Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek sin (2.letnik gimnazije) ima zaključeno ŠVZ 2…gre tu za namerno slabo oceno?

sin (2.letnik gimnazije) ima zaključeno ŠVZ 2…gre tu za namerno slabo oceno?

Lep pozdrav vsem skupaj!
Pišem zaradi svojega sina, ki obiskuje 2.letnik splošne gimnazije. Po splošnem učnem uspehu ja na meji med odličnim in prav dobrim uspehom. Niti slučajno ne gre za lenuha, ki preživi 90{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} časa pred računalnikom temveč gre za dijaka, ki trenira sabljanje in redno hodi v fitness. Njegova želja je že od malih nog postati zdravnik (študirat medicino). Naj povem samo za info, da je imel lani ŠVZ zaključeno 4 (pri drugem profesorju). Menim, da ga je želel profesor namerno zajebati (že od 1.letnika ga ima na “piki” zaradi enega manjšega incidenta. profesor ŠVZ je tudi njegov razrednik)

Prvo glede incidenta, ki se je zgodil lani. Razrednik, ga je obtožil “širjenja neonacizma” ker je sošolcu med poukom zgodovine razložil kaj pomeni “GESTAPO”. Prof.Zgodovine je nekako to narobe razumela in to prijavila razredniku, ki uči ŠVZ. Od tega incidenta dalje ga ima prof. na “piki”. Naj samo omenim, da je profesor neslovenskega porekla.

Včeraj je imel izpit iz ŠVZ. Naj samo omenim, da sin opravlja gimnazijo po predmetnih izpitih. Za tek je dobil oceno 4, 3 za gimnastiko, 3 in 2 zaradi “odnosa do predmeta”. Zaključil mu je 2 brez možnosti popravljanja. Sina pa zdaj zelo skrbi, da ga bo zajebal drugo leto ko se mu štejejo točke za faks. 2ka iz ŠVZ (tudi če ima vse 5) bi pomenil prav dober učni uspeh in tukaj kakšna “nepotrebna” točka manj za vpis na MF.

Naj poudarim, da sva s sinom dolgo časa živela v Veliki Britaniji kjer je v srednjih šolah seveda odnos profesorjev do dijakov. Sina zdaj tok skrbi, da je šel danes gledat na splet informacije o britanski maturi in je izrazil željo po opravljanju le te.

Ima kdo kakšen nasvet kaj narediti? Ravnateljica? Šolska inšpekcija?
profesionalen (in obratno)

se opravičujem za kakšne slovnične napakice, ker se mi je kar mudilo

Čak, če prav razumem. Tvoj pob je potiho sošolcu učiteljico poimenoval z imenom Gestapo. Ampak ona je to slišala. Nakar se je poba usral in začel palamuditi nekaj o razlagi. Učiteljev seveda ni prepričal. Tebe je pa že prvo sekundo. Razumem prav?

Sicer pa moj predlog. Kupi si zložljiv stolček, plastenko vode in sendvič. Pa bivakiraj med poukom ob svojem sončku. Da boš na licu mesta zvedela, kako je z njegovim odnosom do predmeta.

nova
Uredništvo priporoča

Naj bo zamera takšna ali drugačna, upravičena ali ne, učitelji morajo v letnem delovnem načrtu oz. v kriterijih ocenjevanja (pogosto so objavljeni na spletni strani šole) zapisati kaj bodo ocenjevali in kako bo ocena zaključena (po povprečju oz. drugače). Če učitelj ne zapiše drugače, so ocene enakovredne,torej bi se moralo določiti povprečje (3). Odnosa do predmeta se ne ocenjuje.
Bodi korekten starš. Stopi do učitelja, prosi za pojasnilo. Zaprosi za kriterije ocenjevanja. Ne izzivaj konflikta in išči le informacije. Če boš v dvomih o pravičnosti, je naslednji korak ravnatelj, najprej ustno, če ne gre, pisno. Šele nato inšpekcija. Ne preskakuj teh korakov.
V nasprotju z javnim mnenjem so določene stvari v šolstvu jasne in ekzaktne. Škoda,da se premalo staršev tega zaveda in ne zahteva od učiteljev. Srečno.


