Najdi forum

Naslovnica Forum Zdravje Splošno Zdravstvo pri nas? odnos sprejemne sestre do pacienta

odnos sprejemne sestre do pacienta

Prosim za odgovore tiste, ki veste:

Ali obstaja kakšen kodeks, kako naj dela sprejemna sestra pri splošnem zdravniku v zdravstvenem domu? Npr.:
– Ali je sploh dolžna zbirati kartice, ali mora priti ven pogledat, koliko je vrste, obstajajo kakšna pravila?
– Da je človek prijazen, se mu verjetno ne da predpisati, lahko pa se mu predpiše, da pozdravi paciente v čakalnici, ko stopi ven. To mora storiti tudi prodajalka v trgovini na blagajni. Imajo to med nalogami?
– Ali sme prepovedati trkanje na vrata? In očitati, ker si potrkal? (na vratih ne piše da ne trkaj-sem prepričana, da ne sme pisati, saj je tam zaposlena za komunikacijo z bolniki)
– Kaj je dobre štiri ure čakanja dovolj, da se pritožim?
– Ali zdravnik ravna pravilno, da te odslovi, da si izberi drugega zdravnika, ker ne dovoliš, da ti vbrizga sredstvo njegova sestra, ki ji ne zaupaš, ter prosiš za katerokoli drugo zdravstveno osebo? Ali ni ta trenutek moj zdravnik in me je dolžen oskrbeti, dokler ne podpišem izjave pri drugem? S katerim trenutkom preneha biti formalno moj izbrani zdravnik?
– Ali je kje zapisano, za katere stvari gre lahko pacient naprej k sestri, če zdravnika sploh ne rabi – injekcija z dokumentom specialista, previjanje rane, izdaja enega dneva bolniške na podlagi potrdila iz bolnice, da si bil tam…?
– kakšne so vaše izkušnje z uradno pritožbo?

Upam, da bo kdo znal odgovoriti na vprašanja! Vsaj sestre?

Naj povem, da imam ob trenutni veliki uporabi zdravniških storitev z veliko večino medicinskega osebja izredno dobre izkušnje, ni mi težko počakati uro, dve, sem zelo potrpežljiva, prinesem si čtivo ali delo v čakalnico.
Celo ko je po polurni zamudi specialistka po dveh pacientih odšla na četrturno kavo, sem to skušala razumeti in se mi zdi lepo, da je to naročila sestri v čakalnici povedati nam. Sestre in zdravniki so večinoma prijazni, sestre celo zelo prijazne in to ob prvem stiku, ne da se poznamo, njihovo delo izredno cenim, kot tudi vsako drugo in nasploh vse v življenju…hvala vam, vse sestre, ki nas sprejmete prijazno in s pozdravom, nasmeškom, naklonjenostjo, razumevanjem, in brez ozmerjanja, tudi ko si ga mogoče kdo malo zasluži.

Od trideset ljudi medicinskega osebja, s kolikor ocenjujem, da sem bila v zadnjem letu v stiku, pa sta dve sestri izstopali in se mi pravzaprav smilita, saj za delo z ljudmi resnično nista sposobni, pa se bosta vso delovno dobo mučili z nami bolniki. Morda bom pri eni, mlajši, s pritožbo spodbudila razmislek o spremembi vedenja in če “tečne sestre”, tisti mali odstotek, kar vas je, to berete – verjemite, kako lepše in lažje je življenje ljudem, ki delajo(mo) v svojem poklicu z ljudmi prijazno in z veseljem. Ki vsak dan dobivajo hvaležne poglede, lepe zahvale, pridejo domov še z veliko energije, namesto utrujeni, kot ve… Pa brez zamere.

LP

Draga Micka, delo z ljudmi je sploh zelo specifično in zelo težko – z bolniki je pa še toliko težje…..

Ni vsak poklic vsakemu pisan na kožo. Ne na banki, občini, šolstvu in tudi zdravstvu.

Želim povedati samo to, da sestra medtem, ko je bolnik pri zdravniku mora opravito OGROMNO birokratskih nalog – na žalost se to od nje zahteva – oz zavarovalnica to zaheva.

Če bi pa vsakdo, ki pride v čakalnico potrkal na vrata in se bi mu le – ta oglasila in poleg tega delala še svoje delo in odgovarjala na tel klice je pa wonder woman.

Vem iz prve roke vse probleme bolnikov in uslužbencev zdravstva.

Kaj točno pa je to “ogromno delo” sestre? In kako da vse druge sestre v istem zdravstvenem domu prijazno zakličejo “naprej”, ko potrkaš?

