Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Kombi ali enoprostorec?

Kombi ali enoprostorec?

Potrebujemo avto za 6 oseb in prtljago. Res je, da se ne bomo dnevno vozili vsi skupaj, ker imava otroke v šoli in vrtcu, jaz pa sama hodim s svojim malim avtkom.

Eni pravijo itaq kombi, zaradi višine, prostora in podobnega.

Spet drugi pravijo, da je udobje vožnje pri kombiju kot na ‘kanti’ in, da je boljši večji enoprostorec.

Kar sva jih gledala – mazda5 ali opel zafira povsod sta 6. in 7. sedež v prtljažniku, ki ga potem ni nič več za stvari, kar avtomatično pomeni še iti v nakup strešnega kovčka/ali dveh.

Nagibava se vseeno na stran kombija, tudi zaradi dizelskega goriva.

Mnenja, nasveti?

Kombi tipa r-trafic, ww-transporter,….

Če rabiš veliko prostora, potem imaš podaljšane različice, pri krajših je majhen prtlažnik http://www.siol.net/avtomoto/novice/2012/07/psa_toyota_kombiji.aspx
Peljejo se kot osebna vozila, za vsakdanje vožnje malo veliki

Malo manj veliki phedra, ulysse, C8, P807, pa še kakšen

Manjši enoprostorci imajo 6.,7.sedež bolj kot pomožni, prtljažnik pa majhen, če uporabiš vse sedeže

nova
Uredništvo priporoča

kaj pa sharan? ta ima kar precej komforat je pa nekoliko dražji od zafir

aja če boš kupovala kake starejše vitote od mkercedesa…znajo rjaveti. kako je z novejšimi pa ne vem

a se nagibaš, da bi mela tud štirikolesni pogon? ker v tem primeru ti prodejo v poštev VW transporter, pa MB vitoti..pa še kak sharan, alhambra

malce za dušo.......https://www.facebook.com/stvari.ajdovscina/

Volvo xc90…kasn kombi pa enoprostorc neki…

Kombi… je odvisno kako ste narejeni; kolega ima Oplovega Vivara… pa je čisto srečen, ker tako fino sedi. Nekako mu pašejo tista razmerja.
Raje se vozi s tem kot z drugim družinskim avtom, ki je Volvo V70…

Meni npr. pa ni tako fajn in se raje vozim v limuzinah.

Sam bi pa – v odvisnosti od razpoložljivega denarja – za 6 oseb verjetno raje vzel podaljšano verzijo kombija, ki ima tri vrste sedežev – pa še velik prtljažnik.

V Phedro ob zadnji klopi ali dveh sedezih ne spravis nic. Ti povem iz lastnega avta.

Danasnji kombiji so nekaj drugačnega, kot so bili 10 let nazaj. Udobje je veliko večje, porabijo veliko manj, imajo ogromno prostora za vse kufre, dobis pa tudi take, ki ne rabijo vinjete za kombije ampak je razred za osebna vozila dovolj.

Seveda je vse odvisno od tega, kako pogosto in za kaksne voznje potrebujete avto za vse druzinske clane.

Ker vozim enoprostorca, mi je voznja v nizkem avtu ze cisto tuja. In bi mi bila voznja v kombiju blizja.

Phedra je isto fiat ulisee al pa peugeot 806 (trojčki)…so pa nemci še vedno top izbira, sploh glede motorjev, menjalnikov in pogonov (4 kolesni pogoni)….sploh slednje zna dostikrat prit zlo v poštev…

malce za dušo.......https://www.facebook.com/stvari.ajdovscina/

Phedra je isto fiat ulisee al pa peugeot 806 (trojčki)…so pa nemci še vedno top izbira, sploh glede motorjev, menjalnikov in pogonov (4 kolesni pogoni)….sploh slednje zna dostikrat prit zlo v poštev…[/quote]

Kaj od tega, kar sem napisala, ne drzi. Na avtu pise, Made in France 🙂 Imajo pa razlicne verzije razlicne motorje. In nas ni frnacoski. Je pa avto za nas 5 tocno to, kar potrebujemo. Za 6 pa samo za obcasne voznje, ker potem ni prtljaznika.