Točno takole.

Je pa res, da ima marsikateri dijak slab odnos do športne vzgoje, ker je ne dojemajo kot resen predmet. Pogovorite se s svojim sinom o tem, kakšen odnos ima on do svojega razrednika in kako se obnaša med športno vzgojo. Mladi, ki so brihtni, uspešni v šoli in obšolskih dejavnostih, imajo delovne navade in na spošno ok ter neproblematični, znajo biti tudi nesramni do profesorjev – tako, kot kateri koli drug najstnik. Sploh, če malo frajarijo ali pa jim ego ven seka, ‘pametujejo’, oziroma če je na drugi strani manj sposoben učitelj, ki jih ne dohaja. Za pametne najstnike je grozno, da imajo profesorja, ki ga ne spoštujejo na intelektualnem nivoju, oziroma takega, ki ni dovolj sposoben.

Malo se pogovorite s svojim sinom o spoštovanju profesorjev. O tem, zakaj vaš sin misli, da si dotični profesor slednjega ne zasluži.

Druga stran v konfliktu je seveda profesor. Včasih se določen par učenec – učitelj enostavno ne obnese. Samo učitelj naj bi bil dovolj zrel in pedagoško usposobljen, da bi moral znati pravnilno odreagirati. Sploh, če je razrednik. Dejstvo, da veliko profesorjev ni dovolj pedagoško podkovanih, kot se marsikdo lahko spomni iz svojih šolskih let.

Vsekakor pojdite k razredniku na razgovor. Zavedajte se, da vi druge strani ne poznate in da verjetno obstaja masikatera informacija in okoliščina, za kateri boste šele izvedeli. Poskusite zakrpati odnos med vašim sinom in njegovim razrednikom, ker je očitno to vir vseh težav. Bodite mirni in razumni.

Normalno je, da vaš sin športne vzgoje ne bo imel zaključene 2. Obstajajo pravila o ocenjevanju. Če je problem disciplina, obstajajo disciplinski postopki – lepo po pravilih.

Sinu iz samih 5 in 4 ter 3 ni mogel zaključiti 2, se strinjaš?? Torej ste že prej vedeli, da ocena ne bo najboljša, a ne? Je bil pri sprotnih ocenah ocenjen krivično? Ker o tem ne pišeš, bi rekla, da ne. Stvari so črne na belem – v kriterijih ocenjevanja. Če piše da skoči do, karikiram, 1 m je ocena dobro, če piše da do 1,20 je prav dobro itd. Stvari so jasno začrtane. Če bi tvoj sin dobil za 1 m nezadostno, bi se sigurno pritožil tebi,a ne?

V kriterijih ocenjevanja šole je jasno zapisano po kakšnem ključu se zaključuje, v veliki večini gre za povprečje ocen. Verjamem, da si učitelj športne vzgoje ne upa zaključiti tvojemu sinu drugače kot pa ostalim dijakom.

Kot je rekla ena gor; vedenja se ne sme ocenjevati, ampak je sankcionirano z vzgojnimi ukrepi.

Poglej si kakšne kriterije ocenjevanja na drugih šolah …
https://www.google.si/?gws_rd=ssl#q=kriteriji+ocenjevanja+{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}C5{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}A1portna+vzgoja+v+srednji+{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}C5{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}A1oli

V glavnem – tvoj sin nekaj skriva in če boš šla v šolo po ustrezno obrazložitev, najprej do učitelja športne vzgoje, potem pa če bo potrebno tudi nap rej, boš ugotovila, da je ocena po vsej verjetnosti čisto na mestu.

Te razumem, mame smo mame, rade verjamemo svojim otrokom, vendar so naši otroci v šoli povsem nekaj drugega. Jih ne bi prepoznali, če bi jih snemali. Vsaj večina ne.

