Forum: Kardiologija

Bolezni srca in ožilja. Krvni tlak. Bolečine in skrb za zdravo srce.

Zamenjava zdravil

Odgovori Nova tema
Default avatar delfins 29 Jul 2017 19:12

Spoštovani,
Očetu so po katetrski ablaciji,zamenjali zdavila za pritisk. Zdaj jemlje triplixam in ranexa. Pojavil se je povečan srčni utrip (90 v mirovanju) in povečan holesterol, ki ga prej ni imel. Ali je ta terapija lahko posledica tega.
Hvala za odgovor.

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Avatar Boris Cibic 31 Jul 2017 14:40

Mislim, da predpisana zdravila niso kriva za ugotovljene "nove?" vrednosti holesterola. Isto smem posumiti glede hitrejšega bitja srca. Priporočam jemanje blagega sedativa (Persen?) in eventuelno kontrolo kontrolo krvi čez več tednov.

Lep pozdrav!

prim. Boris Cibic, dr. med.
Društvo za zdravje srca in ožilja Slovenije
www.zasrce.si

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Stran 1 od 1
Na vrh