Naslovnica Forum Zdravje Splošno Farmacevt svetuje vprašanje

vprašanje

Spoštovani
Zaradi krvavitve iz dlesni (ko umivam zobe, nitkam) sem razmišljala, da bi šla k paradentologu.
Sedaj sem dva tedna uživala po eno šumečo tableto C vitamina, obenem pa imam tudi antibiotike za želodčno bakterijo. Krvavite se je ustavila. Zanima me, ali je to na račun C vitamina ali antibiotikov? Dlesni sicer niso videti vneta, tako je rekel zobozdravnik.
hvala in lep pozdrav

Spoštovani,

seveda je možno, ni pa nujno povezano s tem. Vitamin C ali askorbinska kislina je eden glavnih pobudnikov presnove v celici in je zato nujen za zdravje. Pomanjkanje vitamina C se lahko kaže v utrujenosti, pomanjkanju teka, krvavitvi iz sluznic, krvavitvah in vnetjih zobnih dlesni, v nagnjenosti k nalezljivim boleznim,…
Lahko je prenehanje krvavitev povezano tudi z zdravljenjem želodčne bakterije in uporabo zaviralcev protonske črpalke… ne glede na razlog, je važno, da se je krvavitev sedaj ustavila in da so dlesni zdrave.

Lepo vas pozdravljam,
Boštjan

asist. dr. Boštjan Martinc, mag.farm., spec. PE Lekarna Mirje Trg MDB 2 Lekarna Ljubljana

New Report

Close