Med.Over.Net

Odgovori: Krvavitve med jemanjem Yaz tabletk

Pregled teme
jwslo
Pozdravljeni!

Po vsej verjetnosti gre za prebojne, vmesne krvavitve. Najbrž bo krvavitev prenehala ob pričetku uporabe naslednjega zavojčka.

Matjaž
Citiraj
Bael
Pozdravljeni,

Že nekaj let jemljem KT Yazz. Ttrenutno sem točno na polovici zavojčka in tabletke sem jemala redno, vendar sem včeraj dobila temno rdeč izcedek, ki še ni ponehal.
Ginekologinja trenutno ne dela, zato bi prosila za kakršen koli nasvet oziroma informacijo!

Hvala in lp,

Bael
Citiraj
jwslo
Pozdravljeni!

V bistvu nimam kaj novega za povedat, kot to, kar je že navedeno med odgovori v tej temi.

Matjaž
Citiraj
Jogo
Pozdravljeni
2.2. sem prvic zacela z jemanjem kt yaz, jemljem jih vsak dan ob isti uri. Do zdaj sem imela vedno hude krce vsaj 2 dni, ko sem imela menstruacijo, zdaj ko sem zacela s tabletkami pa cisto nic, niti mocne menstruacije ne. Najdlje je krvavitev trajala 7 dni, zdaj pa rjavordec izcedek oz sibka menstrucija traja ze trinajsti dan.
Veckrat sem ze poskusala poklicati ginekologinjo, vendar se mi ni nihce javil.
Ena prijateljica mi je rekla, da vrjetno tabletke niso primerne zame, drugi pa je ginekolog rekel, da ce 'krvavi' naj takrat vzame po dve tabletki.
Sama ne vem kako je trenutno z zascito, ce je to dejansko zaradi tabletk in kdaj bom spet brez krvavitve (redno menstruacijo imam drugace 6let)
Citiraj
jwslo
Pozdravljeni!

Učinkovitost KT se ne "meri" z jakostjo, dolžino, barvo ... krvavitve. Krvavitve so posledice nestabilne maternične sluznice, ki ne reagira na hormone v KT tako, kot bi si želeli in kot je predvideno, ampak po malem tu in tam zakrvavi. Učinkovitost s tem ni zmanjšana. Če vam krvavitve gredo na jetra, prosite ginekologa, da vam predpiše druge KT, take, ki bodisi vsebujejo več estrogena (če je vzrok krvavitve preslaba "priprava" maternične sluznice), bodisi vsebujejo drugo vrsto gestagena (če je vzrok krvavitve neustrezna odzivnost progesteronskih receptorjev). Včasih zamenjava pomaga, včasih ne in je treba "kolobariti" med raznimi KT...

Matjaž
Citiraj
Paničarka
Pozdravljeni,

sedaj pa me zanima tole. Ali vmesne krvavitve med jemanjem kontracepcijskih tablet pomenijo, da so tablete prešibke in ali je zaradi tega zmanjšana zaščita in je potrebno uporabljati kondom? Ali ta prešibkost pomeni samo, da pač malo krvaviš v 2 ali 3 tednu jemanja tablet, zaščita pa je še vseeno takšna, da imaš lahko spolni odnos brez kondoma?

Hvala za odgovor
Citiraj
Paničarka
Ni pa moznosti, da kontracepcijske kar cudezno dejansko ne bi delovale? Da po vec kot mesecu rednega jemanja ne bi bila zascitena?
Citiraj
jwslo
Ne razumem vašega vprašanja... Možnost nosečnost ob redni uporabi KT je tudi ob izlivu v nožnico brez uporabe kondoma zelo zelo zelo zelo zelo majhna.

Matjaž
Citiraj
Paničarka
Hvala!

Kaj pa ce ni naprimer prislo do izliva v noznico?
Citiraj
jwslo
Zdravo!

Ne paničarite. Možnost zanositve je ob redni uporabi KT zelo zelo majhna, ob zunanjem izlivu pa praktično nemogoča. Vmesni izcedki so pogost pojav, sploh v prvih 2-3 mesecih. Odgovor sestre je krneki: če meni, da niste polno zaščiteni, potem naj vam predlaga dodatno zaščito, sicer pa naj bo raje tiho. Nosečnost ob redni uporabi KT ter izlivu zunaj nožnice je praktično nemogoča. Če se bodo vmesne krvavitve oz. izcedki nadaljevali in vas motili, se posvetuje z ginekologinjo (ne s sestro) o morebitni zamenjavi KT.

Matjaž
Citiraj
Paničarka
Zdravo!

