Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Kaksen avto vozite

Kaksen avto vozite

Kaksen avto vozite in koliko ste placali zanj?

Avtomatik visokega razreda,starejši ,kot nov ,3000 eur plus nekaj popravilc,da je 100 procent v pikico poštiman.3 LITRE MOTOR PORABA POVP.8,5 L IN GA NE MENJAM ZA NOVEGA karkoli običajnega.

Pešhonda, model adidas.

Trenutno v uporabi drugo leto, nizka poraba, le gume imajo že manjši profil. Gorivo me pride poceni – ovseni kosmiči nesvinčeni. Sem uporabljal Pasulj™ gorivo, ampak sem padel pri meritvah izpustov. No če bi imel VW, bi tak ali tak bilo za izpuste vseeno.

nova
Uredništvo priporoča

za odgovor mi najpreje nakaži 3 bicoine

Audi S8- in my dreams
Ford S- Max- in reality

😉

PS: Pa še ti zase povej 🙂

Torej hočeš 1200€? Za ta denar imam cel vikend paket pri profi prostitutki.

Mmmm, moj je tudi starejši, kot nov.

Politicians should be replaced like diapers, often for the same reason Mark Twain

FIAT 16
v bistvu je samo značka od fiata dejansko pa je SUZUKI sx4

Starejši kot nov je boljši od vseh teh manjših avtekov ala megane,golf ,pasat in podobno.Imam ga tudi jaz.Lastniki naštetih vozilc ne vedo kaj je kvaliteta.Brez heca .Včasih sem tudi jaz bil mlad in neumen in sem kupoval samo nove majhne avtočke.Nikoli ni bilo konec popravilom.
Dober avto se začne od audi a6 ali bmw petica.Takšni so 10 let stari boljši od novih nižje klase.Audi a8 se smejite, ampak kupiš ga za 5 jurčkov in imaš dober voz.Če kupiš pasata starga par let imaš povprečen avto in trikrat več stane.Da o še cenejših jetrcih ne izgubljam besed.
Skratka voz ,ki stane nov 40 ali več tisoč eur,je tudi po petnajstih letih boljši od vseh teh cenenih vozilc,seveda ,če ga ima normalen voznik.Teh 40 tisoč cene ni bilo za lepe oči.
Ko sem bil mlad fant je stal fiat tipo 20 tisoč mark.Tak navadni.Tisti najboljši je stal dvojno okrog 40 tisoč mark.Pa sem rekel ,da trgovci nakladajo.Danes imam enega takega za 40 tisoč doma .Imam ga samo zato ker mi je všeč in se ne vozim z njim.Avto je star 23 let brez pikice rje.To je tisto kar plačaš pri novem.Ceneni modeli razpadejo hitro,dobri so tudi po 20 tih letih v solidnem stanju,Ampak to ne ve vsak.


Zakaj vsi, ki vozite 10 ali 15 let stare velike gare to opravičujete s neko teorijo kako je boljši kot vsak manjši nov avto, a to sami sebe tolažite ali kaj?

Golf IV, star 14 let, kupljem pred štirimi leti za 3.000. Od takrat letno približno 150 € stroška za servis. Ne menjam dokler vozi zanesljivo.

Jaz še ne vozim nobenega avta, nimam še vozniškega izpita.


Zakaj vsi, ki vozite 10 ali 15 let stare velike gare to opravičujete s neko teorijo kako je boljši kot vsak manjši nov avto, a to sami sebe tolažite ali kaj?[/quote]

Tolažiš se lahko ti, da ni tako. Hja, kaj hočeš, tvoj je pač bil gara že, ko je prišel iz tovarne :))
Aja, pa ne vem, zakaj misliš, da se kdorkoli opravičuje, ker vozi, kar vozi.

Ne smem napisati, saj je takšen avto bogokletno, da omeniš na MONU.
Za poznavalce je pa X DRIVE.

