Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Avtomobili prihodnosti, a so že tu???

Avtomobili prihodnosti, a so že tu???

Berem tole (http://avto.over.net/clanek/test-kia-soul-ev-elektricno-vozilo-za-bolj-zahtevne-voznike/[/url]) in me zanima a kdo od vas razmišlja, da bi v bljižnji prihodnosti preklopil na takšen avto?

Sicer se vse lepo sliši verjetno tudi vozi ampak se mi zdi, da se še vedno ne splača. ok če bi imel denar in bi razmišljal ali si kupim Minija ali električno Kio, bi verjetno kupil električnega.

trenutno so E-avti še čisti luksuz ….
po 10 letih moraš menjati baterije (Ekološko sranje !!), ki stanejo toliko, kot bi v teh letih porabil za bencin.

sej elektrika je že na slo cestah, fino je ker imaš v centru mesta polnilnico, kjer avto filaš in še brezplačno je parkiran 🙂

odkar je Tesla dal v uporabo svojo tehnologijo celotnemu svetu se pričakuje, da bo konkurenca na tem segmentu zrasla in tako cene padle … vsaj upam.
tudi toyota je razkrila precejšen del svojih patentov, tako da se veselimo električne prihodnosti … mogoče pa celo vodikove 🙂

nova
Uredništvo priporoča

pa kaj ste na svetu res sam taki ki vas le “zunanja fasada” privlači/pritegne/zanima..
namreč..
v osnovi je tako da izza vsake tehnološko napredne rešitve/dela/opreme stoji v zakulisju “težka/grda” industrija..
če so za leseno hišo rabili le les, konje, nekaj žag in sekir z kovinskimi deli..
danes za izdelavo npr ALU oken, pa raznih ploščic, ytong zidakov in ne vem česa vse..
v ozadju stoji cela industrija strojev in tehnologije, ki niso ne poceni ne “čiste”..
zato seveda govoriti o EKO električnih vozilih, totalna nevednost in ignoranca..
samo vozilo, je že poprej izdelano s toliko “umazane” tehnologije, da če ga porivate do konca življ dobe, ne boste v PLUS-u..
zato je edini eko način zgolj hoja ali tek ter vse oblike prevoza na “konjsko vprego”..
upam da poznate tehnologijo izdelave sončnih celic!!??

Me prav zanima, odkod mislite eko entuzijasti, da bo prišla vsa elektrika za ta vozila? Malo si poglejte, kateri so največji proizvajalci elektrike in na kaj laufajo… električni avto razen izpuha ni popolnoma nič čistejši kot navaden. Kaj pa je razlika, ali nafto pokuri avto ali elektrarna?

da o morebitni potrebi po več proizvedene elektroke na premog ne govorimo ☺
ali pa nove jedrske elektrarne ( ??? Japonska 2 leti nazaj)
ali pa poplavljanje dolin za hidroelektrarne

gorivne celice … sranje – za pridobivanje 1 enote vodika je potrebno 10.000 enot, da se razbije voda

Sem presrečna , odkar se vozim na PLIN

a vi resno mislite, da se svet vrti nazaj?
http://www.teslamotors.com/powerwall

ostalo pa mal brskajte sami ….

Avtomobili prihodnosti so stvar preteklosti:-))

Politicians should be replaced like diapers, often for the same reason Mark Twain

Elektromotorji imajo tako visoko učinkovitost, da centralizirana proizvodnja elektrike makroekonomsko znižuje porabo pogonskih goriv. Avtomotor z notranjim izgorevanjem ima povprečno učinkovitost 15{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}, ker deluje pod različnimi voznimi pogoji, elektrarna čez 35{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} ker deluje pod kontroliranimi pogoji. Nacionalni ekonomiji elektromobili tako prinašajo pol manjšo odvisnost od tujih energetskih virov, ki bo seveda neizmerno draga zaradi novih tehnologij tako kot je draga vsakršna samostojnost.

