Med.Over.Net

Zasvojenost in pomoč

Imate težave z zasvojenostjo ali kdo od vaših bližnjih? Potrebujete nasvet zaradi zlorabe alkohola, drog, iger na srečo, spolnosti, spletom ... Vprašajte in se posvetujte s strokovnjaki.

Buprenofini in zasvojenost

Default avatar

Tejkica3

Spoštovani, mene pa zanima sledeče... Sem namreč dobre 3mesece dnevno jemala po cca 2mg buprenophina. Sedaj dva dni nič, lahko pričakujem tezko krizo s katero me nekateri strašijo? Hvala za odgovor.
Default avatar

Daniela_Fiket

Pozdravljeni,

težko krizo sigurno ne. Čutila pa boste, od tretjega dneva naprej, da vam nekaj manjka in to je normalno. Možgani so na substanco navajeni in jo pričakujejo. Odtegnitveni simptomi so lahko neprijetni, vendar običajno manj naprijetni od pričakovanega (vsaj tako so meni vsi pravili). Boste en teden malo v slabši formi, kot bi imela virozo. Vsekakor pa lahko zagotovim, da odtegnitvena kriza v vašem primeru ne bo nevarna, torej samo zdržite en teden in potem bo samo še šlo na boljše. Lahko pričakujete občasne "craving"-e tudi kasneje, ampak je to normalno in pričakovano pri vseh odvisnostih.

Lep pozdrav,
Daniela Fiket, dr.med.
Specialistka psihiatrije
Transakcijska analitičarka-svetovalka

Psihoterapija v Ljubljani in po Skype-u!
Mail: [email protected]
http://psihoterapija-fiket.si
Default avatar

Tejkica3

Hvala za odgovor, pozabila pa sem vprašati če si je pametno pomagati z npr... Apaurin Helex omogoče... Kak kozarec alkohola? Hvala v naprej. Lp.
Default avatar

Daniela_Fiket

Sicer gre tudi brez tega, ampak pomirjevalo ne bo škodilo, če vzamete kakšno tableto na dan. Alkohol pa odsvetujem.

Lep pozdrav,
Daniela Fiket, dr.med.
Specialistka psihiatrije
Transakcijska analitičarka-svetovalka

Psihoterapija v Ljubljani in po Skype-u!
Mail: [email protected]
http://psihoterapija-fiket.si
Default avatar

Tejkica3

Pozdravljeni, ponovno se obračam na vas, ker je že več kot teden dni ko vztrajam.... Ampak je tole bolj podobno gripi kot po vaše mali virozi..psihicno, predvsem pa fizično... Več kot 10x wc... V bolecinah... Se kak nasvet bi bil dobrodošel... Hvala
Default avatar

Daniela_Fiket

Pozdravljeni,

vztrajati še naprej, počasi bo šlo na boljše, na slabše sigurno ne. Ste očitno bolj občutljiva in močno čutite odtegnitvene simptome, še en razlog več, da ne odnehate zdaj. Ves vaš trud bo kmalu poplačan in boste lahko samo ponosna, da vam je uspelo. Obkrožite se z ljudmi ki so vam blizu in vas podpirajo, zapisujte vsak dan svoj napredek. Včasih niti ne opazimo, da nam gre na boljše, vprašajte tiste ki so vam blizu.

Srečno!
Daniela Fiket, dr.med.
Specialistka psihiatrije
Transakcijska analitičarka-svetovalka

Psihoterapija v Ljubljani in po Skype-u!
Mail: [email protected]
http://psihoterapija-fiket.si
Default avatar

mrki kondor

Nobenemu ne bi predlagal še manj pa privoščil, da odskoči iz 2mg buprenorfina.
Najlažje je postopno zmanjševanje. Če se po 2mg pshihično dobro počutite (če se psihično se tudi fizično), probajte zmanjšat dozo na 1.5mg (3/4) tabletke.
Če pri tej dozi nimate fizičnih simptomov odtegnitve ste na pravi poti. Manjše psihične boste verjetno imeli (pomanjkanje motivacije/volje za vsakodnevna opravila), vendar je to cena, ki jo je treba plačati.
V primeru da nastopijo fizične težave, probajte dozo povečati na 1.75mg.
To jemljite nekaj časa (4-7dni, odvisno od posameznika) in potem ponovno zmanjšajte dozo na 1.25mg oz. 1.5mg in opazujte kako se počutite.
Važno je da lovite neko minimalno mejo vnosa buprenorfina, da ne čutite fizičnih znakov odtegnitve. Rahle psihične pa boste imeli, kot sem napisal par vrstic višje.
Spet jemljite ta odmerek (4-7dni) in potem zmanjšajte na 1mg oz.1.25 in opazujte svoje počutje. Če lahko za več zmanjšujete brez fizičnih simptomov, toliko boljše, prej se boste spucali. Potem spet na 0.75mg in tako naprej. Sami boste našli minimalno mejo vnosa.
To ponavljajte vse dokler ne pridete do vnosa 0.1-0.05mg in potem probajte prenehati. Trpljenje bo neznatno v primerjevi, verjetno ga sploh ne bo, kot če odskočite it 2mg.
KAKO DOZIRATI?
Tabletko se da lepo prepoloviti in polovičke razdeliti na četrtinke. KAJ PA POTEM?
Predlagam, da si omislite neko zadevo za doziranje tekočine (namig-povprašajte v lekarni) na 1/10 mililitra in raztopite "dvojkico" v 10ml domačega žganja ali vodke (alkohol zaradi obstojnosti, načeloma lahko tudi v vodi) se pravi; 1ml=0.2mg buprenorfina, 0,5ml= 0.1mg buprenorfina itd.
Fascinantno je to, da v naši deželici ni na voljo 0,4mg tabletk buprenorfina (čeprav obstajajo), katerih četrtinka bi vsebovala 0.1mg buprenorfina, kar bi znatno olajšalo doziranje v manjših količinah. Kot da bi hoteli, da se uporabniki nikoli ne spucajo. Veliko sreče in ostanite močni!
Default avatar

brkatiser

Odskočiti iz 2mg buprenorfina ne bi priporočal niti najhujšemu sovražniku.

Tisti, ki reče, da kriza ni težka ni nikoli probal tega na svoji koži.

Priporočam forum subsux.com in temo liquid taper (liquid tapering). S to metodo se da odnehat brez stresnih situacij.

lp,