Meni je jasno, da če potrebuješ zdravnika in drugi zunaj čakajo, da itak veš, da boš pač zadnji od teh na vrsti in ni problema, sedeš in čakaš. Če pa imaš druga vprašanja ali probleme, hočeš govoriti s sestro, tukaj pa ne vidim, zakaj tega ne bi mogel nemudoma storiti – razen, če trenutno govori s kakšnim drugim pacientom.

Tudi prijateljica zdravnica, priznava, da je veliko sester lenih,
da kar niso že dvajset let vajene delat, jim je vse pretežko, njeni recimo je težko peljat pacienta na EKG dvoja vrata naprej.
“Ogromno delo” je to, da vstavi kartico v za to prilagojen PC, ki z nje avtomatično odčita vse podatke, ki jih rabi za recept, stisne enter in ti izroči recept. Ter da se zadere, ko gre kdo ven, da naj gre eden naprej? Halo? To bi lahko delal avtomat, pa še dosti več bi lahko delal avtomat…
Če veš kaj več o tem delu za zavarovalnico Loti in kaj vem kaj, napiši, da bom bolj razumela. Aja, seveda poišče tudi kartoteko iz predala, kar zna že sto let navaden džuboks, samo da bi mu namesto plošč naštimali kartoteke. Ker nihče nič pametnega in argumentirano ne napiše, štejem, da imam kar prav. Le kaj je delo sestre, res me zanima.

Ostalo njeno delo pa jaz vidim v glavnem skrbenje za čimmanj čakanja, če ji to ne uspeva oz. ne zna, da to lepo pojasni v čakalnici, v čem je problem, se po potrebi opraviči, njeno delo je po mojem še, da ti odgovori na vprašanja, če odgovore ve, da se z bolnikom pogovori, če ta to želi in s tem prihrani čas zdravnika, da bolnik tam ne sprašuje banalnosti, ki jih ve vsaka sestra. Njeno delo je tudi sprejem bolnika, ki pride v čakalnico, da se seznanja sproti s čakalno vrsto, koliko ljudi zunaj sedi in če je kdo tak, ki ne rabi zdravnika, temveč želi kaj drugega.

Ne vidim razloga, zakaj morajo biti vrata med bolniki in sestro neprodušno zaprta, da se ne sme nanja niti potrkati? Razen če je ta razlog samopašnost te sestre, ki misli, da je kot nekakšen direktorček.
Delam v šoli, imam v istem prostoru 32 dijakov, pri čemer sem skoncentrirana hkrati na to, kaj učim in kako, na to, kaj delajo dijaki, na njihova vprašanja in še na časovno razporeditev dejavnosti, da me ne prehiti zvonec – tempirana sem na 45 minut. Med daljšim odmorom, ko utegnem iz razreda, sem v kabinetu, kjer vsak trenutek trkajo dijaki s svojimi vprašanji, pa še nikoli nihče ni čakal, češ da imam kakšno delo s papirji (- pa verjemite, da ga imam, čaka me za zvečer), pa tudi jabolko me čaka večinoma nepojedeno do konca pouka in še dlje.
Sestra pa ne more opravljati rutinskega dela – še vedno ne vem, kaj sploh dela – ob tem, če sem ter tja kdo pride k njej ali potrka?

Predvsem pa njeno delo obsega empatičen odnos do bolnikov, ki prihajajo s težavo in so že zato bolj občutljivi. Pa kaj so šli v tak poklic, pa saj to ni prekladanje hrušk. Še pri hruškah te bi odpustili, če bi z njimi delal tako kot nekatere sestre s pacienti.

Z malo spretnosti se da vse narediti, tudi ko je dela veliko, če je dobra volja in osnovna sposobnost. Če pa človek kar naprej premišlja, ali ni tole že več, kot mi je nujno narest? Ali tole res moram, ali se lahko kako ognem? potem je vse težko. Vem, da so v vseh poklicih tudi taki, ampak treba jih je opozarjati, če ne pomaga pa odpustiti. Zanimivo – v bolnicah pa sester manjka, v zdravstvenih domovih pa ne. Le zakaj? Ker jim je tu omogočeno nepregledno delo – zdravnik ne vidi, kako dela, saj je ves čas v drugi sobi, pacienti pa si ne upajo reči nič, saj se bojijo potem še slabše obravnave. In najde se jih pač nekaj, ki to veselo zlorabljajo in jim seveda ne paše delati nikjer drugje.

Ah, samo še bolj sem razkurjena.