Phedra je isto fiat ulisee al pa peugeot 806 (trojčki)…so pa nemci še vedno top izbira, sploh glede motorjev, menjalnikov in pogonov (4 kolesni pogoni)….sploh slednje zna dostikrat prit zlo v poštev…[/quote][/quote]

Kaj od tega, kar sem napisala, ne drzi. Na avtu pise, Made in France 🙂
ja made in france, ker so jih izdelovali v Peugeotovi tovarni..tudi motorji so HDi jevi, ne glede na to da na enih gor piše JTD ..gre pa za 2,0 pa 2,2 HDi

Imajo pa razlicne verzije razlicne motorje. In nas ni frnacoski.

izhaja iz trojpčak phedra, ulysee, 806, kt včaaih ford galaxy, pa sharan al pa seat alhambra…
saj s tem ni nč narobe…

Je pa avto za nas 5 tocno to, kar potrebujemo. Za 6 pa samo za obcasne voznje, ker potem ni prtljaznika.

no, sm vesel da vam služi in da ste z njim zadovoljni

saj spodnjega posta nism komentiral..Napisal sem samo, da če pčlovek rabi 4 koelsni pogon, je pač omejen na nemce, ker drugi tega zaenkrat ne ponujajo.

malce za dušo.......https://www.facebook.com/stvari.ajdovscina/

midva imava isto dilemo in ostajava na vecjem enoprostorcu, pri nas imamo zadnja dva sedeza vecinoma zunaj in kar je prostora.
Sva testirala WV mini bus in Marcedeza vito in mini bus. Moj se s tem ne more sprijaznit, cist nic sporten in ce kupis z vso opremonse nekako je komfort in drag za pop.. ceprav niti komfort ni tako kot v enoprostorcu, z manj opreme pa pozabi. Tudi jaz sem odlocno proti tem xxl kistam, na teh standardnih parkiriscih in v mestu, ma kam ga stisnes, pa se nesporten, ni mi vsec.

Nas je 6. Prvo smo imeli Espaca, sedeži v prtljažniku zgledajo nevarno, prtljage ne gre notri nič, smučat ne morete it.

Potem smo prešli na renault trafic. Super udobje za ugodno ceno, luksuz prostora. Imamo 7 sedežev.
Imeli tudi vw T4, pa se po udobju, sploh sedezev in voznje ne more primerjat s traficom.
Kot zenska voznica se na sklopke, menjalnike itn ne spoznam, vozi se ga pa odlicno.

Torej definitivno kombi.

vitoti je se to ja, rja jih ljubi, tudi nove modele.

Nas je 6. Smo imeli Sharana, zdej pa Peugeot Expert Tepee. Ga ni bolšga! 🙂

Tudi nas je 6 im imamo Opel Vivaro kombi z 8 sedeži. Ko so bili otroci manjši, je bilo super, ker je notri veliko prostora okrog sedežev za pripenjat jih v sedežke. Z njim smo šli s šotorom za 1 mesec v Grčijo, spravili vse bp notri. Ko nas je bilo še 5, smo imeli Smax s 7 sedeži, pa je bil dostop do zadnjih dveh sedežev tako neroden, da smo se odločili za kombi. Poleg tega za na daljše poti nista tista sedeža glih udobna. No, jaz zdaj vozim kombi 5 let, ker večinoma jaz pobiram in razvažam otroke in ga tudi v večino garažnih hiš peljem:).
Je pa res, da ko so otroci večji in kakšen tudi več ne hodi zraven pogosto, verjetno čist ok spet enoprostorec.

