Najdi forum

Naslovnica Forum Zdravje Ginekologija Nosečnost in obporodno obdobje Otroški vozički – ZMEŠNJAVA

Otroški vozički – ZMEŠNJAVA

Zanima me vaša izkušnja z vozički, jaz namreč že cel teden iščem primernega in sem povsem že zmešana 😉

Prijateljica mi je svetovala Jane od Pikapolonice a je za moje pojme bistveno predrag, mogoče Maxi Cosi al pa Tako Captiva, ki je trenutno v akciji – http://otroski-vozicki.com/si/otroski-vozicek-tako-captiva-akcijska-cena-z-lupinico-i1165.shtml.

Najprej sem gledala rabljene a imajo kar visoko ceno … ima kakšna dobr nasvet?

Živijo. Tudi sama sem se kakšen mesec in pol vsak dan ukvarjala z vozički :-). Cene, okretnost, vodljivost, uporabnost, primernost ….. Meni se zdijo novi vozički čist predragi, posebej za to, ker ga v večini uporabljaš le eno leto. Sama sem ga potem kupila na Bolhi, maš gor čez 2000 vozičkov, zmerne cene, različne znamke in res ohranjene vozičke. Poskusi …. Pa lep vikend.

Jaz sem kupila rabljenega quinnya s košaro za 200 e. ohranjen, super voziček, nimam ga potem namena prodati, ker se bo še najbrž kak najin naraščaj v njem vozil. Skratka, pa imam denar, da bi si kupila novega, a si raje zato privoščim kak poletni oddih. Spremljaj oglase na bolhi, imaš vse živo in najdeš super zadeve če le hočeš in če imaš malček sreče …

nova
Uredništvo priporoča

Jaz sem kupila voziček v Murski Soboti tukaj http://www.sb-poceni.si/. So lepi, udobni, lahko razstavljivi, lahko vodljivi, dobila sem zraven vse lupinico, športni in navaden del, za vse dele zimske prevleke, torbo, prevleke za dež in mrčes, previjalna podloga, ima napihljiva kolesa…cene so zelo ugodne.

Moja prijateljica pa je kupila voziček tukaj http://www.amalda.si/index.php?main_page=index&cPath=2_19_23

Meni se zdijo vozički ala Jane in podobni nepotrebno metanje denarja stran. Lahko dobiš udoben, nov, lep voziček (komplet 3 v 1) že od 350 € naprej. Predlagam, da pri vozičkih gledaš na praktičnost (kako je vodljiv, kako se razstavi …).

Baby boom poglej…390 evrov…xcrosser….mi smo ga dons prvič sprobali, odličen je..za vse terene. Poceni pa full dobr.

Dajte punce gledat tudi na športni sedež, ker v večini vozičkov otročki, dokler so manjši, visijo postrani, so sključeni sami vase in v podobno deformiranih položajih, kar je ful slabo za razvoj (sploh, ker se vsem tako mudi iz košare v športni del). Pa te lupinice, ki se dobijo v kompletih s cenejšimi vozički, jaz v večino njih ne bi dala svojega otroka, ker po varnosti niti slučajno ne dosegajo kvalitetnih lupinic kot so Maxi Cosi in podobne.

Baby boom ma zakon lupinco, ne rabiš nobene tetra plenice za podlogo…resnično. Preizkušeno. Pa dobre napihljive gume za vsak teren…..enkratno.

Kaj pa ocena crash testa? To je bilo edino, kar je mene zanimalo pri izbiri lupinice.

Crash test delajo večinoma samo za te znane znamke, sem jih gledala (teste). Ne preizkušajo vseh sedežev, ki so na voljo.

Seveda ne. Ravno zato svojega najdražjega in nebogljenega ne bi nikoli vozila v nečem, o čemer varnosti nisem prepričana. In vsakič sproti se čudim, kako je lahko ljudem pomembno samo to, da lupinicia stane do 50 € (halo?!). Če kdaj žrtvuješ in ne skopariš, je to pri varnosti dojenčka. Razliko se hitro prinese notri pri naslednji stopnji avtosedeža, kjer je bistveno večja izbira varnih sedežev v različnih cenovnih razredih.

