Forum: Kardiologija

Bolezni srca in ožilja. Krvni tlak. Bolečine in skrb za zdravo srce.

Lacipil otekanje

Odgovori Nova tema
Default avatar dorisxy 18 Avg 2017 09:03

Pozdravljeni!mama je ledvicni bolnik 555 krwatinin ni za dializo in srcni bolnik (dedno).ima vrsto let visok krvni tlak nekaj let stendo. Prej je,jemala enap ....vendar je imela hiponatremijo 111...stranski ucinek. Nato je dobila lacipil perneso 1 eno na dan...ni pomagalo kasneje,dobila odmerek 2 dvakrat na dan ampak zacela itekati v gleznje koleno sedaj v roke clenke. Pred dvema,dnevoma,dobila adalat katero jemlje redno. Zanima me ce je otekanje lahko posledica lacipila in pernese ker,ni pomagalo. Znateka v noge roke. Prej ceprav je ledvicni pacientni nikoli zatelala.lp doris

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Avatar Boris Cibic 21 Avg 2017 10:53

Odgovor že poslan. Zelo verjetno je zatekanje nog stranski učinek lacipila.

Lep pozdrav!

prim. Boris Cibic, dr. med.
Društvo za zdravje srca in ožilja Slovenije
www.zasrce.si

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Stran 1 od 1
Na vrh