Med.Over.Net

Odgovori: Asentra

Pregled teme
Daniela_Fiket
Pozdravljeni,

običajno so stranski učinki najhujši prve 3 tedne, nato postopoma izzvenevajo. Edini način, da se stranski učinki omilijo, je postopno uvajanje. V prvih tednih lahko ob povečani anksioznosti ali nespečnosti pomagajo anksiolitiki in uspavala. Lažje je prenesti obdobje, če se zaposlite s prijetnimi opravki ki vas bodo zamotili.

Lep pozdrav,
Citiraj
Matuljcica
Dve leti sem bila brez asentte sedaj jo zopet jemljem. In po štirih dneh jemanja je.moje stanje obupno. Še slabše kot pred jemanjem. Ali je kdo imel tudi take stranske učinke. Brala sem da je prvi teden jemanja grozno potem se pa začne stanje izboljševati.
Citiraj
 
Opozorilo: Ta tema je že več kot dva meseca neaktivna. Ste prepričani, da želite nadaljevati razpravo?

Da bi preprečili avtomatsko oddajo sporočila/registracijo, prosimo dokažite, da niste robot z uporabo Google reCAPTCHA storitve.