koliko bi dali za avto ki je star že 8 let
zakaj s ti čudiš, ko želiš toliko denarja za skoarj desetletje star avto?
Pravijo da v enem letu zgubi avto okoli 20{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} cene glede na prejšnje leto. Torej od vaše nakupne cene odštevajte po 20{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}, po devetih preračunih dvomim da boste še imeli rezultat 7 tisoč evrov. Verjetno precej manj.
Paš e drug faktor: v trenutnih časih večina ljudi živi iz meseca v mesec. Tisti ki pa imajo, pa dodajo še denarja pa kupijo novejši avto, ne rabijo rizkirati.
deset let star audi 6 ali bmw petica je veliko boljši od vseh teh mini avtkov ala golf ,astra in podobno.Če je audi v prvi barvi in v solidnem stanju je vreden vsakega centa.Jaz imam enega bemfln 16 let starega,brez pikice rje brez kakršnegakoli škripanja ali napake in vse kar je je malo dražja registracija.popravil pa skorajda ni.samo olje in nafta in gasa.Swveda treba je pazit kaj kupiš.eni so uničeni.če merkaš boš dobil voz ki se boš vozil kot gospod in brezskrbno.Ni primerjave.audi 6 in podobni razred je vozilo ki zlahka vzdrži pol miljona kilometrov.to so drugi materiali kot na tistih cenenih avtkih po 10 ali 20 tisoč evrov ko stanejo novi.
Mam opla, celo eno zelo poceni varianto. Z mano več kot 20 let. Drugi avto v družini. Varnostno in cenovno ugodnejšega avta verjetno nikoli več ne bom imela. Ni pa najboljši (če se le da) za prvi družinski avto. Z mano bo do upokojitve (avtove :)), se pravi, upam, da še par let. ima skoraj 250 000 km.
Sodelavec je ravno presel 300k kilometrov na 10 let starem Picassoju, jaz imam 15 let starega renoja… Nobenih vecjih stroskov. Za bemfle in ostale bavarske kante velja isto, kot za ostale. Crkujejo, potrosni material se izrablja. Tle nimas kaj. Masina ti lahko zdrzi, ampak vse ostalo bos pa menjal. In si upam trdit, do bos placeval vec v vseh pogledih! Ze samo gume so orenk udarc po zepu in te moras menjat na cirka 4 leta. Mene pridejo 60eur, komad – in to najboljse po testih, kolk pa tebe? 150-200 eur?
7000€ za 9 let star Audi je neka vmesna, realna cena. Če gledaš po avto.net-u recimo so cene od 4500€ pa tudi do 15.000€ za 9 let star avto. Ja cene so pač take kakršne so. Če je nov avdi stal 50.000€, potem 9 let star sigurno nebo 2.500€. Zamislite se malo. Boljše 9 let starega audija kot pa novega fiata. Fiat je itak dober samo zato ker ima poceni rezervne dele 🙂 Če je avto ok, lepo ohranjen…ga kupite. Zakaj pa ne.
Sodelavec je ravno presel 300k kilometrov na 10 let starem Picassoju, jaz imam 15 let starega renoja… Nobenih vecjih stroskov. Za bemfle in ostale bavarske kante velja isto, kot za ostale. Crkujejo, potrosni material se izrablja. Tle nimas kaj. Masina ti lahko zdrzi, ampak vse ostalo bos pa menjal. In si upam trdit, do bos placeval vec v vseh pogledih! Ze samo gume so orenk udarc po zepu in te moras menjat na cirka 4 leta. Mene pridejo 60eur, komad – in to najboljse po testih, kolk pa tebe? 150-200 eur?[/quote]
slabšega sranja ne moreš kupit kot je citroen ali pežo in ti podcenjuješ bmw. itak imam med drugimi 15 let staro bemfo 3.0d.avto nima ene napake in čričkanja v kabini.jaz v citroena ne bi vsedel že zaradi škripanja nedokončane notranjosti v kabini.pa imam več različnih kantt ampak bmw zmaga.500 TISOČ .
ti nisi preveč normalen,ko primerjaš pikaso,ki je največja ropotija in tudi renoji so na 200 tisoč kaput.To so vse nizkocenovni avti in niso sploh za uporabo.Gume so pa tako na bemlo lahko dam od 16 col do 21.16 colske na primer savine gume se dobijo po 60 eur kos.dunlop kakšnih 20 eur več in ne vem v čem je poanta.Če imaš na laguni 17 colske gume potem so iste cene kot na bmw.jaz kupim gume po dimenziji in ne razumem kako ra renoja so pol cenejše haha.
tak ti bom povedal.Bmw petica je po petnajstih letih čisto normalno vozen avto.ksara pa je takrat že za na odpad.Pa se ne gre za to ampak v teh citroenih in renojih se voziš kot v svinjaku proti petki.To je poanta vsega.
mislim s lim eni primerjate jau jau.še dacijo primerjaj z mercedesom in ugotovi kako je dobra.
Sodelavec je ravno presel 300k kilometrov na 10 let starem Picassoju, jaz imam 15 let starega renoja… Nobenih vecjih stroskov. Za bemfle in ostale bavarske kante velja isto, kot za ostale. Crkujejo, potrosni material se izrablja. Tle nimas kaj. Masina ti lahko zdrzi, ampak vse ostalo bos pa menjal. In si upam trdit, do bos placeval vec v vseh pogledih! Ze samo gume so orenk udarc po zepu in te moras menjat na cirka 4 leta. Mene pridejo 60eur, komad – in to najboljse po testih, kolk pa tebe? 150-200 eur?[/quote]
Ti si eden od tistih,ki si samo slišal kako bmw popravljajo a imel ga nisi.Jaz pa sem imel te kripe ,ki jih ti naštevaš in vem,da so samo senca pravemu avtu.Pa tud passat je proti kateremukoli bmw bol slab.Evo to kar sem omenil sem tudi vozil oziroma posedoval.
Aja ksara picaso je pa kot en kurnik in ,če to imaš za avto potem ne vem.Ko jo srečaš na cesti ne veš ali gre naprej ali nazaj.Edino fiat multipla ji lahko konkurira.
Avtomobili srednjega razreda so projektirani do 250.000 km, nato ste v sivem področju odvisnem od dobre volje inženirjev. Kaj po 10-15 letih nastane iz gume, ki je v amortizerjih, vpetjih podvozja, tesnilih, ipd. in protikorozijske zaščite pa si lahko ogledate na kakšnem odpadu, za katerega je tak avto tudi primeren.
Avtomobili niso letala in kar se prodaja s kakršnokoli ceno po 10 letih je nateg ali oldtimer.