Na, pa še izdala sem svoj običajni nick.

draga zmajevka
ko boš prišla k nam povej tvoj nick pa te bom še jaz pustila čakat,ker imaš toliko za povedat

Hvala bogu bom od zdaj naprej uporabljala veze, za katere sem
do zdaj vsa leta zaupala, da mi niso potrebne.
Vendar k sreči imam dovolj sošolk in sošolcev, ki so zdaj zdravniki, zobozdravniki, novinarji itd., tudi v vsaki bolnici se najde kakšna poznana sestra ali zdravnik. Do zdaj sem ponudbe po privilegijih zavračala, kar bom tudi še odslej, sprejela pa bom človeško in dostojanstveno obravnavo.

Žal, Plomba, me pri tebi ne boste videli, hvala bogu in vsem svetnikom,
čeprav sem ateistka.

Spoštovana Zmajevka

ko sem prebrala tvoje komentarje se je še enkrat potrdila naslednja teza-učitelj ni poklic ampak DIAGNOZA!!!

Pozdrav vsem predvsem pa Zmaju!!!!

Kot vidim si samo še ena negativno nastrojena,brez osnovne osveščenosti o različnih poklicih,v kolikor bi bila spoštljiva bi lahko vsaj malo diplomacije uporabila,a kaj ko je ne premoreja danes “učitelji”.Naj ti na kratko pojasnem naš profil,in morda kakšno malo “skrivnost”ki gre nam -sestram v škodo…..
Imaš namreč tipičen pogled na zdravstvo kot primitivno vzgojen,nerazgledan,omejen,psihično nekontroliran egoist,ki vidi v polni čakalnici samo SEBE.Vedi da se zdravstveni tehnik izobražuje 4 leta,ob tem opravlja redno prakso na različnih oddelkih ter pridobiva znanje na vsemogoče načine.Ker pa pomanjkanje in selekcija kadra ne dopuščata prave razporeditve dela je naš poklic sila zapostavljen,celo zlorabljen.V zdravstvenem domu bi lahko delala administratorka,ki bi se imela čas z vami vsemi ki ste na bolniški in imate čas pogovarjala,ter vas obveščala o vseh možnih rečeh,tudi “domov bi vas verjetno mogla klicat ,kajne?”,saj strokovnega dela je v ambulanti sila malo(razen kakšne male preveze,injekcije,…)ki pa vse lahko naredi zdravnik.S tem ko je za tistimi vrati sestra pa je naš poklic zelo razvrednoten,saj ne veste da zdravnik dirigira,katerega se vzame naprej,kdaj se koga pokliče,in tudi oceni doktor kdo lahko več čaka kdo pa ima resnejši problem in potrebuje hiter ukrep.Tega vi za vrati ne veste zato je sestra vsega kriva,in če bi morala vsakemu razlagat vse to kar vas zanima je bolje če greste na debatni krožek ne pa v ambulanto.Koliko mora biti prijazna dragi moji,je odvisno od vas,ampak sodeč po pisanju je dotična sestra naredila vse kar ji je potrebno storiti ko naleti na tako težke,oz.manj pomoči potrebne paciente.Po kodeksu etike pa je tudi prijaznost predpisana.Smešna si ko vprašuješ da je sestra direktorček….,ne veš da je sestra kompletno podrejena doktorju in da ne sme po poklicni dolžnosti ničesar strokovnega izjavljat,saj je za osveščanje oz.informiranje o svoji bolezni pristojen le izbrani zdravnik.Skratka bodi dovolj o teh rečeh,bodi prepričana da si sestra veliko težje prisluži pošten dohodek kot ti,saj s takim odnosom in razmišljanjem ne sodiš med boljše profesorje,niti tiste ki bi si zaslužili ta naziv,zato začni pri sebi in nato kritiziraj druge,ko boš pa spoznala poklic in videla njegove dobre lastnosti ti bo morda jasno da za razliko od tebe in tebi podobnih,v ambulanto prihajajo dobro namerni ljudje,prijazni,požrtvovalni,ki vedo da njihov problem ni prvi na vrsti ko stopijo v zdr.dom.Taki ljudje spoštljivo sedijo in čakajo na vrsto,morda si tudi opazila da komur je v čakalnici res hudo je tiho potrpi in čaka,takim pa ki se kregate vsevprek vsi vemo da ne more biti kaj resnega in zato še več čakate.To je le del resnice ki je napisana,a kot neka kvazi profesorica nisi niti vredna daljše razlage,potrebuješ najprej mir v duhu,nato pa spravo s seboj,šele takrat boš opazila trud zaposlenih ki ti v težkih trenutkih stojijo zraven…….

srečno…..bodi zdrava…

Loti, pravzaprav ste lepo napisali. Odgovor bi bil, da vsak ne potrka. Jaz ne potrkam, kadar recimo rabim zdravnika, potrkam samo, če rabim le sestro.

