Forum: Kardiologija

Bolezni srca in ožilja. Krvni tlak. Bolečine in skrb za zdravo srce.

Marevan in stranski učinki

Odgovori Nova tema
Default avatar milko 21 Okt 2008 17:12

Pozdravljeni!

zaradi GVT ze 2 meseca jemljem zdravilo Marevan. Pred nekaj tedni pa so mi pospeseno zaceli odpadati lasje. V navodilih zdravila pise, da so to mozni stranski ucinki. Zanima me ali so to tezave, ki izzvenijo in so le prehodne narave? Ali bi bilo zdravilo smiselno zamenjati in katero je nadomestno zdravilo? Kaksne stranske ucinke ima le to? Naj omenim se to, da bom Marevan jemala dolgorocno saj imam osnovno diagnozo antifosfolipidni sindrom.

hvala za odgovor

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Avatar Boris Cibic 22 Okt 2008 14:59

Marevan in stranski učinki – miko

Iz vsebine vašega dopisa povzemam, da vam zelo verjetno izpadajo lasje kot stranski učinek Marivana. Priporočam, da se pogovorite s specialistom, ki vam je predpisal Marevan z vprašanjem drugega antikoagulantnega zdravljenja (heparin?)

Lep pozdrav!

prim. Boris Cibic, dr. med.
Društvo za zdravje srca in ožilja Slovenije
www.zasrce.si

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Default avatar vinko 28 Maj 2009 11:21

mrevan jemljem nekaj mesecov ,ali obcasno pitje vina /Refosk/ ucinkuje na delovanje krvi .

hvala

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Avatar Boris Cibic 1 Jun 2009 11:16

Bolnikom, ki jemljejo Marevan odsvetujemo uživanje alkoholnih pijač če imajo bolna jetra, sicer jim dovolimo manjše količine (en kozarec vina na dan).

Lep pozdrav!

prim. Boris Cibic, dr. med.
Društvo za zdravje srca in ožilja Slovenije
www.zasrce.si

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Default avatar sloba 30 Jun 2014 23:45

[left][left][/left][/left]JEMLJEM MAREVAN 3 ŽE 2 MESECA PO SHEMII PREJ SAMO ASPIRIN 100, PO SRČNEM INFARKTU PRED 6 MES.
OBČUTIM VELIKO UTRUJENOST, HEMOROIDI SE ŽE 1 TEDEN POJAVIJO ZJUTRI SE PRAVI ENKRAT NA DAN, TUDI PREJ SO MI SE POJAVLJALI KRAJŠI ČAS.
LEVO OKO MI JE BILO KRVAVO 2 DNI-TUDI TO SE MI JE PREJ POJAVLJLO. DANES POD LEVI KOLENOM VELIKA MODRICA, KO DA BI SE UDARILA ,SE PA NISEM, SKLEPI ME STRAŠNO BOLIJO, KOMAJ SE PREMIKAM, ČE PRAV SE TRUDIM,RAZGIBAVAT. POTIM SE DA DOBESEDNO TEČE PO MENI, TEČE A JE HLADNO ALI TOPLO.
VELIKO STVARII SE V TEH PARIH MESECOV Z MENOJ DOGAJA.
ČE PRAV SO MNENJA DR, RAZLIČNA JEMAT ALI NE, SEM ZASKRBLJENA ALI SE MORAM NAVADIT NA TE SPREMEMBE.,MOJE ZDRAV. NA TROMBO NI, ZATO PROSIM NA VAŠ STOKOVNI ODGOVOR Z VELIKIM SPOŠTOVANJEM,
LP.Beba

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Default avatar cale 30 Jun 2014 23:47

[left][left][/left][/left]JEMLJEM MAREVAN 3 ŽE 2 MESECA PO SHEMII PREJ SAMO ASPIRIN 100, PO SRČNEM INFARKTU PRED 6 MES.
OBČUTIM VELIKO UTRUJENOST, HEMOROIDI SE ŽE 1 TEDEN POJAVIJO ZJUTRI SE PRAVI ENKRAT NA DAN, TUDI PREJ SO MI SE POJAVLJALI KRAJŠI ČAS.
LEVO OKO MI JE BILO KRVAVO 2 DNI-TUDI TO SE MI JE PREJ POJAVLJLO. DANES POD LEVI KOLENOM VELIKA MODRICA, KO DA BI SE UDARILA ,SE PA NISEM, SKLEPI ME STRAŠNO BOLIJO, KOMAJ SE PREMIKAM, ČE PRAV SE TRUDIM,RAZGIBAVAT. POTIM SE DA DOBESEDNO TEČE PO MENI, TEČE A JE HLADNO ALI TOPLO.
VELIKO STVARII SE V TEH PARIH MESECOV Z MENOJ DOGAJA.
ČE PRAV SO MNENJA DR, RAZLIČNA JEMAT ALI NE, SEM ZASKRBLJENA ALI SE MORAM NAVADIT NA TE SPREMEMBE.,MOJE ZDRAV. NA TROMBO NI, ZATO PROSIM NA VAŠ STOKOVNI ODGOVOR Z VELIKIM SPOŠTOVANJEM,
LP.Beba

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Avatar Boris Cibic 1 Jul 2014 10:36

Napisali ste, da ste preboleli srčni infarkt pred 6 meseci in, da ste začeli jemati Marevan pred dvema mesecema. Predstavljam si, da vam je predpisal to zdravljenje kardiolog in, da vam je dal ustrezne informacije, na. pr. kako se morate ravnati, če nastopijo modrice ali če krvavite iz hemoroidov. Poslabšanje splošnega počutja verjetno je posledica čustvene prizadetosti ob organski bolezni. Morda bi poizkusili zboljšati počutje z blago delujočimi pomirjevali (na pr. tablete Persen, ki so v prosti prodaji) in z rednimi polurnimi sprehodi več krat na teden. Vsekakor svetujem posvet pri izbranem zdravniku tudi zaradi pregleda krvi (INR in hemogram).

