Forum: Kardiologija

Bolezni srca in ožilja. Krvni tlak. Bolečine in skrb za zdravo srce.

Aspirin protect in hematomi

Odgovori Nova tema
Default avatar Marijann 17 Avg 2017 14:33

Pozdravljeni,

približno 8 mesecev jemljem aspirin protect 100 zaradi manjše obloge na vratni arteriji (posledično so našli manjše izhemične spremembe v možganih). Zadnja dva meseca pa opažam da se mi skoraj vsak teden na rokah ali nogah pojavijo manjši temni fleki, kot hematomi, ki v parih dneh izginejo. Boli me ne, tako da msilim da se nisem nikamor udaril.

Ali mislite da so hematomi lahko posledica jemanja aspirina protect, čeprav ga jemljem šele 8 mesecev, naj bi ga pa jemal do konca življenja kot preventiva pred morebitno možgansko kapjo?
Hvala in lep pozdrav
Marijan

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Avatar Boris Cibic 21 Avg 2017 10:44

"Temni " madeži, ki izginejo v nekaj dneh so posledica manjših krvavitev. Priporočam posvet pri kardiologu, da vam bo odgovoril ali bi kazalo, da preidete na drugo zdravilo.

Lep pozdrav!

prim. Boris Cibic, dr. med.
Društvo za zdravje srca in ožilja Slovenije
www.zasrce.si

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Stran 1 od 1
Na vrh