Med.Over.Net

Odgovori: glukozamin in Bilobil

Pregled teme
tiha
Najlepša hvala za vaš odgovor!

Bala sem se, da mi kombinacija zdravil ne bi škodila.

Lep pozdrav iz "zamejstva".
Citiraj
bostjanmartinc
Spoštovani!

Seveda lahko poskusite z uporabo Bilobila.

Kapsule Bilobil vsebujejo kvantificirani suhi ekstrakt lista ginka. Za ekstrakt ginka je dokazano, da lahko izboljša prekrvitev možganov in presnovo ter tako preprečuje pojemanje spomina in intelektualnih sposobnosti, vrtoglavice, šumenje v ušesih, nerazpoloženje ter glavobol in motnje spanja. Poleg tega lahko odpravlja tudi motnje prekrvitve okončin ter tako blaži občutek hladnosti, ščemenja in otrplosti ter bolečin med hojo.

Pri motnjah prekrvitve in delovanja možganov (za lajšanje pojemanja spomina in intelektualnih sposobnosti, vrtoglavice, šumenja v ušesih, nerazpoloženja, glavobola in motenj spanja) priporočam, da zaužijete 2 x dnevno po 1 kapsulo Bilobila 120 mg. Kapsulo vzemite zjutraj in zvečer, po jedi.

Lep pozdrav,
Citiraj
tiha
Pozdravljeni,
že par let mi šumi v glavi. Znanka mi je svetovala Bilobil. Pred 8. leti sem imela čir na želodcu in tudi notranjo krvavitev, sedaj je že več let vse v redu, če se pojavi kislina vzamem za par dni Nexium, visok krvni tlak si urejam s tabletami Adalat (nifedipina), včasih, da lažje zaspim vzamem nekaj kapljic EN (delorazepam). Kaj menite, lahko poskusim z kapsulami Bilobila?

Najlepša hvala za vaš čas in trud.
Citiraj
bostjanmartinc
Spoštovani!

Menim, da to kar omenjate ni povezano z jemanjem zdravila Bilobil, lahko pa bi bilo povezano z jemanjem glukozamina. Pri jemanju glukozamina nekateri bolniki navajajo motnje spanja - večerna nespečnost in posledično dnevna utrujenost, zaspanost in omotičnost.

V kolikor menite, da ni nikakršnega izboljšanja, potem je seveda edino smiselno, da prenehate z jemanjem obeh.

Lep pozdrav,
Citiraj
francelj
Pozdravljeni,

ponovno imam vprašanje z jemanjem bilobila in glukozamina. Dobra dva tedna sem bil v tujini in sem s seboj pozabil vzeti tako bilobil kot tudi glukozamin. Pred tole 14-dnevno prekinitvijo sem bilobil jemal dobra dva meseca (od sredine oktobra do 10. decembra), glukozamin pa kakšnih 5 tednov (sredina novembra do 10. decembra).
V teh dveh tednih sem opazil, da nisem bil tako utrujen in zaspan kot v času jemanja bilobila (in glukozamina). Ves oktober in november, ko me je mučila zaspanost, utrujenost (recimo zjutraj sem se zbudil popolnoma nenaspan čeprav sem spal okrog devet ur, in sem tekom dneva, če sem le bil doma večkrat zaspal), sem mislil, da sem pač postal malce bolj "zaspan, lenuhaški", ampak sedaj po tej prekinitvi pa menim, da bi lahko to utrujenost povzročil bilobil (lahko tudi glukzamin, ampak glede na to, da se je tale "kronična" utrujenost pojavila že v oktobru sam menim, da je večja verjetnost za bilobil). Glede na to, da pri stranskih učinkih bilobila ni napisana ne utrujenost, zaspanost..., a obstaja kakšna možnost, da je vseeno za tole "kriv" bilobil? Namreeč tale utrujenost je resnično, resnično zelo moteča, sem študent in se sploh nisem sposoben učiti tekom dneva niti tekom noči, ker sem ves čas zaspan (v teh 14 dneh pa se je stanje, vsaj meni se zdi tako, izboljšalo).
Še nadalje: vedno bolj razmišljam, da se mi morda ne splača nadaljevati z jemanjem bilobila, namreč v tem času jemanja nisem opazil doslej (vem, da se priporoča vsaj 3-mesečno jemanje) niti malce izboljšanja koncentracije, spominaa... Enako je tudi z glukozamin - niti kanček izboljšanja. A je potem sploh smiselno nadaljevati z jemanjem?

Hvala za odgovor
Citiraj
francelj
Zdaj pa so mi zadeve že bolj jasne. Torej, bom nadaljeval zaenkrat z obojim.

Najlepša hvala za odgovor še enkrat.
Citiraj
bostjanmartinc
Spoštovani!