Plomba- ne vem kaj vas je zmotilo, da ste nesramni? Ste se našli v mojem opisu neprimernega vedenja sestre? Ste prebrali predzadnji odstavek mojega prvega posta,ko sem bila še Micka?

MISS: zanimivo, ob vašem žaljenju mojega poklica se ne počutim niti malo prizadeta, kot se očitno počutite vi ob mojem pisanju. Vem, da ga delam z vso odgovornostjo, lepo se razumem z dijaki, sodelavci, vodstvom in starši, do zdaj sem imela en konflikt z eno mamo v 15 letih učenja in razredništva, kar se mi zdi zelo v redu glede na to, kako široko in raznovrstno populacijo učim. Tudi če bi videla kot vzrok tega konflikta sebe, bi si tega enega mirno odpustila. Verjetno imate prav, da je naš poklic tako specifičen, da nas osebnostno zelo zaznamuje, večinoma postanemo v poklicu še boljši ljudje, saj nas dijaki vsak dan učijo potrpljenja, sprejemanja, doslednosti, pravičnosti…temu bi lahko hudomušno rekli diagnoza. Le kakšne slabe izkušnje imate? Preberite tudi predzadnji odstavek prvega posta.

Sestra, naredite kakšne odstavke, ker se drugače malo težko bere. Nekaj o delu sestre sem končno uspela izluščiti iz vašega pisanja. Hvala.

Naj le še povem, da nisem bila v zadnjih letih niti en dan na bolniški, razen
za dneve hospitalizacije in teden dni po operaciji.
Na bolniško nisem mogla, ko sem bila resno bolna v obdobju nujnih obveznosti v službi, čeprav me je zdravnica opomnila, da bi morala počivati.
Vse ostalo sem v zvezi s svojim zdravjem lahko uredila pred službo, saj imam k sreči tak urnik, ter med počitnicami. Sem tudi že napisala, da mi ni težko počakati v čakalnici in da se nikoli ne rinem pred kom drugim in ne iščem nikoli privilegijev. Sem že tudi ponudila komu, da gre lahko pred menoj, čeprav je bil na vrsti za menoj.
Ko me je znanka zdravnica nekoč slučajno srečala na hodniku in mi prišepnila, naj grem kar za njo, da bom hitreje pri njenem kolegu na vrsti, sem jo zavrnila in počakala vso vrsto in pri meni je mogoče “izgubila par pik”.
Če bi prebrali predzadnji odstavek mojega prvega posta, bi tudi videli, da nisem nič negativno nastrojena, samo nad delom in odnosom ene sestre sem se pritožila, kar bom danes storila tudi uradno na vseh pet naslovov, ki jih predvideva vaš pravilnik.

Čudijo me vaši odzivi na moje pisanje, ker sem zastavila vprašanja in povedala, kaj se meni zdi pomembno kot laiku na tem področju – delo in odnos sestre. Dala sem par primerjav, ki so nekatere očitno užalile, čeprav niso bile tako mišljene. Zanimivo, kdo bere te teme – moje večinoma prijazne sestre zgleda da ne.

Prav lep pozdrav.

če si imela namen opisati odnos ene sestre do tebe bi morala malo drugače to opisati ne pa,da sestra samo pokliče naslednji in pritisne enter na računalniku.
če delaš z ljudmi pa sploh veš kaj vse to prinese za seboj.
zadnjič te je razjezila pač ena sestra,jutri te bo poštar,v petek pa bankomat.a so zato vsi slabi? mislim,da ne.
to je tako kot,da bi udrihali po učiteljicah pa dobro vemo,da ne maraš tistih pri katerih je bilo znanje slabo.
vem,da nisi mislila slabo,pač je bil tak dan.drugič,ko boš šla spet k njej pa ji na lep način povej kaj te moti.
pritožba ni samo pritožba ampak je možnost,da se popravimo.

Bi šla k njej, nič rada, vendar se me očitno izogiba, ali pa se kaže organizacijska nesposobnost drugih.
Telefonistka mi da vsak dan drugačen podatek, v torek je ne morem dobiti, ker je v drugi enoti, naj pokličem v četrtek, ko bo spet tukaj. Ko sem poklicala danes, v četrtek, je sestra na dopustu do srede drugega tedna.
Drug teden pa ne bom imela časa čakat da se usmili in pride ven,
saj se potrkati ne bom več upala, ker je s tem očitno že zapečatena moja usoda normalne obravnave pri njej. Poleg tega me je pri njej tudi strah ponovne osornosti, na kar sem res občutljiva, saj je to v nasprotju z mojim dosti milim značajem in odreagiram čustveno.