ti kr iz prve roke povem. pluse in minuse.
enoprostorc npr vw sharan. plus. ima veliko medosno razdaljo, posledično je udoben. ima veliko izbiro motorjev in tudi dsg menjlanik. to je zlata vredno, automatski menjalnik. to je najbolje kar je. potem ima kr nekaj placa. MINUSI. je zelo pofu.ano drag, nima nič placa v kuferantu če daš gor tiste zasilne zice, veliko stvri moraš doplačat, k osnovni opremi, d sploh dobiš neki. pol pa je fora, da postane vozilo zelo drago in ti ga je full škoda. noter ni tolko placa kot zgleda, to ni bvši sharan. vse okoli voznika je kr natrpano, meni deluje vedno bolj kot nek fenci avtek, za res fine mamice z res velik keša. preveč nežen. meni je zelo všeč, full celo, ampak cena je prevelika. ima možnost 2.0 tdi 1777 konj, dsg in sky torej odprta streha steklena. to pa je zakon in boljše ozvočenje. sharna ima medosno 291 sem i zdi, in je dolg avto, težko ga je parkirat pred kaki mzdravstvenim domom in sploh v trgovini, je kr dolg.
zdaj pa kombi. kombi je veliko bolj gospodrakso vozilo, torej trda plastika, ampak veliko manj elektronike , ki se lahko hitro pokvari. torej je to vlki plus. ima večji tank, automatiko je treba posbej naročit. ponavadi je ni. vsaj v traficu. plusi kombija. so! sploh v L2, voznik plus 7 sedežev in še full placa v kuferantu. če se moraš preoblečt v avtu ali zadnja vrat dvignit gor, kot sharan, da niso krilna imaš spodaj res streho. bolj je robusten, manj ga je škoda, manj se kvari, vse je bolj preprosto in enostavno. pač malo bolj špartansko. kar pan e pomeni da ni uredu. klima zadaj je, ampak rabi dalj časa. ni osebno vozilo.
jaz bi izbral kombi. brez razmišljanja. seveda mi je šaran super avto, takoj bi ga imel, še raje pa bi imel multivan. ampak to je pa sploh cena v oblakih. jaz mislim da je novi trafic L1, potniška varianta, passenger super. občutno več odlagalnih mest ima, kar je meni full vazno, bolj se lahko razkomotiš, lahk osediš tudi z bundo noter, umazanimi čevlji pa se da hitro spucat. sharan je zame preveč nežen in lep. preveč utesnjen in fin. men je multivan ali mercedes V novi seveda sansjki avto, ampak ceno imata oba preko 45. trafic pa 25.
jaz osebno bi vzel trafica novega. mogoče res ni avtomatik, tud je velik, težko parkirat, ampak sedi pa se višje, razgled imaš naprej, z otroci itak ne boš divjala, pa še škoda ti ga ne bo tako kot vw. pa tudi peljala, boš lahko ukazane sanke in kolesa. kar v sharanu novem ne moreš. novega sharana so naredili res neko finočo. kdo pa potrebuje vsa vrata elktrična? kaj pa ko se bo to pokvarilo??

Nas je 5 in se še vedno “stiskamo” v navadnem avtu srednjega razreda (niti karavan ni). Meni osebno se zdi kombi za 6 oseb pretiravanje.

ja, ves kako je to avto in slovenc. za enkrat na morje rabis novga vsaj enoprostorca, ce ne mini van, da das vso robo notri in ga se 10 let odplacujes. Ce bi za tistih 10 dni rental nekaj z dost prostora, drugace pa vozil to kar rabis, matr.. kaksn slovenc si potem to?

Evo še moj del; kar so ostali napisali… bolj tehnično… jaz bolj uporabno!

Imeli smo R traffic, “Fiat Scudo” (ala Peugeot Expert) in DB Viano… družina 5 oseb + pes + veliko športov 9 let; menjali na 3-4 leta. Žena ni hotela več navadnega avta… jaz sem moral vozit “tamalga C5”.

Torej poglej, trše in hrupneje na AC predvsem tam nad 130km/h; obvezno ne klop spredaj/zadaj – zadnji stoli se nagiba naslonjalo? odlično za vso kramo in vhod izhod v kombi / drsna vrata; otroci preveliki – da bi še kampirali v kombiju… parkiraš ga v vsako luknjo in greš skozi zadnja vrata not in ven! Poraba AC 8-, po mesti 9,5
Dobra preglednost na cesti / naprej in nazaj.

