Med.Over.Net

Kardiologija

Odgovarjajo: prim. Boris Cibic, dr. med., spec. kardiolog

Bolezni srca in ožilja. Krvni tlak. Bolečine in skrb za zdravo srce.

prim. Boris Cibic , dr. med., spec. kardiolog

Boris Cibic

Aspirin protect in hematomi

Default avatar

Marijann

Pozdravljeni,

približno 8 mesecev jemljem aspirin protect 100 zaradi manjše obloge na vratni arteriji (posledično so našli manjše izhemične spremembe v možganih). Zadnja dva meseca pa opažam da se mi skoraj vsak teden na rokah ali nogah pojavijo manjši temni fleki, kot hematomi, ki v parih dneh izginejo. Boli me ne, tako da msilim da se nisem nikamor udaril.

Ali mislite da so hematomi lahko posledica jemanja aspirina protect, čeprav ga jemljem šele 8 mesecev, naj bi ga pa jemal do konca življenja kot preventiva pred morebitno možgansko kapjo?
Hvala in lep pozdrav
Marijan
Default avatar

Boris Cibic

"Temni " madeži, ki izginejo v nekaj dneh so posledica manjših krvavitev. Priporočam posvet pri kardiologu, da vam bo odgovoril ali bi kazalo, da preidete na drugo zdravilo.
Lep pozdrav!

prim. Boris Cibic, dr. med.
Društvo za zdravje srca in ožilja Slovenije
www.zasrce.si