_________________ [sub]Življenje je prekratko, da bi ga jemali resno[/sub]

je v 7. letu sobivanja z menoj
– redno servisiran, 2. avto v družini, posledično pol manj kilometrov kot njegovi starostni sovrstniki
– bo zamenjan, ker žal zaradi slabih notranjih materialov ne bo dočakal starosti z menoj; popolno razočaranje nad japonsko znamko, za ta cenovni razred so se premalo potrudili pri izbiri kvalitetne notranje opreme, pa se nikakor niso vozili mali otroci v stolčkih noter,na zadnjih sedežih zelo malo,
– tudi preveč je že točno teh modelov na slovenskih cestah, odpreš konzervo, pa že ven skačejo 🙂
– cena novega je bila takrat 25k eur- nov model vozila v letu 2009

O kateri znamki/modelu je govora? Hvala.

Alpna Žiri z gumami Wibram.
Trpežnost 8.000 km. Starost do 2-dveh let.

Tale je ŠPICA.
Ga ne menjam za noben vaš 18 + let star avdi, al pa bmv.

Audi tt, star 12 let, 250 km…teče kot švicarska ura, uštiman v nulo

Vedno takega v vrednosti med 1{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} in 5{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} gotovine.

A gre za toyoto verso? Ker razmišljam o nakupu

O kateri znamki/modelu je govora? Hvala.[/quote]

NIssan Qashqai….
Je pa najmočnejši motor in paket takratne najboljše opreme, samo notranji materiali pa katastrofa- od ročic za odpranje voznikovih vrat, do okvirja na vratih voznika za odpiranje stekel, pa paziš, naprimer nobenih umetnih nohtov, prstanov ali kaj podobnega, pa naprimer tekstil zadaj za sedeži, kjer je žep, spodaj se kar cufa, pa nikoli nihče z nogami not brcal ali zapenjal – na zadnjih sedežih zelo malo voženo, ti so pa kot novi. Pa rolo prtljažnika – nočna mora – že v štartu so narobe naredili tiste “zatiče”, zelo hitro eden odletel po nakupu, pa nisi mogel kupit rezervnega zatiča in samo tisto zamenjat, so celo roleto za 250 eur mislili, da bomo kupovali, smo se potem drugače morali znajti…. Novi model ima sedaj prtljažni pokrov, ne roleto.Te pa razočara, ker ne plačap malo denarja, pa potem si testen zajec, so 2 seriji potem še naredili, pa se učili na napakah. Škoda, ker pri nas smo mislili, da ba bomo zvozili, pa očitno po 5ih letih tovarniške garancije določeni materiali pričnejo razpadat – smo slišali, da je precej stvari enakih tudi pri tanovejših modelnih letih tega vozila.
Presenetljivo dobro pa so jo odnesli vsi elektronski deli, mehanizmi – sklopka še taprva pa čisto nič uničena, pogonskega jermena nima, ker ima ketno in tukaj tudi ni dodatnih stroškov, nobenih težav z mašino, vsi mehanizmi super delujejo od odpiranja panoramske strehe, do vseh komandnih stikal, nikli nič crknilo na komandni plošči ( naprimer klima, dispeji, ipd), do lučk v potniški kabini, pa seveda tudi motor tiptop, nikoli vozilo ostalo kje na cesti, tudi akumulator je taprvi zdržal skoraj 5 let.

O kateri znamki/modelu je govora? Hvala.[/quote]

