Forum: Kardiologija

Bolezni srca in ožilja. Krvni tlak. Bolečine in skrb za zdravo srce.

pritisk: prenesa in lacipil

Odgovori Nova tema
Default avatar dorisxy 17 Avg 2017 20:00

Pozdravljeni!
Moja mama je jemala Henap ampak ker je ledvični bolnik s popuščanjem 4 stopnja (ni še za dializo , se pa pripravlja kreatinin 500 - 555) , je prišlo do stranskega učinka padca natrija - mela 111 smo jo peljali v bolnišnico. Zdaj je v redu natrij - 137, seveda s prekinitvijo Henapa. Potem je jemala skupaj preneso in lacipil, Na začetku jemala 1* prenesa 1* lacipil ji ni pomagalo pritisk ji ni padel (poleg ledvične okvare, prebolela v otroštvu meningitis zdaj ji je tu pustilo posledice) ima probleme s pritiskom, srcem (ima stendo) - to ima dedno.
Pred 2 tednoma, en teden po terapiji s Prenesom in Lacipilom (enojna doza) so ji začeli otekati gležnji, potem ji je zdravnik, ker pač ni prijela enojna doza podvojil na 2* prenesa + 2* lacipil pričela otekati še kolena.
Včeraj so ji terapijo prekinili in jemlje Adalin (mislim da je tak).
Je možno, da ima natečene okončine zaradi kombinacije Prenesa in Lacipil (jedla dvojno, pomagalo 0, natečena je).

Hvala na odgovoru lp

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Avatar Boris Cibic 21 Avg 2017 10:50

Če boste prebrali listek o lacipilu, boste zanesljivo dobili podatek, da je zatekanje nog lahko stranski učinek lacipila. Priporočam, da bolnica opusti lacipil in prosi za drugo zdravilo, ki ni v skupini lacipila. Srečno.

Lep pozdrav!

prim. Boris Cibic, dr. med.
Društvo za zdravje srca in ožilja Slovenije
www.zasrce.si

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Stran 1 od 1
Na vrh