Živci mi res ne dajo miru in ne pustijo spati, zato se obračam na vas.
Prejšnji mesec sem začela z jemanjem kontracepcijskih tablet Yaz in sem ves mesec po menstruaciji ime rjav izcedek (glede na vse kar sem izvedela, se mi to ni zdelo nič posebnega, saj je šlo za prvi mesec jemanja). Menstruacija se je pojavila v času placebo tabletk, in ko je prenehala, tudi nobenega izcedka ni bilo več. Dokler nisem prišla do sredine DRUGEGA meseca jemanja tabletk, sepravi do sredine drugega tedna drugega paketa. In takrat se je spet pojavil rjav izcedek...paničarka, kakšna sem, sem klicala v ambulatno moje ginekologinje. Tam so mi rekli, da ni načeloma nič narobe, ampak, da lahko da “nisem v celoti zaščitena“ (pri tem medicinska sestra ni omenila, da naj se naprej pazim, ali uporabljam dodatno zaščito ali da moram priti zamenjati tablete, ali da mi ne delujejo).
Ta mali rjavi izcedek imam sedaj že priblžno en teden, včeraj je bilo celo malo rdeče, kot menstruacije.
S fantom sva imela PRVIČ spolni odnos brez kondoma, samo tabletke, šele v času tega drugega zavojčka, po koncu menstruacije, točno teden pred začetkom tega rjavega izcedka(1.odnos) in potem istem tednu, ravno tako pred začetkom izcedka še 2x . Sepravi skupno 3x, od tega se 2x izliv končal zunaj, in še za prvič sva 95% prepričana, da se je prav tako v celoti izliv končal zunaj. Odkar imam spet ta rjav izcedek še nisva imela spolnih odnosov.
Aja, in po pojavitvi tega rjavega izcedka, sem iz panike takoj naredila test nosečnosti, ki je bil negativen (ampak sedaj seveda vsako minuto razmišljam, kaj, če sem ga naredila prezgodaj in podobno).
Tabletke sem jemala točno po predpisih.

Ali obstaja kakšna možnost, da sem noseča? Ali obstaja kakšna možnost, da KT dejansko ne učinkujejo na meni in sem res nezaščitena in ne morem imeti spolnih odnosov brez kondoma? Zakaj ta nepričakovan izcedek? Ali naj od zdaj naprej poleg jemanja tabletk še uporabljam kondom in koliko časa?

Prosim za pomoč, saj zaradi skrbi ne morem spati ponoči in se vse dni v krču in pod stresom.
Hvala za odgovor!
Citiraj
jwslo
Lahko.

Matjaž
Citiraj
Krvavitve
Ostane mi se 5 roza tabletk. Zaradi stranskih ucinkov tablet (spremembe razpolozenja), ki semj jih imela pri kt yaz ze lansko leto ko sm jih jemala (sedaj jih pol leta nisem) pa z naslednjo skatlico pricnem namesto yaz jemati sibilla (dogovor z ginekologinjo). Lahko tudi v tem primeru koncam z roza tabletkami, naredim 4 dnevno pavzo in nadaljujem s sibilla? Hvala
Citiraj
jwslo
Običajno so vmesne krvavitve bolj v obliki krvavega izcedka oz. mazanja perila. Če prav razumem, boste danes vzeli zadnjo pinki tabletko in vam potem ostanejo še 4 bele? Brez težav lahko preskočite to pinki tableto in nadaljujete z belimi, da se pojavi odtegnitvena krvavitev in luščenje maternične sluznice.

Matjaž
Citiraj
Krvavitve
Najlepsa hvala za odgovor. Bolecine so precej identicne kot sicer ob menstruaciji. Torej ni nic nenavadnega, ce je vmesna krvavitev (ki ni odtegnitvena v casu jemanja placebo tablet) skoraj enaka krvavitvam med menstruacijo?
Citiraj
jwslo
Pozdravljeni!

Žal ne vem, kaj se dogaja tokrat, zakaj vas boli. Načeloma bolečin ob uporabi KT ni pričakovati, ampak povsem izključene niso. Morda bolečine niti niso povezane s KT. Odtegnitveno krvavitev pa lahko pričakujete, ko boste jemali bele neaktivne tablete. Zanositev je malo verjetna. Morda bo z naslednjim zavojčkom bolje.

Matjaž
Citiraj
Krvavitve
Pozdravljeni,
21.10. sem pricela z jemanjem yaz tabletk, z namenom zascite in z namenom prestavitvije menstruacije. Prvi dan pricetka jemanja tablet je bil teden pred pricakovano menstruacijo. V casu pred jemanjem tabletk in prvi teden jemanja pri spolnih odnosih sicer nisem uporabljala zascite, ni pa prislo do izliva v noznico. Pred tremi dnevi so se mi pojavile bolecine, podobne kot pred menstruacijo in slabo pocutje. Bolecine so bile tako mocne, da sem morala vzeti protibolecinsko tableto. Naslednji dan (vceraj) se mi je pojavila rahla krvavitev, bolecine so prisotne se danes, prav tako rahla krvavitev. Zadnjo tabletko iz ovoja sicer vzamem 13.11. Vem, da so vmesne krvavitve ob zacetku jemanja kt normalne, vendar ali je normalna tudi bolecina? Ali to pomeni, da bom imela naslednji teden ponovno krvavitev? Je moznost te krvavitve zaradi zanositve?
Naj omenim da sem pred casom veckrat (zaradi morja) prestavila menstruacijo z enakimi kt in na enak nacin, vendar kasneje nikoli ni prislo do vmesnih krvavitev.
Hkrati sem imela tokrat ze v prvem tednu jemanja stranske ucinke menjavanja razpolozenja in povecanje apetita.
Prosim za odgovor. Hvala
Citiraj
cherrypie22
Vem, vem :) hvala
Citiraj
jwslo
Pri KT bo treba biti nekoliko bolj metodičen in jih redno jemati...

Matjaž
Citiraj
cherrypie22
Aja, torej šesta ali sedma po vrsti, v prvem tednu.
Citiraj

Potrditev, da niste robot:

Da bi preprečili avtomatsko oddajo sporočila/registracijo, prosimo dokažite, da niste robot z uporabo CAPTCHA uganke.