“Samo za vožnjo sem tja”… raj enoprostorec; če pa še kamp/spanje v kombiju… avanture… kombi definitivno!

Stroški servisa+poraba precej višji (vsaj 20{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}) kot enoprostorec srednje porabe.

Recimo, R trafic, menjava odmičnega ležaja sklopke, nekje 80.000km, sam ležaj 130Eu+600Eu delo ker morajo celo mašino razdret… noro; servis 5008, zobati jermen + pumpica+ostalo okol 500Eu-… razlika očitna.

2 avta, ki jih danes gledam oziroma imam namen…
Pegout 5008
C4, picasso Grande…

zakaj? Velika okna in otrok gleda skozi ko je v sedečem položaju; neverjetno zanesljiv motor 1.6 ali 2.0;

Ma se prav strinjam. Če se ga rabi 350 dni na leto večinoma za razvoz otrok (razvaža itak samo eden od staršev), bi jaz ne komplicirala in kupila karavana ali manjšega enoprostorca. Na dopust bi pa šla z dvema avtomobiloma (praviš, da imate še en avto).

Še vedno je to najboljša računica in tudi najbolj okretno za po mestu. Tisti kombiji so meni tako gromozanski in grdi.

Ma se prav strinjam. Če se ga rabi 350 dni na leto večinoma za razvoz otrok (razvaža itak samo eden od staršev), bi jaz ne komplicirala in kupila karavana ali manjšega enoprostorca. Na dopust bi pa šla z dvema avtomobiloma (praviš, da imate še en avto).

Še vedno je to najboljša računica in tudi najbolj okretno za po mestu. Tisti kombiji so meni tako gromozanski in grdi.[/quote]
sama bi tudi tako rekla glede kombijev… sicer se mi pa zdi biolj ekonomično enoprostorca z 6 in 7 sedežem in potem za tistikrat ko se rabi za dopust ali kakšne počitnice pač kovček na streho… za razvažanje tako dnevno pa je čisto ok.
ker kombiji pridejo potem celovito veliko večji strošek in tudi bolj okretni so kot ti enoprostorci, ki so že prav dobro funkcionalni in dovolj veliki…

Hvala vsem za odgovore in izkusnje.
Ne moreva se cist odlociti, ker so plusi in minusi.
Nekaj casa smo se sli z dvema avtomobiloma, a to sta dve vinjeti, dvakrat parkirnina, vedno je kreg kdo bo sel s kom.
Res je, da se ne bi dnevno vozili vsi, a kake 2x tedensko pa ze. Res mi je smotano, da npr. gremo na prireditev v solo pa ali zasedemo 2 parkirisci pa jih je ze tako malo ali pa mora kdo iti pes.

Itaq da ne pricaakujem da bo udobje voznje enako v kombiju kot v dobrem enoprostorcu a vedno, ko pomislim, da bi kateri od otrok na pomoznem sedezu v prtljazniku fasal nalet od zadaj, me zmrazi. V vsakem primeru bi morala dva otroka sedeti zadaj, ker tretji sedez v drugi vrst ni za nikamor – vsaj pri mazdi5 in opel Zafiri. V tem primeru se mi kombi dosti bolj ‘dopade’.

Mazda 5 odpade! Tisti srednji sedež v 2. vrsti je samo za število, na njem lahko sedi res majhen otrok. Zadnja dva pa isto, nič prostora za noge, kaj šele za prtljago. Po naših izkušnjah je mazda 5 primerna za 4 osebe, več pa samo v sili.

5008 odpade – varnost zadaj res zelo vprašljiva!

Na srednjem sedežu otrok lahko sedi – tudi odrasel – že v avtih srednjega razreda. A se še noben izmed vas ni peljal v polnem avtu? Niti v študentskih časih?

New Report

Close