki so se bolje obnesli ob nadčloveških naporih, brez bolniških odsotnosti in so pridno z nadurami nadomeščali preštevilne bolniške odsotnosti sotrpinov, bodo obdržali zaposlitev. Okoli 70 virov, ki so v podjetju že več kot 3 mesece do nekaj let, so nadomestili z novimi, bolj ohranjenimi viri. Zagotovo lahko predvidevamo nadaljni razplet, čez nekaj mesecev se bodo znova odločili razširiti proizvodnjo z nočno izmeno in bodo izrabljali še rezervne vire, ki jih hranijo na seznamih, čeprav so formalno last zaposlovalnih agencij. Rezervnih virov je več kot dovolj, visoka brezposelnost ima v kapitalizmu točno določen namen, kar se v opisanih razmerah tudi potrjuje. Pri tem jim bo zagotovo priskočila na izdatno pomoč tudi Vlada RS, kot že mnogokrat do zdaj in verjetno še izdatnejšo, kot je nazadnje desetkratno preplačala stroške tromesečnih prevar. Da ne pozabimo, govorim o denarju davkoplačevalcev!

Navkljub očitnemu uvodnemu izigravanju, zavajanju in laganju je vodstvo nadaljevalo s kršitvami že tako okrnjenih delavskih pravic. Odrekali so nam pravico do celovitega nadomestila za prevoz na delo, onemogočali pravico do enega prostega dneva na teden, ki nam po zakonu pripada tekom enomesečnega odpovednega roka. Pod izgovori, da hočejo zaposlenim virom omogočiti zdravo prehrano, so nam vsiljevali kuhinjo Sloresta, pri tem pa v resnici krepko znižali izdatke za prehrano na pičlih 2,2€ na dan.

Po drugi strani pa so se vendarle trudili ohranjati potrebno delovno moralo (sicer bi ostali že v začetku februarja vsi doma) z nekaterimi ugodnostmi. Vsak zaposleni je imel možnost dobiti novi twingo v posojo za konec tedna, z napolnjenim rezervoarjem. Vsem odpuščenim virom je bilo obljubljeno še dodatnih 250€ nagrade, če bodo vztrajali do konca enomesečnega odpovednega roka. A kot že ugotovljeno in je Revoz tudi sam sporočil, nimajo dodatnih stroškov zaradi odpuščanja, vladne subvencije desetkratno prekrivajo vse stroške. Za dosego vseh ugodnosti je bilo pomembno le, da ni bilo bolniških odsotnosti. Vendar tudi ob obljubah mnogi niso zdržali pritiskov. V začetku poln avtobus delavcev iz Ljubljane, se je prav v zadnjih dveh tednih prepolovil, pretežno zaradi bolnikih odsotnostih ali tudi drugih razlogov, čeprav so se zavedali, da bodo zaradi tega ob 250€ nagrade, nemara pa celo deležni penalov. Visoko nad poprečjem so bili bolniški izostanki virov tudi iz Novega mesta ter drugih krajev Slovenije.

