Med.Over.Net

Hormonske motnje

Odgovarjajo: asis. dr. Edi Pirnat, dr. med., spec. internist-tirolog

Imate težave s ščitnico? Morda težave z nepravilnim delovanjem žlez, nadledvičnih žlez, jajčnikov...? Zastavite vprašanje, ali preberite že objavljene strokovne odgovore. asist. dr. Katja Zaletel, dr. med., KC, Klinika za nuklearno medicino

asis. dr. Edi Pirnat , dr. med., spec. internist-tirolog

Edi P

Euthyrox in hudi stranski ucinki

Default avatar

Cxyxgr

Pozdravljeni, za hipotirozo sem dobil predpisan euthyrox 25 mcg prvih 10 dni, nato 50 mcg. Odkar sem povecal pred 1 tednom na 50 mcg, opazam grozljive stranske ucinke. Nenadne močne glavobole, ki nastanejo prakticno v trenutku, predvsem ko vstanem iz postelje, občutek hudega tiscanja v glavi, tresenje rok, stalna slabost, driske, ščipanje v trebuhu in vrocica.
Zdravilo sem danes prenehal jemat, me pa zanima kako hitro bodo prenehali stranski ucinki, ter ali bodo kaksne posledice zaradi prenehanja? Glede na to da jemljem sele 3 tedne?

Lepo prosim za odgovor.
Default avatar

Edi P

Spoštovani,

glede na navedeno dvomim, da gre za stranske učinke zdravila. Predvidevam, da pri odmerku Euthyrox 25 ug dnevno težav niste imeli. Možno je, da so težave nastale zaradi drugih vzrokov, okužba...Razpolovni čas tiroksina je 7 dni. Če o težave posledica jemanja večjega odmerka Euthyroxa bi morale izzveneti v enem tednu.

Lp
**************************
Asis.dr. Edvard Pirnat, dr. med., spec. internist - tirolog
Default avatar

cxygr

Res je, pri 25 ug nisem imel tezav, zacele so se pri dozi 50 ug. Sem na internetu zasledil da je visok lobanjski tlak in glavobol, pogost stranski ucinek euthyroxa. Zanima me le se, katero drugo zdravilo poleg euthyroxa priporocate za hipotirozo. Ce bi morda zamenjal zaradi stranskih ucinkov euthyrox za kaksen drug scitnicni hormon?
Default avatar

Edi P

Spoštovani,

visok lobanski tlak in gavobol nikakor ni pogost neželen učinek Euthytroxa. Pri nas je poleg Euthyroxa registriran tudi Eltroxin.

Lp
**************************
Asis.dr. Edvard Pirnat, dr. med., spec. internist - tirolog