Lep pozdrav!

prim. Boris Cibic, dr. med.
Društvo za zdravje srca in ožilja Slovenije
www.zasrce.si

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Avatar Boris Cibic 1 Jul 2014 10:37

Odgovor: glej zgoraj

Lep pozdrav!

prim. Boris Cibic, dr. med.
Društvo za zdravje srca in ožilja Slovenije
www.zasrce.si

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Default avatar Mala123 10 Avg 2014 11:00

Pozdravljeni, moj dedi je star 74 let, pred nekaj leti je imel mozgansko kap, po pol leta je bil v dokaj normalnem stanju, tpred kaksnimi tremi meseci se mu je kar iz nenada stanje poslabsalo, ni mogel hoditi noge so se mu tresla itd. Ze nekaj casa jemle marivan, vendar zdaj po tem dogodku je dobil na kozi vijolicne madeze, vemo da je to zaradi pokanja zilic, zanima me ce je to skodljivo in ali bi lahko kako preprecili te madeze

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Avatar Boris Cibic 11 Avg 2014 11:36

Opazovani madeži so podkožne podpludbe, zelo verjetno zaradi blago previsokih osmerkov Marevana. Posvetujte se z zdravnikom, ki bolniku predpisuje Marevan

Lep pozdrav!

prim. Boris Cibic, dr. med.
Društvo za zdravje srca in ožilja Slovenije
www.zasrce.si

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Default avatar Andrej79 25 Feb 2015 13:12

Lep pozdrav

Star sem 36 let in pred štirimi meseci so mi ugotovili da imam cmv ki mi je povzrocil krvne strdke in vensko trombozo,sedaj redno jemlem marevan po shemi. Zanima me če so stranski učinki marevana tudi omotičnost in neskoncetriranost.

Hvala za odgovor

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Avatar Boris Cibic 26 Feb 2015 12:23

Marevan deluje na proces strjevanja krvi in sicer tako, da ga ovira. Mislim, da ne moti delovanja osrednjega živčevja. Težave ki navajate, bi lahko bile posledica nizkega krvnega tlaka

Lep pozdrav!

prim. Boris Cibic, dr. med.
Društvo za zdravje srca in ožilja Slovenije
www.zasrce.si

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Default avatar Andrej37 6 Nov 2017 16:52

Pozdravljeni,

Tudi sam po dobrih dveh mesecih jemanja Marevana opažam omotičnost, vrtoglavice in neskoncentriranost. Občutki so res čudni, česa takega prej nisem občutil. Trajajo že skoraj 3 tedne. Krvni tlak merim redno in nisem opazil nobenih sprememb ob uvedbi Marevana. Če je uporabnik Andrej79 še aktiven, me zelo zanima, ali se je njegovo stanje v zadnjih 2 letih kaj spremenilo?

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Avatar Boris Cibic 7 Nov 2017 13:48

V dopisu navedeni stranski učinki zanesljivo niso povezani z jemanjem Marevana.

Lep pozdrav!

prim. Boris Cibic, dr. med.
Društvo za zdravje srca in ožilja Slovenije
www.zasrce.si

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Avatar Boris Cibic 7 Nov 2017 13:50

V dopisu navedene motnje niso posledica jemanja Marevana.

Lep pozdrav!

prim. Boris Cibic, dr. med.
Društvo za zdravje srca in ožilja Slovenije
www.zasrce.si

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Default avatar Andrej37 14 Nov 2017 14:55

Spoštovani dr. Cibic,

hvala za vaš dopis. Trenutno sem v preiskavi pri specialistih in iščemo pravi vzrok težav. Zaenkrat so bili vsi testi za druge potencialne vzroke negativni. Seveda bom počakal še na preostale izvide, medtem pa bi vseeno rad vprašal naslednje: glede na to, da je znano, da varfarin lahko povzroča celo paleto stranskih učinkov in da ljudje zelo različno odreagirajo nanj, me zanima, kako je mogoče z gotovostjo trditi, da učinke, ki sem jih navedel, ne povzroča Marevan?

Poznam le eno osamljeno študijo, kjer so na podlagi skromnega števila opazovanih pacientov po dveh mesecih opazovanja zaključili, da vrtoglavic oziroma omotic ne povzroča. Po mojem mnenju bi za take zaključke potrebovali več pacient-let, kot jim jih je bilo na voljo. Meni so se npr. težave začele kazati šele po dveh mesecih. Po drugi strani lahko preberete iz različnih virov goro izkušenj pacientov iz prve roke, ki opisujejo natanko takšne težave kot jih imam sam.

Vnaprej hvala za vašo razlago,

Lep pozdrav,

Andrej

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Avatar Boris Cibic 16 Nov 2017 11:05

Prehitro sem navedel, da vaše težave zelo verjetno niso stranski učinki Marevana. Kaj več, o stranskih učinkih Marevana lahko vam pove zdravnik, ki vam predpisuje Marevan ali zdravnik ki vodi antikoagulantno ambulanto na Polikliniki v Ljubljani.

Lep pozdrav!

prim. Boris Cibic, dr. med.
Društvo za zdravje srca in ožilja Slovenije
www.zasrce.si

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Stran 1 od 1
Na vrh