Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Nov ali rabljen avto?

Nov ali rabljen avto?

Kaj se bolj splača. Nakup rabljenega ali novega avta.
Če me recimo zanimajo avti, ki so novi tam okrog 10.000, po možnosti dizel.
Je bolje kupiti novega in ga imeti potem recimo 12-15 let?
Ali kupiti rabljenega in ga imeti potem manj let?
In če kupim rabljenega, koliko let star je še fajn avto, cena pa mu že precej pade? Recimo do 5 let?
Tudi pri rabljenih me zanimajo taki, ki so novi tam okrog 10.000€.

Kupi rabljenega za deset jurjev – dobiš v bistvu tri, štiri leta star super avto, v tem času je večina avtov itak servisirana pri pooblaščencih, nima preveč km in si praktično brez skrbi, razen če kupuješ audi ali VW.

Mi kupujemo avte, stare 2, 3 leti. Eden je bil za pol cene novega, pade pa najmanj za tretjino, kar je ogromno denarja. Mene bi srce bolelo, da bi avto tako preplačala. Prvi dve leti pade cena najbolj, avto pa je praktično še nov. Samo moj prvi avto je bil nov, pa je bil nočna mora od avta. Zaribala mašina, niso znal popravit … Grozljivka. V petih letih sem bila praktično ob denar, ki sem ga plačala ob nakupu. Pa ni bil tako poceni.

nova
Uredništvo priporoča

Za rabljenega ni šans, da dam 10 jurjev.
Toliko bi dala samo za novega, ampak bi ga potem imela kakih 12-15 let (tako kot sedaj).

Tudi jaz se nekako najbolj nagibam k avtu staremu do pet let.
Edino to pri avtih starih 2, 3 leta: tu sem malce v dvomih. Zakaj bi lastnik prodajal skoraj nov avto?

Tudi jaz se nekako najbolj nagibam k avtu staremu do pet let.
Edino to pri avtih starih 2, 3 leta: tu sem malce v dvomih. Zakaj bi lastnik prodajal skoraj nov avto?[/quote]

Joj, milijon razlogov je. Daj ne bodi tako nezaupljiva.
Eni iz prestiža, ker imajo denar, kupijo vsake dve leti nov voz. Ampak to pri tvoji varianti ne pride v poštev, ker ti ljudje seveda ne kupujejo avtov za deset jurjev. Lahko se poveča družina, lahko se pomanjša družina. Lahko se zmanjšajo potrebe po vožnji in gredo raje na bencin. Lahko se preselijo v pizdovce in rabijo 4krat4. Lahko dobijo tak biznis, da rabijo drugačen avto.
A se še kaj izmislim? Sicer imaš pa zgodovino avta črno na belem in če vidiš na compu, da je bil vsak mesec na servisu, ne rineš v nakup a ne.

Dva znanca sta pred časom kupila rabljena avta.
Pa se je izkazalo, da sta kupila karambolirana avta.
Seveda pa poznam tudi ok primere.

Tudi jaz tako.
2-3 leta star avto, z veliko km, za 10 do 15 tisoč… je ponavadi dober nakup. Ga je pa seveda treba servisno in tehnično podrobno preverit.
Predzadnjega sem kupil še starejšega in ga imel potem še skoraj 15 let… ker mi je bil še vedno zelo všeč, imel je vse kar so imeli novi in nič mu ni manjkalo. Namig – Honda Accord.

Tudi jaz tako.
2-3 leta star avto, z veliko km, za 10 do 15 tisoč… je ponavadi dober nakup. Ga je pa seveda treba servisno in tehnično podrobno preverit.
Predzadnjega sem kupil še starejšega in ga imel potem še skoraj 15 let… ker mi je bil še vedno zelo všeč, imel je vse kar so imeli novi in nič mu ni manjkalo. Namig – Honda Accord.[/quote]

Ja, tako se dela. Za deset jurjev dobiš res par let staro raketo od avta – ampak ne sme biti Nemec, ker pri teh se pa res hitro nasankaš. So pač zanimivi za razne goljufe, japonci pa ne.

Tudi jaz se nekako najbolj nagibam k avtu staremu do pet let.
Edino to pri avtih starih 2, 3 leta: tu sem malce v dvomih. Zakaj bi lastnik prodajal skoraj nov avto?[/quote]

Joj, milijon razlogov je. Daj ne bodi tako nezaupljiva.
Eni iz prestiža, ker imajo denar, kupijo vsake dve leti nov voz. Ampak to pri tvoji varianti ne pride v poštev, ker ti ljudje seveda ne kupujejo avtov za deset jurjev. Lahko se poveča družina, lahko se pomanjša družina. Lahko se zmanjšajo potrebe po vožnji in gredo raje na bencin. Lahko se preselijo v pizdovce in rabijo 4krat4. Lahko dobijo tak biznis, da rabijo drugačen avto.
A se še kaj izmislim? Sicer imaš pa zgodovino avta črno na belem in če vidiš na compu, da je bil vsak mesec na servisu, ne rineš v nakup a ne.[/quote]

To tudi mene vedno zanima – zakaj bi nekdo prodajal 2 leti star avto? Včasih gledam rabljene avte pri prodajalcih, pa vidim tiste lepe, dobro ohranjene avte, stare 2 ali 3 leta, ampak me vedno matra, zakaj ga lastnik prodaja. Vedno sumim, da je imel z avtom kakšne težave in se ga je hotel znebiti. Na žalost sem nezaupljiva.

