učenje koliko je ura
Smejka, se mi zdi, da nimaš otrok 🙂 Ja, otrokom je to težko. Tako kot jim je v začetku težko razumet, da se šteje 1, 2, 3, 4, itd. Pa da včeraj ni danes in jutri ni včeraj:-) Pa zakaj je sonce zjutraj na eni, zvečer pa na drugi strani hiše 🙂 Je pa različno od otroka, do otroka. Poznam otroke, ki so pri 4 letih znali seštevati do 100, (običajno je to v 2. razredu, pa še to ne večina, bolj jim steče v 3.), eni poznajo na uro pri 7-ih, drugi pri 9-tih letih, itd., itd.
Ej, Cinca Marinca, ne boš verjela, da smo včeraj 2 uri s hčerko (3. razred) sestavljali ene domine, ki so jih otroci dobili v šoli za domačo nalogo, da vadijo uro. Domine so imele na eni strani sliko ure (ročna ura, stenska, na zvoniku, peščena,…), ki je kazala čas (ampak gor so bile samo pikice, brez številk), na drugi strani pa nek tekst (npr. točno ob osmih zvečer je zvonil telefon). Otrok je moral potem poiskati eno domino, ki je pasala k slikici in drugo, ki je pasala k tekstu.
Fora je še bila, da je morala biti pozorna kakšne vrste ura je bila narisana in na čas, v katerem se je nek dogodek zgodil (zjutra, zvečer – za razliko npr. ob 8h ali 20h).
Mislim, kar težka naloga, še posebej, ker je tekst vseboval tudi izraze kot so tričetrt na enajst,… to moram še jaz pomislit, ne pa otrok, ki se šele uči gledat na uro!
Aja, pa največji problem so ravno “pol” ure, ker če je ura npr. 7.30, ona enostavno ne ve, da je to pol osmih, ker je kazalček še nekje vmes med 7 in 8, drugi kazalec pa na 6 – in vedno fali in reče, da je npr. pol 7…
Tako, da jaz bom tudi vesela vsakega nasveta kako dotupit otroku glede ure.
Jaz mislim, da otrok sploh nima problemov z “nepoznavanjem na uro”. Problem imamo starši, ker mislimo, da bi otrok to moral znati takrat, ko smo si mi zamislili. (pa pri tem sploh ne gre toliko za “znati” kot “dojeti”) Torej je nam staršem treba (vsaj po mojem) kaj dotupit :-)[/quote]
Draga urarka, nočem biti nevljudna, ampak hči je v 3. razredu in pri predmetu Spoznavanje okolja so pred novim letom začeli s spoznavanjem ure in prejšnji teden so preverjali znanje. Naj še povem, da to niso samo polne ure, ampak tudi izrazi kot “četrt do ali čez” in “pol”… tako, da ne mi govorit, da je to moj oz. starševski kapric, da mora 8-letnik ravno zdaj poznat na uro, ampak so si tako pametnjakoviči, ki so učni program sestavljali, izmislili!!!
Jaz mislim, da otrok sploh nima problemov z “nepoznavanjem na uro”. Problem imamo starši, ker mislimo, da bi otrok to moral znati takrat, ko smo si mi zamislili. (pa pri tem sploh ne gre toliko za “znati” kot “dojeti”) Torej je nam staršem treba (vsaj po mojem) kaj dotupit :-)[/quote]
Draga urarka, nočem biti nevljudna, ampak hči je v 3. razredu in pri predmetu Spoznavanje okolja so pred novim letom začeli s spoznavanjem ure in prejšnji teden so preverjali znanje. Naj še povem, da to niso samo polne ure, ampak tudi izrazi kot “četrt do ali čez” in “pol”… tako, da ne mi govorit, da je to moj oz. starševski kapric, da mora 8-letnik ravno zdaj poznat na uro, ampak so si tako pametnjakoviči, ki so učni program sestavljali, izmislili!!![/quote]
Ja moji hčerki je tudi komaj v 4. razredu postalo jasno – koliko je ura,
čeprav so jih matrali že na začetku tretjega.
http://www.amblesideprimary.com/ambleweb/mentalmaths/clock.html
Tudi tu lahko vadite!
Se opravičujemo za obuditev stare teme.
Za pomoč pri učenju gledanja na uro smo za najmlajše naredili enostavno aplikacijo/kviz:
Učenje gledanja na uro
Upamo, da vam bo v pomoč 🙂
Lp,
ekipa Tocnaura.si