Zdi se, da so v propagandnih aktivnostih Revoza mediji in Vlada RS ves čas stali ob strani, kar dokazuje tudi ogled objavljenih prispevkov v letu 2014, kjer lahko sledimo pompoznim objavam tipa “Revoz, rešitelj dolenjskega gospodarstva”. Sledil sem različnim informacijam o vladnih subvencijah Revozu, ki naj bi mu podelila vse do 1mrd.€! Konkretna številka, kot že zapisano zgoraj, je znašala 22,5 milijonov €, prav za namen zadnje širitve proizvodnje. Je bilo dogovorjeno z vlado, da bo to trajalo le 3 mesece? Bo Revoz prejel nove subvencije, ko bo znova odprl nočno izmeno? Pri tem se lahko vprašamo, kdo je v resnici plačal sposojene vire? Subvencije dozdevno krepko presegajo zneske, ki so jih viri prejeli za opravljeno delo. So mogoče subvencije prejemale tudi zaposlovalne agencije, ali je ves davkoplačevalski denar pobral Revoz? Kako lahko slovenska vlada subvencionira podjetja, ki so v 100{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} tuji lasti in kjer ves dobiček pobegne v tujino? Kdo bo kril stroške, ki izhajajo iz poškodb pri delu? Ali je to sploh smiselno, ali ne bi raje plačevali “ljudi” z enakimi zneski, ki bi namesto tlake v Revozu opravljali prostovoljna dela? Denimo na portalu Dnevnik na spletu, kjer je večino člankov v okviru sistema Piano, so Revozovi pompozni članki na voljo vsem. Prav ti članki so na moč zavajajoči, predvsem Revoz ne rešuje slovenskega gospodarstva, ravno obratno, pomeni samo beg profitov v tujino, skupaj z davkoplačevalskim denarjem! V teh člankih je omenjan Zavod za zaposlovanje, ki naj bi bil poleg zasebnih zaposlovalnih agencij posrednik pri zaposlovanju novih delavcev. To ne drži, nihče ni imel izbire, vseh 450 virov smo prisilno postali lastnina zasebnih zaposlovalnih agencij, ki so vsa v tuji lasti. Kdo je plačeval Revozove članke, če ne sistem Piano? So bili plačani z vladnimi subvencijami? Glede na to, da naj bi subvencije reševale brezposelnost, je nedopustno, da se skriva podatek, kolikšen je bil med njimi delež brezposelnih Slovencev. Je Revoz morda pričakoval, da bodo tuji delavci še bolj uklonjeni, v strahu pred vrnitvijo na domača vojna žarišča? V resnici so tuji delavci zelo kvalitetni, predvsem pa si ne upajo povzdigniti glasu za človeške pravice, resnično si želijo le ostati živi in dostojno živeti, kot vsi mi. Kdo bo prevzel odgovornost ob takem “reševanju” gospodarstva? Ali, kakšen je vzorec v ostalih “velikih” podjetjih, ali prav tako rešujejo slovensko brezposelnost?
vir:DOLENJSKAnews

delo v Revozu ni za lenuhe.
za take je bil IMV, a ga hvala Bogu ni več.

Hvala vsem, ki širite besedo o Revozu. Kriminal, da tako podjetje, ki se hvali z rezultati, ni sposobno zaposlit delavcev za proizvodnjo, ampak si jih izposoja od agencij. So popolnoma brez pravic, delajo za bakšiš. Sramota! In ne, čez par let te ne zaposlijo, kot dela recimo Krka. Delavca preizkusijo in če se izkaže, ga redno zaposlijo. Pri Revozu – jok, brate.

Starec, a si se ti rodil tak al si si nabral zlobo skozi leta? Ti boš govoril, ki nikoli nisi garal in bil pod mobingom?

Jaz bi te agencije z zakonom prepovedala.

Jaz bi te agencije z zakonom prepovedala.[/quote]

Jih ne bodo, ker so pogoj za delovanje tujih firm pri nas. Le preko zaposlitvenih agencij se lahko izvajajo takšne svinjarije.
Revoz ni edina takšna firma, so tudi druge, na primer Hella v LJ je enako sranje. Pa še dosti drugih je.

Je pa to primer umazanega kapitalizma, ki je možen samo pri nas in seveda v ostalih balkanskih državah. V razvitih EU državah tega ni.

Moj bratranec je bil agencijski delavec. Ker ni upal k zdravniku, da ne bi izgubil revščine, ki so mu jo plačevali, je umrl za rakom. Čakal je, da bo izpolnil pogoje za predčasno upokojitev ali pa da ga bo tovarna Eti neposredno zaposlila. To so jim veš čas obljubljali in mahali kot s korenčkom na palici. Vsak dan je normo še presegel. Naučil se je upravljati z več stroji, vse kar so mu naložil je še celo presegel. Službo je imel včasih za mesec , potem je bil mesec dni doma, včasih so podaljšali za več mesecev, ne več kot za tri. Veš čas je bil v negotovosti. Takoj ko je imel pogoje za upokojitev, je šel k zdravniku. Že vnaprej izgubljen boj. Ker ni bil len, ker je bil navajen trdo delati že celo življenje in je službo krvavo potreboval, je umrl kmalu po diagnozi.
Sistem, ki obravnava ljudi kot “vire”, se je močno razrastel. In ljudi ne samo izkorišča ampak tudi ubija.