Plomba, ravno zato gre, da niso vsi slabi. In da je treba odreagirati, da se
tisti, ki je slab, lahko poboljša, da sploh dobi povratno informacijo.
Zdaj pa če je tako zadrgnjen, da se z njim ne da pogovarjati, moram pač to storiti pisno.

Moje prispodobe o njenem delu sem napisala zato, da me kdo popravi, da mi pojasnite, kaj še je njeno delo, da bi stvar boljše razumela. Tako pač je njeno delo videti čakajočim v čakalnici. Do zdaj me še niste prepričali o količini in vrsti dela, ki ga sestra ima.

Če ima delo, naj pač na trkanje ne odpre, lahko zakliče “minuta prosim” in je zadoščeno vsem pravilom lepega vedenja z njene strani in hkrati človek ve, da je za vrati sploh kdo in ne bo težko čakal pet minut. Rešitve so res preproste.

Mislim, da nas dnevno zelo malo potrka na vrata, večinoma pridemo, se pri bolnikih pozanimamo, za kom smo na vrsti in počakamo. Ko pa imaš kaj povedati le sestri, pa ne vem zakaj bi čakal v isti vrsti, kot za zdravnika?
In tistih pet na dan, ki jih potrka, je problem? Ne vidim, kako lahko sploh kdo v tem vidi problem.

Če je primer nujen, pravijo, lahko pa potrkaš. Torej nihče ne sme, saj v nujnem primeru ne boš sam prikorakal v ZD, ampak te pelje rešilec na urgenco. Kaj je zdaj nujno in za koga? To je isto, kot če rečeš nihče ali vsak.

Kot vidite v filmih, je sestra večinoma v istem prostoru v čakalnici, kot bolniki. Ponekod je že tudi pri nas tako.
Če hočete prijazne bolnike, bodite prijazni, sicer gremo drugam, ostali pa vam bodo prepirljivci, hipohondri, ter nemočni starčki, ki se bojijo spremembe na slabše. Verjemite, poznam veliko primerov dobre prakse,
da se delati tako, da so zadovoljni vsi.

LP

O, la – že v prvem letniku srednje medicinske šole, smo sestre bile opozorjene glede triaže bolnikov ( razvrščanje po ” po prednostni ” listi – tukaj titule in bogastvo bolnikov nima prednosti )

Lepo je bilo rečeno, naj bomo NAJBOLJ pozorne na tiste bolnike v čakalnici, ki so ( pre ) tiho in imajo prazno kartoteko.

Se pa ne strinjam z Sestro – jaz sem zdravnikova asistentka in ne slepo orodje. V dvomljivih primerih se posvetujem z njim – mi pa popolnoma zaupa glede mojih odločitev.

V primeru, da gre za znanca, ki se je z njim osebno dogovoril za izredni obisk – to ne pomeni, da ima prednost ( razen če ni res upravičen do nje )

Zmajevka v moji ambulanti boš deležna vse strokovne obravnave in prijaznosti, nasvetov………. vedi pa, da te, če nisi ravno zdravnikova žena, nobeden VIP potni list ne reši ( razen nujnih primerov seveda ) pred čakanjem v čakalnici, če je v igri stara mama, ki je vezana na odhod avtobusa.

Očitno sem Zmaj v službi jaz.

Želim ti obilo zdravja in strpnosti

Spoštovana Krvnička

No, Krvnička, z vami se da končno kulturno debatirati.

Torej že v prvem letniku srednje šole se učite razlikovati bolnike v čakalnici na pomembne in nepomembne in to glede na to koliko govorijo v čakalnici in na to, ko stikate po njegovi kartoteki, koliko je prazna? A ta naj potem čaka dlje ali manj? Ker če tako, kot vsi ostali, potem pa ne vidim smisla v ugotavljanju. Lepo. Zanimiv kader na tej zdravstveni šoli. Verjetno ste se dosti nasmejali?

No, lepo ste pa povedali, da se sem pa tja lahko tudi sami kaj odločite.
Verjetno pa so v tem zdravniki res različni in mislim, da je lepo, če znajo nekaj odgovornosti preložiti tudi na vas, sestre, saj s tem prihranijo čas vseh nas in vam hkrati dajo tudi sporočilo o vaši strokovnosti, da jo cenijo in ji zaupajo.

