Forum: Kardiologija

Bolezni srca in ožilja. Krvni tlak. Bolečine in skrb za zdravo srce.

Paroksizmalna supraventrikularna tahikardija

Odgovori Nova tema
Default avatar soncicaq 10 Nov 2017 22:24

Pozdravljeni!
Opravičujem se, če bo moj zapis nekoliko dolg, a ne vem na koga se naj obrnem in mu to zaupam.
Stara sem 18 let in obiskujem gimnazijo. Precej se učim in imam zelo lepe ocene, a sem zaradi tega tudi pogosto pod stresom. Skozi vsa leta sem bila kakor vsak "normalen" dijak, veliko sem žurala, da sem se sprostila, ampak jemala sem tudi droge, recimo 1x na mesec, ponavadi ekstazi ali pa kakšen amfetamin, ampak res v malih količinah, včasih pa sem tudi kadila travo. Ta uvod sem žal morala napisati,ker tega seveda svojim staršem in zdravniku nisem zaupala. Letos poleti sem na nekem festivalu v tujini pojedla polovičko ekstazija in po njem sem padla v zelo čuden občutek, katerega nisem bila navajena. Srčni utrip sem imela 186. Od takrat naprej pa se mi napadi srčnega utripa ves čas pojavljajo. Iz nenada mi srce začne biti po 160, 170, začne se mi vrteti, da neomenjam kave, če spiljem kakšno kavo ali energy, je še stokrat slabše. Seveda sem vse droge opustila in prav tako vse ostale stimulanse, ker se mi je začel nenormalen utrip pojavljati kakor pravim iz nenada, ne samo po kavi. 2 tedna nazaj pa sem padla skupaj in doživela prvi epileptični napad, nakar sem imela eeg glave 3x in še čakam izvide. Šla sem do zdravnika in ekg je bil vredu, krvni izvidi tudi tako da so izključili ščitnico in slabokrvnost, čakam še na ultrazvok srca ter magnetno resonanco glave. Nekaj dni nazaj pa se mi je v šoli ponovno utrip tako povečal, bil je verjetno čez 200, ker ko so mi ga kasneje ko sem bila malo boljše izmerili pri dežurnemu zdravniku je bil še vedno 180. Krvni tlak pa sem imela 110 / 94. Zdravnik mi je prvič omenil, da gre najverjetneje za paroksizmalno supraventrikularno tahikardijo in rekel naj se naročim k svojemu zdravniku, da me bo napotil na holter ekg. Zanima me, kaj se z mano dogaja? Je možno da je v tisti tabletki bilo kaj takšnega kar je to sprožilo? Prosim pomagajte mi, vem da sem kriva sama, ampak vsi ti dogodki v zadnjem času me res zelo zelo obremenjujejo in strah me je za moje zdravje. Je to ozdravljivo in ali je možno, da na to vplivajo kontracepcijske tabletke sibilla ki jih jemljem od marca naprej? Prebrala sem na internetu da v enem od 1000 primerov povzročajo tahikardijo. Je to to in ali naj jih neham jemati?
Se opravičujem za izčrpno pismo in lepo pričakujem vaš odgovor.
Lep pozdrav!

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Avatar Boris Cibic 13 Nov 2017 14:01

Hvala za zaupanje. Upam, da ste že na pravi poti do rešitve od vseh težav in dvomov. Težko bi natančno odgovoril na vaša vprašanja. Zdaj so pri vas v ospredju napadi paroksizmalne tahikardije, ki lahko nastanejo tudi pri zdravih srcih zaradi neštetih vzrokov :čezmerno pitje kave ali alkohola, kajenje, uživanje drog, stresno življenje, uživanje zdravil (kar ugotovimo v prospektih priloženih zdravilom), živčne napetosti, motnje menstruacijskega ciklusa, itd. Upoštevajte navodila psihiatra. Indiciran pregled pri kardiologu. Morda vam bo predpisal ustrezno zdravilo. Zelo vam priporočam polurne sprehode, delno s ospešeno hojo, vsaj 5 krat na teden. Srečno Lahko mi še pišete.

Lep pozdrav!

prim. Boris Cibic, dr. med.
Društvo za zdravje srca in ožilja Slovenije
www.zasrce.si

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Avatar Boris Cibic 13 Nov 2017 14:01

Hvala za zaupanje. Upam, da ste že na pravi poti do rešitve od vseh težav in dvomov. Težko bi natančno odgovoril na vaša vprašanja. Zdaj so pri vas v ospredju napadi paroksizmalne tahikardije, ki lahko nastanejo tudi pri zdravih srcih zaradi neštetih vzrokov :čezmerno pitje kave ali alkohola, kajenje, uživanje drog, stresno življenje, uživanje zdravil (kar ugotovimo v prospektih priloženih zdravilom), živčne napetosti, motnje menstruacijskega ciklusa, itd. Upoštevajte navodila psihiatra. Indiciran pregled pri kardiologu. Morda vam bo predpisal ustrezno zdravilo. Zelo vam priporočam polurne sprehode, delno s ospešeno hojo, vsaj 5 krat na teden. Srečno Lahko mi še pišete.

Lep pozdrav!

prim. Boris Cibic, dr. med.
Društvo za zdravje srca in ožilja Slovenije
www.zasrce.si

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Avatar Boris Cibic 13 Nov 2017 14:02

Odgovor poslan.

Lep pozdrav!

prim. Boris Cibic, dr. med.
Društvo za zdravje srca in ožilja Slovenije
www.zasrce.si

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Avatar Boris Cibic 13 Nov 2017 14:02

Odgovor poslan.

Lep pozdrav!

prim. Boris Cibic, dr. med.
Društvo za zdravje srca in ožilja Slovenije
www.zasrce.si

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Stran 1 od 1
Na vrh