Jaz bi te agencije z zakonom prepovedala.[/quote]

Jih ne bodo, ker so pogoj za delovanje tujih firm pri nas. Le preko zaposlitvenih agencij se lahko izvajajo takšne svinjarije.
Revoz ni edina takšna firma, so tudi druge, na primer Hella v LJ je enako sranje. Pa še dosti drugih je.

Je pa to primer umazanega kapitalizma, ki je možen samo pri nas in seveda v ostalih balkanskih državah. V razvitih EU državah tega ni.[/quote]

Za Hello to definitivno ne velja. Sem tudi sam agencijski delavec, delam v Helli, pa je čist ok. Mogoče je bilo slabše pred leti, ne vem. Zaslužim enako kot zaposleni v Helli, plačajo vse dodatke, ki so potrebni, oddelaš 8h in greš domov, dobimo regres, božičnico.

Če rabim dopust, ga dobim brez problema. Res pa je, da odkar delam tam še nisem imel potrebe (h sreči seveda), da bi šel na bolniško. Če imaš kaj viška ur jih lahko koristiš. Skratka ni tako slabo.


Me prav zanima kaj počneš ti? Si res ogaben stvor, brez vsake empatije.

Najdi si šiht brez Zavoda za zaposlovanje in katerekoli agencije – ko si tako sposoben. Stepli se bodo zate delodajalci.

…point te teme.

…point te teme.[/quote]

Zakaj? Poišče naj si šiht sam, pa ne bo treba jamrati in šimfati čez Zavod in agencije. Sposobni teh ustanov ne potrebujejo in tudi nimajo časa pisati depresivnih romanov na net. Dokler bodo socialno pomoč poleg pomoči potrebnih prejemali tudi lenuhi, ki se jim ne da delati, bo pač tako kot je.


Me prav zanima kaj počneš ti? Si res ogaben stvor, brez vsake empatije.[/quote]

Ja bogi, bogi, bogi.

Pejd zdaj delat, prav?

Kako slabo je, se niti ne zavedaš. Se pa boš, ko boš zbolel. Potem boš mogoče videl, kaj hočemo povedati. Agencije rabijo samo zdravega človeka, drugače adijo. Pozabi bolniško.

Jaz sem zadovoljen, da obstajajo agencije. Sicer ne vem kako je drugje, ampak Adecco mi je čisto ok. V letu in pol nobenih problemov z njimi. Vodim si evidenco tudi sam in do danes vse plačano kot mora bit.
Sem bil prijavljen na Zavodu za zaposlovanje par mesecev. Ene edine ponudbe za napotitev nekam vsaj na razgovor mi niso poslali. Sam sem napisal par prošenj ampak brez uspeha. Potem sem se prijavil na Adecco in v tednu dni so me povabili na razgovor. 3 dni po tem so me že napotili na zdravniški pregled in še isti dan popoldne na delo. Dokler se dela nisem navadil (nekaj dni) sem imel uvajanje. Takrat na začetku, par mesecev, se je zgodilo, da je kakšen dan bil povečan obseg dela ali je kdo zbolel….in smo pač kakšno uro podaljšali. Ok, važno da je bilo vse plačano. Če se to zgodi na vsake kvatre me niti ne moti. Zdaj že kakšno leto dni nobenega podaljševanja. Oddelaš 8h in adijo.

Kako slabo je, se niti ne zavedaš. Se pa boš, ko boš zbolel. Potem boš mogoče videl, kaj hočemo povedati. Agencije rabijo samo zdravega človeka, drugače adijo. Pozabi bolniško.[/quote]

Kot sem že napisal, je res da na bolniški še nisem bil. Enkrat sem res malo zbolel, pač prehlad. Sem poklical vodjo da me ne bo. Je rekel ni problema in me vprašal ali bom na dopustu ali bolniški, ali bom koristil ure. Ker sem smatral, da bo čez kakšen dan ali dva dobro, mi ni bilo za bolniško. Takrat sem obvestil tudi agencijo in tudi pri njih enako kot pri vodji. Nič niso komplicirali.

