Forum.Over.Net

Starševski čvek

rezervniavtodeli24.si izkusnje

Default avatar

nisem naročeval ampak.....

kot vidim so zadeve ki so original iz nemčije dosti dražje, ostalo je pa tako ali tako s kitajske
Default avatar

Dr.hiša

Naročal že večkrat in še bom. Nobena poceni in nekvalitetna roba iz kitajske ni to ampak rezervni deli priznanih znam za katere pri nas plačaš vsaj enkrat več. Stran je nemška in tudi dele pošljejo iz Nemčije. Do 300€ je poštnina 10€, nad tem brezplačno. V glavnem super in priporočam.
Default avatar

alexandra08

Hvala ti !
Prvic narocila v ponedeljek in se danes nimam info o posiljanju paketa , ceprav imajo na strani napisano odprema v 24-ih urah . Placala preko pay pala .
Default avatar

alexandra08

Dr.hiša je napisal/a:
Hvala ! ☺
Default avatar

Škorpjon

alexandra08 je napisal/a:
Čudno? Sam sem nazadnje naročil v ponedeljek popoldan, v torek dobil sporočilo da je poslano, ter v četrtek zjutraj dobil. Dostavil je mislim da TNT ali pa GLS. Roba je o.k. Imas vse renomirane proizvajalce.
Default avatar

bramor

in kako je potem z vgradnjo rezervnih delov, si sami vgradite ali vam jih v delavnici? in kako je potem z reševanjem reklamacij ko pride do njih? ali če naročite napačen del, kako je z vračilom, kdo nosi stroške?
Default avatar

simpl

bramor je napisal/a:
Nisi še nikoli kupoval prek spleta? Logično, da si za naročen del, za katerega naknadno ugotoviš, da ni pravi, sam kriv. Ampak kot pri vsakem spletnem nakupovanju, imaš 14 dni časa, da blago (nerabljeno seveda) vrneš brez kakršnega koli razloga. Stroške poštnine nosiš ti, prodajalec pa ti vrne denar za blago. Če je dostavljeno napačno blago, pa stroške pošiljanja in vračanja nosi prodajalec. Dele pa lahko vgradiš sam ali na servisu. vem, da niso najbolj navdušeni, ampak gre. Pri kakšnih manjših avtomehanikih pa itak brez problema.
Default avatar

bramor

ne, če že grem v avto trgovino in tam nabavim , ampak me zanima glede reklamacij, recimo zavorni diski, začnejo tresti po parih mesecih, ali ploščice imaš različne kvalitete in začnejo cvilit itd? kaj potem kako potem reklamiraš?
Default avatar

krenavtor

Že naročala. Zelo zadovoljni. Smo imeli pomisleke, če bodo deli pravi, ampak saj jih lahko vrneš in zamenjaš. No, pri nas so bili pravi. Menjal pa je potem avtomehanik.
Default avatar

ista fora

bramor je napisal/a:
Približno tako, kot če so ploščice kupljene na servisu, kjer ti jih menjajo - nikakor :-((( Saj ok, se lahko greš cirkus na sodišču, samo se za tako malo denarja ne splača. Raje zamenjam servis. Oz. trgovino.
Default avatar

BB05

Jaz imam z njimi ful slabe izkušnje, ker imajo slabo banko podatkov. Naročil sem zavorne ploščice in kolesni ležaj, ki pa kljub podatkom na njihovi strani ne paše na moj avto. Ko se ti to zgodi, ti ne preostane drugega, kot da na svoje stroške pošlješ robo nazaj, kar pa po mojem mnenju ni prav, ker se zanašaš na pravilnost podatkov, ki so zapisani ob artiklu.
Na njihovi strani ne bom kupoval več, ker mi vsak nakup prinese dodatne stroške in sitnosti.
Default avatar

223

Veckrat sem ze narocil dele od rezervnideli24 ali autodoc.In vedno je nekaj narobe.Zelo tezko je izbrati dele ki bodo 100% ustrezali vasem vozilu,ceprav oznacis svoje vozilo.Reklamacijo resit je misija nemogoce.1000 emailov,telefonsko stevilko so mi poslali napaco stevilka ne obstaja,poudarjeno tudi only english.Neznamo vsi anglesko ali nemsko.2x so mi ze poslali napacne dele,npr. narocil sem koncnike znamke SKF prejel sem pa njihovo znamko STARK.Koncnike mi je mehanik zamenjal in me poslal na optiko.Tam sem kupil 4 nove gume in placal gume,montazo,optiko.Optiko ni bilo mogoce opraviti kot je treba ker so bili stark koncniki krajsi od narocenih.2 dni preden sem dobil druge koncnike seveda v drugi trgovini,sem se vozil brez narejene optike z novimi gumami ki so se neenakomerno obrabljale zaradi njihove napake.Za reklamacijo nocejo slisat,odgovor na mail cakas pol dneva,telefonsko stevilko so mi poslali pa napacno.
ODSVETUJEM NAKUP PRI NJIH!
Default avatar

