Naslovnica Forum Duševno zdravje in odnosi Družina Starševstvo in vzgoja Vsi ki pišete H&M teme…

Vsi ki pišete H&M teme…

Saško je končno VIDEL o čemu se radi.

Na naše podeželje, so v kaslce priletele novice. Tiste analogne kaslce, ki so pršraufani na zid. In to ne navadne novice, ampak časopis City Park, ki…glej ga zlomka, piše o City Parku v BTC.

Baje bo nov še lepši, večji in boljši, pa to še ni vse….H&M bo tudi v njem in ta je razlog da pišem.
Že pred tem se mi je priskutilo to ime od stalnega posiljevanja in buzeriranja teh tem po forumu, ampak tako pač je, vsak ima pravico pisat kar hoče in do kamor mu seže.

Ko sem pa reklamo videl, me je pa minilo vse.
Pač nek pulover al majca, kaj pa vem, zelene barve, brez veze.
Dekle ki ga reklamira pa vzor, ikona vsega kar sovražim.
Bledolično zelenkasto bebava in izbuljeno zadrogirana prispodoba smrti, kemije, pričje gripe in virusa HIV obenem.
Bulimično anoreksični zvarek sodobnega sveta in do skrajnih mej izkrivljenega in sprevženega pogleda modnih stilistov, oblikovalcev in “velikih” imen mode, prototip ženske ki namesto mleka pije kak hibridni zvarek, namesto kosila se fila s tabletami, še najbolj kalorično kar da vase je kaka voda…po možnosti Evian seveda.

Če je to moda, potem ne vem…ma itak ne zastopim več nič.
Pečjak bi recimo komot za reklamo dal kak prizor jutranjih poljubov, ki te prebudijo in pripeljejo do kuhinje ali pred kamin, kjer bi iz televizije dol zadišali sveže pečeni rogljički…ampak ne, raje kaže tiste kretenske štance in delovne trakove, kot da me briga koliko rogljičkov na uro lahko izvržejo.
Zdej pa še ta H&M.

Tisti pulover bi dosti bolj izgledal na kaki veji bližnjega drevesa.
Se opravičujem za to anti reklamo, ampak sem zgrožen, da se propagira bolezen, umiranje, drogiranje, in nezdravo življenje.
Šur šur…mast, jajca, olje, klobase, kravje mleko, krompir, to je vse škodljivo.
Ta iz reklame je pa vir lepote in zdravja.

HUD SAŠKO !!!

Hi hi hi! Tole je pa huuudoooo dobro napisano!
Sem se narežala do solz, zraven pa ves čas odobravajoče prikimavala. Enako (ali vsaj zelo podobno) razmišljanje se me je lotevalo ob listanju omenjenega propagandnega sporočila in dotične reklame…

😉)))))))))))))))))

kapo dol!
bravo!!!!!!

Bravo Saško,
se takoj tudi jaz podpišem pod tvoje pisanje.

hahaha……

daj, prosim, objavi to še na sosednjem forumu Hujšanje, da se še “hujšajoče mačke” malo nasmejijo 😉))))

Hej Saško,

a tista naša ‘aluminijeva zlitina v obliki lahkega prahu’ deluje pozitivno na možgane al kaj?

😉))))

BTW: dobro si to napisal!

LPM

Bravo Saško, se lahko pridružim tudi sama. VENDAR:

Kritike bi upravičeno letele na vso družbo, na izprijenost sodobnega, kapitalistično usmerjenega sveta, ki mu sledimo kot slepe ovce tudi mi in zaradi nas, potrošnikov tudi H&M.

Ne vem pa, če lahko zaradi manekenke oz. prispodobe smrti kritiziramo znamko, ki je že leta uspešna, ki že leta sledi načelu čim boljša kvaliteta, vendar čim nižje cene?!

Verjamem, da bodo številni razočarani v trgovini, glede na to, kakšna reklama se je razširila tudi po forumih. Sama sem oni dan v MB nakupila malčku garderobo za letošnjo zimo in sem zopet zelo zadovoljna. Tudi ati je nekaj dobil in mami tud. Vse smo opravili v pičlih dveh urah. Sicer smo družina iz podeželja, pijemo polnomastno mleko, pripovedujemo pravljice, ki smo jih poslušali sami v otroških letih. Na novodobne bulimične manekenke ne damo nič. Na kvaliteto za čim nižjo ceno pa veliko.

Pa brez zamere in čim lepši dan vsem! Lepota je itak noter, ne?