Ne bom se poglabljala v oceno športa… Te pa lahko potolažim, da za vpis na medicino uspeh zadnjih dveh letnikov vpliva skoraj nično. Najbolj pomembna je matura in posamezni predmetni na maturi. Učni uspeh prinese le 20{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} celotnega izračuna točk. A uspeh sploh še obstaja? A se ne računa neko povprečje zaključnih ocen? Torej, če bo vse ostalo 5, ni nobenih skrbi…

Če ima sin namen opravljati britansko maturo, bi bilo mogoče bolj smiselno, da obiskuje britansko šolo.
Spet, če ne bo sprejet na medicino v Sloveniji, se lahko še vedno vpiše v V. Britaniji. Težje? Dražje?

Mene samo zanima, kako si ti reagirala na vse to? Si sla v solo po incidentu pri zgodovini? Si sla kaj do razrednika? Si se zanimala kaj in pogovorila s kom na soli?
Odnos do predmeta je pomembna stvar, vsaj pri sportni. Moj sin je debel, kot ucenec ne blesti, sportno ima zakljuceno 4, na podlagi odnosa do predmeta in na podlagi tehnike, ki jo obvlada, ker se trudi, ceprav ne pretece v dolocenem casu, ne pleza, ne skace cez kozo, na bradli se ne obnese ipd., obvlada pa tehnike iger z zogo, nizkega starta ipd., nikoli brez telovadne opreme, tudi ko je imel zdravstvene tezave in poskodbe, je vedno telovadil, kolikor je pac ob teh tezavah lahko.

Mene vsakič sproti preseneti, kako starši nekritično verjamete vse, kar vam otroci naložijo.

Zaključne ocene ne priletijo kar iz lufta, ampak temeljijo na celoletnem delu učenca, ki je tudi sproti dokumentirano. Ga ni učitelja, ki bi zaradi ene brezvezne zamere do učenca tvegal težave, ki bi ga doletele, če bi kdo ugotovil, da je na ocene 4, 3, 3, 2 nekomu zaključil 2.

Avtorica teme, za začetek ugotovi, koliko ocen je sin pravzaprav med letom dobil in kakšne so bile. Resno dvomim, da je bil v celem letu ocenjen samo pri teku, gimnastiki in odnosu do predmeta. Kje je pa kakšen šport z žogo, druge atletske discipline,…?

Iz dveh različnih koncev je spodaj prekopirano, kaj pomeni “odnos do predmeta”.

Pri avtorici zelo dvomim, da je bila le “razlaga” določenega navedenega termina povod, da ga je razrednik oz. isti učitelj, ki ima tudi športno vzgojo, nato še slabo ocenil zgolj zaradi tega. To je verjetno razlaga sončka mami, če bo mama oz. avtorica stopila do učitelja, bo pa morda dobila čisto novo sliko razlage.
Če pa so v prvem odstavku spodaj vsaj osnovni kriteriji navedeni, kaj pomeni odnos do predmeta, bi pa pri avtorici zgolj razumela, da je njen sonček marsikaj izpustil, za kar bo dobila razlago tudi pri dotičnem učitelju, če ga bo šla povprašati.

Zgoraj je napisano kup opravičli avtorice za zunanje dejavnike glede sončka, zakaj si zasluži boljšo oceno oz. gre za predvidevanje po pričevanju sončka, zakaj ima slabo oceno, zato, če se bo želela pri predvidevanju oz. pričevanju sončka zgolj le sama prepričati, ali je bila sončku storjena krivica ali ne, naj stopi najprej do učitelja, potem pa naj gre po korakih naprej, če bo menila kako drugače. Da ne bo tudi avtorica pri preskakovanju ovir ocenjena s slabšo oceno.

