Naslovnica Forum Zdravje Splošno Družinska medicina vprasanje

vprasanje

pri sportni vzgoji smo tekli kuperja. kljub temu da sme atmatik (ne hud) od zdravnika nisem dobil opravicila za tek zato sme progo moral odteci. proti koncu proge sm zacel rahlo piskati , bil sm ful zadihan , mel sm filing da me nekdo dusi, malo sm kasljal in imel rahle bolecine v pljucih. dvakrat sm udihnil ventolin ki je samo ublazil piskanje in kaselj. ko je pretekla ena ura sem ponovno dvakrat vdihnil ventolin ( nisem cutil olajsanja) se vedno rahlo piskam, se vedno imam obcutek dusanja in rahlo bolecino v prsnem kosu kasljam ne vec. zanimam ali naj grem do zdravnika ker se od teka naprej pocutim kt da bi me nekdo zbiv tezko diham… kaj menite vi?

Spoštovani!

Kot kaže, je napor toliko vzdražil dihala (najbrž tudi prisoten cvetni prah), da se je stanje astme nekoliko poslabšalo. Nadaljuj z Ventolinom, poleg njega pa povečaj tudi odmerek drugega zdravila, ki ga imaš verjetno poleg ventolina, saj je venotlin samo t.i. olajševalec. Če ga nimaš in se bo stanje nadaljevalo, pa obišči zdravnika.

Lep pozdrav!

Janko Kersnik