Forum: Kardiologija

Bolezni srca in ožilja. Krvni tlak. Bolečine in skrb za zdravo srce.

VISOK PRITISK

Odgovori Nova tema
Default avatar sofi2017 7 Apr 2017 12:48

Spoštovani, že tri leta jemljem zdravila proti visokemu krvnemu pritisku. Začela sem zjutraj s piramilom, ker pase spodnji pritisk ni zmanjšal pod 95 sem dobila za zvečer lacipil prvo 2mg , nato 4mg. Po treh mesecih jemanja , je bil zjutraj spodnji pritisk še vedno previsok nad 90, včasih tudi čez 100. Zdravnik mi je nato zamenjal piramil, tako da mi je predpisal prenesso 4 mg zjutraj in lacipil naprej. Pritisk je bil potem nekako v mejah normale spodnji še vedno do 90.
Nakar mi je zdravnik zamenjal zdravila z amlesso 4mg/10mg. To zdravilo mi je pritisk lepo uravnalo, vendar sem začela zatekati v noge. Zato sem spet začela s prejšnjo terapijo prenessa in lacipil, vendar pa zdaj opažam, da imam tudi zatečene noge, to sem opazila zdaj, ko obujem čevlje, čez zimo v škornjih tega nisem tako opazila, pa tudi čutim pritisk in bolečino v nogah.
prosim vas za nasvet. Stara sem 55 let.

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Avatar Boris Cibic 7 Apr 2017 14:42

Včasih težko ugotovimo zakaj se pri bolnikih pojavijo nepričakovane motnje. Pri branju vašega dopisa sem posumil, da je vaše zatekanje nog postalo stranski učinek lacipila. Srečno.

Lep pozdrav!

prim. Boris Cibic, dr. med.
Društvo za zdravje srca in ožilja Slovenije
www.zasrce.si

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Avatar Boris Cibic 7 Apr 2017 14:42

Včasih težko ugotovimo zakaj se pri bolnikih pojavijo nepričakovane motnje. Pri branju vašega dopisa sem posumil, da je vaše zatekanje nog postalo stranski učinek lacipila. Srečno.

Lep pozdrav!

prim. Boris Cibic, dr. med.
Društvo za zdravje srca in ožilja Slovenije
www.zasrce.si

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Stran 1 od 1
Na vrh