Naj vam povem, če pri svojem delu še niste opazili, da zelo mali delež ljudi s titulami in bogastvom sedi v čakalnicah zdravstvenih domov, ampak si za nekaj tisoč lahko obisk plačajo pri privatnem zdravniku, ki so mu ga priporočili drugi z bogastvom in titulami, kjer je naročen na uro in če izrazi željo po diskretnosti, nikogar niti ne sreča. Kar je tudi prav, saj ima vsak to možnost – naj zasluži denar in gre privat, pa bo lepo zadovoljen.

V dokaz samo primerjajte ceno in velikost povprečnega avta, parkiranega na nekem ljubljanskem mestnem parkirišču, recimo včeraj zvečer na Kongresnem trgu ali Maxi, ter ceno in velikost povprečnega avtomobila recimo na parkirišču zdravstvenega doma Vič ali katerega drugega, če sploh ima parkirišče za bolnike. Če štejete zraven bolniških še zdravniiške avte, še vedno bo razlika v ceni vsaj tri miljone.
Tako da v zdravstvenih domovih prav veliko ljudi z bogastvom in titulami ne vidite.

Ne razumem vas spet v odstavku, ko se je nekdo zmenil za obisk z zdravnikom. Kaj ste hoteli povedati?

Torej, če sem zdravnikova žena, bo zaradi mene mamca zamudila avtobus, če pa sem navadni VIP-ovec, bodo pa zamudili avtobus vsi drugi razen stare mamce. Torej prednostna lista gre nakako takole:
-najprej stara mamca, ampak samo, če skoraj zamudi avtobus,
-potem vsi VIP,
-nato pa mi normalni ljudje, odvisno zdaj od tega,
koliko je prazna kartoteka in koliko se kaj oglašamo v čakalnici. Zanimiv vrstni red in nedvomno ogromno truda, da ljudi takole na fino zrangirate in glej ga zlomka, pa je spet eden prišel na novo v čakalnico, le kam naj ga damo? :))

Mi lahko morda odgovorite, koliko bom pri vas čakala, če ne bo pred menoj nikogar? Koliko bom čakala, če ne potrebujem pogovora z zdravnikom, temveč samo običajno vsakomesečno inekcijo od vas ali pa novo obvezo?
Kaj če mora zdravnik le podpisati bolniško na podlagi priloženih dokumentov? Bo to vaš zdravnik smotrno storil med dvema pogovoroma ali bom čakala vse ljudi v čakalnici?
Kako odreagirate, če kdo potrka na vrata?

No vidite, potem ko bomo imeli te odgovore, in še kakšne, bomo pa lahko primerjali.. . in ni izključeno, da pridem k vam in spustim tisto vašo mamco, kadar jo vidim, potem pa še vse VIP…

Tudi vam želim da boste še naprej prijazni in zdravi.

ti si ena picajzlasta ničvredna zakompleksana kura če mene vprašaš to je pač moje mnenje. take bi jaz streljal ali vsaj dal na prevzgojo nas goli otok.

Če bi prišla danes ” ob nepravem času, ki se ga ne da planirat ” bi sedela dve uri v polni čakalnci, ker ne mene ne zdravnika ni bilo v ambulanti – groza – na urniku pa piše OD…..DO…… Poklicani smo bili na hišni obisk….Nujen. No tisti DO se je podaljšal in ni pisan nikjer – samo v mojem srcu, da sem nekaj naredila dobro in dokonca.

Glede na vašo inteligenco in degradiranje našega poklica se mi pa zdi čudno, da bi morala na vsakomesečno injekcijo v ambulanto – marsikdo – med drugim tudi otroci to obvladajo sami……….torej knjigo v roko……saj gre……če te ni strah seveda….

Ne maram ljudi, ki ne čutijo bolečine drugih in verjemite, da samopoveličevanje in napuh zavoham na daleč.

Veliko uspeha v vašem poklicu in čim manj kritik na svoje opravljanje dela vam želim v naslednjih tednih – več pa tudi moja korektnost in predanost poklicu ter bolnim ljudem ne prenese

Micka Kovačeva napisal:

> Prosim za odgovore tiste, ki veste:
>
> Ali obstaja kakšen kodeks, kako naj dela sprejemna sestra pri
> splošnem zdravniku v zdravstvenem domu?
ne, pravila ne obstajajo

> – Ali je sploh dolžna zbirati kartice, ali mora priti ven
> pogledat, koliko je vrste, obstajajo kakšna pravila?
ne, nic od tega

> – Da je človek prijazen, se mu verjetno ne da predpisati, lahko
> pa se mu predpiše, da pozdravi paciente v čakalnici, ko stopi
> ven. To mora storiti tudi prodajalka v trgovini na blagajni.
> Imajo to med nalogami?
ne, to je stvar posameznika. tudi nekateri pacienti neprestano nergajo

> – Ali sme prepovedati trkanje na vrata? In očitati, ker si
> potrkal? (na vratih ne piše da ne trkaj-sem prepričana, da ne
> sme pisati, saj je tam zaposlena za komunikacijo z bolniki)
ja, sme prepovedati. ce bos drugic malo pocakala, bos tudi ti prisla na vrsto, da bos lahko povedala. al mislis, da ti mora vrata odpreti takoj, ko se priblizas ambulanti?

