Naslovnica Forum Zdravje Splošno Družinska medicina vprašanje

vprašanje

Spoštovani!

Stara sem 35 let. 12.3. sem bila na histeroskopski operaciji, kjer so mi odstranili pregrado. Pred tem sem jemala kontracepcijske tablete Stediril m. V času jemanja tablet so me zelo bolele prsi. Sedaj, ko ne jemljem več tablet je bolje, vendar me leva dojka še vedno boli, bolečina se širi pod pazduho in v levo roko (zatrdline ne čutim). Od sedenja v službi me velikokrat boli tudi hrbet. Prosim za vaše mnenje: ali so moje bolečine od hormonov, ali od stresa in živcev ?
Pa še eno vprašanje: že cel teden imam temperaturo 37 (kakšen dan 36,8, zvečer pa tudi 37,1). Ali pomeni temperatura 37 že bolezensko stanje ?

S spoštovanjem !

Spoštovani!

Bolečina je lahko tudi posledica nepravilne drže in pritiska na žvice v prsni hrbtenici, ki potekjo povprek čez prsni koš.

Taka vročina kaže na to, da se nekaj malega dogaja, hkrati pa ob tem še ni treba kaj psoebenga ukrepati.

Lep pozdrav!

Janko Kersnik

Pregovor: "Eno jabolko na dan podi zdravnika stran."

New Report

Close