“Zaključna ocena je poleg znanja iz posameznih športnih panog sestavljena tudi iz odnosa do športne vzgoje (nošenje opreme, prizadevnost pri urah športne vzgoje, sodelovanje na tekmovanjih …) Pogoj za pridobitev končne ocene pa je aktivna udeležba pri urah športne vzgoje in prisotnost na športnih dnevih. V nasprotnem primeru dijak ne dosega minimalnih standardov znanj.”

“Zaključna ocena je sestavljena iz vseh ocen, ki jih dijak pridobi v šolskem letu. Odraža celostno znanje glede na zastavljene cilje predmeta, dijakov napredek in odnos do predmeta. (To pomeni, da dijak sodeluje pri pouku, si dela zapiske in domačo nalogo, ima vse potrebne pripomočke, ne moti pouka, ima pozitiven odnos do predmeta, spoštljiv odnos do dijakov in profesorja, upošteva hišni red in v dogovorjenem roku opravi svoje obveznosti.)”

Da se ne poglabljam v ostalo, nepravicnost in neslovenski izvor “gredga” profesorja –
le kaj mislis z ” britansko maturo”? GCSE?
Tega ne more opravljati kar cez noc, mora biti vpisan v program.


Sem šla takrat v šolo kjer sem profesorju razložila kaj se je zgodilo. Sin je svojemu sošolcu razložil kaj je bil med drugo svetovno vojno “Gestapo” v nacistični nemčiji. Prof.Zgodovine je to narobe razumela in mislila, da sin “poveličuje” gestapo. Rekel je: “Ja. Profesorica je rekla da se je zgodilo to pa to”. Sinu je želel dat vzgojni ukrep ampak sem se pritožila ravnateljici, ki je zadevo nekako rešila. Ga je pa lansko leto ŠVZ učil drug profesor, ki ga zdaj ni več na šoli.

[/quote]Ne bom se poglabljala v oceno športa… Te pa lahko potolažim, da za vpis na medicino uspeh zadnjih dveh letnikov vpliva skoraj nično. Najbolj pomembna je matura in posamezni predmetni na maturi. Učni uspeh prinese le 20{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} celotnega izračuna točk. A uspeh sploh še obstaja? A se ne računa neko povprečje zaključnih ocen? Torej, če bo vse ostalo 5, ni nobenih skrbi… [/quote]
Hvala za te informacije!! Sem mislila, da je na medicini tako kot pri vpisu na druge programe (60{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} matura, 40{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} uspeh v 3. in 4. letniku). Zdaj pa vidim, da je na medicini 80{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} matura in 20{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} uspeh v 3. in 4.letniku. Najbolj še upošteva na maturi Matematika, Angleščina in uspeh pri nar.predmetu (sin si je izbral biologijo. drugo leto imajo že predpriprave)

V ponedeljek grem v šolo k razredniku

Mene je pa v tvojem prispevku oz. vprašanju zmotilo kar precej stvari.

Kot prvo – nekritično slepo zaverovanje v uspešnega sina. Brez madeža.

Kot drugo – komaj si preprečila pri ravnatelju vzgojni ukrep. Le zakaj. Konec koncev bi mu kakšna ( objektivna ) seminarska na temo nacizma in GESTAPA kvečjemu koristila, pa še komu v razredu očitno ( po tvoji razlagi )

Kot tretje – praviš da sta s sinom več let živela v VB. Očitno ni hodilv SŠ tam, da bi kar tako povprek sodila o odnosu dijak – profesor.

Kot četrto – kot svetovljanko, ki živi v tujini mi je tvoj komentar o poreklu profesorja TOTALNO primitiven, da ne rečem še kaj hujšega ( mogoče pa ideje otrok črpa iz tvoje nestrpnosti do drugih narodov )

In kot peto – moj otrok od malega sanjal ……………………..in kaj to pomeni v realnem življenju. Sploh pa ne potrebujemo takih zdravnikov, ki se sami ne znajo potegnit zasr in mora vskočit mama. Najbolje da bo zdravnik v VB – pa upaj da mu kdo njegove nacionalnosti ne kdo vrgel pod nos, ko kakkemu pacientu njegova odločitev ne bo pogodu.