Mehankr

Pa kakšen mehanik ti vgradi premajhne končnike?
Default avatar

PinkPanther

Pozdravljeni, sam imam slabo izkušnjo z njimi....dobil avtodel, ki ni bil ok, zato sem ga vrnil nazaj, seveda plačaš spet stroške pošiljanja....Njihov odgovor je bil, da so zadevo dali v preverko ali del resnično ni ok, naslednji odgovor je bil da čakajo rezultate, no nazadnje pa sploh odgovora nisem več dobil.
Tak da je denar šel v k....zame so navadni prevaranti....
Default avatar

slabo

Slabe izkušnje imam tudi jaz. Naročili smo zavorne kolute, ki naj bi po vseh podatkih na njihovi spletni strani ustrezali našemu vozilu. Ko jih je želel mehanik namestiti, je ugotovil, da ne ustrezajo. Sedaj si že kak mesec izmenjujemo klice in e-pošto, rešitve pa še ni na vidiku. Seveda nihče ne govori slovensko, lahko pa izbiraš med nemščino in angleščino, kar pa je zame nesprejemljivo, saj je spletna stran v slovenskem jeziku, zato je zame nesprejemljivo, da je podpora le v angl. in sln. To se mi zdi neke vrste prevara, saj marsikdo že zaradi jezikovnih zaprek popusti in ne zahteva tega, kar mu kot kupcu pripada. Mogoče pa je čas za kakšno prijavo ...
Default avatar

Super so

Imajo zelo ugodne cene in so huda konkurenca našim. Ogromne razlike nastanejo predvsem pri BMW, Mercedes- Benz, korejcih in japoncih. Sam sem večkrat naročil in veliko prihranil. Naročeval sem za BMW serijo 3, Daewoo Lanosa in Toyoto RAV4.
Njihove evidence niso vedno natančne, ampak zato obstaja zelo dobra rešitev. OEM številke originalnih proizvajalcev!
Dostavni roki šepajo. Maksimal do 2 tedna. Predvsem se splača nabavljat material za velik servis, ker avto je še ta čas vozen.
Default avatar

tiskarna

Moja izkušnja: rok dobave cca 8 dni. Ko sem robo dal v original zapakiranih škatlah mehaniku 2 dni kasneje, je ta pri montaži opazil razpoko na pokrovu enega od delov. To smo slikali in reklamirali, reklamacija je bila zavrnjena, češ da bi morali slikati takoj ko smo dobili (kako, če ni bilo odprto). Amortizer prtljažnika je zelo slabe kakovosti - komaj zadrži vrata navzgor - premalo upora.
Na reklamacijo odgovorijo v angleščini, kljub temu, da naj bi bila stran "slovenska".
Moja izkušnja z njimi je torej zelo slaba, obstajajo tudi drugi podobni ponudniki.
Default avatar

reklamacija mora bit

bramor je napisal/a:
Sicer z avto deli nimam izkušenj, ampak pri računalniški opremi je tako, da imaš garancijo in če stvar po parih mesecih ne deluje, kot bi morala, imaš pri nekaterih zdevah možnost servisa pri nas, kar se seveda a servisirat, pri večini pa pošlješ nazaj in dobiš novo. Sklepam, da pri avto delih deluje enako.
Default avatar

bibalezebibagre20

Moja izkušnja je katastrofalna. Naročil del (krmilna veriga za motor). Pošiljka je bila sicer dostavljena hitro (3/4 dni), vendar del napačen. Problem se začne pri vračilu... stik s strankami poteka samo v angleščini (telefonski&mail). Za vračilo dela pošljejo sicer formular za brezplačno oddajo na pošti, vendar tudi ko je pošiljka pri njih, traja teden dni, preden odreagirajo. Na mail se glede reklamacij odzivajo samo selektivno, krivdo za napačno dostavo pa poskusijo prevaliti na stranko. Priporočam, da se uporabi PayPal kot pl. sredstvo, da imate vsaj neko vrsto zaščite, če gre kaj narobe.
Po mesecu dni še vedno nimam pravega dela doma... Lp