> – Kaj je dobre štiri ure čakanja dovolj, da se pritožim?
lahko se pritozis, le da nikjer ne pise, da pacienti ne smejo cakati. a ti res mislis, da si cakala zaradi sestre?

> – Ali zdravnik ravna pravilno, da te odslovi, da si izberi
> drugega zdravnika, ker ne dovoliš, da ti vbrizga sredstvo
> njegova sestra, ki ji ne zaupaš, ter prosiš za katerokoli drugo
> zdravstveno osebo?
seveda ravna pravilno. ce ni zaupanja med zdravnikom in pacientom ga le ta ne more zdraviti. torej, ce odklanjas njegovo sesrto pomeni, da mu ne zaupas. ker on namrec ji. torej, poisci drugo ekipo.

> Ali ni ta trenutek moj zdravnik in me je
> dolžen oskrbeti, dokler ne podpišem izjave pri drugem? S
> katerim trenutkom preneha biti formalno moj izbrani zdravnik?
ja te je in te tudi je. a ce ti odlklonis sestro, naj bi on kaj? ti dal injekcijo? ja halo, dej sprav se na zemljo.

> – Ali je kje zapisano, za katere stvari gre lahko pacient
> naprej k sestri, če zdravnika sploh ne rabi – injekcija z
> dokumentom specialista,
v kolikor je dana v ambulanti je odgovoren zdravcnik. stvar dogovora med zdravnikom in sestro je ali bo v tem primeru obvestila zdravnika.
> previjanje rane,
rane so razlicne. vcasih zdravnik pogleda, vcasih ne. ni pa to stvar pacienta, da bo presojal, kaj in kako naj poteka previjanje rane

izdaja enega dneva
> bolniške na podlagi potrdila iz bolnice,
da si bil tam…?
stalez podpise zdravnik in se praviloma ne podpisuje v naprej, ampak sele po pregledu dokumentacuje. zabeleziti je treba v karton in to lahklo stori le zdravnik, ker v primeru kontrole iz zavoda, papa faktorcki

> – kakšne so vaše izkušnje z uradno pritožbo?
zelo dobre

> Upam, da bo kdo znal odgovoriti na vprašanja! Vsaj sestre?
evo, sem blizu sestre. in da sem ti zadovoljivo odgovorila

> Naj povem, da imam ob trenutni veliki uporabi zdravniških
> storitev z veliko večino medicinskega osebja izredno dobre
> izkušnje, ni mi težko počakati uro, dve, sem zelo potrpežljiva,
> prinesem si čtivo ali delo v čakalnico.
> Celo ko je po polurni zamudi specialistka po dveh pacientih
> odšla na četrturno kavo, sem to skušala razumeti in se mi zdi
> lepo, da je to naročila sestri v čakalnici povedati nam. Sestre
> in zdravniki so večinoma prijazni, sestre celo zelo prijazne in
> to ob prvem stiku, ne da se poznamo, njihovo delo izredno
> cenim, kot tudi vsako drugo in nasploh vse v življenju…hvala
> vam, vse sestre, ki nas sprejmete prijazno in s pozdravom,
> nasmeškom, naklonjenostjo, razumevanjem, in brez ozmerjanja,
> tudi ko si ga mogoče kdo malo zasluži.
>
> Od trideset ljudi medicinskega osebja, s kolikor ocenjujem, da
> sem bila v zadnjem letu v stiku, pa sta dve sestri izstopali in
> se mi pravzaprav smilita, saj za delo z ljudmi resnično nista
> sposobni, pa se bosta vso delovno dobo mučili z nami bolniki.
> Morda bom pri eni, mlajši, s pritožbo spodbudila razmislek o
> spremembi vedenja in če “tečne sestre”, tisti mali odstotek,
> kar vas je, to berete – verjemite, kako lepše in lažje je
> življenje ljudem, ki delajo(mo) v svojem poklicu z ljudmi
> prijazno in z veseljem. Ki vsak dan dobivajo hvaležne poglede,
> lepe zahvale, pridejo domov še z veliko energije, namesto
> utrujeni, kot ve… Pa brez zamere.
Glede na to, da imas presteto in popredalckano osebje in hodis domov z veseljem ob pogledu na hvalezne oci res ne vem, od kod v tebi toliko nezadovoljstva. zakaj ga stresas na ljudi, zakaj sama pri sebi ne poslihtas stvari

v 7.razredu OŠ je uciteljica tulila na razred, da dobi premalo place, da bi se ukvarjala s tako mularijo. ja, kaj ces, take ste uciteljice. sej, ene par je blo dobrih, ampak, uciteljice bi res bile lahko toliko pametne, da bi vedele, da ucenci nimajo cisto nic z vasimi placami.