Narobe si me razumel-a. Napisala sem, da je prof. neslovenskega porekla zaradi tega, ker je mogoče bolj “občutljiv” na take tematike kot so nacizem/nacionalizem. Možno je, da je imel sam kdaj izkušnje z nestrpnostjo. Tukaj ni blo mišljeno nič žaljivega. Tudi sin ni čistokrven slovenec. Ima tuj priimek. In glede zadnjega. Študij medicine je zdaj že večletna želja mojega sina. Se je pa potegnil zase. Šel je do njega in ga je vprašal kaj naj naredi, da “izboljša” oceno. Rekel je: “Zdaj nimam časa se pogovarjat”. V tem ne vidim nič spornega zakaj je staršu šel povedat kaj se je v šoli zgodilo.

Glede Gestapa in nacizma. Sošolec je mojega sina vprašal “Ej, kaj je to že Gestapo”. In je pač povedal, da je bil gestapo Geheime Staatspolizei v nacistični nemčiji in samo to. Ima pa zgodovino 5 in so ga vprašal za nasvet.

Me je pa zelo zmotil tvoj peti komentar. En “konflikt” pri ŠVZ in zdaj je že “neprimeren” do zdravnika. Sem prej omenila, da se je sam potegnil, da bi lahko šel zviševat ampak je odgovoril z: “Zdaj nimam časa se pogovarjat”

Lep pozdrav

aja glede tretjega komentarja. sama sem bila nekaj časa učiteljica likovnega pouka v britanski gimnaziji (grammar school) in dobro poznam sistem 🙂

Sem se pa glede “neslovenskega porekla” profesorja nekako “zatipkala”. Nisem imela v mislih nič žaljivega temveč sem hotela povedati, da je mogoče bolj občutljiv na takšne teme (nacizem, nacionalizem). lahko je bil kdaj žrtev kakšnih rasističnih opazk.

*neprimeren za zdravnika

Ce “dobro poznas sistem”, potem tocno ves, kako narediti GCSE ( O=A level0
Grammar school ni sopomenka za gimnazijo, v sodobnem izobrazevalnem sistemu jih je ostalo le malo.
https://en.wikipedia.org/wiki/Grammar_school

Tale razlaga – neslovensko poreklo in mozna vecja obcutljivost za besedico gestapo – je pa B.S.
“Scraping the bottom of the excuse barrel” , se rece temu :))

Narobe si me razumel-a. Napisala sem, da je prof. neslovenskega porekla zaradi tega, ker je mogoče bolj “občutljiv” na take tematike kot so nacizem/nacionalizem. Možno je, da je imel sam kdaj izkušnje z nestrpnostjo. Tukaj ni blo mišljeno nič žaljivega. Tudi sin ni čistokrven slovenec. Ima tuj priimek. In glede zadnjega. Študij medicine je zdaj že večletna želja mojega sina. Se je pa potegnil zase. Šel je do njega in ga je vprašal kaj naj naredi, da “izboljša” oceno. Rekel je: “Zdaj nimam časa se pogovarjat”. V tem ne vidim nič spornega zakaj je staršu šel povedat kaj se je v šoli zgodilo.

Glede Gestapa in nacizma. Sošolec je mojega sina vprašal “Ej, kaj je to že Gestapo”. In je pač povedal, da je bil gestapo Geheime Staatspolizei v nacistični nemčiji in samo to. Ima pa zgodovino 5 in so ga vprašal za nasvet.

Me je pa zelo zmotil tvoj peti komentar. En “konflikt” pri ŠVZ in zdaj je že “neprimeren” do zdravnika. Sem prej omenila, da se je sam potegnil, da bi lahko šel zviševat ampak je odgovoril z: “Zdaj nimam časa se pogovarjat”

Lep pozdrav[/quote]

Glej, kakorkoli obrneš ga braniš, opravičuješ, zagovarjaš, protežiraš, idealiziraš…………………………ko pa tega ne počneš za sina, se pa opravičuješ ti. Da si slabo razumljena, da nisi tako mislila, da si mislila da mogoče proferor misli…………………..