Prva stvar – lupina je SAMO in SAMO in SAMO za v avto!! V njej se otroka NE prevaža na sprehodih, never ever, razen če skočiš za 5 min do lekarne ali kake podobne, res brzinske zadeve. Sicer se otroka v lupini ne prevaža, sploh ne po terenih, kjer so tresljaji ipd. Zakaj, si lahko poiščete, bodisi tukaj, bodisi vprašate v razvojnih in ortopedskih ambulantah. Kar se varnosti v avtu tiče – lupina se mora montirat v nasprotno smer vožnje in najbolj važno je, kako trdno pas drži lupino na mestu. Vse drugo je bolj ali manj puljenje denarja. Školjke in konstrukcije so bolj alimanj štancane, je pa velika razlika pri pritrjevanju lupin in to je treba sprobat v avtu, pa nikjer drugje.

Druga stvar – nanjo je že opozorila dama pred mano – dajte gledat športne dele, če nimate vozička vse v enem. Športni deli so pri večini vozičkov popolna katastrofa! Trdna in ravna sedala lahko iščete z lučjo pri belem dnevu, pa jih ne boste našli. Vsa sedela nekam visijo, večinoma nazaj, otrok sedi v “koritu”, namestu na trdni podlagi, nima prostora, da bi razširil nogice, kot pač otroci sedijo na začetku, obroč, ki bi mu lahko pomagal, da se sam usede, je 2 m stran od njegovih rokic ipd. To je tisto, kar dela voz dober ali slab, ne pa dizajn ali barva blaga.

Če vam je všeč ali ne, boste morale upoštevat še dvoje: kako velik avto imate oz. kako velik prtljažnik ima vaš avto in po kakem terenu s eboste sprehajale in vozile. Od tega je odvisno, kakšno podvozje rabite, saj za po asfaltu in po mestu ne rabite velikih napihljivih koles, ki so zelo hitro muka ježeva pri pakiranju v avto, hkrati pa z malimi kolesi nimate kaj iskat na kakih travnikih in makadamih?? Kje torej živite?? Boste voz dnevno sestavljale in razstavljale? Ga boste nosile po stopnicah? Ga boste lahko kje puščale? Boste velikokrat dajale voz v avto in iz njega? To so vse zelo pomembni faktorji! Tista, ki ga bo nosila po stopnicah, naj ni nikarte ne kupi 15 kilskega voza, ker jo bo sicer konec! Tista, ki ga bo parkirala v garaži in ga bo 2 x letno zlagla v avto si ga pa komot! Ipd. Vsekakor pa naj vam bo prvo vodilo položaj otroka, sedenje otroka, gibanje otroka v vozu. čisto na koncu pa znamke in dizajni!

AMEN!

No, s tem odebeljenim se ne strinjam. Še ne dolgo nazaj so ravno v razvojnih priporočali te lupinice 🙂 S stališča ortopedov in fizoterapevtov lupinica nikakor ni problematična (pravzaprav je bila zapovedana otrokom z ekstenzijskim vzorcem), problem je v tem, da so otroci v njih slabo predihani. In to, da spijo v njih, je bolj posledica tega, da dobivajo premalo kisika, kot pa tega,da jim je notri tako zelo všeč. Zato je čas v lupinici omejen na nekje max 1 uro skupaj. Pa za nedonošenčke je itak bolj priporočljiva košara (avtosedež – npr. Roemerjeva ima tudi super ocene na testih). Glede varnosti in predvsem praktičnosti pa jaz zagovarjam isofix pritrjevanje.

Glede športnih delov – ne vem, se mi nikoli niso zdeli problematični (vsaj tisti, ki sem jih jaz gledala in potem tudi imela) – in za veliko večino otrok, ki nimajo nekih razvojni težav, tudi ne predstavljajo nekega problema. Ok, res ima kakšen Quinny Speedi naslon precej ležeč, pa npr. kakšen Bugaboo sprednje varovalo tam nekje visoko, da otroku zastira pogled, če ni čisto pokonci – to se npr. tudi meni zdi mimo (in je zato sedaj kar nekaj novih modelov s tistim T varovalom, ki je po naših izkušnjah res dobro).