razumi, ce hoces, ce pa ne pa tudi prav. ves, o nasem delu ne ves nic. ves le to, da nic ne delamo. ampak ti do sedaj tudi nisi delala drugega, kot opisana uciteljica.

Ja zakaj pa ni tista zdravnica sama šla povedat, da gre na kavico??? Ker je prpa!!!!!

Tudi sam sem profesor na srednji šoli. Zmajevka, spuščaš se na teren, ki ga ne poznaš dovolj dobro, zato bodi raje tiho. Tudi sam se včasih jezim na čakanje pri zdravniku, predvsem če mi kdo uide mimo vrste. Ampak za to niso krive sestre, ampak slaba organizacija v zdravstvenem domu. Vedno pa poskušam razumeti tudi zdravnike in sestre. Mislim, da ti manjka tako zaželjena lastnost učiteljev vživljanja v položaj drugih in to je EMPATIJA. Razmisli.

Lep pozdrav.

Jaz pa se z Zmajevko popolnoma strinjam in jo tudi razumem. Imam namreč enake izkušnje s sestro pri mojem izbranem zdravniku. In nisem učiteljica! Tudi sama sem se že večkrat vprašala, zakaj hudiča je neimenovana gospa sploh medicinska sestra, če ta poklic opravlja s takšnim sovraštvom, kot ga. Očitno so nekateri ljudje obiskovali določeno šolo kar tako (udobje bližine šole domu itd.) in ne iz veselja do poklica. Z ustno pritožbo zdravniku pa sem ugotovila, da se sestre pravzaprav boji tudi sam. Veste kaj je bil argumet v dobro sestri ? Da je sicer res grozna, ampad DA IMA RED. Ob teh besedah sem se zgrozila, saj nam je vsem, ki delamo,več kot jasno, da red na svojem delovnem mestu pač moramo imeti. Vam je sedaj kaj bolj jasno, o čem govori Zmajevka ? Verjemite, veliko nas je takšnih, ki imamo z odnosom nekaterih sester do bolnikov zelo slabe izkušnje, venda pa vztrajamo pri izbranem zdravniku zato, ker zaupamo njemu (in ne njegovi sestri !). Res bi že bil čas, da nekdo ukrepa tudi v tej smeri.

Glede čakanja pri zdravnikih ( sem kar slabe volje):

– če čakam dve uri še kar potrpim, če je kaj več npr.štiri ure, sploh če si naročen, je več kot pa preveč. Pa ljudje jaz sem tudi v službi, to je pol mojega “šihta”, če ni med službo je pa to cel popoldan in malo večera, doma pa čakajo otroci. Še dobro da sem zdrava in ne grem skoraj nikoli k zdravniku. Verjetno pa ne bi vrgla dve uri ali več stran da bi šla k zdravniku na klepet ali zato ker mi je dolgčas ampak zato, ker rabim pomoč.
V čakalnici bi bilo manj ljudi, če bi se nekatere sestre znale organizirati. Če prideš samo po recept res ni treba čakat štiri ure, če bi sestra vprašala kaj kdo potrebuje. Moj ginekolog ima super sestro, ki hitro sprazni čakalnico na pol, zato ker je organizirana.
– glede prijaznosti:
vsak je lahko malo bolj prijazen če se potrudi, vsi hodimo v službo in vsi smo obremenjeni, ne samo sestre in vsak lažje preživi dan z dobro voljo kot če je zamorjen in spravi v slabo voljo še druge.

Brez zveze, ta teme me kar pogreje. So sposobne in ne preveč sposobne sestre, res da delajo z ljudmi, in glede na to s kom delajo bi morale še bolj paziti kako delajo. Trgovke tudi delajo z ljudmi in verjetno to tudi ni lahka komunikacija, tam so zaradi strank ki nekaj potrebujejo, tudi sestre so tam zato ker so ljudje bolni. Če ne bi bilo bolnih tudi sester ne bi rabili.

New Report

Close