Tisti, ki je bil za pol cene, je bil zarubljen v tujini. Vozimo ga še danes. Avto kot solza, star dve leti, cena na pol.
Pred leti so mi podtaknili tudi karamboliran avto – fizični prodajalec brez besed vrnil denar.
Je pa ogromno takih avtomobilov iz tujine – službenih vozil, samo ti imajo vedno več kilometrov. Pred takim imam pa tudi jaz strah. Drugače pa ja, povečanje družine je kar pogost razlog, spremenjene finančne razmere, pa je treba na manjše, cenejše. Vse sorte je razlogov. Imaš tudi ljudi, ki avte redno menjajo na dve, tri leti.

ne kupuj avta spljoh ☺
suni kolo

Novejši in dražji avto kot kupiš, več vrednosti izgublja v tvojih rokah. Menjava izrabljenih delov ponavadi stane precej manj.

Verjameš kilometrom? To je vse naštimano oz. prirejeno. Gledam oglase, nekateri prodajajo avte, stare 4 ali 5 let (in to celo uradni trgovci, ne samo fizične osebe) in piše: 9800 km ali pri 4 leta starem avtu 12500 km…. Ma dajte no, totalni nateg in laž!!!
Sicer pa, a ni bilo nekje rečeno, da je možno ugotoviti, če so bili kilometri prestavljeni nazaj? Kdo lahko to ugotovi?


vsak lolek ☺
pogledaš koliko so obrabljene gume na stopalkah ☺

Verjameš kilometrom? To je vse naštimano oz. prirejeno. Gledam oglase, nekateri prodajajo avte, stare 4 ali 5 let (in to celo uradni trgovci, ne samo fizične osebe) in piše: 9800 km ali pri 4 leta starem avtu 12500 km…. Ma dajte no, totalni nateg in laž!!!
Sicer pa, a ni bilo nekje rečeno, da je možno ugotoviti, če so bili kilometri prestavljeni nazaj? Kdo lahko to ugotovi?[/quote]

Ti resno ne poznaš šoferjev, ki gredo z avtom komaj kdaj iz hiše ali pa delajo samo kratke razdalje? Jaz z enim avtom vozim samo otroke v šolo in ima normalno malo kilometrov. Ali je realno ne, se pa vidi po obrabi notranjosti. Če je malo kilometrov, notri pa vse zguljeno, nekaj ne štima. Ali prodajalec laže ali pa slabo skrbi za avto. V vsakem primeru samo stran od njega.
Kolegica je kupila tak avto z malo kilometri od starega čiča. Bil je kot nov. Pa je vseeno ostala na cesti, ker nevožnja avtu glih tako škodi. Kilometri so bili pa vseeno realni. Komaj kaj, avto pa star 5 let.

Ja, poznam kake starejše ljudi, imajo avto pa skoraj nič ne vozijo. Pa ponavadi še lepo skrbijo zanj. Pa je avto star 5 let pa ima manj km kot recimo jaz v enem letu.

Če bi bilo tako enostavno ugotoviti ali so km preverteni ali ne, ne bi bilo toliko ljudi okrog prenešenih.

Če kupiš renoja z 60 tisoč kilometri je slabši kot bmw z 600 tisoč kilometri.Zato ti priporočam,da ne kupuješ gajbe ničvredne.Kupi bemfo ali kaj od svete nemške trojice in imela boš najmanj sranja.Sveta trojica so ti pa mb,audi in bmw.Bmw je še najboljši od veeh treh,pravi nemški južnjaški avto z najmanj napak,čeprav tudi audi iz Ingolstadta ne zaostaja.

Definitivno novega, sem ga letos kupila in to japonca. Zelo zadovoljna.

PODPIS

Verjameš kilometrom? To je vse naštimano oz. prirejeno. Gledam oglase, nekateri prodajajo avte, stare 4 ali 5 let (in to celo uradni trgovci, ne samo fizične osebe) in piše: 9800 km ali pri 4 leta starem avtu 12500 km…. Ma dajte no, totalni nateg in laž!!!
Sicer pa, a ni bilo nekje rečeno, da je možno ugotoviti, če so bili kilometri prestavljeni nazaj? Kdo lahko to ugotovi?[/quote]

Ti resno ne poznaš šoferjev, ki gredo z avtom komaj kdaj iz hiše ali pa delajo samo kratke razdalje? Jaz z enim avtom vozim samo otroke v šolo in ima normalno malo kilometrov. Ali je realno ne, se pa vidi po obrabi notranjosti. Če je malo kilometrov, notri pa vse zguljeno, nekaj ne štima. Ali prodajalec laže ali pa slabo skrbi za avto. V vsakem primeru samo stran od njega.
Kolegica je kupila tak avto z malo kilometri od starega čiča. Bil je kot nov. Pa je vseeno ostala na cesti, ker nevožnja avtu glih tako škodi. Kilometri so bili pa vseeno realni. Komaj kaj, avto pa star 5 let.[/quote]

