kaj pa tale avto?
Kupujem rabljen avto, mož bi “nemca”, tudi meni so fajn, ampak kar je meni všeč, je predrago, sem si pa nagledala tegale “francoza”… http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11393233&display=Peugeot{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}20308{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}201.6{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}2016V{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}20VTi{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}20Active
Kaj mislite?
Jaz sem videl več audijev in bmwjev….in kaj naj zdaj?
Dejstvo je, da se vsaka kripa lahko pokvari. Bolj kot je kompleksna, vec je sanse, da gre kaj narobe.
Leta, ko so kao bili nemci japonci oh in sploh so namreč že dolgo mimo…..ostale so samo še zgodbice in prepričanja ozkogledih.
Če na švabu kaj crkne, je to zato ker je pač iztrošeno in spada pod redno vzdrževanje, če na francozu ali italijanu, je pa jajc od avta, ki se stalno kvari…..tako namreč razmišljajo slovenceljni.
Primer….pri tojotah so menjavali cele motorje, ker je bil jajc, pri znamenitem vw je 1.2 tsi z verigo pravo sranje od motorja…..okvara na okvaro… egri crkujejo bolj pri vw kot pri peugeotu ali renoju….itd, itd…..samo nekateri nočete odpreti oči.
Moj post se nanaša na popaya, ne na tebe….tudi kregam se ne s tabo. Govorim iz mojih izkušenj.
Sicer pa, ko govoriš, da je servis za peugeota dražji kt za audija…..a t navaden letni servis z menjavo olja? Tu je lahko razlike par 10 eur gor ali dol…..vsi servisi služijo na menjavi olja, dokler so avti v garanciji…..sicer pa je cena tega servisa bolj odvisna od servisa kot od znamke avta.
Ful jih kradejo, Golfe, smo v bloku in v Ljubljani vsako noč izgine nekaj avtomobilov, Clio in Golf najbolj priljubljeni.[/quote]
To je pa res ja. Jah najbolj priljubljeni so nimaš kaj. Na cestah jih je ogromno. So si z leti kar ugled nabrali. Srednja velikost avta…hm…kaj pa kakšna Kia Ceed recimo?[/quote]
Tudi tega sem gledala, kljub poplavi Ceedov na cstah, ne poznam nikogar, ki bi ga imel, nimam pojma kak avto je Kia.
Mi pa imamo doma 2 volkswagna in 5.peugeta(od tega 2 zdaj) in moram rečti,da se peugeoti bolje obnesejo. Da ne omenjam cenejših,boljših in prijaznejših serviserjev. Pri peugeotu prav tako nikjer nobenih čričkov,pri vw-ju pa so in to na obeh pa je en touareg,ki je stal preko 60.000€. Pač definitivno so nemci precenjeni(vw,audi). In mimogrede,tale 308 na linku je tudi uradno najzanesljivejši v svojem razredu. Ja,prav ste prebrali,precej bolj od golfa,audija a3…307 in 206 pa vsi vemo da sta imela precej okvar ampak to je ze zelod dolgo nazaj in časi so se obrnili. Peugeot je dal veliko na kvaliteto in kdor spremlja,vidi da iz modela v model navdušujejo.
To je pa res ja. Jah najbolj priljubljeni so nimaš kaj. Na cestah jih je ogromno. So si z leti kar ugled nabrali. Srednja velikost avta…hm…kaj pa kakšna Kia Ceed recimo?[/quote]
Tudi tega sem gledala, kljub poplavi Ceedov na cstah, ne poznam nikogar, ki bi ga imel, nimam pojma kak avto je Kia.[/quote]
Na Kio so kar napadli zaradi garancije. Kolega ima sicer Sportage pa ga samo hvali. Je rekel, da avto tanka, ga registrira, plača zavarovanje ter enkrat na leto servis in to je to. Nobenih dodatnih popravil, napak, stroškov,…nima z avtom. No ja pa gume seveda. Pač standard stroški, ki jih imamo vsi z avtom. Avto je star 3 leta. Pa peljat se je kar fajn v njem.
Dober in z najdaljšo garancijo. Garancijo ima kar 7-letno. Po zadnjem skupinskem vseslovenskem testu karavano je dosegel najboljši rezultat glede cene vzdrževanja. cee’d in 308 sta najcenejša za vzdrževanje – podatek velja za pet ali šest prvih let, se ne spomnim najbolje. Sicer pa ima cee’da moja teta in je maksimalno zadovoljna. Z avtom dela za moje pojme kot svinja z mehom (zamuja servise, prej umazan kot čist itd.), a ji avto dela kot singerca, pa ima že prek 150.000 prevoženih. Nobenih problemov, ena predrta guma in ena večja risa na parkplacu, to je vse. Sicer pa samo fura. Ima pa dizla. 1.6-litrskega
Tole napadanje glede garancije se mi zdi precej za lase privlečeno. Vedno eni in isti pisci in vedno eni in isti komentarji, o nekem kvazi predragem servisiranju, pa o tem, da te držijo, da moraš servisoirat pri njih (kar ni res) in tako nakladanje, kjer je jasno, da to počnejo fantje iz konkurenčnih prodajaln z avtomobili. Kia je pač postala zelo dobra znamka, z dobrimi avti, ki se kvarijo precej manj od večine ostalih. Mi imamo cee’da že pet let pa je vse OK.
Tole napadanje glede garancije se mi zdi precej za lase privlečeno. Vedno eni in isti pisci in vedno eni in isti komentarji, o nekem kvazi predragem servisiranju, pa o tem, da te držijo, da moraš servisoirat pri njih (kar ni res) in tako nakladanje, kjer je jasno, da to počnejo fantje iz konkurenčnih prodajaln z avtomobili. Kia je pač postala zelo dobra znamka, z dobrimi avti, ki se kvarijo precej manj od večine ostalih. Mi imamo cee’da že pet let pa je vse OK.[/quote]
Sem se naučila, da avtom kvaliteto ocenjujem po tem, koliko 15 letnikov ali starejših se jih še vozi po cestah. In to so v glavnem Audi, BMW, Mercedes in seveda VW, pa še kak Opel se najde. Vse ostalo staro 10-15 let težko prodaš. Tako da, če mene vprašaš, 5 let je nič, noben avto se ne kvari prvih 5 let, če nima serijske napake.
Kateri avto pa kupit? Z Nemcem ne zgrešiš.