To je obrazložitev za laike, ki ne vključuje dramatičnega elementa realnosti. Ta pa je, da bodo razvijajoče se ekonomije sveta, katerih razvoj temeljij na starih poceni tehnologijah popolnoma zasedle obstoječe energetske vire, saj so njihove potrebe od zahodnih kar nekajkrat višje in bo zato lokalna proizvodnja elektrike kot univerzalnega energetskega vira edina nekonfliktna možnost energetske oskrbe mobilnosti prebivalstva.

Za državne energetske dinozavre ni odveč tudi njihova konkurenčna prednost, da je za lastna gospodinjstva pridobivanje elektrike iz obnovljivih virov investicijsko preveč potratno, vsaj kar se tiče zagotavljanja mobilnosti. Tipičen Elektromobil ima namreč kar nekajkrat višjo porabo elektrike kot tipičen toaster, za napajanje katerega zadošča že nekaj solarnih panelov (če slučajno sije sonce).

Sem že lani pregledovale električne avte, ki se pri nas prodajajo. Edini, ki me je “ganil” je Tesla model S. Ostali me ravno ne ganejo. Majhne škatlice niso za mene. Več ali manj so električni pa sami majhni avtki. Saj je recimo honda pa renault pa še kakšen se najde. Ampak mi niso nič kaj dosti všeč. Še tesla je “tam-tam”. Če kdaj naredijo električnega karavana ali pa terenca potem mogoče. Pač enkrat do penzije.

Najboljša komercialna baterija, ki jo danes uporabljajo električni avtomobili, je litijeva. Problem je le v tem, da je Litija v zemeljski skorji precej malo 0,006{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} (za primer železa je tam 4,7{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}, aluminija 7,57{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}, silicija kar 25,8{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}). Hkrati je za njegovo proizvodnjo potrebno ogromno energije (med drugim za elektrolizo staljenih soli), potrebno je tudi veliko agresivne klorovodikove kisline. Pri priodobivanju nastaja velika količina ogljikovega dioksida, ki je eden najproblematičnejših plinov, s katerim se bori sodobna civilizacija. Zato pozabite na nizke cene in na ekologijo. Če vzamemo volumensko enoto goriva 1 liter, ugotovimo da lahko 1 liter bencina proizvede preko 30 MegaJoulov energije, 1 liter Litijevega akumulatorja pa pod posebnimi pogoji le do 2 MegaJoula energije (običajno le okoli 0,5MJ). S tem da bencinski motor lahko dela s polno močjo do zadnje kapljice goriva, akumulatorjem pa moč z izpraznjenostjo hitro pojenja, saj se jih sploh ne sme izprazniti do konca.

Kakorkoli že, elektrika je za pogon vozil idealen energent, le da je današnja tehnologija akumulatorjev čisto slepo črevo v razvoju. Z Litijem pač dolgoročno ne bo šlo. Ga je premalo, je predrag, proizvodnja preveč neekološka, pa še premajhno vsebnost energije ima na kilogram (oziroma na liter). Veliko se govori tudi o vodiku, vendar ima ta kot gorivo kar 3x manjšo energijo od bencina, njegova proizvodnaj pa je porabi več, kot jo potem sam plin odda. Gorivne celice… hajd hajd… 2x večji izkoristek od bencinskih motorjev, potem pa pretvorba elektrike v napetost primerno za motorje, izgube pretvornikov… pa smo že blizu izkoristku bencina ob mnogo višji ceni. Po domače – zadnjih 100 let se ni na področju električnih avtomobilov zgodilo nič takega, kar bi široke ljudske mase lahko smiselno uporabile. Pa tudi ko iznajdejo kaj boljšega, verjemite da ima naftni lobby že zajce v rokavu. Že zdavnaj so razviti bencinski motorji z majhno porabo. Le da jih nihče noče proizvajati. Ker bi s tem propadel ogromen naftni biznis, ki preko monetarne politike posredno poganja polovico zahodnega sveta.

New Report

Close