Enoprostorec
Pri nas imamo Renaultov Grand Espace IV. V njem je 7 sedežev, v katerih se sedi dokaj udobno. Motor je 2,2 dci na katerega nimam pripomb. Le poraba je precej večja od tiste v prospektu.
Problem pri tem avtu je le v tem, da če imaš 7 sedežev ni praktično nič prtljažnega prostora (slabih 30 cm). Ker tukaj govorimo o velikih družinah je prtljaga včasih velik problem. Ko gremo na morje moramo pustiti en sedež doma. Pa še kufer na strehi nafilamo z raznorazno kramo.
Drugače pa, kaktere informacije pričakujeta glede na to, da se da po raznih spletnih straneh prebrati precej o teh avtomobilih? Naredili so tudi precej testov, primerjav, … .
Pa veliko sreče pri nakupu.
Midva z ženo imava Hyundai Trajet dizel 2.0 CRDi, zelo mala poraba na relacijo, v mestu malo večja. Sedem sedežev, prostora med sedeži je kanček več kot v sharanu in alahambri… renaulta ne poznam.
Cenovno dosti bolj ugoden od zgoraj navedenih primerkov in zelo vzdržljivi avtomobili z nizkimi stroški vzdrževanja.
Sva zelo zadovoljna, Hyundai so v družini preko deset let in brez pripomb.
Kar se tiče prostora je enako kot pri ostalih enoprostorcih. Za med tednom je dovolj prostora, za na morje pa je obvezen kufer na strehi in seveda avto v notranjosti zabasan do zadnjega kotička. Midva imava v prtljažniku vedno otroški voziček, pa je še vedno prostora za potovalko!
Drugače pa so zelo ugodne in prostorne tudi variante Opel Vivaro (kombi… Avtohiša Moste..)… po novi zakonodaji se kombiji za prevoz ljudi smatrajo kot osebna vozila (kombiniranih vozil ni več), zato so tudi enake pristojbine kot za osebne avtomobile! Malo težje ga je edino v mestu v vsako luknjo parkirat!
Lep pozdrav in ugoden nakup,
Tevžek
Pozdrav …
Pri nas pa dajemo zaupanje Nemcu Wolkswagnu-transporter,sicer family oprema,vendar ima edino slabost ki pa smo jo že prerasli,da ni ravno moderen in lep po izgledu.Poraba,vzdrževanje,prostor,popravila redna in izredna,je do sedaj hvale vredno,ni čisto nov vendar ravno prav utečen.z prostorom nimamo nikoli težav,devet sedežev nudi ugodje petim otrokom in nama,klima ki je skoraj obvezna je zelo dragocena.V prtljažniku pa vedno voziva en voziček,včasih celo dva odvisno kam se odpravimo,nikoli pa nismo še tako naložili da bi zmanjkalo prostora.Družini z več kot štirimi ali petinmi otroki ga toplo priporočam……
lp Tomaž
Za šest ali več-člansko družino bo enoprostorec premajhen, ker nima prtljažnika.
Mi se vozimo v Traffic Pasengerju, ima sedem ali osem sedežev, velik prtljažnik, močan motor(135KM), vso opremo, pa še nekaj cenejši kot Espace, ki smo ga imeli prej, pa ob šestih potnikih ni bilo NIČ prostora za prtljago.
Mi imamo tudi Espace 2,2 DCI, daljšo izvedbo. Spredaj se sedi zelo udobno, otroci (4) so še vsi v sedežkih, tako, da je zadaj vse skupaj precej nabasano, en sedež imamo v rezervi v garaži. So pa sedeži zadaj za odraslega precej majhni pa včasih imamo težave s pripenjanjem, ker gre ob steni bolj na tesno. Malce je nerodno, ker ni stranskih drsnih vrat. Za krajše počitnice smo lahko prtljago spravili tudi v prtljažnik, sicer uporabljamo strešni kovček.
Zaenkrat zadovoljni. Tudi otroci bodo imeli sčasoma malo več prostora, tako, da ga nameravamo imeti dolgo. Maja
Mi imamo že tretjega enoprostorca. Od Peugeota,Gallaxya do Espaca. Imamo res” samo” 3 otroke tako da prostora za nas je v njih dovolj. je pa res, da ima Espace malenkost manjši prostor v prtljažniku kot Fordov Gallaxy. Vendar pri vseh potovanjih potovalnega kovčka ne rabimo razen pri zimskem dopustu. Je pač tudi odvisno kam hodiš na dopust. Pa seveda sistem zlaganja je tudi pomemben.
