Usmerjanje otrok s pp
Na spletni strani Zavoda za šolstvo je zbrano vse, kar se tiče usmerjanja otrok s pp :
http://www.zrss.si/default.asp?rub=127
pozdravljeni,
Moj 3 letni sin ponavlja kratek stavek izven konteksta zelo velikokrat (100X na dan verjetno, ali pa še večkrat). Sedanji stavek govori kakšna 2 meseca, prej pa je ponavljal nek drug stavek, ne vem kako dolgo sicer, ker nisem bila pozorna.
Moti me ker mi nikoli ne odgovori na vprašanje, ki predvideva odgovor da ali ne. Odgovarja pa, če mu kažem v knjigah predmete. Nikoli ne kaže s prstom, prav tako nikoli ni mahal. ali pove besedo kaj hoče ali pa z celo roko ali obema rokama kaže kaj bi rad.
Sicer ne govori dosti, uči se novih besed in tiste zelo rad ponavlja. Starih besed, ki jih pozna že več kot 2 leti (muca, kuža) pa sploh noče izreči.
vidim pa da razume popolnoma vse in mi ni jasno zakaj mi ne odgovori z da ali pa ne. prav tako velikokrat kliče atija po imenu, če pa ga vprašam, kako je atiju ime, mi noče odgovoriti. ne morem reči, da mi ne zna odgovoriti, ker ga kliče po imenu.
Brala sem članke in na spletu o avtizmu in pri njem najdem kar veliko znakov, predvsem da ne kaže s prstom in ne maha, ne zanima ga družba vrstnikov in na govornem področju zaostaja. pri 2 letih je veliko govoril, potem pa se mu je ustavilo. Prav tako pa čudno maha z rokami, kot da je navdušen.
očesni stik pa ima, zelo dober, prav tako se smeji ter vrne nasmešek. tudi ni vezan na neka rutinska opravila. je ubogljiv, vidim, da razume vsa navodila in prigovarjanja.
je edinec in ni imel stikov z vrstniki do sedaj, ko je septembra začel hodit v vrtec.
Zanimajo me kakšna so ponavljajoča dejanja, ki so prav tako prisotna pri avtizmu. Moj sin tudi neke stvari pogosto počne, vendar se mi pa ne zdi, da je “odvisen” od njih. zanimjo ga tehnične stvari, delovanje sesalca, dvd-ja.
Vesela bom, če boste delili kakšno mnenje z menoj.
Lepo pozdravljeni!
Eden izmed najbolj prepoznavnih znakov avtizma je, da je otrok predhodno nekja znal, sedaj pa tega ne zna več.
Tega marsikateri starš ne ve in takoj pomisli na avtizem kakor hitro gre pri otroku za neko ponavlajoče dejanje, kar je lahko čisto razvojna faza, ki jo bo prerasel.
Tudi s tem, da ne kaže s prstom se jaz ne bi trujala. Pokazati s prstom, namreč pove, da poteka komunikacija: nekaj si želim – pokažem s prstom in to dobim. In pri vas poteka ta komunikacija, pač zadeve pokaže z rokami oziroma jih poimenuje.
Pozdravljeni ponovno,
če sem vse prebrano na spletu dobro razumela… Otrok tako dobi recimo 2 uri pomoči na teden in svetovalno uro. Za to tretjo uro strokovni delavec ni plačan, so pa sem vključna svetovanja staršem vzgojiteljem in izobraževanje strokovnega delavca. Dejansko se ne da preračunati, ali se ta ura potem res realizira za potrebe tega otroka, prav tako pa ni poštena do pedagoga!