Med.Over.Net

Odgovori: Cipralex in stranski učinki

Pregled teme
Daniela_Fiket
Pozdravljeni,

razumem vas in imate prav, ampak če psihološka pomoč ni predvidena in dostopna, to še ne pomeni, da vam ne bi pomagala. Kako vam gre?

Lep pozdrav,
Citiraj
mariborčan
Morda res, toda medicina človeka dobesedno razseka in vsak se ukvarja s svojim koščkom pacienta. Zame je pomembneje, da se pogovarjam s človekom, ki ima občutek zame, ki ve, kaj se dogaja z mano in kakšne so možnosti pomoči. Nima smisla proizvajati defektne ljudi in jih pošiljati nekomu drugemu. Naj se čuti zdravnik odgovoren za svoje delo. Da ni samo pisanje napotnic in receptov. Sistem naj bo tak, da spremlja zdravnik pacienta tudi skozi posledice. A saj urologije nimajo nobenega programa za pomoč po RP. Tu bi bilo prostora tudi za psihoterapevta. Ampak ga ni.
Citiraj
Daniela_Fiket
Pozdravljeni,

mislim, da bi vam pogovor s psihoterapevtom bolj pomagal kot pogovor z urologom, če upoštevam celotno situacijo.


Lep pozdrav,
Citiraj
mariborčan
Mislil sem, da se pogovorim s svojim urologom.
Citiraj
mariborčan
Ko mi je bilo najhuje, bi res potreboval pomoč. A ne psihiatra. Lahko bi se pogovoril z zdravnikom, če ne bi imel samo deset minut časa zame. In če bi se bil pripravljen pogovarjati.
Citiraj
Daniela_Fiket
Pozdravljeni,

prav žalostno je brati, da ne dobite pravilne obravnave čeprav ste zanjo prosili in nanjo imate vso pravico. Ne vem če vam je znano, do psihiatra lahko stopite tudi brez napotnice. Res pa je, da so psihiatri usmerjeni farmakoterapevtsko in vam lahko predlagajo drugačen antidepresiv, bolj malo je časa za pogovore. Namreč, vaše težave so posledica konkretnih zdravstvenih težav, ki so pustile resne posledice in seveda, to pogosto vpliva na psihično počutje. Dejansko, redko kdaj ne vpliva. Potrebujete bolj psihoterapevtsko pomoč, pogovore, razumevanje in podporo. Ste že razmišljal v tej smeri?

Lep pozdrav,
Citiraj
mariborčan
Depresija se je pojavila po radikalni prostatektomiji. Moj urolog se za to ne zmeni, raje me sili, da bi jemal reči kot cialis in podobno. Obremenjuje me inkontinenca, ki se mi je po zdravljenju v Dobrni še početverila. Drug urolog mi je svetoval obisk pri psihiatru, od svojega zdravnika pa sem dobil cipralex in helex. Cipralex ima za stranski učinek težave z uriniranjem in dejansko se je inkontinenca zmanjšala na tisto pred "zdravljenjem" v Dobrni. Včasih je kaj tako zoprnega, kot so stranski učinki, za kaj tudi dobro. Ostane pa nedotaknjena depresija. Ne vem, kaj bo, kajti očitno zdravniki te lekcije še niso vzeli in zelo radi vidijo, da se človek s kakšno stvarjo muči in muči.
Citiraj
Daniela_Fiket
Pozdravljeni,

antidepresiv sicer učinkovito odpravi tesnobo, vendar se simptomi ponavljajo, ker se dejansko ni nič spremenilo, razen da jemljete ali ne jemljete zdravila. Psihoterapija je pri zdravljenju anskioznosti zelo učinkovita, ste razmišljal o tej opciji? Sicer pa Prazine lahko vzamete, občasno, vendar ponovno, s tem vzroka niste odpravili...

Lep pozdrav,
Citiraj
Daniela_Fiket
Pozdravljeni,

Helex se lahko odkrije že z rutinskim urinskim testom na droge. Cipralex pa se rutinsko ne išče, ne v urinu, ne v krvi.

Lep pozdrav,
Citiraj
Andiii
Sicer ne vem ali moje vprasanje sodi sem pa vseeno..

Torej s Cipralexom sem se do sedaj zdravil 2X. Prvic zaradi hude stresne situacije, drugic zaradi stalne tesnobe, obcutka da sem pod pritiskom in nekega socialnega krca. Prvic sem se zdravil priblizno eno leto po opustitvi ni bilo odtegnitvenega sindroma in nobenih tezav nekaj let. Drugo zdravljenje je potekalo 2 - 3 leta. Sedaj sem brez priblizno 3 meseca. Nekaj odtegnitvenih simptomov sem sicer imel kot je recimo obcutek stresanja elektrike in pojav kratkotrajne tesnobe.
V nedeljo pa sem dozivel obsezen panicni napad z vsemi fizicnimi znaki (mrzlica, potenje, razbijanje srca obcutek unicujoce tesnobe itd..) pomagal sem si tako da sem vzel 2 x 2mg Apaurin zadeva se je nekoliko pomirila razen razbijanja srca, ker pa je bilo tako motece sem sel do dezurnega zdravnika, ki mi je dal tableto Concora in predpisal Propranolol ce bi se ponovilo, to zdravila naj bi poleg pomirjanja srca blazilo tudi tesnobo.
No od nedelje naprej po dogodku vstraja mocan obcutek tesnobe, ker se mi je panicni napad zgodil med gledanjem priljubljene tv serije sedaj neupam gledati TV. Zaradi tesnobe se tesko zberem in sem tudi v sluzbi manj efektiven.
Nevem kaj naj storim ali bo ta tesnoba izvenela in naj se malo pocakam.
Ce bom sel zdravnici mi bo takoj dala nazaj Cipralex jaz pa si tega ne zelim. Doma imam se tablete Prazine, ki ga jemljem po potrebi za nespecnost. Ali si lahko kako z njim pomagam za prebroditev krize.
Naj dodam se da pri psihiatru nikoli nisem bil obravnavan vedno me je zdravila osebna zdravnica verjetno zato ker sem se lepo odzival na Cipralex mi rudi nikoli ni predlagla psihiatra.
Hvala in lp.
Citiraj
vanjama
Ga. doktor,

