Vprasanje o zdravilih

Prosim,ce mi odgovorite,kako se ujema nozinan s trittiko

Pozdravljeni,

kombinacija ima podoben varnostni profil kot cipralex in nozinan (vem, da sem vam več odgovarjala na to vprašanje).

Lep pozdrav,

Daniela Fiket, dr. med., specialistka psihiatrije - transakcijska analitičarka, svetovalka Inštitut Neocortex; Kontakt: 070/760-769 ali [email protected]; Spletna stran: http://psihoterapija-fiket.si

Pozdravljeni,

imam vprašanje v zvezi z zdravilom Ecytara. Jemljem ga že od leta 2014 in sicer 10 mg zjutraj in nikoli nisem imela kakšnih stranskih učinkov, zelo sem bila zadovoljna. Lani spomladi pa sem po posvetu z zdravnico želela prenehati in sem zdravilo počasi opuščala. Ker se to ni izkazalo kot dobro, sem avgusta ponovno uvedla 5 mg in ker tudi to ni bilo dovolj, sem sredi oktobra nazaj uvedla 10 mg.

Že nekako od pomladi (ne spomnim se točno, kdaj se je začelo) imam težave z nočnim potenjem, ki je še posebej izrazito nekaj dni pred menstruacijo. Najprej sem mislila, da je povezano s ciklusom, vendar me skrbi, da ni, ker imam na mesec samo največ 5 noči, ko se ponoči ne rabim preobleči, sicer se preoblačim približno trikrat na noč, saj se zbujam čisto premočena. Je možno, da je to stranski učinek zdravila? Čudno mi je, ker prej nisem nikoli imela teh težav, zdaj pa so že res nadležne.

Že vnaprej najlepša hvala za odgovor!

Uredništvo priporoča

Pozdravljeni,

lahko je to stranski učinek zdravila. Včasih se to dogaja, kljub temu da ob prejšnjem jemanju niste imela stranskih učinkov. Lahko pa da je potenje zaradi drugih vzrokov (nekatere okužbe, vnetja, perimenopavza, hipoglikemija, nevrološke motnje itn. lahko provzročajo nočno potenje). Zato je potrebno opraviti en zdravniški pregled z osnovnim laboratorijem, da se izključijo drugi vzroki.

Takoj pa lahko prosite za zamenjavo antidepresiva, namesto escitaloprama lahko začnete jemati drugega predstavnika iste skupine (sertralin, paroksetin, fluoksetin). Katerega bomo izbrali je odvisno od simptomov ki so v ospredju.

V vsakem primeru priporočam, da se o svojih težavah pogovorite s izbranim zdravnikom, to so pogoste težave ki jih uspešno rešujemo.

Lep pozdrav,

Daniela Fiket, dr. med., specialistka psihiatrije - transakcijska analitičarka, svetovalka Inštitut Neocortex; Kontakt: 070/760-769 ali [email protected]; Spletna stran: http://psihoterapija-fiket.si

New Report

Close