Med.Over.Net

Odgovori: SMISELNOST MENJAVE NHT

Pregled teme
ANAK
Spoštovani,
stara sem 52 let. 5 let sem jemala Novofem kot nadomstno hormonsko terapijo. Krvavitve sem imela le kot posledico terapije. Do letos mi je terapija zelo ustrezala (nobenih menopavznih težav), avgusta pa so se začele težave v obliki napetih in zelo bolečih dojk. Ginekolog mi je zamenjal terapijo – zdaj preizkušam Activelle, NHT, ki naj bi imelo manj hormonov, ki so vzrok mojim težavam (tako je rekel zdravnik). Žal se je težava v sredini 2. ciklusa ponovno pojavila, 3 tablete pred koncem ciklusa sem dobila še hude krče in začela krvaveti. Zdaj zdravnik pravi, da prejemam premalo hormonov in da naj potrpim še vsaj en ciklus. Če ne bo bolje, naj bi šla ponovno na terapijo z Novofemom. Skrbi me, kam to pelje, posledice takega eksperimentiranja... Sicer sem zdrava, v dobri kondiciji, redno se ukvarjam s športom (gorski tek, smučanje..). Res ne vem, kako naj se odločim, naj pustim vse in se prepustim naravi, da opravi svoje? Prosim za vaše mnenje.
Citiraj
 
Opozorilo: Ta tema je že več kot dva meseca neaktivna. Ste prepričani, da želite nadaljevati razpravo?

Potrditev, da niste robot:

Da bi preprečili avtomatsko oddajo sporočila/registracijo, prosimo dokažite, da niste robot z uporabo CAPTCHA uganke.