Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek kaj pa tale avto?

kaj pa tale avto?

Kupujem rabljen avto, mož bi “nemca”, tudi meni so fajn, ampak kar je meni všeč, je predrago, sem si pa nagledala tegale “francoza”… http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11393233&display=Peugeot{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}20308{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}201.6{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}2016V{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}20VTi{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}20Active

Kaj mislite?

Predsodke do francozov imajo tisti, ki jih niso nikdar imeli. Če ti je všeč, ce ti ustreza cena, pojdi probat in boš videla. Avto je čisto ok….povsem primerljiv po kvaliteti z vsemi nemci v istem rangu, verjetno celo boljši od kakega forda in opla,

Peđojom ne zaupam, sem jih prevečkrat videl ob cesti stat z odprimi havbami.

nova
Uredništvo priporoča

Ravno zato, ker sem imela Peugeot 307 in je bil zanj servis dražji kot za Audija, sem v dvomih. Edina sreča je bila, da je bil pravi šparovček s porabo, tako da sem servise not prinesla. Čeprav je meni osebno Peugeot zelo lep avto.

Jaz sem videl več audijev in bmwjev….in kaj naj zdaj?

Dejstvo je, da se vsaka kripa lahko pokvari. Bolj kot je kompleksna, vec je sanse, da gre kaj narobe.

Leta, ko so kao bili nemci japonci oh in sploh so namreč že dolgo mimo…..ostale so samo še zgodbice in prepričanja ozkogledih.
Če na švabu kaj crkne, je to zato ker je pač iztrošeno in spada pod redno vzdrževanje, če na francozu ali italijanu, je pa jajc od avta, ki se stalno kvari…..tako namreč razmišljajo slovenceljni.
Primer….pri tojotah so menjavali cele motorje, ker je bil jajc, pri znamenitem vw je 1.2 tsi z verigo pravo sranje od motorja…..okvara na okvaro… egri crkujejo bolj pri vw kot pri peugeotu ali renoju….itd, itd…..samo nekateri nočete odpreti oči.

Poznam tale avtek in je super, če bi imela 2-3 jurčke več, bi ga takoj kupila.
Do zdaj sem imela 4 avte (vse kupila rabljene), 2 renaulta in 2 peugeota, z nobenim niti najmanjšega problemčka.

Glej, ne kregam se s tabo, meni je Peugeot všeč, ni mi pa všeč cena servisa, ki je dražja od Audija, pa govorim o rednih servisih in potrošnem materialu.
Do zdaj smo imeli samo VW in Audi (razen mojega lepega 307), tudi z njimi nobenih bistvenih težav.

Moj post se nanaša na popaya, ne na tebe….tudi kregam se ne s tabo. Govorim iz mojih izkušenj.
Sicer pa, ko govoriš, da je servis za peugeota dražji kt za audija…..a t navaden letni servis z menjavo olja? Tu je lahko razlike par 10 eur gor ali dol…..vsi servisi služijo na menjavi olja, dokler so avti v garanciji…..sicer pa je cena tega servisa bolj odvisna od servisa kot od znamke avta.

Če ti je všeč ga kupi. O Pežojčkih imajo kolegi/znanci različna mnenja. Eni so totalno zadovoljni, drugi imajo z njimi same probleme. Odvisno na kaj naletiš. Probaš pa vidiš. Drugače pa če že gledaš srednjo velikost avta…bi jst raje Golfa kupila.

Govorim o ceni rezervnih delov nekaj let nazaj.

Ful jih kradejo, Golfe, smo v bloku in v Ljubljani vsako noč izgine nekaj avtomobilov, Clio in Golf najbolj priljubljeni.

Ful jih kradejo, Golfe, smo v bloku in v Ljubljani vsako noč izgine nekaj avtomobilov, Clio in Golf najbolj priljubljeni.[/quote]

To je pa res ja. Jah najbolj priljubljeni so nimaš kaj. Na cestah jih je ogromno. So si z leti kar ugled nabrali. Srednja velikost avta…hm…kaj pa kakšna Kia Ceed recimo?

Kateri potrošni rezervni deli so bili za pežoja dražji kot za audija? Ker kašne posebnosti niso bile, če praviš, da z njim ni bilo teežav.
Olje, filtri, brisalci, plošcice, diski, to je povsod enako ali podobno, od konkurende pa sploh.

Ja, vse to je bilo dražje, pa akumulator, jermen, turbina, itd. Pri manjših stvarej pač majhne razlike, pri večjih večje, akumulator je bi pa sploh dražji, duplo.

Ful jih kradejo, Golfe, smo v bloku in v Ljubljani vsako noč izgine nekaj avtomobilov, Clio in Golf najbolj priljubljeni.[/quote]

To je pa res ja. Jah najbolj priljubljeni so nimaš kaj. Na cestah jih je ogromno. So si z leti kar ugled nabrali. Srednja velikost avta…hm…kaj pa kakšna Kia Ceed recimo?[/quote]

Tudi tega sem gledala, kljub poplavi Ceedov na cstah, ne poznam nikogar, ki bi ga imel, nimam pojma kak avto je Kia.

Nekoč nam je profesor na faksu dejal…..ni lepšega, kot bedaka obrat…..
Sem ti prej napisal, da niso servisi za neko znamko dragi, drag je servis, kot izvajalec storitev.

