Naslovnica Forum Zdravje Splošno Urgenca zdravila

zdravila

mene pa zanima,v vseh deklaracijah za protibolečinska zdravila (ibuprofen,propifenazon,paracetamol,acetilsilacilna kisilna…) piše,da kontinuirano in pogosto jemanje protibolečinskih zdravil,povzroči glavobol (kronični) ki ga niti z močnejšimi zdravili ni mogoče lajšati.

Pa me zanima,če to velja tudi za paracetamol (lekadol) in propifenazon (v kombinaciji s paracetamolom in kofeinom-tablete od Galenski laboratorij proti bolečinam) če vsak mesec jemlješ tiste 3 dni ko imaš menstruacijo?

namreč,to na nek način pomeni redno jemanje,saj je menstruacija vsak mesec. Ali je to potem jemanje ki je nevarno za povzročitev kroničnih glavobolov?

hvala

"Življenje in Svoboda"

Ceprav za redno menstruacijo velja, da pride vsak mesec, je redno jemanje zdravil nekaj drugega, ce jih vzamete vsak mesec, to ni redno jemanje in mislim, da vam ne bi smelo povzrociti teh tezav. Lep pozdrav

Lep pozdrav - - - - - - - - Sašo Rebolj, dr. med.

New Report

Close