Med.Over.Net

Odgovori: Trittico....

Pregled teme
Daniela_Fiket
Pozdravljeni,

ne vem kako vam bo moje mnenje pomagalo, če imate že psihiatra ki vas pozna in se očitno zelo trudi, da najde ustrezno terapijo. Namreč, pri urejanju farmakoterapije je zelo pomembno poznavanje simptomov pri pacientu in kaj želimo doseči z določeno učinkovino. Poleg tega je treba upoštevati tudi to, kakšne stranske učinke smo opazili pri pacientu ob uporabi določene učinkovine. Vse skupaj, plus potrpljenje in še poleg malo sreče je potrebno, da najdemo terapijo ki je dovolj učinkovita in ne provzroča zelo motečih stranskih učinkov. Dajte zdravilu čas, po 8 dnevih težko rečemo, ali bo zaspanost ostala dolgoročno, ali bo izzvenela. Če boste tudi po 2 mesecih enako zaspana, bo treba poskusit nekaj drugega. Možnosti je še veliko, ampak nima smisla, da jaz predlagam terapijo brez da vas poznam. Zaupajte svojemu psihiatru, če mu ne, ga zamenjajte.

Lep pozdrav,
Citiraj
Vaše mnenjeee
Zaradi socialne fobije sem zamenjala že nekaj adjev. Ne ustreza mi Cipralex ker sem preveč miselno aktivna po njem. Ne paroxat saj sem po njem zaspana in komaj vstanem. Asentra mi ni pomagala. Mislim da vsi ti antidepresivi vplivajo na serotonin. So kakšni ki vplivajo samo na adrenalin ker se mi ta povisa? Po proza ki sem čustveno in spolno mrtva. Sedaj sem na trittico in na polovicki polovicke sem tako zaspana se ves daj da joj. Jemam pa ga 8 dni. Mislite bo čez en mesec boljše ali bo zaspanost ostala ker drugače se mi zdi da mi že malo pomaga in nima vpliva na libido. Kaj pa aurorix? Seveda hodim k psihiatru ampak me zanima še vaše mnenje.. Čakam na psihoterapijo. Ampak imam tako močno socialno fobijo da me hoče strest kot elektriko pred ljudmi.. Podzavestno. Zavestno se zavedam na nič ne bo. Podzavest pa ponori in živčni sistem mi dela 100 na uro. Depresivna nisem. Zanima me vaše mnenje. Lp
Citiraj

Da bi preprečili avtomatsko oddajo sporočila/registracijo, prosimo dokažite, da niste robot z uporabo Google reCAPTCHA storitve.