Preventivni pregled dojk

Odgovarjajo: Andreja Rajh, ing. radiologije specialist BreastScan diagnostike, refleksoterapevtka

Boleče, vroče bradavice

Default avatar
Pozdravljeni!

Pred tremi tedni sem po 8ih letih nehala jemati kt yasminelle. Zadnje 3 dni so mi močno nabrekle bradavice, so zeloooo boleče na dotik in so vroče in temno rdeče (ne kolobar). Občutek imam, da mi bodo zgorele. Grozen občutek. Nevzdržen. Prsi me ne bolijo, samo bradavice. Je to zaradi prenehanja jemanja tabletk ali se moram bolj prestrašiti. Za nosečnost je bolj malo verjetnosti. Je lahko kaj hujšega?

Hvala za odgovor
Default avatar
Pozdravljeni,

najverjetnejši razlog so lahko tabletke, še posebej, če se to dogaja obojestransko.
Do danes je tudi že prva menstruacija brez tabletk za vami. Občutljivost bi morala v tem času tudi popustiti. V primeru, da se to ni zgodilo, se posvetujte še z ginekologom.
Andreja Rajh, ing. radiologije/refleksoterapevtka
specialistka BreastScan diagnostike

Informacije o preventivnih pregledih z metodo BreastScan lahko dobite na:
https://pregledidojk.si/
[email protected]

Moderatorji

Andreja Rajh , ing. radiologije specialist BreastScan diagnostike, refleksoterapevtka
Andreja Rajh