Mogoče si pa sama nakazala rešitev – prešolanje in opravljanje mednarodne mature.

In to pri prvi oviri na katero je tvoj otok naletel. Pri naslednji bo kaj?Selitev na drugi planet.

Vsem vam bom tukaj hebala vaše sončke, če se avtorici ne opravičite.

Tudi sama sem bila dijakinja in vem kako boli ko dobiš 2 za tek 🙂 Smo imeli profesorico, ki je štopala in nekatere punce pač nismo zmogle tako hitro laufat da bi dobile dobro oceno. To je nonsens. Športna vzgoja je namenjena temu, da se človek navadi skrbi zase in za svoje telo, ne pa nekega štopanja in ocenjevanja. Tukaj bi morali v šolstvu kaj spremenit.

No, moj sin ni imel nobenega incidenta in profesorje zelo spoštuje, pa pri telovadbi tudi faše 2. Njemu ocene – povprečje – vplivajo na višino štipendije, zato si lahko predstavljate frustracije, ko ti ena taka bedarija vpliva na višino denarja v žepu. Če profesorja prosi za zvišanje ocene, reče – okej, naredi še to in to in mu da 3. Pa ne dela popolnoma nič narobe, v razredu so cene pač take, nikakve. Medtem ko ima pri drugem profesorju cel razred 5. Na isti šoli. Pošteno?

tvoj sin je fakin naci. U šoli vse jebe v glavo. Zdaj povej, da je bogi še čisto obrit po glavi in v parku napada starke. Včasih se jim je reklo skini …….

In vsi so imeli blazno željo po dobrih ocenah in zdravniškem poklicu. Po tem so bili znani! Kokoš.

Sinu iz samih 5 in 4 ter 3 ni mogel zaključiti 2, se strinjaš?? Torej ste že prej vedeli, da ocena ne bo najboljša, a ne? Je bil pri sprotnih ocenah ocenjen krivično? Ker o tem ne pišeš, bi rekla, da ne. Stvari so črne na belem – v kriterijih ocenjevanja. Če piše da skoči do, karikiram, 1 m je ocena dobro, če piše da do 1,20 je prav dobro itd. Stvari so jasno začrtane. Če bi tvoj sin dobil za 1 m nezadostno, bi se sigurno pritožil tebi,a ne?

Ne, jaz se ne strinjam. Ker lahko dokažem, da zaključijo iz navedenih lepih ocen tudi NEZADOSTNO. Žal!

V kriterijih ocenjevanja šole je jasno zapisano po kakšnem ključu se zaključuje, v veliki večini gre za povprečje ocen. Verjamem, da si učitelj športne vzgoje ne upa zaključiti tvojemu sinu drugače kot pa ostalim dijakom.

Kot je rekla ena gor; vedenja se ne sme ocenjevati, ampak je sankcionirano z vzgojnimi ukrepi.

Poglej si kakšne kriterije ocenjevanja na drugih šolah …
https://www.google.si/?gws_rd=ssl#q=kriteriji+ocenjevanja+{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}C5{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}A1portna+vzgoja+v+srednji+{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}C5{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}A1oli

V glavnem – tvoj sin nekaj skriva in če boš šla v šolo po ustrezno obrazložitev, najprej do učitelja športne vzgoje, potem pa če bo potrebno tudi nap rej, boš ugotovila, da je ocena po vsej verjetnosti čisto na mestu.

Te razumem, mame smo mame, rade verjamemo svojim otrokom, vendar so naši otroci v šoli povsem nekaj drugega. Jih ne bi prepoznali, če bi jih snemali. Vsaj večina ne.
[/quote]

New Report

Close