Večinoma res, samo tudi z manjšimi kolesi se da voziti po makadamu. Da boste pa vsakič morali snemati kolesa (četudi gredo čisto simpl)- verjemite, še kako vam bo šlo to na živce. Zato tak voziček raje kar odpikajte. Tudi teža je še kako pomembna in se še kako pozna pri zlaganju v avto in iz njega. Zato pa 99 % vseh uporabnic terencev kmalu kupi kakšno marelo za v avto:-)

S stališča ortopedov in fizoterapevtov lupinica nikakor ni problematična (pravzaprav je bila zapovedana otrokom z ekstenzijskim vzorcem), problem je v tem, da so otroci v njih slabo predihani.

Ja, nekoč davno, pred 9, 10 leti, zdaj pa že dolgo ne več. Imam otroka z ekstenzijo ramen in trupa, ki so mi ga tlačili v lupino 500 na uro, ker je to d best poziija ipd bedastoče. Če en bi po golem naključju naletela na tujega strokovnjaka, ki se je samo zgrozil nad to doktrino, bi imeli še veliko več težav, kot jih imamo še tako. Tako da lupina je še kako problematična, zaradi ukrivljene hrbtenice, zaradi premočnih sil, ki delujejo nanjo, zaradi mnogih razlogov, od katerih je eden najbolj bistvenih fiksacija otroka, njegova nezmožnost premikanja, njegova neaktivnost. Vse tisto, kasneje izumljeno podlaganje je zgolj zmanjševanja zla.

JAz se s športnimi deli sploh nisem ubadala, dokler me na pozo otroka niso opozorili v razvojni. Od takrat naprej sem se precej in precej sem se namučila, da sem sploh našla voziček, v katerem je otrok sedel, ne pa visel kot razkuhan makaron, ker ga je voz totalka omejeval. Na to nihče ne opozarja in meni je obup, da pri oblikovanju vozičkov ne sodeluje noben razvojni ortoped, saj nekateri dojenčki preživijo v vozičku ogromno časa.

Ma ja, tud v salonarjih se da it po makadamu – samo ne dolgo. Isto je z malimi kolesci – se seveda da, samo je pa to muka za mamo (oz. tistega ki potiska voz) in za otroka, ki ga premetava kot v kakem šejkerju. Če si lahko privoščiš, je seveda mega, da imaš “terenca” pa še en “mestni voz”, samo mnogim to ne znese.

Zase priznam, da sem pri izbiri vozička imela več sreče kot pameti in sem na to postala pozorna šele, ko sem otroka preložila v športni del in je notri lepo sedela kot se šika, srečevala sem pa, če si sposodim gornji izraz, večinoma same razkuhane makarone. Res, kar srce me boli, ko vidim tak prizor. Poleg njih pa po možnosti naložene še cel kup ene krame…:-( Ko pa kam pridem z vozičkom (npr. trgovino) stalno dobivam komentarje, kako lepo ta mala sedi notri in kako varno izgleda.

za spregledano: In kakšen voziček si izbrala? Mi ravno sedaj izbiramo in se strinjam s tvojimi navedbami. Nekako mi je všeč maxi cosi mura 3, a misliš, da bi bil primeren?

Kaj naj ti rečem, imamo voziček iz vrha cenovne lestvice…

Glede mure ti pa žal ne znam svetovati, meni takrat niso potegnili in se sploh nisem ukvarjala s temi vozički (sem enega prijela v BC v roke in naredila en krog in sklenila, da takega tanka jaz ne mislim porivat okoli:):):) Sem zdajle na hitro pogledala fotko in tako na prvi uč mi izgleda hrbtišče kar dobro, le sedalo se mi zdi pregloboko, ampak to sklepam le po fotki. Sedalo mora biti ravno, čvrsto in otroku segati do 3/4 njegovih stegen, pa otrok mora stopala odložiti oz. nasloniti na podporo, ne pa da nogice prosto bingljajo (zelo slabo za prekrvavitev in držo).