Mene pa zanima, če se ob pregledu krvi lahko ugotovi, da oseba jemlje cipralex oz./in helex?

Hvala za odgovor
Citiraj
Daniela_Fiket
Pozdravljeni,

kaj če je telo utrujeno in potrebuje počitek? Ali je to možno? Če je zaspanost posledica zdravil, bo s časom izzvenela.

Lep pozdrav,
Citiraj
Cipralex3
Pozdravljeni,

Zaradi tesnobe in hude hipohondrije sem dobila tablete Cipralex. 14 dni sem jemala 5mg (pol tablete), takrat nisem čutila še nobenega učinka. Potem sem prešla na celo tableto. Prvi teden je bilo nespremenjeno, potem pa me je udarila huda zaspanost. Sedaj spim po 15 ur na dan in sem vseskozi utrujena. Je to normalen stranski učinek? Se pravi začelo se je po treh tednih vse skupaj. Bo to minilo? Razmišljala sem, če je možno, da to sploh ni stranski učinek tablet, vendar nikoli nisem veliko spala, (cca 8 ur) tudi med najhujšo tesnobo. Sedaj pa komaj držim odprte oči.

Najlepša hvala za odgovor!
Citiraj
Daniela_Fiket
Pozdravljeni,

slabost je pogosti stranski učinek ob uvajanju antidepresiva. Če so stranski učinki bili nevzdržni, boste morala poskusiti z drugim predstavnikom SSRI skupine. Ker niste napisala zaradi katerih simptomov ste dobila antidepresiv, vam ne morem svetovati katera zamenjava bi bila najbolj primerna. Vsekakor se o tem mora odločati zdravnik ka vas zdravi. Pokličite ambulanto in prosite za predčasni pregled.

Lep pozdrav,
Citiraj
Pismarnica
Pozdravljeni, dobila sem te tablete Cipralex, po katerih mi je zelo slabo in se ne pocutim vredu. Po napadu so mi prepisali se heleks 0,25 ml prvi teden 3 tablete, drugi tefen 2tableti, 3 teden 1 tableto na dan. Ki bi jih morala skupaj jesti z cipralexom 1 na dan 0,25, katere sem nehala jesti zaradi stranskih ucinkov slabost itd. . Katere tablete, bi lahko nadomestila namesto Cipralexa? K psihiatru sem narocena komaj cez mesecev, sem cisto na zacetku zdravljenja. Hvala vam za pomoc.
Citiraj
Daniela_Fiket
Pozdravljeni,

sem vesela, da ste končno dobila odgovor kaj vam je. Žal, hemifacialni spazem ni moje področje in ne poznam podrobnosti. Ste že vprašala vašega nevrologa?

Lep pozdrav in uspešno okrevanje vam želim!
Citiraj
Petrička 45
Spoštovani ga. Fiket,
spet se Vam oglašam. Dobila sem diagnozo, hemifacialni spazem. Trenutno sem na bolniski in cakam na botulinsko ambulanto. Tudi na angiografijo sem naročena. Ker se o tej bolezni malo piše, se spet obračam na Vas:)Ker sem učiteljica in tudi sicer, me zanima prognoza za to bolezen. Hvala za vaš odgovor. Vse dobro.
Citiraj
Daniela_Fiket
Javite se še kdaj :-)

Lep pozdrav,
Citiraj
Petricka45
Hvala za vas trud.
Potrpezlivist bo vescina, ki jo bom morala se dodatno uriti. Sem uciteljica in mati treh otrok:)
Hvala se enkrat za spodbudne besede. Potrpezlivost:) Lep pozdrav
Citiraj
Daniela_Fiket
Pozdravljeni Petricka45,

vsekakor je potrebno postaviti pravo diagnozo, saj fascikulacije in tiki niso isto in ne vem točno kaj se pri vas dogaja. Nevrolog po takoj vedel, ko vas pregleda. In tudi predpisal vam bo dodatno diagnostiko. Šele nato bo možno vaše simptome učinkovito zdraviti.
Odmerek 2x0,25mg Helexa ni problematičen, če ga ne boste nekritično višala. Potrebno bo potrepljenje, da pridete do dna tej zadevi.

Lep pozdrav,
Citiraj

Da bi preprečili avtomatsko oddajo sporočila/registracijo, prosimo dokažite, da niste robot z uporabo Google reCAPTCHA storitve.