Med.Over.Net

Odgovori: Eglonyl in menstruacija

Pregled teme
Daniela_Fiket
Pozdravljeni,

najprej se opravičujem na dolgem čakanju na odgovor. Odsotnost mesečnega cikla pri ženski je pogost stranski učinek Eglonyla, prevsem pri višjih odmerkih, ampak ni nujno. Ene pacientke so na ta stranski učinek bolj občutljive, ene manj.
Zanima vas, ali je možno, da se menstruacija pojavi tudi spontano, čeprav je 8 let niste imela? Teoretično je možno, vendar krvavi izcedek še ni menstruacija, menstruacija bi bila, če ji je predhodila ovulacija in tega zdaj ne moremo vedeti. Če pa ni menstruacija, kaj je lahko? Na to vprašanje mora odgovoriti ginekolog. Vsaka sprememba v menstralnem ciklu je lahko normalna, posledica fizioloških sprememb, lahko pa je znak bolezni. Brez ginekološkega pregleda tega ni možno vedeti.

Lep pozdrav,
Citiraj
kaja5
Stara sem 43 let. Eglonyl jemljem že 8 let in od takrat nisem več imela menstruacije. Občasno sem jo umetno sprožila. Od zadnje menstruacije, ki sem jo imela s sproženjem je minilo cca 1 mesec. Danes pa sem opazila malo neugodja v trebuhu in izcedek, ki ga običajno dobim pred menstruacijo.
Je možno, da se menstruacija nazaj pojavi spontano, kljub temu, da nisem vzela hormonskih tabletk, ki bi mi jo sprožile, kot sem to delala vseh osem let?
Hvala za odgovor in lep pozdrav.
Citiraj
 
Opozorilo: Ta tema je že več kot dva meseca neaktivna. Ste prepričani, da želite nadaljevati razpravo?

Potrditev, da niste robot:

Da bi preprečili avtomatsko oddajo sporočila/registracijo, prosimo dokažite, da niste robot z uporabo CAPTCHA uganke.