Sicer pa smo z Espacom zelo zadovoljni, razen nekaj nmalih porodnih težavc, sicer pa dela kot mina že tretje leto. Zato ti ga zelo toplo priporočam. Naš je dizel pa malo boljšo opremo ima.
tud mi imamo Hyundai Trajet . Full zadovoljni.
za tako ceno dobiš Peugeota 806 osnovo brez 2 sedežev zadaj….. pa še ni dovolj.
Midva sva pretaknila vse salone in na koncu omagala od izbire in na koncu na podlagi razgovorov s prijatelji pristala pri Hyunda-u pa nama ni žal edino to da nisva reskirala še 500 jurjev za dizla.
Drugače pa jih poznam tud nekaj z omenjemnimi enoprostorci pa Sharana vsi odsvetujejo.
Mi mamo sharana.dina slabost je, da ima menda drugačno težišče in so problem klanci. Zanč je blo treba na tavniku navzgor mal porint…..Mamo pa samo tri otroke, le včasih še kakšnega vzamemo s seboj in rabimo več sedežev. Ko gremo na dopust pa kljub ogromnem prtljažniku rabimo še trugo…, ker imamo majhnega otroka in za srednjega ogroooomno medicinskega materiala, pa mamo, ki včasih mal komplicira
Mi pa smo pred dobrimi petimi meseci zamenjal Toyoto LC za C8 ker v Toyoti nismo mogli pripeti treh sedežev (varno), in moram povedati da sem zelo zadovolen čeprav smo kupili tri leta starega. Prostora je dovolj, dva sedita v srednji vrsti in en v zadnji pa not stlačmo boga in pol ampak prostora je zmeri premal, naša mami zmer koplicera pa trogamo tisoč in eno zadevo. Poraba je pa kar za zdržat med 8 in 9 l
Zakaj tako malo pišete o porabi?
Pa še vožnja v klanec. Seat Alhambra 1.9 je definitivno pretežka za tako moč motorja.
Vzdrževanje je peklensko drago, čeprav je bil 1.200.000 cenejši od novega Sharana leta 2000. Sharan ima standardno (še vedno govorim za leto 2000) opremo 5 sedežev, Seat pa 7 in to sva mu štela v prednost. Vendar pa so vgrajeni materiali v motorju očitno tako slabi, da noben servis ni pod 100.000,00 sit.
Po ravnem pa nimam pripomb. Vožnja je varna in zadosti hitra, motor tih v primerjavi z majhnimi avti. Na dolge relacije po avtocesti je super.
Udobje voznika: po višini nastavljiv volan in sedež lahko poveča preglednost nam majhnim voznicam. Sedež pa je definitivno preširok in zato ne nudi zadostne opore hrbtenici na daljši vožnji.
Pri enoprostorcih je morda moteče tudi to, da oddaljenost voznika od sprednjega stekla zmanjša preglednost v ovinkih in se moraš na vsakem ovinku zato nagibati naprej, da koga ne spregledaš. To nepreglednost povzroča močan stranski nosilec prednjega stekla.
Leta 2000 je bila cena 4.800.000,00. Sedaj nam ponujajo novejše verzije tega avta. Ko sva navedla nekaj “malenkosti”, ki bi povečale udobje in varnost potnikov, smo prišli na ceno 8.400.000,00 sit. Vmes je bila tudi želja po 4×4 seveda, da mi ne bi bilo kar naprej treba montirat snežnih verig.
Pa še motorno olje: menja se na 15.000 km, mi olje dolivamo na 10.000 km, ker začne svetit lučka.
Avto največ vozim sama, zato sem bila nekoliko bolj izčrpna.
Mi imamo Espaca, starega dve leti. Super avto, vendar nam gre z prostorom zelo na knap. Imamo pet otrok, zadnja dva sta dvojčka, tako da pri sedmih sedežih zmanjka prostora za voziček. Pa kombiniramo, tako da vzamemo en sedež ven, ko keri ostane doma…
Kriza je za dopuste, ker je kovček na strehi zelo visoko, voziček za dvojčke pa ogromen in zelo težak. Ga komaj gor spravimo.
Spomladi kupimo športni voziček, pa bo bolj komot.
Nas je 6 pa imamo Sharan 1.9tdi,starega 8 let.Poraba je okli 6l/100 km,vzdržuje pa ga nam mehanik,ki ga poznam in ni preveč drago.Vsi sedeži so enako udobni,kar za enoprostorce ,ki se jim sedeži zložijo v dno ,ne velja.Če bi imel denar bi kupil novega,tako pa..Kot zanimivost,v prodajo pa bo letos prišla 7 sedežna Dacija,katere cena naj bi bila okoli 2,8 mil. SIT pa to ne najbolj revna verzija.