Očitno se nisem najbolje izrazil. Torej, v kolikor ste drugače zdrav, kar pomeni da niste sladkorni bolnik in ne jemljete zdravil proti strjevanju krvi, potem z jemanjem omenjene kombinacije ni nič narobe in lahko z njo brez skrbi nadaljujete.

Nekoliko težko je svetovati o varnosti uporabe določenih pripravkov, ne da bi poznal širšega zdravstvenega stanja bolnika, ki mu svetuješ. Svetujem, da drugič že v samo vprašanje napišete, da nimate drugih težav in da ne jemljete nobenih zdravil. Ti podatki so zelo pomembni in koristni.

Upam, da sva sedaj uspela stvari razjasniti. Ker ste, kot sem sedaj upazil, drugače povsem zdrav in ne jemljete nobenih drugih zdravil, je omenjena kombinacija za vas povsem varna.

Lep pozdrav,
Citiraj
francelj
Najlepša hvala za odgovor,

čeprav sem sedaj še bolj zmeden. V lekarni mi je bilo rečeno, (tako, kot ste tudi Vi zapisali v prvi povedi), da načeloma ni nič narobe s takšno kombinacijo.
Ampk, ko sem prebral naprej (v lekarni mi tega sploh niso omenili, pa sem vpraševal po stranskih učinkih), se mi pa zdi, da tile neželeni učinki vseeno niso tako "nedolžni". Ampak zakaj se potem "propagira" Bilobil kot zdravilo z minimalnimi stranskimi učinki? Enako glukozamin: ortoped mi je dejal, da naj jemljem glukozamin, ker "izgubit nimam nič, kvečjemu lahko omilim/se znebim bolečin".
Ampak sedaj po pravici povedano razmišljam, da bi nehal jemati oboje, čeprav sem prvotno želel z Bilobilom nadaljevati še 1,5 meseca (1,5 meseca ga že jemljem), z glukozaminom pa v skupnem trajanju 1 meseca in bi potem videl, kako je z bolečino...
Sam sem namreč sedaj mnenja, da raje "živim" s tem, da se ne morem zbrati/motivirat za učenje/si zapomnit.... kot pa da pride do kakšćnih teh učinkov (čeprav ne jemljem nobenih drugih zdravil).
Citiraj
bostjanmartinc
Spoštovani!

Z omenjeno kombinacijo, z vidika samega delovanja obeh pripravkov, nedvomno ni prav nič narobe in se lahko mirno uporablja.

Kljub temu, pa moram opozoriti na nekatere možne neželene učinke, ki se sicer lahko pojavijo tudi pri jemanju le enega izmed obeh pripravkov, seveda pa je verjetnost njihovega pojava večja v primeru jemanja njune kombinacije.

Tako glukozamin, kot tudi ginko biloba (Bilobil) vsebujeta komponente, ki lahko zmanjšajo sposobnost strjevanja krvi. V primeru, da se uporablja njuna kombinacija, je povečano tveganje za nevarne krvavitve. To je pomembno zlasti pri bolnikih z motnjami strjevanje krvi, torej predvsem pri bolnikih z bolezensko pogojenimi motnjami strjevanja krvi oziroma pri bolnikih, ki jemljejo zdravila proti strjevanju krvi.
Poleg tega tako glukozamin, kot tudi ginkgo vsebujeta komponente, ki lahko znižujejo raven sladkorja v krvi. Če se uporablja njuna kombinacija, se ta učinek lahko potencira. Možno je, da se pojavijo simptomi značilni za hipoglikemijo: tresenje, potenje, zmedenost,... To je ponovno nevarno zlasti pri bolnikih, ki se zdravijo z zdravili za zniževanje krvnega sladkorja.

Torej s samo kombinacijo načeloma ni nič narobe. Vsekakor pa svetujem, da se vsak posameznik predhodno, o ustreznosti jemanja tovrstnih pripravkov zanj, posvetuje s svojim zdravnikom ali farmacevtom.

Lep pozdrav,
Citiraj
francelj
Pozdravljeni,

že kar nekaj časa (dobrih 5 tednov) jemljem dvakrat dnevno 120mg Bilobil (zjutraj in zvečer). Pred tremi tedni sem začel jemati tudi glukozamin (v kombinaciji s chondroitinom in MSM-jem; dvakrat dnevno - med jedjo zjutraj in zvečer) - vem, da se to smatra kot prehransko dopolnilo, ampak me zanima, ali je lahko ta kombinacija kakorkoli "škodljiva"? Moram narediti kakšno večurno pavzo vmes ali lahko vzamem eno za drugo? Kaj je koristneje?
Citiraj
 
Opozorilo: Ta tema je že več kot dva meseca neaktivna. Ste prepričani, da želite nadaljevati razpravo?

Potrditev, da niste robot:

Da bi preprečili avtomatsko oddajo sporočila/registracijo, prosimo dokažite, da niste robot z uporabo CAPTCHA uganke.