NIssan Qashqai….
Je pa najmočnejši motor in paket takratne najboljše opreme, samo notranji materiali pa katastrofa- od ročic za odpranje voznikovih vrat, do okvirja na vratih voznika za odpiranje stekel, pa paziš, naprimer nobenih umetnih nohtov, prstanov ali kaj podobnega, pa naprimer tekstil zadaj za sedeži, kjer je žep, spodaj se kar cufa, pa nikoli nihče z nogami not brcal ali zapenjal – na zadnjih sedežih zelo malo voženo, ti so pa kot novi. Pa rolo prtljažnika – nočna mora – že v štartu so narobe naredili tiste “zatiče”, zelo hitro eden odletel po nakupu, pa nisi mogel kupit rezervnega zatiča in samo tisto zamenjat, so celo roleto za 250 eur mislili, da bomo kupovali, smo se potem drugače morali znajti…. Novi model ima sedaj prtljažni pokrov, ne roleto.Te pa razočara, ker ne plačap malo denarja, pa potem si testen zajec, so 2 seriji potem še naredili, pa se učili na napakah. Škoda, ker pri nas smo mislili, da ba bomo zvozili, pa očitno po 5ih letih tovarniške garancije določeni materiali pričnejo razpadat – smo slišali, da je precej stvari enakih tudi pri tanovejših modelnih letih tega vozila.
Presenetljivo dobro pa so jo odnesli vsi elektronski deli, mehanizmi – sklopka še taprva pa čisto nič uničena, pogonskega jermena nima, ker ima ketno in tukaj tudi ni dodatnih stroškov, nobenih težav z mašino, vsi mehanizmi super delujejo od odpiranja panoramske strehe, do vseh komandnih stikal, nikli nič crknilo na komandni plošči ( naprimer klima, dispeji, ipd), do lučk v potniški kabini, pa seveda tudi motor tiptop, nikoli vozilo ostalo kje na cesti, tudi akumulator je taprvi zdržal skoraj 5 let.[/quote]

No…Nissan Qashqai je v bistvu malo drugače oblečen Renault….

NIssan Qashqai….
Je pa najmočnejši motor in paket takratne najboljše opreme, samo notranji materiali pa katastrofa- od ročic za odpranje voznikovih vrat, do okvirja na vratih voznika za odpiranje stekel, pa paziš, naprimer nobenih umetnih nohtov, prstanov ali kaj podobnega, pa naprimer tekstil zadaj za sedeži, kjer je žep, spodaj se kar cufa, pa nikoli nihče z nogami not brcal ali zapenjal – na zadnjih sedežih zelo malo voženo, ti so pa kot novi. Pa rolo prtljažnika – nočna mora – že v štartu so narobe naredili tiste “zatiče”, zelo hitro eden odletel po nakupu, pa nisi mogel kupit rezervnega zatiča in samo tisto zamenjat, so celo roleto za 250 eur mislili, da bomo kupovali, smo se potem drugače morali znajti…. Novi model ima sedaj prtljažni pokrov, ne roleto.Te pa razočara, ker ne plačap malo denarja, pa potem si testen zajec, so 2 seriji potem še naredili, pa se učili na napakah. Škoda, ker pri nas smo mislili, da ba bomo zvozili, pa očitno po 5ih letih tovarniške garancije določeni materiali pričnejo razpadat – smo slišali, da je precej stvari enakih tudi pri tanovejših modelnih letih tega vozila.
Presenetljivo dobro pa so jo odnesli vsi elektronski deli, mehanizmi – sklopka še taprva pa čisto nič uničena, pogonskega jermena nima, ker ima ketno in tukaj tudi ni dodatnih stroškov, nobenih težav z mašino, vsi mehanizmi super delujejo od odpiranja panoramske strehe, do vseh komandnih stikal, nikli nič crknilo na komandni plošči ( naprimer klima, dispeji, ipd), do lučk v potniški kabini, pa seveda tudi motor tiptop, nikoli vozilo ostalo kje na cesti, tudi akumulator je taprvi zdržal skoraj 5 let.[/quote]

No…Nissan Qashqai je v bistvu malo drugače oblečen Renault….[/quote]

Jaz po izkušnjam pravim takole: ni “oblečen” drugače – oblečen je Renaultovsko ja ( švoh notranji materiali, veliko plastike), mašina, podvozje, srce je pa v redu, kot se je nekoč za Japonce spodobilo…. Veliko rezervnih delov pa seveda v Nissana paše od Renaulta….

New Report

Close