Ja glej, noben delodajalec ne rabi oz.ne želi imet zaposlenih ljudi, ki so veliko na bolniški. Takega delodajalca ni. Za občasno ko človek zboli pa sem prepričan da tudi agencija ne komplicira. Pa glej, saj v Helli nisem edini, ki dela preko agencije. Je bil en sodelavec nekaj časa nazaj teden dni na bolniški, pa se je po tem vrnil nazaj na delo.

poglej Dolenjsko danes in jo primerjaj z Dolenjsko v času IMV-ja.
v IMV-ju so “delali” tako kot si nekateri tu želite, le plač ni bilo.
v Revozu je pa treba delat, zato pa ljudje dobijo plače, nagrade, regres in velika večina je zadovoljna.

Aja pa 30 min odmor za malico ti tudi pripada, pa kdor kadi gre brez problema tudi ven na čik. Če te prime greš seveda tudi na wc lahko.
Zato se ne strinjam s tistim zgoraj, ki je napisal da je v Helli isto kot v Revozu. Ampak Revoz ne poznam zato ga ne morem komentirat.

Prvo kar mi je padlo na pamet, ko sem prebirala tvoj post je, da so verjetno tudo sam gnoj, ker kot pravis se iz postelje niso vstal in si ze preverjal na netu o bodocem delodajalcu. Mar spis z racunalnikom v postelji?

poglej Dolenjsko danes in jo primerjaj z Dolenjsko v času IMV-ja.
v IMV-ju so “delali” tako kot si nekateri tu želite, le plač ni bilo.
v Revozu je pa treba delat, zato pa ljudje dobijo plače, nagrade, regres in velika večina je zadovoljna.[/quote]
Se strinjam. Pa saj tako je povsod. Kdo pa si želi imet zabušante, pa ljudi, ki so več na bolniški kot v službi? Nobeden delodajalec. Tudi v Helli je bil eden, ki se mu ni dalo delat, večino dela je prelagal na druge. Kmalu je bil odpuščen.

Mene je takoj na začetku zmotilo tisto o zgodnji uri ob 8.30.

Kako slabo je, se niti ne zavedaš. Se pa boš, ko boš zbolel. Potem boš mogoče videl, kaj hočemo povedati. Agencije rabijo samo zdravega človeka, drugače adijo. Pozabi bolniško.[/quote]

Kot sem že napisal, je res da na bolniški še nisem bil. Enkrat sem res malo zbolel, pač prehlad. Sem poklical vodjo da me ne bo. Je rekel ni problema in me vprašal ali bom na dopustu ali bolniški, ali bom koristil ure. Ker sem smatral, da bo čez kakšen dan ali dva dobro, mi ni bilo za bolniško. Takrat sem obvestil tudi agencijo in tudi pri njih enako kot pri vodji. Nič niso komplicirali.

Ja glej, noben delodajalec ne rabi oz.ne želi imet zaposlenih ljudi, ki so veliko na bolniški. Takega delodajalca ni. Za občasno ko človek zboli pa sem prepričan da tudi agencija ne komplicira. Pa glej, saj v Helli nisem edini, ki dela preko agencije. Je bil en sodelavec nekaj časa nazaj teden dni na bolniški, pa se je po tem vrnil nazaj na delo.[/quote]

ja, potem naj pa poskrbi za take delovne ogoje, da ne bodo od tega zaposleni zbolevali.

Bo butl z liceco kaj povedal na tole. On rad drka na tuj kapital :-)))

Sploh ne štekaš pointa. Podjetja delavce rabijo v vsakem primeru. Če ne bi bilo agencij, bi te podjetje zaposlilo redno, za nedoločen čas. Če take zaposlitve nikoli nisi imel, se sploh ne zavedaš razlik.

New Report

Close