In tudi vzdržujejo jih posledično ne, ker se kao itak ne splača. Jaz tudi avta s premalo km ne bi hotela, nekaj pa že mora dat skozi oziroma biti v stalni uporabi. Recimo, da je 5 jurjev na leto res tisti minimum od minimuma, da kak upokojenec naredi. 500 km na mesec pa menda že napraskaš skupaj.
Jaz sicer delam malo km, ampak to sta dve daljši vožnji na teden in vmes kaka po 10 km. Pa se vseeno nabere deset tisoč km.

Mi smo imeli isto dilemo nekaj mesecev nazaj. Najine ugotovitve so take:
1. če imaš denar in si to lahko špogaš, si kupi nov avto in si brezskrben (izjemo so vedno, a načeloma naj bi to držalo) za nadaljih 10+ let
2. če pa si z denarjem bolj na tesnem, si kupi rabljen avto. Pri tem upoštevaj, da:
– prikazani kilometri ne povedo nič (so prevrteni pri 3/4 avtih – to delajo tudi nekatere avtohiše, saj pri nas ni zakona, ki bi to prepovedoval), kilometre se da pogledat na nekaterih parametrih pri VW, ampak se to (uradno) ne dela, ker tudi to ni dovoljeno. Pri ostalih avtih naj to sploh ne bi bilo možno.
– servisna knjižica ni vedno garancija za to, da je vse ok, saj se ponareja tudi te,
– tisto na netu gledat (preteklost itd, je čist brezveze, poglej tisto, kar je brezplačno – po neki številki avta, ne spomnim se več, kako se reče)
– ne kupuj pri preprodajalcih (tu te najlažje nategnejo),
– kupuj pri avtohišah ali zasebnikih
– dobri avti z zares ugodno ceno, se prodajo še ISTI DAN (se ne hecam, nama so speljali izpred nosa 2 avta, ki sta bila na oglasu 3-4 ure)
– dobri avti, a za nekje korektno ceno, pa se lahko prodajajo nekaj dni,
– če nisi sam stručko, potem se pred nakupom nujno posvetuj z nekom, ki je. Lahko AMZS (a se moraš prej naročit, nekaj dni prej, kar pomeni, da si izgubil dobre avte, ker te ne bo nihče čakal), lahko se zmeniš v kaki avtohiši (a tudi tu je problem, ker hočejo, da rezervacijo, s tem, da nekatere avtohiše so bolj prilagodljive kot druge), lahko dobiš “strokovnjaka na terenu” (poišči na netu), ga plačaš, da pride in ti avto na pregleda, oceni in svetuje ali je primeren za nakup). SKRATKA: ta nekdo, ki ti bo pogledal avto, ti ga ocenil in povedal v kakem stanju je avto, ali so kilometri vsaj nekje realni (glede na določeno obrabo avta), ti zmeril optiko, ocenil mašino in ostale parametre. Plačaš nekje 50-80 eur. Meni vredno.

MIdva sva tako naredila, kupila 4 leta star avto, ga peljala v bližnjo avtohišo, prodajalec s tem ni imel težav (to je že dober znak), so ga pregledali, rekli da je to dober nakup in zdaj po 6 mesecih sva z avtom zelo zadovoljna. Upam, da bova šše naprej, vsaj nekej nadaljnjih 10 let 🙂

Kupil novega, nikoli več. Preplačan, pa isto si na servisu. Leta 1999 kupil daihatsu, sedem let starega, po mon kriterijih tik pred umrtjem. Po 18 letih ga še vedno vozimo.
Kupil 5 let staro fiat cromo za 7 jurjev, jurja in pol za izredne servise, pod črto smo zadovoljni, ker se za mal denarja vozimo udobno (cela familija je velika okoli 180 cm). cromo je stara 10 let in nič ne kaže, da je na koncu.
Torej. Nikoli več novega.

HAHAH…po 6 mesecih?? Raje se oglasi čez 10 let oziroma čez 150-200.000 , pa da slišimo hvalisanje…
Sicer mi pa ni jasno kako je lahko nek X človek lahko odločilen pri nakupu neke zadeve za 10.000 € al več…dosti več…


V glavnem, mal se zamisli da sem ti z lahkoto kontriral pri vseh teh tvojih kvazi nasvetih..

Dost mam starih krtin…nov avtič (sicer naslednji dan že karamboliran, se je ena kokoš zagonila od zadaj) ker ga mislim trajbat do konca…in še čez.

Ne dam 10K jevričev za rabljenega niti pod razno!! Se je en amiko hvalil da je dal za rabljen Q7 kao 13K jevričev…….po 14 dneh mora menjat injektorje…in seveda sedaj preklinja predrage kose za take mašine.

New Report

Close