Izberi audija in bo vse ok….mogoče kak mesec več krompirja in makaronov. Ampak dvomov ne boš imela.

Ooo, smo imeli francoska jajca…pa ne enkrat…in z lahkoto imam lahko predsodek…
Ja…opel in ford sta v isti kanti, nikakor pa VW….primerjavo je treba delat pri 15-20 let starih, ne pri novih….takrat se opazijo gromozanske razlike v kvaliteti, tehnologiji, dizajnu, voznih lastnostih itd

pri nas smo včasih vozili pežoje, še danes je en pri hiši 206tka, skor 20 let je že stara pa še kar vozi, bp.
sem pa jaz imela kasneje 207 in je bilo konstantno nekaj narobe, skos servis in ne poceni.

smo zaključili s pežoji, zdej smo samo še na tojoti in tu ostajamo.

Mi pa imamo doma 2 volkswagna in 5.peugeta(od tega 2 zdaj) in moram rečti,da se peugeoti bolje obnesejo. Da ne omenjam cenejših,boljših in prijaznejših serviserjev. Pri peugeotu prav tako nikjer nobenih čričkov,pri vw-ju pa so in to na obeh pa je en touareg,ki je stal preko 60.000€. Pač definitivno so nemci precenjeni(vw,audi). In mimogrede,tale 308 na linku je tudi uradno najzanesljivejši v svojem razredu. Ja,prav ste prebrali,precej bolj od golfa,audija a3…307 in 206 pa vsi vemo da sta imela precej okvar ampak to je ze zelod dolgo nazaj in časi so se obrnili. Peugeot je dal veliko na kvaliteto in kdor spremlja,vidi da iz modela v model navdušujejo.

To je pa res ja. Jah najbolj priljubljeni so nimaš kaj. Na cestah jih je ogromno. So si z leti kar ugled nabrali. Srednja velikost avta…hm…kaj pa kakšna Kia Ceed recimo?[/quote]

Tudi tega sem gledala, kljub poplavi Ceedov na cstah, ne poznam nikogar, ki bi ga imel, nimam pojma kak avto je Kia.[/quote]

Na Kio so kar napadli zaradi garancije. Kolega ima sicer Sportage pa ga samo hvali. Je rekel, da avto tanka, ga registrira, plača zavarovanje ter enkrat na leto servis in to je to. Nobenih dodatnih popravil, napak, stroškov,…nima z avtom. No ja pa gume seveda. Pač standard stroški, ki jih imamo vsi z avtom. Avto je star 3 leta. Pa peljat se je kar fajn v njem.

Dober in z najdaljšo garancijo. Garancijo ima kar 7-letno. Po zadnjem skupinskem vseslovenskem testu karavano je dosegel najboljši rezultat glede cene vzdrževanja. cee’d in 308 sta najcenejša za vzdrževanje – podatek velja za pet ali šest prvih let, se ne spomnim najbolje. Sicer pa ima cee’da moja teta in je maksimalno zadovoljna. Z avtom dela za moje pojme kot svinja z mehom (zamuja servise, prej umazan kot čist itd.), a ji avto dela kot singerca, pa ima že prek 150.000 prevoženih. Nobenih problemov, ena predrta guma in ena večja risa na parkplacu, to je vse. Sicer pa samo fura. Ima pa dizla. 1.6-litrskega

Imam peugeota 307 2.0 bencinar in ga ne menjam za nič. Servis mi naredi pa mož sam. Ti kar nabavi 308 in boš max zadovoljna. Notranjost/zunanjost je pa itak top, ker so Francozi dobri v tem. Pa srečno na cesti.

In sem po več kot letu dni zelo zadovoljna.

Tole napadanje glede garancije se mi zdi precej za lase privlečeno. Vedno eni in isti pisci in vedno eni in isti komentarji, o nekem kvazi predragem servisiranju, pa o tem, da te držijo, da moraš servisoirat pri njih (kar ni res) in tako nakladanje, kjer je jasno, da to počnejo fantje iz konkurenčnih prodajaln z avtomobili. Kia je pač postala zelo dobra znamka, z dobrimi avti, ki se kvarijo precej manj od večine ostalih. Mi imamo cee’da že pet let pa je vse OK.

Tole napadanje glede garancije se mi zdi precej za lase privlečeno. Vedno eni in isti pisci in vedno eni in isti komentarji, o nekem kvazi predragem servisiranju, pa o tem, da te držijo, da moraš servisoirat pri njih (kar ni res) in tako nakladanje, kjer je jasno, da to počnejo fantje iz konkurenčnih prodajaln z avtomobili. Kia je pač postala zelo dobra znamka, z dobrimi avti, ki se kvarijo precej manj od večine ostalih. Mi imamo cee’da že pet let pa je vse OK.[/quote]

Sem se naučila, da avtom kvaliteto ocenjujem po tem, koliko 15 letnikov ali starejših se jih še vozi po cestah. In to so v glavnem Audi, BMW, Mercedes in seveda VW, pa še kak Opel se najde. Vse ostalo staro 10-15 let težko prodaš. Tako da, če mene vprašaš, 5 let je nič, noben avto se ne kvari prvih 5 let, če nima serijske napake.
Kateri avto pa kupit? Z Nemcem ne zgrešiš.

New Report

Close