Jaz sem pravkar doktorirala iz vozičkov (sicer preden ste odprle to temo). Zelo so nama bili všeč vozički s štirimi velikimi napihljivimi kolesi. Gledala sva muro 4, a je grozno težka in ne zloži se prav na majhno. Pa sva gledala enega mutsyja, kjer je športni del pri zlaganju tudi kar precej velik, je pa malo lažji od mure. No, potem sem našla drugi mutsyjev model, ki se da kar lepo zložiti, a sem potem ugotovila, da ima negiben podstavek za noge in če daš otroka v ležeči položaj, mu nogice štrlijo v zrak. Potem so tudi meni bili super malo cenejši kompleti, ki vsebujejo ogrodje, športni del, globoko košaro, lupinico, eno ali dve torbi in še kar nekaj pripomočkov, celo štiri napihljiva velika kolesa, a veselje se je končalo takoj, ko sem šla merit prtljažnik. Od lux4kids ne bi niti ogrodja samega spravila v moj prtljažnik, kaj šele športni del ali košaro. Pa tudi lupinice, ki jih dobiš s temi vozički, ne moreš na sedež pritrditi z isofixom. Ko sem pa gledala, kako labavo je pritrjena lupinica, kadar jo drži samo varnostni pas, me je pa kar zgrozilo. Medtem sem si tudi malo pogledala varnostne teste in sem si nekako zapičila v glavo, da naš otrok potrebuje lupinico maxicosi cabriofix, z isofix podstavkom. Tako da sva potem pri vozičku gledala tudi, da se da na ogrodje pritrditi tudi ta lupinica. Sicer res samo za ultra kratke vožnje, a meni je bilo pomembno, da se da, da mi je ni treba nositi. Za sprehode bomo pa itak imeli globoko košaro. Tako da na koncu, po dolgem brskanju, sva pristala na vozičku hartan lite xl, od katerega spravim v prtljažnik hkrati ogrodje in globoko košaro ali pa ogrodje in športni del, in to brez odmikanja police ali podiranja zadnje klopi. Lepo je vodljiv, pa lahek za dvigovanje. V športnem delu lahko otrok tudi lepo pokonci sedi, kar se mi je zdelo kar pomembno. Športni del se lahko obrača, tako da otrok lahko gleda tebe ali pa gleda naprej, kar se mi tudi zdi fajn. Opora za noge se da prilagajati. Kolesa sicer niso napihljiva, so pa kar dober gumijast približek napihljivih, tako da se je mož tudi s temi sprijaznil. Najprej sva ga hotela naročiti po netu iz Nemčije, potem sva pa pri zastopnici v Ljubljani našla razstavni model, na katerega nama je dala popust in sva s ceno skoraj na istem kot če bi ga pošta pripeljala iz Nemčije. Ker trenutno je rok dobave 10 tednov, to pa bi za nas znalo biti že precej pozno. Sicer idealnega vozička ni, vsak ima kakšno pomanjkljivost, a zaenkrat sva midva z nakupom zadovoljna, upava, da bo tudi uporabnica, ko pride:)

Kaj naj ti rečem, imamo voziček iz vrha cenovne lestvice…

Glede mure ti pa žal ne znam svetovati, meni takrat niso potegnili in se sploh nisem ukvarjala s temi vozički (sem enega prijela v BC v roke in naredila en krog in sklenila, da takega tanka jaz ne mislim porivat okoli:):):) Sem zdajle na hitro pogledala fotko in tako na prvi uč mi izgleda hrbtišče kar dobro, le sedalo se mi zdi pregloboko, ampak to sklepam le po fotki. Sedalo mora biti ravno, čvrsto in otroku segati do 3/4 njegovih stegen, pa otrok mora stopala odložiti oz. nasloniti na podporo, ne pa da nogice prosto bingljajo (zelo slabo za prekrvavitev in držo).[/quote]

Mene pa zanima, kako je z enim vozičkom mogoče doseči tole pri otroku, starem 5 mesecev in potem npr. starem eno leto? Obstaja voziček, ki ima sedalo takšno, da se ga da podaljševat? T.i. seat reducer sistem imajo številni vozički, tudi tvoj Stokke, pa to ni ravno isto, kot če je voziček (sam sedalni in hrbrni del) tako narejen, a ne? Pa ta kalupast sedež – a to je pa tu ok? Eh, idelanega vozička ni, potem je samo še odvisno, koliko si zadovoljen s tistim, kar si izbral in kako pač lahko spregledaš pomanjkljivosti (ki jih ima vsak voziček).

Pozdrav iz Prekmurja!

Se opravičujem, če je tale post malce izven teme! Radi bi Vam dal ponudbo glede domače zelenjave in domačih izdelkov brez konzervansov in raznoraznih kemičnih sestavin. Zdi se mi, da je vse to nepotrebno za rast in razvoj naših malčkov. V primeru, da bi vas ponudva zanima, bom spodaj napisal elektronski naslov.

Lep pozdrav!

New Report

Close