Joj, Saško, ampak reklama za Čokoladno hišo v letaku je bila pa super, a ne? Njam!!!! Tja bom šla pa prej kot v H&M! 🙂))

Zelo zelo zelo dobro. Sem se tako nasmejala! Komaj čakam, da ga prelistam!
se priporočam še za kako kritiko!

Ja, zdaj pa komaj čakam to reklamo!
Saško, tako prikupno jezno si tole napisal. Jaz se ponavadi tako razhudim, kadar imam v rokah kakšne lepe hlače, pa mi gre v hlačnico le roka do komolca, dalj pa že ne več (pa imam čisto povprečne roke in postavo).
Lep pozdrav

🙂))))))))))))

Saj dogajanje res ni smešno, prej za pokozlat, ampak Saško ma pa stil, carsko.🙂)))

Kaj ko bi večkrat napisal kak komentar, ne da tičiš tam v tišini…

Saško,
A mogoče katera blagovna znamka izstopa z izbiro manekenov? Jaz moram zase reči, da jih sploh več ne opazim. Včeraj sem prelistala Citypark cajtng, vendar so mi možgani sprogramirali samo čokoladno hišo – imam sliko pred očmi.
V H&M kar dost kupujem, vendar ne zaradi reklame, ampak predvsem zaradi všečnosti izdelkov, kvalitete in seveda cen. Še vedno bom hodila v Avstrijo, ker je to en celodnevni šoping izlet (+Ikea +kavica+čvek z prijateljco – vedno namreč šopam v ženski družbi!!!), ki ti sicer izmuči telo a za dušo še kako prija.
Kar pa se nasploh tiče oglaševanja – po TV, časopisi, letaki…, dobrega je zelo malo. In kakšno je za današnjega potrošnika dobro? Pri meni vžge: vse kar je toplo, domače, dišeče, nostalgično (le kje so?) ter tiste drugačne, odbite, pri katerih moraš razmisliti kakšen je sploh smisel reklame, kaj želi oglaševalec z njo povedati, takšna ti verjetno tudi ostane v spominu.
Uh sem se razpričala… pozdravček vsem

uh … kje so tisti časi ko smo takele tvoje komentarje brali večkrat dnevno 🙂)) saško … tale bo za mavrično buklo 🙂)

lepo mej, kljub vsemu!!!

B.

Hojla, letaka sicer nisem videla, dvomim tudi da mu domet seže do Celja, čudi pa me, da so se pri H&M letos odločili prav za takšne anoreksične bejbe, ko pa so lani prvi začeli zelo odmevno in tudi nagrajeno kampanjo z čisto normalnimi ali pa celo rahlo okroglimi ženskami…takšnimi pač iz “resničnega sveta”…pa tudi drugače podpirajo “marginalne” skupine potrošnic (štev. nad 42, nosečnice ipd)…
lp

🙂))))))

Grem hiter v kaslec pogledat, da vidim to čudo od prospekta. 🙂)))

No, Saško, jaz pa se le ne strinjam s tabo.

A misliš, da če smo mame mormo bit pa vse stokilske???

A če bi imela 100 kil in bi se basala z mastjo, oljem in klobasami bi bila zdrava (TO JE ZATE VIR LEPOTE IN ZDRAVJA), ker imam 50 kil sem pa zate: “bledolično zelenkasto bebava in izbuljeno zadrogirana prispodoba smrti, kemije, pričje gripe in virusa HIV obenem, Bulimično anoreksični zvarek sodobnega sveta …..”?????????????????

p.s.
Je pa čudno, da se s Hudim Saškotom vse strinjate, večina vas pa tako “navija” za zdravo prehrano, čaji brez sladkorja in veliko sadja in zelenjave!!!
Nobena v prejšnjih postih ne omenja, da je zdravje povezano z debelostjo in mastnimi klobasami!

Užitek te je bilo prebrati….! Pravi krik obupanega urbanega bitja, zasutega s potrošništvom….

matr si hud…

Hm… Zanimivo branje. Čeprav ne vem, zakaj obsoditi manekenko na bolano in zafiksano… Kaj pa če ni? 🙂)) Sploh pa – v Ljubljani bo kar nekaj okroglih prodajalk. Bo potem pogled lepši? 🙂))

LP

----------------------------------------------------------------------------------------------- Naučil sem se, da nihče ni popoln dokler se ne zaljubiš vanj. (Andy Rooney) ------------------------------------------------------- Slovenec ti odpusti vse, samo uspeha ne! :)

New Report

Close