Najdi forum

Naslovnica Forum Duševno zdravje in odnosi Družina Starševstvo in vzgoja reklamacija čevljev II (groza v trgovini :-(()

reklamacija čevljev II (groza v trgovini :-(()

No, pa sem jih nesla danes v trgovino in prav pestro je bilo, trgovka arogantna do amena :-((
Me je dobesedno nahrulila kaj se grem, da hočem reklamirat ponošene čevlje ??!! Halo, ji pravim, čevlji so stari mesec in pol, valjda niso ta čas bili v omari ampak jih je mala nosila. In ona meni, kje jih je nosila?? Pa spet jaz njej, da po asfaltu in travi, saj nismo doma v hribih.

Totalno sem bila razočarana. V trgovini so bile stranke, ki so me gledale, kot da sem kaj ukradla!! In sem tudi prodajalki povedala, naj se tako ne obnaša, da ne krivim nje za čevlje, ampak vztrajam pri svojem, da po tako kratkem času rob ne bi smel biti natrgan.
Še kar je težila, da bo ona kregana, ker bo napisala raklamacijo in blablabla. Pa še rekla mi je, da to itak ne bo rešeno ugodno, naj po 8 dneh pričakujem te čevlje nazaj!!

In zdaj imam že celo popoldne totalno slabo vest :-((
Sem vse kaj prej kot zakomplicirana stranka in takega odnosa res nisem vajena …
še kakšen nasvet mogoče od koga, se je kateri že kdaj zgodilo kaj podobnega ?

**************************************************** Jemanje nam polni roke, dajanje pa srce.

Zveza potrošnikov-in vztrajaj pri svojem-imaš popolnoma prav!!!

ne vem sicer zakaj točno gre … ampak če po enem mesecu čevelj že ‘razpada’ potem imaš vso pravico reklamirati … pa obrni se na poslovodjo … preskoči prodajalce… jaz bi šla do konca …

B.

nova
Uredništvo priporoča

Vso pravico imaš do reklamacije!!

Jaz sem že kar kako leto nazaj reklamirala svoje čevlje, že tudi nošene….so napisali reklamacijo in poslali v tovarno. Nazaj sem dobila, da reklamacija ni upravičena, da je s čevlji vse OK…..sem ponovno reklamirala. Sama sem jim točno označila z nalepkami, kaj ni v redu in zahtevala, da ponovno pošljejo nazaj v tovarno.
In uspeh? Sem dobila pisno opravičilo ter na izbiro ali mi vrnejo denar ali pa dobim nove čevlje.

Skratka, vztrajaj!

Za čevlje velja enoletna garancija in nikar ne imej slabe vesti. Sicer pa pokliči na ZPS oz. jim to tudi v trgovini omeni, potem hitreje uredijo stvari.

Sama sem po več kot enem letu, brez računa, samo z dopisom, reklamirala hlače, kupljene v Ljubljani (rekl. poslana v Mb). Opravičili so se mi in mi poslali darilni bon (za cca pol novih hlač). Ti kar vztrajaj, ni tvoj problem, da bo ona kregana in nobene pravice te nima spraševati kje je malčica hodila. Tudi sama nisem noben kupec “težak” , ampak me ne bodo več!

Lp
M.

Halo prvič slišim za enoletni reklamacijski rok??? Me pa samo zanima cena teh čevljev, ker upam, da nisi nesla čevlje za 4.000 sit nazaj.

moj mož je že dvakrat nesel nazaj reklamirat superge v Tomas sport. Pri enih se je stalno odlimaval podplat, druge pa so ga do onemoglosti žulile in se na robu zadaj trgale. Obakrat so bile superge stare že kakšna 2 ali 3 mesece, pa so vedno ugodno rešili reklamacijo in mu odobrili dobropis.

POZOR !
Mass je s svojimi “nepristranskimi cenilci” mojster za zavračanje upravičenih reklamacij.
Čevlji za 110 EVR, po 5x nošenju začne odpadati obloga pete.
Mass ne vidi razloga za vrnitev denarja, je “strokovnjak” tako ocenil.

Kdor želi dober servis, naj gre k Deichmannu ali Humanicu.
Menjava ni problem.
Okoli Massa pa ovinek v korist svoje denarnice.

Poguglajte “Mass reklamacija”. Žal je takšnih objav na stotine.

New Report

Close